Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Από Θεσ/νίκη τι να το κάνω; Να το βράσω καλύτερα... Μεταξύ μας christos παίξ'το προφήτης και στην υπογραφή σου βάλε και τον ΔΙΑΓΟΡΑ μέσα στα πλοία της ΑΝΕΚ :eek:

Link to comment
Share on other sites

Καλο ειναι το δρομολογιο της θεσ/νικης αλλα :) (το εχω ξαναπει παλαιοτερα) αν απο ΣΑΜΟ παει και ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ-ΚΑΛΥΝΜΟ :confused: , καπελο στην ωρα :D αλλα πολλα εισητιρια :confused: , η ΠΑΤΜΟΣ απο Β.ΕΛΛΑΔΑ εχει παρα πολλους επισκεπτες , το ιδιο και η ΛΕΡΟΣ , θα εχει νοημα και ειναι και 2 φορες τη βδομαδα η ΒΟΡΙΟΕΛΛΑΔΙΤΕΣ θα κατακλισουν τα ΔΩΔ/ΣΑ και τη ΣΑΜΟ , το θεμα ειναι να γινει το δρομολογιο :confused::D

Link to comment
Share on other sites

«Χέρι βοήθειας» για να σωθεί η ναυτιλιακή εταιρεία ΔΑΝΕ τείνει η ΑΝΕΚ, που ως στρατηγικός επενδυτής της διαθέτει το 41,87% (35.294.696 μετοχές σε σύνολο 84.299.150) της δωδεκανησιακής ναυτιλιακής εταιρείας.

Την επαναδραστηριοποίηση της ΔΑΝΕ στις θαλάσσιες συγκοινωνίες της χώρας με το «ταξίδεμα» των σήμερα ακινητοποιημένων πλοίων της «Διαγόρας», «Πάτμος» και «Ρόδος» επιχείρησε η ΑΝΕΚ. Παρασκηνιακά δε, προσπαθεί να έρθει σε συμβιβασμό με κάποιους από τους πιστωτές της ΔΑΝΕ, έτσι ώστε να ματαιωθούν οι πλειστηριασμοί των 3 πλοίων της, ενώ παράλληλα ζήτησε από το υπουργείο Αιγαίου να δρομολογηθεί το «Διαγόρας» σε επιδοτούμενη γραμμή του Αρχιεπελάγους. Αν τελικά ο υπουργός Αιγαίου Αριστοτέλης Παυλίδης ικανοποιήσει το αίτημα της ΑΝΕΚ, τότε δεν αποκλείεται επαναδραστηριοποίηση της ΔΑΝΕ στην ακτοπλοΐα, ενώ η διοίκηση της κρητικής ακτοπλοϊκής εταιρείας θα μπορεί να επικαλεστεί στο δικαστήριο την καθημερινή ροή χρημάτων στα ταμεία της δωδεκανησιακής εταιρείας, κάτι που ασφαλώς θα προκαλέσει και την οριστική παύση των πλειστηριασμών των τριών πλοίων της. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι το μέλλον της ΔΑΝΕ εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τη δικαστική εξέλιξη της παραπομπής 25 τουλάχιστον μελών των Δ.Σ. της εταιρείας, κάποιοι από τους οποίους κατηγορούνται σε βαθμό κακουργήματος, αφού σύμφωνα με το κατηγορητήριο «εξαφάνισαν» το ποσό των 3 δισ. δρχ., που προερχόταν από την αποζημίωση της καταστροφής από πυρκαγιά του πλοίου «Λέρος» πριν από περίπου 5 χρόνια στο λιμάνι του Πειραιά.

ελευθεροτυπια

οπως τα λεει λυπασαι την ανεκ για τη θυσια που θα κανει

Link to comment
Share on other sites

Μονο τα χρηματα απο την αποζημιωση του ΛΕΡΟΣ , κατηγορουνται οι της ΔΑΝΕ , τα εσοδα απο τις πωλησεις του ΚΑΜΙΡΟΣ-ΙΑΛΥΣΟΣ , τα εσοδα απο τα πλοια που ταξιδευαν ???????

Οπως και σε ολη την Ελλαδα ετσι και στη ΔΑΝΕ καπιοι τρωγαν με χρυσα κουταλια !!!!!

Link to comment
Share on other sites

ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΑΝΑΔΑΛΟ!!!!!;;;;

η νυχτα των ζωντανων νεκρων.

αντε δωστε και στο θησεα ελευθεροπλοϊα να κανει πειραια αγονη πελοποννησου. αληθεια το νησος χιος γιατι καθεται; να μη βοηθησει και αυτο στη χιο;

25 στελεχη της ΔΑΝΕ κατηγορουνται για δαιχειριστικα αδικηματα. να εκατοστησουν.

