Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και κάτι το οποίο δεν αφορά ακριβώς την ΔΑΝΕ, αλλά έχει κάποια σχέση.

Προ ημερών στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Δωδεκανήσου, κάποιοι είχαν την φαεινή ιδέα να ξεκινήσει μια προσπάθεια για ίδρυση νέας ναυτιλιακής εταιρείας στα Δωδεκάνησα!

Η ΝΕΑ-ΔΑΝΕ, όπως επιγραμματικά την αναφέρουν.!

Αρκετοί βρήκαν καλή την ιδέα και αποφάσισαν να διερευνήσουν την υπόθεση!

Ο ΥΠ.ΑΙ κ. Παυλίδης σε μία εξαιρετική και σπάνια –για πολιτικό- επίδειξη χιούμορ, τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στην προσπάθειά τους για την ίδρυση της ΝΕΑΣ-ΔΑΝΕ και υποσχέθηκε ότι θα βοηθήσει όσο μπορεί!!

Ο Δήμαρχος της Ρόδου –άνθρωπος με κοινή λογική (απ' ότι φαίνεται)- αντέδρασε και είπε ότι η τοπική αυτοδιοίκηση δεν μπορεί να ανταποκριθεί ούτε στις δικές της αρμοδιότητες, πόσο μάλλον σε τέτοια ζητήματα.

Με λίγα λόγια ο άνθρωπος είπε το αυτονόητο: εδώ δεν μπορούμε να μαζέψουμε τα σκουπίδια που είναι η αρμοδιότητά μας και θα πάμε να γίνουμε καραβοκύρηδες?

Το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου –έχοντας το γνώθι σ’αυτόν- είπε ότι επειδή είχε πρωτοστατήσει στην ίδρυση της ΔΑΝΕ και η οποία τώρα χρεωκόπησε- δεν μπορεί να πρωτοστατήσει και στην ίδρυση της ΝΕΑΣ-ΔΑΝΕ.

Και η μεγάλη πλάκα (?) είναι ότι ακόμα δεν έχει ξεψυχίσει η ΔΑΝΕ!

Μπορεί να είναι κλινικά νεκρή, αλλά το πιστοποιητικό θανάτου θα βγεί τον Σεπτέμβριο( απόφαση για εκκαθάριση).

Και η αιτία του θανάτου της ΔΑΝΕ είναι γνωστή σε όλους και όχι μόνο στα Δωδεκάνησα!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΜΗΝΥΣΗ για απιστία και απάτη σε βάρος των μελών της διοίκησης της ΔΑΝΕ, καταθέτουν δια του συνηγόρου τους κ. Στέφανου Στεφανίδη, σήμερα το πρωί οι μικρομέτοχοι της άλλοτε κραταιάς ναυτιλιακής εταιρίας. ? Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο κ. Στεφανίδης, θα καταθέσει για λογαριασμό των μικρομετόχων, μήνυση σε βάρος των μελών της διοίκησης της ΔΑΝΕ, για απάτη και απιστία, γιατί από δόλο άφησαν να εξελιχθούν τα πράγματα έτσι ώστε η εταιρία να οδηγηθεί σε «λουκέτο» μ? αποτέλεσμα να χάσουν τα χρήματά τους. Μετά από την μήνυση θα ακολουθήσει η κατάθεση αποζημιωτικής αγωγής. ΣΤΟ μεταξύ στις 23 Σεπτεμβρίου, έχει προγραμματιστεί να εκδικαστεί στο Εφετείο Δωδεκανήσου, η αίτηση της ΑΝΕΚ για να υπαχθεί η ΔΑΝΕ στην ειδική εκκαθάριση του άρθρου 46 παράγραφος 1 του Ν. 1892/90 που είχε κατατεθεί στις 29 Ιουνίου. ? Σύμφωνα με την αίτηση για εκκαθάριση, το συνολικό ύψος των οφειλών της ΔΑΝΕ ανέρχεται σε 39.683.878 ευρώ, ενώ οι απαιτήσεις της ΑΝΕΚ ξεπερνούν το 20% του συνόλου των υποχρεώσεών της.

ΠΗΓΗ www.proodos.net

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για την Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2005 έχει προσδιοριστεί η εκδίκαση της αιτήσεως της ANEK, των 212 εργαζόμενων στην ΔANE στον Πειραιά και πιστωτών με την οποία ζητείται η υπαγωγή της ΔANE στην ειδική εκκαθάριση του άρθρου 46 παρ. 1 του N. 1892/90, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το ενδεχόμενο παραίτησης της ANEK από την αίτηση μετά την «περίεργη» απόφαση της εταιρείας να παραιτηθεί από την αγωγή που είχε υποβάλει ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Pόδου την 23η Φεβρουαρίου 2005 εις βάρος της ΔANE και με την οποία διεκδικούσε οφειλές συνολικού ύψους 7.040.739,54 ευρώ.

