Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

καλο κονδυλι αγκυρα και 5 κλειδια. δεν ειναι και οτι ευκολο να τα ψαρεψεις απο τα πρανη της καλντερας

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα τι εγινε με την ΔΕ αγκυρα; θα γινει προσπαθεια ανελκυσης ή ειναι αδυνατο εκει και θα πανε για αντικατασταση;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί όμως χάθηκε η άγκυρα του πλοίου κατά τη διάρκεια της πρόσδεσης?? Από αστοχία υλικού, από κακή συντήρηση ή κάποιο άλλο πρόβλημα??? Δεν νομίζω ότι είναι συνηθισμένο να χάνει 5 κλειδιά αγκυρας ένα πλοίο??

Share this post


Link to post
Share on other sites

συνηθισμενο δεν ειναι, αλλα δεν ειναι και απιθανο. πανω στο φουνταρισμα ή το φερμαρισμα μπορει να κοπει η καδενα και συνηθως κοβεται ειτε στη μπομπα ειτε στο οκιο. οτι ειναι ηδη στη θαλασσα μενει μεσα. τα εχουμε πει και παλιοτερα

δεν θα ελεγα οτι ειναι "προβλημα", απλα φυσικη συνεπεια του γεγονοτος οτι τα ferries φουνταρουν παρα πολλες φορες. λογικο ειναι λοιπον να συμβαινουν "απροοπτα"

δυο ειδων απροοπτα συμβαινουν. ειτε να κοπει η καδενα πανω στο αγανταρισμα ή λογω καιρου (οπως το aqua στην ανδρο το 2005), ειτε να χαθει μονο η αγκυρα (οπως με τον ερωτοκριτο και το superferry προσφατα) γιατι εφυγε ο πειρος και ανοιξε το κλειδι.

οσο και να εχεις κοιταξει την καδενα στον δεξαμενισμο, με τα τοσο συχνα φουνταρισματα λιγικο ειναι να συμβαινουν παρατραγουδα.

δε μαθαμε ομως τι εγινε τελικα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικα την ψαρεψαν ή αυτη που φοραει ειναι η spare?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ γράφει σήμερα ότι το Σάββατο το πλοίο έφθασε με μικρή καθυστέρηση στη Σύρο, γιατί στη διαδρομή από Πειραιά εντόπισε μια ανοικτή σωστική λέμβο και πλησίασε να δει τι συμβαίνει. Τελικά η λεμβος ήταν άδεια, την ανέβασαν στο πλοίο και συνέχισαν το ταξίδι. Στο δημοσίευμα δεν αναφέρεται σε ποιο πλοίοι ανήκε. Και με την ευκαιρία να ρωτήσω: τα βαρελάκια όταν ανοίξουν υπάρχει γραμμένο το όνομα του πλοίου? Υποθέτω πως λογικά θα πρέπει να το γράφει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολυ καπνιζει ειδικα οταν αλλαζει το βημα

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο 2 μπρος που ειναι τα χειρηστηρια σε 4 αναποδα με μιας για να περασει πανω απο τον ντοκο, κ λιγο καπνο εβγαλε ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι το Σάββατο στο ταξίδ με το BS Naxos για Σύρο είχαμε το απρόοπτο με τη σχεδία. Γύρω στις 10.30 το πλοίο πήρε στροφή 180 μοιρών και πλησίαζε τη σχεδία. Από τα μεγάφωνα ακούστηκε η σχετική εξήγηση και αρκετοί επιβάτες πήγαν αριστερά για να δούνε τη σχεδία.

Μόλις πλησίασε το πλοίο μηδένισε ταχύτητα, πήγε δίπλα και τη μάζεψε. Το στοιχεία της σχεδίας ήταν δισδιάκριτα και παρεδόθη στο λιμεναρχείο Σύρου για τα δέοντα.