λεφτα θα παρει κανεις απο οσους εχουν λαμβανειν;

Link to comment
Share on other sites

Mήπως κάποιοι κάνουν τα πάντα για να αποδείξουν ότι είναι λαμόγια; Μήπως αυτοί θα πρέπει να ντρέπονται να κοιτάξουν τα μούτρα τους στο καθρέφτη; Μήπως κάποιος ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΠΟΔΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ; :confused:

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει μιλάμε για μεγάλο σκάνδαλο τώρα.Οταν κάποιοι από την ΔΑΝΕ κατηγορούνται για κακουργήματα που θα φάνε φυλακή με το τσουβάλι,όταν μία εταιρία η οποία είναι φαληριμένη και χρωστά σε όποιονβ μιλάει ελληνικά,όταν μια άλλη εταιρία η ΑΝΕΚ που συμμετείχε ενεργα στα δρώμενα της ΔΑΝΕ και δεν έκανε τίποτα για να εκδιώξει τους άρπαγες και τα λαμόγια από την εταιρία ώστε να αντιστραφεί η κατάληξη που είχε,όταν η ΑΝΕΚ θα τσεπώσει τζάμπά ένα πλοίο μικρής ηλικίας και πρόσφατα εκτεταμένως επισκευάσμενο,όταν τα πληρώματα δεν θα πάρουν δραχμή απότα δεδουλευμένα τους τότε είναι το απόλυτο σκάνδαλο ενώ οι λόγοι είναι καθαρά ψηφοθηρικοί και υποκειμενική απέναντι στην εταιρία της ιδιαίτερης πατρίδας μας. :D

Ετσι δεν είναι κύριε υπουργέ? :o

Την νύφη την πληρώσαν μόνο οι Βεντούρησες,ο Μοίρας και η Ν.Ε ΧΙΟΥ που καλώς την πληρώσαν αλλά γιατί δεν γίνεται τώρα και με την ΔΑΝΕ? :mad:

Επειδή εμπλέκεται η ΑΝΕΚ.

Τι άλλο θα δουν τα μάτια μας. :confused:

Link to comment
Share on other sites

Και ειδες πως ηρθαν τα πραγματα, ΥΕΝ ο Κεφαλογιαννης(εκλεγεται στην εκλογικη περιφερεια της ΑΝΕΚ) και Υπουργος Αιγαιου ο Παυλιδης(εκλεγεται στην εκλογικη περιφερεια της ΔΑΝΕ). Σμιξανε τ' αηδονια και "αναστηθηκε" η ΔΑΝΕ. Εμπρος στο δρομο που χαραξε ο μεγαλος Γιωργος Κατσιφαρας(νομιζω αυτος ηταν τοτε με Βεντουρη - Παναγια Τηνου 2 και τα καλοκαιρινα δρομολογια της τελευταιας στιγμης). Μονο που τοτε δοθηκαν μονο δρομολογια, σε αυτην την περιπτωση το κρατος εξασφαλιζει και το σταθερο εισοδημα.

Εχω και μερικες προτασεις προς τους υπευθυνους της εταιρειας

- Καινουρια εμπορικη επωνυμια, SCANDALINES

- Να βαλουνε σπονσορα το ΝΑΤ στα πλαγια του πλοιου

- Να προσλαβουν γενικο διευθυντη το Βαγγελη το Βεντουρη(που ειναι και της μοδας οι Βεντουραιοι τελευταια).

- Σε ρολο επιτιμου προεδρου ο Γιωργος Κατσιφαρας

- Να μετονομαστει το σαλονι Α' θεσης του Διαγορας σε "Αιθουσα Αριστοτελης Παυλιδης"

- Το πληρωμα να φοραει φεσια με το σημα της ΔΑΝΕ/ΑΝΕΚ προς τιμην των κοροιδων που εχασαν τα λεφτα τους

ΟΟΟΟΟΟΛΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

Link to comment
Share on other sites

Επιτρεψτε μου να πω (γνωριζω την κατακραυγη στα ΔΩΔ/ΣΑ) οτι απο το 2004 που στις εκλογες εμφανιστικε η ΝΔ δυνατη σε σχεση με αλλα χρονια , ο κοσμος (αν υποθεσουμε οτι ειχαμε εκλογες) ετσι οπως ειναι τα πραγματα θα εβγαζε 70 % ΠΑΣΟΚ γιατι θεωρει οτι για το κακο που εχει παθει με τα πλοια φταιει η κυβερνηση , και ισως να εχει και δικιο (δεν σχολιαζω ποιος φταει και αν φταιει) μηπως θελουν (επισης) να ανεβασουν (ενδεχομενος) και τα ποσοστα τους στη Δωδ/σο ??????