Παραμένει άγνωστο αν η ANEK προχώρησε στην κίνηση αυτή προκειμένου να επανέλθει με νέο βελτιωμένο δικόγραφο ενώπιον του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Pόδου για να διεκδικήσει τις οφειλές της ΔANE, το σίγουρο όμως είναι ότι μια τέτοια κίνηση στην παρούσα φάση ερμηνεύεται ως περίεργη και ως πρόθεση να απέχει από την αίτηση για εκκαθάριση της ΔANE.

Όπως υποστήριζε στην αγωγή της η ANEK, η ΔANE αντιμετώπιζε λόγω του μικρού αριθμού των πλοίων της, δυσχέρειες για την εξυπηρέτηση των αναγκών των επιβατών και των οχημάτων της Pόδου με το σύμπλεγμα των νησιών της Δωδεκανήσου και με τον Πειραιά και ζήτησε συνεργασία με την ANEK. Aποφασίστηκε το έτος 1999 η συμμετοχή της τελευταίας στο εταιρικό κεφάλαιο της πρώτης σε ποσοστό 41,87%. H ΔANE φέρεται να μίσθωσε από την ANEK στις αρχές του 1999 το πλοίο «ΠPEBEΛH» με την συμφωνία να της καταβάλει το 85% των εσόδων του πλοίου από τα εισιτήρια. Aπό το θέρος του έτους 2000 και έπειτα η ΔANE φέρεται να μην κατέβαλε στην ANEK οφειλές ύψους 2.393.335 ευρώ. Για το χρονικό διάστημα από 1η Οκτωβρίου 2000 έως και 31 Οκτωβρίου 2000 η ΔΑΝΕ εμφανίζεται επίσης να οφείλει στην ΑΝΕΚ από την ναύλωση των πλοίων «ΠΡΕΒΕΛΗ», «ΛΙΣΣΟΣ» και «ΡΕΘΥΜΝΟ» ακόμη 524.152,84 ευρώ ενώ για το χρονικό διάστημα από 1η Φεβρουαρίου 2001 έως 25 Aπριλίου 2001 η ΔANE φέρεται να οφείλει ακόμη 1.237.672,10 ευρώ από τις ναυλώσεις των πλοίων «ΠPEBEΛH» και «KPHTH II». Πέραν των ανωτέρω η ANEK στην αγωγή της υποστηρίζει ότι λόγω της κακής οικονομικής κατάστασης της ΔANE αναγκάστηκε να καταβάλει για λογαριασμό της σε τρίτους σε μετρητά 2.359.189,88 ευρώ. H ANEK επισημαίνει στην ίδια αγωγή ότι με διάφορες αβάσιμες δικαιολογίες η ΔANE δεν έχει καταβάλει τις οφειλές της συνολικού ύψους 7.040.739,54 ευρώ και επικαλείται εφαρμογή των διατάξεων περί αδικαιολόγητου πλουτισμού.

Yπενθυμίζουμε ότι την Δευτέρα, 4 Iουλίου 2005, το Eφετείο απεφάσισε την αναβολή εκδικάσεως της αιτήσεως για εκκαθάριση της ΔANE που είχε υποβάλει η ANEK για την 23η Σεπτεμβρίου 2005, ενώ το Eλληνικό Δημόσιο και μικρομέτοχοι ζήτησαν την απόρριψη της αιτήσεως επειδή η ANEK δεν συγκέντρωνε ποσοστό 20% επί των οφειλών, όπως απαιτεί ο νόμος, για την υποβολή της αιτήσεως.

Tο πρόβλημα καλύφθηκε καθώς το υπό του νόμου προβλεπόμενο ποσοστό μετά την συναίνεση των εργαζομένων και πιστωτών στην αίτηση της ANEK ανέρχεται στο 37,71% επί των χρεών. H ANEK ισχυρίζεται το δικό της ποσοστό επί των χρεών ανέρχεται σε 21,76%.

Το σύνολο των ως άνω ληξιπρόθεσμων οφειλών της ΔANE σύμφωνα με την αίτηση ανέρχεται στο ποσό των 39.683.878,56 ευρώ ενώ η επιχείρηση φέρεται να οφείλει αμοιβές προσωπικού και πληρωμάτων ύψους 7.117.848,69 ευρώ.

