Jump to content
Shipfriends

Enzo D (ΙΜΟ 8989276)


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

Άλλη μία παντόφλα (στην προκειμένη περίπτωση, αμφίπλωρο) πρόκειται να μας εγκαταλείψει "για τα ξένα" μιας και από ότι φαίνεται πουλήθηκε σε εταιρία Ιταλικών συμφερόντων.

Μιλάμε για το ΦΑΕΘΩΝ ναυπήγησης 2001, το οποίο αυτόν τον καιρό βρίσκεται στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας και έχει μετονομαστεί σε ENZO D.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα καλά Χριστούγεννα σε όλους. Σωστά φίλε Σείριος το Φαέθων-ENZO D πουλήθηκε στην εταιρεία DELCOMAR της Ιταλίας. Θα φύγει σε 1-2 μήνες γιατί θα γυρίσει σε RINA. ήδη έχουν κοπή τα γράμματα, ετοιμάζεται άλλη έξοδος διαφυγής, ετοιμάζονται βαρελάκια, θέση για σωσίβιο SOS το οποίο θα ελευθερώνεται απο την γέφυρα κ.α. Θα επανέλθω ξανά με νεότερες φωτο.

post-3633-128326984688_thumb.jpg

post-3633-128326984691_thumb.jpg

post-3633-128326984693_thumb.jpg

post-3633-128326984931_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ας το δουμε και απο αλλη μια γωνια

Απο οτι παρατηρω το εχουν κλεισει λιγο το πλαι.Η αλλη εξοδος διαφυγης που θα ειναι?

Αυτο που μπορω να πω παντως σαν ενα γενικο σχολιο ειναι το ποσες πολλα αμφιδρομα χτιζονται καθε χρονο και ποσο μεγαλη μεταπωλητικη αξια εχουν.Ειδικα στη γραμμη Περαμα-Παλουκια πρεπει πλεον να ειναι ελαχιστα τα πλοια πανω απο 10 χρονων

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Μία φωτογραφία χθεσινή του πλοίου και από εμένα.

Γνωρίζουμε άραγε την γραμμή για την οποία προορίζεται στην Ιταλία ??? Το ρωτάω βλέποντας τις εργασίες που γίνονται πάνω στο πλοίο (και από τις φωτό του pantelis2009), την προσθήκη σωστικών κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Αφού είδαμε το χαμό που επικρατεί στο εσωτερικό του πλοίου με τις εργασίες, ας δούμε και πως ήταν το σαλονάκι του όταν δούλευε στη γραμμή Πέραμα Παλούκια (θα το χαρακτήριζα αρκετά λιτό)

post-54-128326985005_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

θα το χαρακτήριζα αρκετά λιτό

Ε απολυτα λογικο. Τι επενδυση δηλαδη να κανεις και τι απαιτησεις να εχει ο επιβατης απο μια "γραμμη" που μενει στο πλοιο 7-10 λεπτα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μια εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και το πελάτη της συνήθως φροντίζει να δώσει κάποιο ευχάριστο περιβάλλον στον επιβάτη, άσχετα εάν η απόσταση 15 λεπτά ή 5 ώρες. Εγώ θα σου φέρω ένα παράδειγμα το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β

Μια σημείωση ότι τα πλοία στη γραμμή Πέραμα Παλούκια θέλουν 15 λεπτά για να κανουν το περασμα (οσες φορες περασει με τα αμφιδρομα τοσα λεπτα κανουν)

Link to comment
Share on other sites

Αν και ξεφευγουμε λιγο νομιζω οτι δεν εχει να κανει τοσο με την εταιρεια οσο με το οτι αλλαζουν οι εποχες.

Αλλιως κανανε εσωτερικα ενα αμφιδρομο πριν απο 10 χρονια και αλλιως τωρα.Δεν μπορουμε να συγκρινουμε το ΦΑΕΘΩΝ του 1999 με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ Β του 2009.

Σιγουρα μπορει να υπηρχαν και εξαιρεσεις αλλα νομιζω οτι το ΦΑΕΘΩΝ πανω κατω οπως ειναι και τα υπολοιπα αμφιδρομα της εποχης του ειναι

Link to comment
Share on other sites

Φίλε panagia Ekatontapiliani για το 2000 που κατασκευάστηκε ήταν lux.

Σύμφωνα με τη ταμπέλα που υπάρχει στο σαλόνι του πλοίου κατασκευάστηκε το 2002 στο Ναυπηγείο του Φραντζή στο Πέραμα. Ενώ το Φαέθων (Ν.Π 10802) άνηκε στην εταιρεία ΑΙΑΝΤΕΙΑΚΗ ΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν εξαιρέσει κανείς το ότι το νέο όνομα του πλοίου έχει γραφτεί πλέον ...πρύμα - πλώρα (τώρα ποια είναι η πρύμη και ποιά η πλώρη, θα σας γελάσω...), τουλάχιστον εξωτερικά δεν φαίνεται να έχουν προχωρήσει και πολύ οι εργασίες.

