Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Blue Star Naxos Main Particulars / Blue Star Naxos Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Blue Star Naxos

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος):

IMO Number: 9241786

LOA / Μέγιστο Μήκος: 123,80 m

Breadth / Πλάτος: 18,90 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 10438 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 2002

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Daewoo Shipbuilding & Heavy Machinery, Korea

_______________________________________________________________________________

(2002)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγω παντως για αλλαγη ειχα γραψει και οχι για βλαβη....Παντως αναμενομενο ηταν με οτι τραβανε πια κι αυτα προκειμενου να βγαλουν κανα φραγκο...

Link to comment
Share on other sites

Παντως απο Πειραια εφυγε στις 1910, με 1 ωρα και 40 καθυστερηση.
μηπως ειχε μαζεψει καθυστερηση απο την σαββατιατικη κρουαζιερα στην καλυμνο;
Link to comment
Share on other sites

Απο τη Παρασκευη το B.S. NAXOS θα κανει ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟ. :mad:

Και απο 17-7 και μετα καθε Παρασκευη και Κυριακη. :confused::)

Ειδα χθες το FAX της εταιρειας ,για ενημερωση προς το λιμεναρχειο της Αστυπαλαιας :)

Και η εταιρεια το δινει αυτο που ειπα παραπανω . Τελεια για την ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ :) καθε παρασκευη και κυριακη :) , φετος θα ειναι η χρονια της , με το BS :) δωματια απο τωρα :):)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όπως έχει αναφερθεί παλαιοτέρα τα Blue Star Paros & Naxos σκαντζάρουν δρομολόγια μετά από κάθε μήνα!! Γυρνάει το ένα πρωινό και το άλλο απογευματινό, έτσι ώστε να κάνουν καμία διανυκτέρευση στο Πειραιά, αυτοί που ήταν το προηγούμενο μήνα στα απογευματινά δρομολόγια!!

Link to comment
Share on other sites

Το εισητιριο μου λεει BS NAXOS 17.30 προς ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ .

Το ΥΕΝ δινει το BS PAROS χωρις ομως να πιανει ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ :D (ΣΥΡΟ-ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΚΑΛΥΜΝΟ) .

Το OPENSEAS δινει το BS NAXOS (ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟ) .

Το site της BLUE STAR δινει το BS PAROS (ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ-ΚΑΛΥΜΝΟ)

Εγω τι απο ολα να πιστεψω :D:D ?????

Link to comment
Share on other sites

Το OPENSEAS βεβαιως γιατι ειναι πιο αξιοπιστο απ ολα τα υπολοιπα και ειναι αυτο που βλεπουνε και οι πρακτορες. Τωρα αν κατεβεις και δεις το ΠΑΡΟΣ παρε θαρρος και φορα και ανεβα σα να μην τρεχει τιποτα. Καλου η κακου περνα και απο το πρακτορειο πριν να ρωτησεις. Δε νομιζω ομως να εχεις προβλημα... Αλλαξοβαποριες γινονται συνεχεια:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μιας και μιλατε για υπεραριθμους και χτες στο ΝΑΞΟΣ (δε κοβω και το κεφαλι μου) πρεπει να ηταν καπως ετσι.....Το λεω αυτο γιατι υπηρχαν πολλοι που δεν βρισκαν να κατσουν μετα τη ΠΑΡΟ ........

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα με το blue star naxos από Πάρο για Πειραιά. Διαπίστωσα ότι ήταν πολύ βρώμικο ακόμα και τα αεροπορικά και τα σαλόνια και οι τουλάετες και έκανε από πάρο για Πειραιά 4 και 1/2 ώρες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Από χθες το μεσημέρι το πλοίο ήταν εδώ, αλλά δεν είχαν προγραμματίσει δρομολόγιο το απόγευμα!! Είχαν προγραμματίσει για σήμερα το πρωί, αλλά δεν έφυγε πάλι λόγω απαγορευτικού!! Αλλά το πλοίο είχε φορτώσει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με μέριμνα του Θαλάμου Επιχειρήσεων του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας πραγματοποιήθηκαν με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ» Ν.Π. 11014, κατά παρέκκλιση εγκεκριμένου δρομολογίου του, οι μεταφορές ενός 50χρονου από τη Νάξο στη Σύρο και μιας 20χρονης από την Πάρο στη Σύρο, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Πηγή ΥΕΝ

Πρέπει να αναφέρονται και τα καλά των ακτοπλοϊκών εταιρειών, όπως οι παρεκκλίσεις δρομολογίων με κόστος σε χρόνο και χρήμα, για τη ζωή κάποιων συνάνθρωπων μας!

Link to comment
Share on other sites

Τώρα εάν στα τέσσερα χρόνια βγάζουν προβλήματα με τις λαμαρίνες, σκεφτείτε να δείτε τι θα γίνει εάν φτάσουν 30 χρόνων!! Όπως καλά μου έλεγε κάποτε ένας πράκτορας στη Σαντορίνη το 2002, εάν είναι στα 20 χρονιά όπως είναι οι Απόλλωνας στα 35ετια θα είναι θαύμα!

Αυτό έχει ακουστεί πολλές φορές μέσα στο φόρουμ αλλά εγώ διαφωνώ ως προς το ένα σκέλος. Το αν το πλοίο "στούκαρε" ή του συναίβει κάτι τέλος πάντων στη Σαντορίνη (το οποίο για να το μάθω πρέπει να μυρίσω τα νύχια μου απ'ότι καταλαβαίνω) και πρέπει να σταματήσει τα δρομολόγια για να επισκευαστεί σαφώς και δεν ευθύνεται το σκαρί γι'αυτό. Επίσης αν τα εν λόγω πλοία έχουν σακατευτεί από την κατάχρηση που τους γίνεται χειμώνα καλοκαίρι, από τα καύσιμα που χρησιμοποιούν και ντουμανιάζει το λιμάνι ή από τις ακινησίες μιας εβδομάδας το χρόνο πάλι δεν φταίνε τα σκαριά αλλά κατά τη γνώμη μου η εταιρία.

Αν τα πλοία έκανα λογικά και όχι εξαντλητικά δρομολόγια, έκαναν τις σωστές ακινησίες κτλ και παρουσίαζαν αυτά τα προβλήματα τότε ΝΑΙ κι εγώ σαράβαλα θα τα θεωρούσα και "κορεάτικα ανταλλακτικά" όπως τα έχει πει ένα πολύ καλός φίλος από δω μέσα. Αλλά τώρα δεν τα θεωρώ σαράβαλα εκ κατασκευής. Και για να γίνω ακόμα πιο ακραίος, δεν θα ήθελα στα 20 τους χρόνια (αν μείνουν μέχρι τότε λόγω οικονομικής πολιτικής της εταιρίας) να έχουν την μηχανολογική κατάντια του ΑΠΟΛΛΩΝΑ ή του ΠΗΓΑΣΟΥ πουτ ταλαιπώρησαν πολλοί περισσότερο τους επιβάτες απ'ότι τα BS.

Αυτά!!

Link to comment
Share on other sites

Τη Δευτέρα 19-12-05 και λίγο πριν δέσει το πλοίο στη Νάξο (γύρω στις 10:00)

ακούστηκε θόρυβος και ισχυρό τράνταγμα. Το πλοίο έδεσε τελικά αλλά καθυστέρησε πολύ να φύγει από Νάξο.Αυτά τα πληροφορήθηκα από επιβάτη που ανέβηκε στην 'Ιο. Ίσως η καθυστέρηση να οφείλεται στην έκτακτη μεταφορά κάποιου ασθενή στη Σύρο αλλά .......

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...