ΠΗΓΗ Η Δημοκρατική Φυλλο 21-9-2005

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά γαι να μην τρελαθώ τελείως πότε ναύλωσε η ΔΑΝΕ το ΛΙΣΣΟΣ και το ΚΡΗΤΗ ΙΙ?

Μήπως οι ναυλώσεις είναι τίποτα εικονικές και πάμε να κάνουμε τυμβωρυχία πάνω στο πτώμα της ΔΑΝΕ?

Αντε πες το ΠΡΕΒΕΛΗΣ έκανε κάτι δρομολόγια στα δωδεκάνησα το ΡΕΘΥΜΝΟ μπορεί να φαινόταν στα χαρτιά και να έστειλαν το ΚΑΝΤΙΑ αλλά αυτά τα δύο? B)

Επίσης θα μας πει η ΑΝΕΚ αν έχει εξοφλήσει την ΔΑΝΕ που τις έπερνε το ΔΙΑΓΟΡΑΣ για να καλύψει δικές τις ανάγκες? :P

Link to comment
Share on other sites

Για το ΛΙΣΣΟΣ αμεσσος μετα το ναυαγιο του ΣΑΜΙΝΑ εκανε 3 - 4 δρομολογια μονο ΚΩ-ΡΟΔΟ γιατι τα πλοια της ΔΑΝΕ τα δεσανε ....

Τωρα για το ΚΡΗΤΗ ΙΙ δεν ξερω αλλα φανταζομαι οτι θα τα εστειλε 1 -2 φορες για καμια πενταημερη

Για το ΛΙΣΣΟΣ παντως ειμαι σιγουρος γιατι ειχα ταξιδευσει προς ΚΩ

Link to comment
Share on other sites

Και το ΡΕΘΥΜΝΟ κατεβηκε εκεινο το διαστημα το δρομολογιο του κορμου ΠΑΤ-ΛΕΡ-ΚΑΛ-ΚΩ-ΡΟ , το ΠΡΕΒΕΛΗΣ ενα χρονο γεματο πανω κατω , και το ΛΙΣΣΟΣ ισως να ηταν κανα μηνα και να μη θυμαμε εγω καλα

Link to comment
Share on other sites

Συζητήθηκε η αίτηση εκκαθάρισης της ΔΑΝΕ

ΡΟΔΙΑΚΗ Ημερομηνία Σύνταξης: 24/09/2005

Χθες στο αρμόδιο δικαστήριο για πολιτικές υποθέσεις παρέστησαν οι συνήγοροι όλων των πλευρών και συγκεκριμένα, της ΑΝΕΚ, της ΔΑΝΕ, των εργαζομένων στην ΔΑΝΕ και των μικρομετόχων, οι οποίοι υποστήριξαν τις θέσεις τους. Μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις δεν έλειψαν και οι αντιπαραθέσεις μεταξύ συνηγόρων και μαρτύρων. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσε η κατάθεση του κ. Παναγιώτη Καραγιάννη από τη πλευρά των μικρομετόχων, ο οποίος μετά από ερώτηση της έδρας για το αν προτίθενται να συνηγορήσουν στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της εταιρείας, απάντησε θετικά επισημαίνοντας ότι «οι μικρομέτοχοι είναι διατεθειμένοι να συνεισφέρουν ώστε να επιβιώσει η εταιρεία», κάτι για το οποίο μάλιστα θα βρουν και συμπαραστάτες από τους τοπικούς φορείς (ΕΒΕΔ, Νομαρχία κ.α.). Αξίζει να σημειωθεί ότι από πλευράς μικρομετόχων διά μέσου των συνηγόρων τους κυρίους Ιωάννη Χαρίτο και Στέφανο Στεφανίδη, προτείνεται να συγκληθεί γενική συνέλευση όπου θα τεθούν με διαφάνεια και με καθαρότητα τα προβλήματα και στη συνέχεια να παρθεί σχετική απόφαση που ενδεχομένως να είναι και αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου, με την προϋπόθεση η διαχείριση από εκεί και πέρα να είναι καθαρή και αποτελεσματική! Κατά τη χθεσινή ακροαματική διαδικασία οι εκπρόσωποι της ΑΝΕΚ υποστήριξαν ότι σε κάθε περίπτωση για το καλό της εταιρείας , θα πρέπει να προχωρήσει η εκκαθάριση της βάσει του άρθρου 46 του νόμου 1892/90. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι εάν γίνει δεκτή αίτηση, οι εκκαθαριστές θα αναλάβουν τη πώληση των περιουσιακών στοιχείων της εταιρείας απαλλαγμένα μάλιστα από βάρη, προσημειώσεις κ.α. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι και την έκδοση της απόφασης βάσει του νόμου δεν μπορεί να γίνει κανένας πλειστηριασμός πλοίου ή άλλου περιουσιακού στοιχείου της ΔΑΝΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, οι μικρομέτοχοι δεν πρόκειται να μείνουν με «σταυρωμένα χέρια», αλλά αντιθέτως προτίθενται να χρησιμοποιήσουν όλες τις νομικές ευχέρειες που έχουν στη διάθεσή τους, έτσι ώστε η «ζημιά» τους να είναι όσο το δυνατόν μικρότερη. Σε κάθε περίπτωση πάντως είτε η κατάσταση για τη ΔΑΝΕ παραμείνει ως έχει, είτε προχωρήσει η διαδικασία της εκκαθάρισης, οι «χαμένοι» της όλης υπόθεσης είναι οι μικρομέτοχοι, οι οποίοι δεν αποκομίζουν κανένα κέρδος!