Χθες που πέρασα από την Σαλαμίνα, έδειχνε στην ίδια κατάσταση που βρισκόταν και πριν ένα περίπου μήνα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Σείριος απ' έξω οι δουλιές που γίνονται δεν φαίνονται. Εσωτερικά όμως γίνετε χαμός. Το όνομα γράφτηκε, το ασανσέρ για υπερήλικες και Α.Μ.Ε.Α. κατασκευάζετε, στο σαλόνι και τις καμπίνες πληρώματος περάστηκε πυρόσβεση, τα βαρελάκια ήρθαν απο Ιταλία και είναι επάνω στο σκάφος κ.α.

post-3633-128326986542_thumb.jpg

post-3633-128326986546_thumb.jpg

post-3633-12832698655_thumb.jpg

post-3633-128326986552_thumb.jpg

post-3633-128326986555_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στο Φαέθων - Enzo D οι εργασίες προχωρούν. Στο χώρο που μπήκε το καζάνι της πυρόσβεσης μονώθηκε και βάφτηκε, το ασανσέρ προχωρά και ο χώρος πάνω απο το γκαράζ μονώθηκε και βάφτηκε, τοποθετήθηκε βίντσι και ταχύπλοο και τα βαρελάκια μπήκαν στη θέση τους.

post-3633-128326987739_thumb.jpg

post-3633-12832698774_thumb.jpg

post-3633-128326987745_thumb.jpg

post-3633-128326987748_thumb.jpg

post-3633-12832698775_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολλες αλλαγες γινονται παντως.

Τι στο καλο τοσο μεγαλες απαιτησεις εχει ο RINA και κανουν τοσες αλλαγες ή ειναι αραγε διαφορετικες απαιτησεις της γραμμης που θα κανει

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από ότι δείχνουν τα πράγματα οι νέοι του ιδιοκτήτες δεν φαίνεται να βιάζονται και πολύ. Ίσως βέβαια αυτό να οφείλεται στο να το έχουν προγραμματίσει για την καλοκαιρινή περίοδο. Δεν εξηγείται διαφορετικά ότι το πλοίο έχει ήδη κλείσει τρίμηνο στα Αμπελάκια, χωρίς να του γίνεται βέβαια και καμμία μεγάλη και μακροχρόνια μετασκευή - τροποποίηση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η παντόφλα Enzo D (πρώην Φαέθων) με διάψευσε προσωρινά. Μετά τη Καρβουνοσκαλα επέστρεψε ξανά στο Αμπελάκι της Σαλαμίνας. Αλλά σύντομα θα μας αφήσει για την Ιταλία με τον Έλληνα πλοίαρχο του.

Link to comment
Share on other sites

Kαλημέρα σε όλους τους αμφίπλωρους φίλους. Το Enzo D (e.x Φαέθων) απ' ότι μου είχαν πει, θα χρειαστεί 5-5,5 ημέρες για να φτάσει στη νέα του βάση. Πολλοί είπαν ότι καθυστέρισε να φύγει. Μήν ξεχνάτε ότι α) έγινε η μετατροπή του σε RINA στην Ελλάδα, β) έγινε νέα μόνωση στο ταβάνι του γκαράζ, στο μέρος που είναι το πάτωμα του Bar, γ) έγινε μόνωση στο ταβάνι του Bar δηλ. στο πάτωμα που είναι οι καμπίνες και το ίδιο έγινε και στο πάτωμα της γέφυρας. δ) Τοποθετήθηκε ασανσέρ για άτομα Α.Μ.Ε.Α (το είχα δείξει παλαιότερα), ε) τοποθετήθηκαν βαρελάκια και ταχύπλοο ζ) δημιουργήθηκε χώρος που μπήκαν τα μηχανήματα και οι δεξαμενές για την πυρόσβεση μηχανοστασίου και χώρων επιβατών η) τοποθετήθηκαν και στις 2 πλώρες βυθόμετρα θ) τοποθετήθηκαν πολλά νέα όργανα στη γέφυρα ( δυστυχώς ο αρχικαπετάνιος της εταιρείας δεν ήθελα να βγαίνουν στο internet) και δεν έχω φωτο. Αυτά τα ολίγα για την ώρα στην πορεία μπορει να μάθω και άλλα .Μία φωτο απο το μηχανοστάσιο και μία 20 μέρες πριν φύγει. Και πάλι ευχομαι να είναι καλοτάξιδο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...