Συνολικά 25 λεπτά καθυστέρηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ΝΑΞΟΣ πριν λιγο εφυγε απο την παρο με προορισμο την ναξο που φτασει κατα της 3.20 μεχρι να ξεφορτωσει παρα 20 πες αρα το πρωι μην βιαζεσται να κατεβεται πειραια πριν τις 7.30 δεν θα εχει ερθει :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tην Μ. Παρασκευη θα γινει η τραμπα με το blue star το μεγαλο συρο τηνο μυκονο κ το ΝΑΞΟΣ παρο ναξο οπως καθε χρονο η λογο του ΔΗΛΟΣ με το μεγαλο πρωτοκολλο θα κανει μονο του την γραμμη???

νομιζα πως θα γινοτανε οπως τις αλλες χρονιες που εκανε το μεγαλο Σ Τ Μ κ το ιθακη πηγαινε παρο ναξο αλλα τωρα που ηρθε το ΔΗΛΟΣ τα σκουπιζει ολα

Share this post


Link to post
Share on other sites

πολυ καπνιζει ειδικα οταν αλλαζει το βημα

απο 2 μπρος που ειναι τα χειρηστηρια σε 4 αναποδα με μιας για να περασει πανω απο τον ντοκο, κ λιγο καπνο εβγαλε ;)

μεμονωμενη περιπτωση δεν ηταν παντως. ιδου και σε προσφατη προσεγγιση στην τηνο. θα μου πειτε που κολλησα τωρα ε; απλα δεν θυμαμαι τα μικρα BS να βγαζουν τοσο μαυρο καπνο στις κινησεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα υπέροχο πλοίο, με ευγενικό πλήρωμα, αρκετούς χώρους για επιβάτες και οχήματα, μαιτζέβελο και ότι πρέπει για πολλά νησιά.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαιτζεβελο και καλο πλοιο ναι,αλλα ανετο δεν ειναι σε καμια περιπτωση.Ειναι χιλιοειπωμενο το ποσο σαρδελοποιειται ο κοσμος οταν ο αριθμος των επιβατων πλησιαζει το πρωτοκολο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οντως όπως τα λέει ο polmyt. Εχω ταξιδέψει με το πλοίο δυό φορές στο παρελθόν για καλοκαιρινές διακοπές και βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή, ούτε καρέκλα δεν έβρισκα να κάτσω.Οταν θέλω να ταξιδέψω Κυκλάδες το καλοκαίρι δεν τα προτιμώ αυτά τα δύο και ψάχνω εναλλακτικές λύσεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω δεν διαφωνω με αυτα που λετε αλλα πρεπει να λαβετε υποψην σας τα εξης:

1.Ανταποκρινεται το πρωτοκολο των 1500επιβατων στο μεγεθος και τους χωρους του πλοιου?(το μονιμο προβλημα που εχουμε στην ακτοπλοια μας,παραδειγμα 150μετρο ferry που παιρνει 600ατομα στο εξωτερικο)

2.Σε ποιο πλοιο με φουλ επιβατες το ταξιδι ειναι ανετο?

Εγω νομιζω οτι τα 3 μικρα blue star εβγαλαν αυτη την φημη γιατι τα τελευταια χρονια μονοπωλουσαν γραμμες με μεγαλη ζητηση σε εισητηρια αλλα ελαχιστη προσφορα σε αριθμο πλοιων(οποτε ολοι οι επιβατες συνοστιζονταν σε αυτα που επρεπε να παιρνουν 700-1000επιβατες και οχι 1500).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω την αποψη μου μιας κ εχω κανει απειρα ταξιδια με τα 3 αδελφοξαδελφια ;)

το ΙΘΑΚΗ εχει σιγουρα την καλυτερη διαρυθμιση απο τα 3 πλοια!πιο μεγαλα σαλονια χωρις μπουλμεδες να κοβουν την συνεχεια των σαλονιων...τα 2 της παροναξιας εχουν μικρους χωρους με αποτελεσμα ο κοσμος να στριμωχνεται κ να νιωθεις πνιγμενος!στα εξωτερικα ντεκ μετα την επεκταση της πρυμνης τα πραγματα γιναν λιγο καλυτερα κ θα βοηθουσε κ η επεκταση του ντεκ πανω στο ελικοδρομειο!