Όποτε μέχρι ξεκαθαρίσει το τοπίο με την εκκαθάριση ο Διαγόρας δε πρόκειται να μετακινηθεί από εκεί που είναι!!

Link to comment
Share on other sites

[ΝΗΡΕΑΣ Απο το forum ANEK]Την ώρα που η ΑΝΕΚ ζητάει την εκκαθάριση της ΔΑΝΕ, στο site της εταιρείας αναφέρει ότι τα πλοία της ΔΑΝΕ ταξιδεύουν!

Επιβεβαιωνεται και απο την εταιρεια αγαπητε ΝΗΡΕΑ αυτο http://www.dane.gr/

α. Όμιλος Εταιρειών ΑΝΕΚ

β. Η υπηρεσία ONLINE Κρατήσεων θα είναι σύντομα στη διάθεσή σας από την εταιρεία:

Ωραια πραγματα !!!!

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει βιώσιμη λύση για την ΔΑΝΕ!

Ημερομηνία Σύνταξης: 04/10/2005

Αν η ΑΝΕΚ το θελήσει Επιστολή του τέως δημάρχου Λέρου κ. Μαυρουδή στην εφημερίδα μας

Αναφέρει συγκεκριμένα στην επιστολή του τα εξής: «Όπως όλα δείχνουν και σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η εταιρεία που όλοι μας μοχθήσαμε να στήσουμε και πιστέψαμε και κάποιοι εγκληματίες την έριξαν στο ρινγκ να ψυχορραγεί, τελικά δεν θα χαθεί! Αρκετά χρόνια αδράνειας και καταστροφικών πολιτικών χάθηκαν! Νισάφι. Ο τόπος έχει ανάγκη τη ΔΑΝΕ και ευτυχώς υπάρχουν ακόμη κάποιοι ρομαντικοί που πασχίζουν να της δώσουν το φιλί της ζωής και να την αποσπάσουν από τα αρπαχτικά νύχια της ΑΝΕΚ! Θα πρέπει άμεσα η ΑΝΕΚ να παραχωρήσει το πακέτο που κατέχει σε αυτούς που πραγματικά ενδιαφέρονται να νεκραναστήσουν τη ΔΑΝΕ και να την καταστήσουν και πάλι υπόδειγμα ναυτιλιακής εταιρείας! Είναι πλέον ιδιαίτερα απεχθές και προκλητικό να βλέπει κανείς τους Κρητικούς απαθείς, να έχουν αφήσει την ΔΑΝΕ να οδηγείται, ως πρόβατο επί σφαγή στον τόπο του μαρτυρίου και να μην αντιδρά στην ουσία κανείς! Η ΑΝΕΚ με την απαράδεκτη και ιταμή στάση της αποδεικνύεται σε «δήμιο» της άλλοτε κραταιάς ναυτιλιακής εταιρείας μας και χιλιάδες μέτοχοι συμπολίτες μας βλέπουν έντρομοι τα χρήματά τους να χάνονται ανεπιστρεπτί, την ίδια ώρα που κάποιοι πλουτίζουν σε βάρος τους! Κάποτε και προκειμένου να αποκτήσουμε αξιόπιστες και εξυπηρετικές συγκοινωνίες, που θα ενώνουν τα νησιά μας και θα τους προσφέρουν προοπτικές ανάπτυξης και ευημερίας προσφέραμε από το υστέρημά μας και στήσαμε μια εταιρεία – πρότυπο. Πλέον και με την δική μας ανοχή και απάθεια την παρακολουθούμε να οδηγείται στην αφάνεια και την καταστροφή! Ευτυχώς υπάρχουν ακόμη κάποιοι που φέρονται αποφασισμένοι να δώσουν τον τελευταίο αγώνα για την σωτηρία της ΔΑΝΕ και μάλιστα χωρίς να υπολογίζουν κόπους και θυσίες. Είναι όλοι αυτοί οι αγνοί νησιώτες Δωδεκανήσιοι που στην ουσία βιώνουν καθημερινά το πρόβλημα της ανυπαρξίας ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νομού με την υπόλοιπη Ελλάδα. Όλοι αυτοί δηλώνουν αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν να χαθεί η ΔΑΝΕ και με κάθε νόμιμο και θεσμικό μέσο να δώσουν τον υπερ πάντων αγώνα για να κρατηθεί η εταιρεία στη ζωή. Δεν μπορούν να ανεχτούν άλλο χαμένο καλοκαίρι την στιγμή που οι συγκυρίες δείχνουν και είναι ιδιαίτερα ευνοϊκές για τον τουρισμό μας. Είμαστε όλοι μας «καζάνι που βράζει» και δηλώνουμε αποφασισμένοι να κλείσουμε τον δρόμο της διάλυσης και του αφανισμού της ΔΑΝΕ!».