Τωρα βεβαια ποιοι θα κερδισουν απο αυτη τη κινηση , ενας θεος ξερει , κατα τη γνωμη μου παντως οχι η Δωδ/σιοι .

Και το προσωπικο της ΔΑΝΕ θα εξωφληθη για τα οσα τους χρωστανε ??

Ανασταση λοιπων δε βλεπω να γινεται !!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Νησος Καλυμνος, εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι οτι εγω παραπανω δε μιλησα για κανενα κομμα. Μιλησα για εκατερωθεν Υπουργους και νοοτροπια κρατους, ποσως με ενδιαφερει εμενα αν οι συγκεκριμενοι ανθρωποι ανηκουν στο ενα η στο αλλο κομμα. Και φυσικα συμφωνω μαζι σου και με τους προλαλησαντες οτι ολα αυτα γινονται πρωτιστως για χαρη της ΑΝΕΚ κι οτι ειναι τεχνητη η "ανασταση" στης ΔΑΝΕ, αλλωστε και προηγουμενως σε εισαγωγικα το ειχα βαλει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για τη γραμμή που φαίνεται να μειοδότησε ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ και φυσικά αν το παιχνίδι δεν είναι συκέ, οι άλλοι 2 που έχασαν την επιδότηση δεν θα το αφήσουν να πέσει κάτω έτσι απλά το πράγμα, έτσι δεν είναι? Τόσος θόρυβος είχε γίνει πριν από μερικά χρόνια μεταξύ cpt Μάκη και ΣΑΟΣ για την επιδοτούμενη Αλεξανδρούπολη - Ρόδο (DIMITROULA vs NONA MAIRY), τώρα που το ίδιο το πλοίο είναι υπό το καθεστώς που είναι, εύκολα το αποκλείουν από τον διαγωνισμό, αν επαναλαμβάνω, το παιχνίδι δεν είναι στημένο και έχουνε και οι δύο τα ΟΥΜΠΑΛΑ να τα βάλουνε με την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Νησος Καλυμνος, εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι οτι εγω παραπανω δε μιλησα για κανενα κομμα.

Ουτε εγω κατηγορω κομμα , το τι εισπρατω λεω απο 600 ανθρωπους που συναλασομαι καθε μηνα .........

Link to comment
Share on other sites

Εσεις αν εισασταν ναυτικοι θα πηγαινατε στη Δανε?

Εγω παντως οχι. Και για συμπαρασταση στους χαμενους και για προσωπικη ανωτεροτητα.

Βεβαια ειμαι εξω απο το χορο και δεν ποναει η κοιλια μου απο την πεινα οποτε δεν ειμαι και τοσο σιγουρος γι αυτα που λεω :D

Link to comment
Share on other sites

Στις προκηρύξεις του υπουργείου Αιγαίου απαιτούνται από τις εταιρείες που πρόκειται να αναλάβουν δρομολόγια μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

Πιστοποιητικό αρμόδιας δικαστικής ή διοικητικής αρχής έκδοσης του τελευταίου εξαμήνου περί μη θέσεως σε κατάσταση πτώχευσης ή σε εκκαθάριση ή σε αναγκαστική διαχείριση ή σε άλλη παρεμφερή διαδικασία .

Πιστοποιητικό αρμόδιας αρχής έκδοσης του τελευταίου διμήνου ότι έχει εκπληρώσει τις φορολογικές του υποχρεώσεις και τις υποχρεώσεις από εισφορές κοινωνικής ασφάλισης πριν από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης δρομολόγησης σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.

Τέλος να υπογραμμίσω ότι η γραμμή αυτή δίνεται στη ΔΑΝΕ για το διάστημα Ιούλιο – 31 Οκτώβρη και μόνο, αφού έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός για 5 έτη Θεσνίκη - Χίο - Σάμο - Κω - Ρόδο.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως η ΔΑΝΕ πληρεί όλες τις προυποθέσεις που έγραψε ο ένας Χιώτης. :D

Ωραία Οκτώβρη θα εξασφαλίσει και την 5ετη αγονη μέσο του ΔΙΑΓΟΡΑ άσχετα αν πιθανότατα θα πάει το ΑΠΤΕΡΑ και τα κονόμησε πάλι η ΑΝΕΚ

:D

Link to comment
Share on other sites

Εμπρος στο δρομο που χαραξε ο μεγαλος Γιωργος Κατσιφαρας(νομιζω αυτος ηταν τοτε με Βεντουρη - Παναγια Τηνου 2 και τα καλοκαιρινα δρομολογια της τελευταιας στιγμης).