παντως αμα ψαξται στα αρχεια της DSME θα δειτε οτι ο κορεατης εχει δηλωσει πρωτοκολλο στα 750 ατομα :o ασχετα αν ο ελληνας τα εφερε στα μετρα τα δικα του

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως άν τα πλευρικά decks ήταν λίιγο πιό μακρά και λίιγο πιό φαρδειά η κατάσταση να ήταν καλύτερη.Καί στο Ithaki και στο Paros που έχω ταξιδέψει Αύγουστο (και δή πρώτες μέρες τού μήνα,που γίνεται η έξοδος τού Μεσολογγίου απ'τους αδειούχους) τα decks αυτά έμοιαζαν σάν διάδρομο τρόλλεϋ σε ώρα αιχμής-μόνο ο εισπράκτωρ έλειπε να φωνάζη "προχωρήστε ένα βηματάκι μπροστά".

ΥΓ.Πρός σύγκρισιν,ο γνωστός "Αλέκος" που πάει στην Αγία Μαρίνα έχει πρωτόκολλο 500 άτομα (και το καλοκαίρι στό πρωινό και στο τελευταίο βραδυνό δρομολόγιο τα έχει σίγουρα) αλλά ουδέποτε είδα τέτοια σαρδελοποίηση όπως στά bluestarάκια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα αδελφα Ναξος και Παρος πριν κανουν την εσωτερικη μετασκευη, δλδ να ξυλωθουν τα σαλονια και να μπουν αεροπορικες ηταν μια χαρα πλοια, σχετικα ανετα για τον επιβατη. Οταν μπηκαν οι αεροπορικες, εβλεπες συχνα (και ισχυει ακομα) στο σαλονακι της ρεσεψιον και στα γκουντις να γινεται ενας χαμος και οι αεροπορικες να ειναι αδειες. Και φυσικα μιλαμε για καλοκαιρια και καποιες special ημερες. Τις υπολοιπες ημερες ειναι ανετοτατα.

Οσο για τα ντεκς, πιστευω ειναι μια χαρα, οτιδηποτε μεγαλυτερο δεν θα ειχε καμια ουσια.

Edited by NIKOSNAXOS

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Τίς υπόλοιπες μέρες" όλα τα πλοία είναι ανετώτατα-ακόμα και ο Σφουγγαράκης :)

Πάντως άν εξαιρέσουμε το πρωτόκολλό τους που θεωρώ ότι είναι κάπως μεγάλο γιά τους χώρους τους (ασχέτως άν δέν το πετυχαίνουν πάντα),και τα τρία αυτά πλοία είναι ό,τι πρέπει γιά τίς Κυκλάδες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

σιγουρα ειναι μια χαρα για τις γραμμες μας ΑΛΛΑ αν θυμασαι πιο πριν ηταν ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ που ηταν λιγο πιο μικρος επαιρνε τα ιδια ι.χ. αλλα καμια 500 ατομα παραπανω κ νομιζες πως ηταν αδειος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

καποια πραγματα εχουν μυθοποιηθει... ταξιδεψα 15αυγουστο με το αγιος γεωργιος με 1300 ατομα μεσα και δεν ηταν και τοσο ευχαριστη η κατασταση. σιγουρα ειναι ποιο ανετα απο το να εισαι σε ενα μπλουσταρακι με τα ιδια ατομα αλλα και παλι τα ιδια εβλεπες... στριμωξιδι πλαστικες καρεκλες βρισιες τσακωμοι και ταξιδι με 17 μιλια οχι 22

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...