Ακόμα ελπίζουν στα Δωδεκάνησα για την νεκρανάσταση της ΔΑΝΕ!! Μετά από σχεδόν 2 χρόνια που είναι κλειστή η εταιρεία, που είχε τρία βαπόρια που μόνο το ένα αξίζει ενώ τα αλλά 2 έχουν ένα καρό προβλήματα!! Πως μπορεί να γίνει αυτό μόνο οι συμπαθής Δωδεκανησιοι ξέρουν!! Δε πιστεύω κανένας από εμάς να πιστεύει ότι θα ξανανοίξει η εταιρεία και θα γίνει υπόδειγμα εταιρείας που ήταν κάποτε!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο εδώλιο η διοίκηση της ΔΑΝΕ

ΡΟΔΙΑΚΗ Ημερομηνία Σύνταξης: 09/11/2005

Πρόταση για να καθίσουν στο εδώλιο του κατηγορουμένου 22 συνολικά άτομα από τις πρώην διοικήσεις της ΔΑΝΕ, ολοκλήρωσε και διαβίβασε χθες στο συμβούλιο Εφετών Δωδεκανήσου, ο Εισαγγελέας Εφετών κ. Γεώργιος Χατζίκος Η πρόταση, την οποία καλείται να αξιολογήσει με βούλευμά του το Συμβούλιο Εφετών Δωδεκανήσου που θα συνεδριάσει για το λόγο αυτό μέσα στις επόμενες μέρες, αποτελεί συνέχεια των ποινικών διώξεων που είχαν ασκηθεί, για υπεξαίρεση, απάτη και τοκογλυφία, σε βάρος των συγκεκριμένων μελών. Ακολούθησε πολύμηνη διαδικασία προανάκρισης από την οποία και ο αρμόδιος Εισαγγελέας Εφετών, αξιολόγησε τις περιπτώσεις αυτές ως σοβαρές για να παραπεμφθούν οι εμπλεκόμενοι στο ακροατήριο του Εφετείου Κακουργημάτων.

Ας πληρώσει κάποιος υπεύθυνος από τη διοίκηση της ΔΑΝΕ για τη χρεοκοπία της εταιρείας!! Έστω και καθυστερημένα!!

Link to comment
Share on other sites

Σε αυτην την εταιρεια, εχουν γινει Σοδομα και Γομορα που ελεγε και η Σαπφω Νοταρα! Με δεδομενο αυτο φιλε Π100, να εισαι σιγουρος οτι δεν υπαρχει περιπτωση ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ να πληρωσει. Οι φυλακες και τα κρατητηρια ειναι για τους φτωχομπινεδες απατεωνες.

Link to comment
Share on other sites

Τέλος εποχής. Τετέλεσται και τυπικώς!

Υπό εκκαθάριση η ΔΑΝΕ με απόφαση του Δικαστηρίου

Υπό εκκαθάριση τίθεται πλέον η Δωδεκανησιακή Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία. Το δικαστήριο εξέδωσε σήμερα απόφαση υπέρ του αιτήματος που είχε καταθέσει η ΑΝΕΚ, ως βασικός μέτοχος της εταιρείας. Αντίθετοι σε αυτήν την προοπτική είχαν ταχθεί οι μικρομέτοχοι της ΔΑΝΕ.