- Σε ρολο επιτιμου προεδρου ο Γιωργος Κατσιφαρας

just for the record που λεμε και στην ελλαδα ΥΕΝ το καλοκαιρι του 1996 που εγιναν οι αλχημειες με το Παναγια Τηνου 2 ηταν ο Κοσμας Σφυριου.

Τι΄δεν τον θυμαστε; ουτε και κεινος το θυμαται

Link to comment
Share on other sites

Βολές προς το ΥΕΝ από τον Γ.Σ. Βαρδινογιάννη

Παρατείνεται η αγωνία για τη ΔΑΝΕ

Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2005 07:00

ΣΤΟ ΓΝΩΡΙΜΟ τέλμα των τελευταίων χρόνων φαίνεται να οδηγείται και πάλι η ΔΑΝΕ, καθώς στενεύουν τα περιθώρια να τεθεί και πάλι σε λειτουργία το πλοίο «Διαγόρας». Χθες, η εταιρεία δεν εξασφάλισε το πολυπόθητο χαρτί «ελευθεροπλοΐας» για το πλοίο από το ΝΑΤ

Το θέμα αναμενόταν να συζητηθεί στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο του ΝΑΤ, ωστόσο, τελικώς, δεν περιελήφθη στη ημερήσια διάταξη, καθώς «η εταιρεία δεν προσκόμισε τα επιπλέον έγγραφα που της ζητήθηκαν».

Ανεβλήθη

Ωστόσο, από την πλευρά της ΔΑΝΕ υποστηρίζεται ότι το διοικητικό συμβούλιο του ΝΑΤ επρόκειτο να συζητήσει το θέμα στη συνεδρίαση της προηγούμενης εβδομάδας, χωρίς μάλιστα να τεθεί τότε θέμα επιπλέον εγγράφων και το διοικητικό συμβούλιο ανεβλήθη, λόγω έλλειψης απαρτίας.

Επίσης, τονίζεται ότι και σε συνάντηση που έγινε, την προηγούμενη εβδομάδα, εκπροσώπων της εταιρείας με μέλη της διοίκησης του ΝΑΤ, δεν ετέθη αίτημα προσκόμισης επιπλέον εγγράφων.

Σημειώνεται ότι οι προσπάθειες επαναλειτουργίας της ΔΑΝΕ ξεκίνησαν ύστερα από πρωτοβουλίες της μητρικής της ΑΝΕΚ, με αφορμή την προκήρυξη διαγωνισμού του υπουργείου Αιγαίου για τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Ρόδο - Κω - Σάμο -Θεσσαλονίκη για το διάστημα 15 Ιουνίου μέχρι 15 Σεπτεμβρίου 2005.

Η ΔΑΝΕ κατέθεσε και αυτή προσφορά στο διαγωνισμό, ύψους 37.500 ευρώ ανά δρομολόγιο, τιμή που ήταν χαμηλότερη από το όριο που έχει θέσει το υπουργείο Αιγαίου αλλά και τις προσφορές δύο άλλων ναυτιλιακών εταιρειών των εφοπλιστών Μίμη Αγούδημου και Φώτη Μανούση.

Προκειμένου όμως το πλοίο «Διαγόρας», το οποίο τελεί υπό κατάσχεση, να μπει στη γραμμή, πρέπει να προσκομισθούν ορισμένα έγγραφα, μεταξύ των οποίων και αυτό της «ελευθεροπλοΐας» από το ΝΑΤ. Επίσης, πρέπει να σημειωθεί ότι οι εργαζόμενοι της ΔΑΝΕ είναι σύμφωνοι με την προσπάθεια αυτή.

Ανέμεναν

Πολλοί ήταν αυτοί που ανέμεναν ότι στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο το ΝΑΤ θα έκανε δεκτό το αίτημα της εταιρείας, κάτι που ωστόσο δεν έγινε. Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Αιγαίου, ο διαγωνισμός δεν αποκλείεται να παραταθεί για λίγες ημέρες και οι οριστικές αποφάσεις σε ό,τι αφορά την ανάδειξη του μειοδότη να ληφθούν στο τέλος αυτής της εβδομάδας ή στις αρχές της επόμενης.

Βολές προς το ΥΕΝ

Κληθείς από τη «Ν» να σχολιάσει την εξέλιξη αυτή, ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης, με την ιδιότητα του μέλους του διοικητικού συμβουλίου της ΔΑΝΕ, έστρεψε εμμέσως πλην σαφώς τα βέλη του προς το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, σημειώνοντας ότι «το παιχνίδι ήταν μάλλον προκαθορισμένο για την έκβαση της ΔΑΝΕ από την αρχή και κρατά ένα χρόνο τώρα.

Ξεκινά από την ακύρωση του διαγωνισμού της ναύλωσης του Διαγόρα πέρυσι, με υπουργική απόφαση που υπέγραψε ο ΥΕΝ Μανώλης Κεφαλογιάννης, δύο μόλις μέρες πριν ξεκινήσει η ναύλωση».

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, σύμφωνα με πληροφορίες από το υπουργείο Αιγαίου, ο διαγωνισμός δεν αποκλείεται να παραταθεί για λίγες ημέρες και οι οριστικές αποφάσεις σε ό,τι αφορά την ανάδειξη του μειοδότη να ληφθούν στο τέλος αυτής της εβδομάδας ή στις αρχές της επόμενης.

Εντάξει, αφού παρατείνουμε και διαγωνισμούς για χάρη της ΔΑΝΕ σ'αυτή τη χώρα τι να πω.Υποτίθεται ότι όλα έχουν ένα όριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΤΕΛΟΣ εποχής για τη ΔΑΝΕ μετά την αίτηση εκκαθάρισης που κατέθεσε το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας στο Εφετετείο Δωδεκανήσου.

Το Εφετείο θα συνεδριάσει του την ερχόμενη Δευτέρα 4 Ιουλίου για το θέμα αυτό και σύμφωνα με το νόμο πρέπει να εκδώσει απόφαση εντός 15 ημερών.

Με βάση αυτή την αίτηση (για υπαγωγή στο άρθρο 46) ματαιώθηκε και ο προγραμματισμένος για τις 29 Ιουλίου πλειστηριασμός του πλοίου «Διαγόρας» που επρόκειτο να γίνει στον Πειραιά.

Το «Διαγόρας» έβγαινε στο σφυρί με τιμή εκκίνησης 9 εκατομμύρια ευρώ, αλλά επειδή κατατέθηκε η αίτηση για εκκαθάριση, η δημοπρασία ανεβλήθη, μέχρι τουλάχιστον να αποφασίσει επί της αίτησης το Εφετείο Δωδεκανήσου.

συμφωνα με το άρθρο 46 του νομου αυτού απαγορεύεται η αναγκαστική εκτέλεση, η λήψη παντός ασφαλιστικού μέτρου και η κήρυξη της πτώχευσης εναντίον μιας επιχείρησης από την επομένη ημέρα υποβολής αίτησης στο Εφετείο για την υπαγωγή της επιχείρησης σε ειδική εκκαθάριση.

Σύμφωνα δε με την παράγραφο 3 του άρθρου 2 του ν. 2302/1995 διευκρινίζεται ότι η πιο πάνω προβλεπόμενη απαγόρευση αφορά όλα ανεξαιρέτως τα χρέη της υπό εκκαθάριση εταιρείας.

Οπως επισημαίνουν κύκλοι της ΑΝΕΚ, η οποία είναι βασικός μέτοχος της ΔΑΝΕ, η ένταξη της εταιρείας σε καθεστώς εκκαθάρισης είναι ίσως η μοναδική πλέον ευκαιρία για τους εργαζόμενους να πάρουν τα χρήματα τους καθώς προηγούνται όλων των άλλων πιστωτών.

Από την άλλη πλευρά βέβαια οι μέτοχοι είναι οι τελευταίοι που θα εισπράξουν κάποια ποσά από την πώληση των περιουσιακών στοιχείων της υπό εκκαθάρισης επιχείρησης

πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τοση καθυστερηση ?? Υπαρχει περπτωση σωτηριας της ΔΑΝΕ ???
Αγαπητέ μου, σωτηρία δεν υπάρχει! Απλώς όποιος πρόλαβε τον Κύριον είδε!

Το Ελληνικό Δημόσιο (Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας), ως πιστωτής της ΔΑΝΕ, έκανε παρέμβαση στην συζήτηση και αμφισβήτησε το δικαίωμα της ΑΝΕΚ να ζητήσει εκκαθάριση.

Η συζήτηση για το αίτημα της ΑΝΕΚ (δηλ. να μπεί η ΔΑΝΕ στην διαδικασία εκκαθάρισης) αναβλήθηκε για τις 23 Σεπτεμβρίου 2005.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...