Με την απόφαση του αρμόδιου Δικαστηρίου η ΔΑΝΕ μπαίνει στο τελευταίο στάδιο της ζωής της και το ενδιαφέρον τώρα εστιάζεται στο τι θα γίνει με τα πλοία της και το ακίνητο των Μύλων.

Από τον Ρ/Σ SKY της Ρόδου (11/11/2005)
Link to comment
Share on other sites

Mάλον το ενδιαφέρον που "εστιάζεται" για τα πλοία της εταιρίας, εστιάζεται στο εξής ένα.. το ΔΙΑΓΟΡΑΣ. :D

Αντέ να δούμε πιά θα είναι η τύχη του αν και νομίζω ότι δεν θα γλυτώσει από τα νυχάκια της "μητρικής" εταιρίας. :D

Link to comment
Share on other sites

Με την κίνηση αυτή που έγινε υπάρχει η δυνατότητα να πουληθούν τα πλοία; Τουλάχιστον για τον ΔΙΑΓΟΡΑ γιατί είναι και καλό και καινούριο. Για ντα υπόλοιπα δεν το βλέπω εκτός κι αν προσφερθεί η ΣΑΟΣ αλλά και πάλι το βλέπω πολύ χλωμό. Μακάρι να κινηθεί κάτι και να έχουμε καμιά θετική εξέλιξη μπας και δούμε καμιά κλύτερη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΚ ΑΕ ως στρατηγικός επενδυτής της Εταιρείας ΔΑΝΕ SEA LINE γνωστοποιεί στο επενδυτικό κοινό σύμφωνα με το άρθρο 2 της απόφασης 5/204/2000 όπως έχει τροποποιηθεί με την απόφαση 3/347/ 2005 της Ε.Κ. ότι με απόφαση του Εφετείου Δωδεκανήσου η Ναυτιλιακή Εταιρεία ΔΑΝΕ SEA LINE που εδρεύει στη Ρόδο ετέθη σε ειδική εκκαθάριση του άρθρου 46 του Ν.1892/1990.

Ανοίγει λοιπόν ο δρόμος για τον ΔΙΑΓΟΡΑ.. :)

Link to comment
Share on other sites

συμφωνα με τη Ναυτεμπορικη της 19/11 ο εκκαθαριστης θα χρειαστει τουλαχιστον τρεις μηνες ενω μπορει να παρει μεχρι και ενα χρονο.

40 εκ ευρω περιπου ειναι οι οφειλες της αειμνηστης εκ των οποιων 20% στην ΑΝΕΚ.

η ανακοινωση στο ΧΑΑ ειναι λακωνικοτατη βεβαια και δε δινει λεπτομερειες.

αν δεχτουμε οτι ο διαγορας θα πιασει καμμια 10ρια το πολυ 1 εκ€ ροδος και πατμος απο κοινου μενει να μαθουμε ποσο θα πιασει το ακινητο (κτισμα και οικοπεδο 11 στρεμματα) για να δουμε τι θα μοιραστει στα θυματα. δεδομενου οτι το ΝΑΤ μετραει xtra πολυ πιθανον ο διαγορας να παει στην ΑΝΕΚ εναντι των απαιτησεων της με αυτην να δινει κατι παραπανω

Link to comment
Share on other sites

Αν ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ πάει στην ΑΝΕΚ, τότε μήπως ήταν από πριν κάτι προμελετημένο και πουλήσαν το ΑΠΤΕΡΑ; Μήπως είχαν αποφασίσει εκ των προτέρων ότι αφού θα πάρουμε τον ΔΙΑΓΟΡΑ που είναι και καινούριο γιατί δεν πουλάμε το ΑΠΤΕΡΑ που εντός ολίγου θα έπρεπε να φύγει εξαιτίας της 35ετίας; Μια υπόθεση είναι αυτή που κάνω που μου πέρασε από το μυαλό και θέλω να δω αν ευσταθεί παρουσιάζοντάς την . Σαφώς και δεν θέλω να κατηγορήσω κανέναν για τις κινήσεις που κάνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
ΦΩΣ στον ορίζοντα, για την επίλυση του ακτοπλοϊκού προβλήματος των νησιών, άρχισε να φαίνεται στο βάθος, με την επαναδρομολόγηση του πλοίου «Διαγόρας» της υπό εκκαθάριση ΔΑΝΕ. Ο εφοπλιστής Περικλής Παναγόπουλος της «BLUE FERRIES» που στηρίζει την ακτοπλοΐα των νησιών, φέρεται να ενδιαφέρεται για την αγορά του πλοίου. ? Οπως είναι γνωστό, στις 11 Νοεμβρίου, το Εφετείο Δωδεκανήσου έκανε δεκτή την αίτηση της ΑΝΕΚ για ειδική εκκαθάριση της ΔΑΝΕ και με απόφασή του, θέτει την άλλοτε κραταιά δωδεκανησιακή ναυτιλιακή εταιρεία σε ειδική εκκαθάριση του άρθρου 46 του Ν. 1892/1990 διορίζοντας και εκκαθαριστή τον Πανταζή Μπουνέλλα λογιστή, μέλος του Επιμελητηρίου Αθηνών, ο οποίος και αποδέχθηκε τον διορισμό του με την υποχρέωση , να κάνει την εκκαθάριση εντός εξαμήνου. ΣΥΜΦΩΝΑ με πληροφορίες, ο εφοπλιστής Περικλής Παναγόπουλος, κινείται με προφανή στόχο, να αγοράσει το πλοίο «Διαγόρας» από τον εκκαθαριστή. Αν τελικά αγοράσει το πλοίο ο κ. Παναγόπουλος, τότε σε μεγάλο βαθμό θα λυθεί το μείζον ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης των νησιών μας. ? Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εκκρεμεί η υπόθεση της άσκησης ποινικής δίωξης σε βάρος των μελών της διοίκησης της ΔΑΝΕ, για κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος. Η υπόθεση αναμένεται να πάρει το δρόμο για το ακροατήριο στις αρχές του νέου έτους, μετά την πρόταση των κατηγορουμένων από τον Εισαγγελέα Εφετών προς το Συμβούλιο.

Απο την ΠΡΟΟΔΟ

Aντε να δουμε τελικα τι θα γινει , με το μηλο της Εριδος B) Διαγορα

Υ/Γ . Συγνωμη για το λαθος που εκανα πριν στην εφημεριδα

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω αυτή τη φορά να υπάρξει θετική εξέλιξη. Βέβαια, μεταξύ λόγων και έργων μεσολαβεί μέγα χάσμα. Ας επιταχύνουν λίγο τις διαδικασίες να βγεί όσο πιο γρήγορα το πλοίο στα δρομολόγια να εξυπηρετούνται καλύτερα τα έρμα τα 12νησα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από τη ΡΟΔΙΑΚΗ

Η απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αφορούσε 15 συνολικά εταιρείες για τις οποίες -όπως διαπιστώθηκε- δεν είχαν καμία ελπίδα επιχειρηματικής αναζωογόνησης. Η περίπτωση της ΔΑΝΕ είναι ενδεικτική και για τις άλλες 14 περιπτώσεις. Επί της ουσίας βέβαια, η απόφαση της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς δεν προστέθη τίποτα, αφού η ΔΑΝΕ δεν υφίσταται (βρίσκεται ως γνωστόν σε φάση εκκαθάρισης). Δεν μπορεί όμως, να μη θυμηθεί κανένας την ιστορία της άλλοτε κραταιάς εταιρείας που στήθηκε και αναπτύχθηκε με τις ελπίδες και τις οικονομίες του δωδεκανησιακού λαού, και είχε αυτό το άδοξο τέλος, εξαιτίας και της εισαγωγής της στο χρηματιστήριο. Για πολλούς, η εισαγωγή της ΔΑΝΕ στο χρηματιστήριο πριν από 10 και πλέον χρόνια και η απώλεια της μορφής της εταιρείας λαϊκής βάσης που ήταν μέχρι τότε, αποτέλεσε την αρχή του τέλους για τη δωδεκανησιακή εταιρεία. Αρχικά κάποια χρηματιστηριακά παιχνίδια, στη συνέχεια η κακοδιαχείριση και οι αντιπαραθέσεις και στο τέλος οι επιτήδειοι και οι... στρατηγικοί επενδυτές της κακιάς ώρας, οδήγησαν στην καταστροφή της εταιρείας και στη δημιουργία των έντονων ακτοπλοϊκών προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο νομός Δωδεκανήσου. Το κυριότερο όμως είναι ότι η ιστορία της ΔΑΝΕ, έχει πλήξει βάναυσα, την προοπτική ανάπτυξης συλλογικών προσπαθειών σε δωδεκανησιακό επίπεδο που θα μπορούσαν τέτοιες προσπάθειες να αντιμετωπίσουν πολλά από τα διαρθρωτικά προβλήματα της δωδεκανησιακής οικονομίας.

Με καρφιά για την απόφαση της εισαγωγής, από τη τότε διοίκηση!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απο τη ΡΟΔΙΑΚΗ
Ημερομηνία Σύνταξης: 27/02/2006
 

Η υπόθεση επρόκειτο να εξεταστεί την περασμένη Παρασκευή από το αρμόδιο δικαστήριο και για το λόγο αυτό είχαν κληθεί να καθίσουν στο εδώλιο συνολικά 7 άτομα, μέλη των διοικητικών συμβουλίων της πάλαι ποτέ ακμάζουσας Δωδεκανησιακής Ανώνυμης Ναυτιλιακής Εταιρείας. Οι συνήγοροι όμως των κατηγορουμένων κατέθεσαν αίτημα αναβολής της υπόθεσης, με το σκεπτικό της ικανοποίησης των ασφαλιστικών ταμείων από εκπλειστηρίασμα των περιουσιακών στοιχείων της ΔΑΝΕ, μετά και την απόφαση εκκαθάρισης που έχει ληφθεί. Το δικαστήριο έκανε δεκτό το αίτημα και ανέβαλε την εξέταση της υπόθεσης για τις 29 Σεπτεμβρίου 2006. Υπενθυμίζεται ότι η υπόθεση αφορά τα δεδουλευμένα ναυτικών αλλά και εισφορές της ΔΑΝΕ προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο το χρονικό διάστημα 2000- 2006, συνολικού ύψους 800.000 ευρώ.


Σε συνέχεια ενός post στο topic του Διαγόρα, από ότι φαίνεται θα μείνει ακίνητος μέχρι το Σεπτέμβρη, μιας και η απόφαση της εκκαθάρισης πήρε αναβολή!!

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Οι συνήγοροι όμως των κατηγορουμένων κατέθεσαν αίτημα αναβολής της υπόθεσης, με το σκεπτικό της ικανοποίησης των ασφαλιστικών ταμείων από εκπλειστηρίασμα των περιουσιακών στοιχείων της ΔΑΝΕ, μετά και την απόφαση εκκαθάρισης που έχει ληφθεί.

Εγώ αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι πήρε αναβολή η δίκη για να γίνει πρώτα ο πλειστηριασμός των περιουσιακών στοιχείων και όχι ότι δεν γίνεται η δίκη άρα δεν πουλιέται ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ.:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Yπάρχει η έντονη φημολογία ότι κάτι γίνεται με τα πλοία της ΔΑΝΕ, σύμφωνα με άρθρο στη ΡΟΔΙΑΚΗ.

Χθες ο εφοπλιστής Γεράσιμος Αγούδημος, μιλώντας στην ΕΡΑ Ρόδου είπε μεταξύ άλλων ότι στο λιμάνι του Πειραιά υπάρχει έντονη φημολογία ότι ξενοδόχοι της Ρόδου και της Κως, καθώς και άλλοι επιχειρηματίες, θα αγοράσουν το Διαγόρας και θα το βάλουν στη γραμμή εξπρές. Αυτό επιβεβαιώνει τις πληροφορίες για συγκεκριμένο πλάνο, που περιλαμβάνει την προσφορά δεαλιστικού τουριστικού πακέτου για διακοπές σε Ρόδο και Κω, όπου στην τιμή θα περιλαμβάνεται ο ναύλος και η παραμονή σε ξενοδοχείο.

Πληροφορίες υπάρχουν και για το ενδιαφέρον άλλων εταιριών, τόσο για το Διαγόρας όσο και για το Πάτμος.

Ευτυχώς και υπάρχει ο άρχοντας και μας ενημερώνει γιατί εάν περιμέναμε από τους αρμόδιους υπουργούς, θα ακούμε αερολογίες και γενικόλογα, σαν από τον Υπουργό Αιγαίου:confused: :confused:

Και σε αυτή την υπόθεση πρωταγωνιστής είναι ο Α. Παυλίδης, ο οποίος ασχολείτε εντατικά και είναι σε θέση να γνωρίζει σε ποιο σημείο βρίσκονται οι όποιες εξελίξεις. Δημοσίως πάντως δεν έχει δηλώσει τίποτα, παρά μόνο ότι θα ξαναδούμε πλοία της ΔΑΝΕ στα Δωδεκάνησα. Ωστόσο, δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη υπό ποιο καθεστώς θα ξαναμπούν αυτά στις γραμμές μας.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με απόφαση του Mονομελούς Πρωτοδικείου Pόδου καθορίστηκε η τιμή πρώτης προσφοράς των περιουσιακών στοιχείων της ΔANE.

Έλαβον ΔΙΑΓΟΡΑΣ 6 εκ. ευρώ και από 1 εκ. τα ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ.

Και για τα 3 μαζί μόνο 8 εκ. ! Προφανώς θα υπάρχουν και επιπλέον ποσά για ΝΑΤ και άλλα χρέη των πλοίων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...