Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

5 hours ago, Power_Jet said:

@Blue Star Delos Νομίζω πως αυτό γίνεται λόγω του ότι το Χίος δεν μπορεί να πιάσει τα λιμάνια που πιάνει το Νάξος στην άγονη.

Υ.Γ. Εννοείται διορθώστε με αν κάνω λάθος!! 

Δε μίλησα για τράμπα Ναξος-Χίος αλλά για τράμπα Παρος-Ναξος.

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Power_Jet said:

@Blue Star Delos Νομίζω πως αυτό γίνεται λόγω του ότι το Χίος δεν μπορεί να πιάσει τα λιμάνια που πιάνει το Νάξος στην άγονη.

Υ.Γ. Εννοείται διορθώστε με αν κάνω λάθος!! 

Υπάρχουν και φωτογραφίες του Χίος στο λιμάνι της Ηρακλειάς στο Facebook από όταν έκανε αυτή τη γραμμή... Απλά κατά την γνώμη μου εγώ που το βλέπω δεν υπάρχει ιδανικότερο πλοίο από το Νάξος για την άγονη και δεν υπάρχει ιδανικότερη γραμμή από την άγονη για το Νάξος!

3.thumb.jpg.d77389d651ece1faba2813ec3e732f51.jpg

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και το Ναξακι είναι ιδανικό για τη γραμμή και είναι πραγματικός εργάτης, αλλά κάποτε κάθε σεζον σχεδόν γινόταν τράμπα μεταξύ των Παρος/Ναξος ώστε να μην καταπονείται μόνο το ενα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τραυματισμός ναυτικού στο Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στην Πάρο

Quote

Ενημερώθηκε, απογευματινές ώρες σήμερα, το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά, από τον Ύπαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ “ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ” Ν.Π. 11014 για τον τραυματισμό ημεδαπού ναυτικού (ειδικότητας ναύτη) στο χέρι, κατά την διαδικασία πρόσδεσης του πλοίου στον λιμένα Πάρου.

Προανάκριση διενεργείται από το Α’ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή στο θέμα του Andros Queen αναφέρθηκαν τα κρεβάτια των μικρών Μπλου Σταρ.

55, 132 ή 104 οι απόψεις.

Πιστεύω ότι μετά τη μετασκευή του 2004 ή 2005 (δεν θυμάμαι καλά πλέον το έτος) οι λίγες επιπλέον εξωτερικές καμπίνες του ντεκ 7, που ήταν πιο εσωτερικά από τις εξωτερικές περατζάδες, μετατράπηκαν στις 2 γνωστές αίθουσες αεροπορικών, που παρέμειναν να έχουν μόνο τα λίγα φινιστρίνια των καμπινών, εξ ου και κλειστοφοβικές.

Όποτε στην αρχή πρέπει να είχε 132 κρεβάτια, πλέον με βάση τα σχέδια του, αν όλες χρησιμοποιηθούν ως τετράκλινες πρέπει να έχει εκεί γύρω στα 100.

Μια τελευταία ερώτηση. 

Η μεγάλη αίθουσα αεροπορικών μέση - πρύμα και αριστερά στο ντεκ 6, ισχύει ότι αρχικά ήταν ένας ωραίος χώρος με τραπέζια και καρέκλες, αλλά στην ίδια μετασκευή μετατράπηκε και αυτός σε αεροπορικές;

Edited by proud_ionian
Διόρθωση
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Captain_Nionios said:

Η μεγάλη αίθουσα αεροπορικών μέση - πρύμα και αριστερά στο ντεκ 5, ισχύει ότι αρχικά ήταν ένας ωραίος χώρος με τραπέζια και καρέκλες, αλλά στην ίδια μετασκευή μετατράπηκε και αυτός σε αεροπορικές;

Ισχύει εν μερη @Captain_Nionios.Εξωτερικά ήταν ένας διάδρομος με τραπεζοκαθίσματα όμοια με αυτά που βρίσκονται στο μεσον στο ίδιο ντεκ από την δεξιά μεριά εκεί που βρίσκεται το μπαρ.Εσωτερικά όμως ήταν ένας χώρος με μαύρους καναπέδες και τραπέζια και διαχωρίζονταν με το διάδρομο που ανέφερα με τζαμαρία.Η πρόβλεψη ήταν να χρησιμοποιείται αυτός ο χώρος ως εστιατόριο.Εξού και το ότι ο χώρος αυτος επικοινωνούσε με διάδρομο με τη κουζίνα των σημερινών goodys.

Ο χώρος αυτός χρησιμοποιούνταν ως μικρό σαλόνι,είχα κοιμηθεί σε αυτούς τους καναπέδες κάποιες φορές.Δε νομίζω να χρησιμοποιήθηκε ποτέ ως εστιατόριο.

On 6/30/2020 at 9:49 AM, nomikos said:

Μια που το αναφέραμε ας θυμηθούμε πως είχαν έρθει τα δύο αδελφά όταν ήταν νεότευκτα.Η μεγάλη αίθουσα στην αριστερή μεριά του deck 6ATS3 δεν ήταν αεροπορικά καθίσματα.Κοντά στα παράθυρα υπήρχαν πολύ όμορφα τραπεζοκαθισματα .Το αξιοσημείωτο είναι πως τα δύο αδελφά είχαν εστιατόριο ala carte και βρισκόταν στην εσωτερική μεριά της αίθουσας ATS3 που αναφέρατε με τα πολλά αεροπορικά.Το εστιατόριο ala carte συνδεόταν με τη κουζίνα των goodys.Είχε περιμετρικά κάτι μαύρους καναπέδες που οι οποίοι είχαν μεγάλη ζήτηση από τους απλούς επιβάτες οικονομικής.Τύφλα να έχει ο Θεόφιλος.Στο deck 6 δεν έχει αλλάξει κάτι άλλο.Στο deck 7 οι πρυμνιές καμπίνες γκρεμίστηκαν και δημιουργήθηκαν οι 2 μικρές αίθουσες αεροπορικών μία σε κάθε πλευρά.Πρύμα το κατάστρωμα επεκτάθηκε μερικά μέτρα. Θυμίζομαι τις συνθήκες πρωτοκόλλου που έχουμε ζήσει στα συγκεκριμένα αδελφά.Τα έχουμε πει και στο παρελθόν.Απλά αυτές οι καταστάσεις έδωσαν αφορμή να μας έρθει το Δήλος με το εντυπωσιακό πρωτόκολλο των 2400 επιβατών.

 

Tip σε όσους ταξιδέψουν με τα δύο αδελφά.Τέρμα πλώρα και αριστερά στο deck 7 μετά τις καμπίνες υπάρχει ένα μαγικό :) κλιμακοστάσιο που σε βγάζει στο σαλόνι διακεκριμένης.Και ας έχεις εισιτήριο οικονομικής.Το κλιμακοστάσιο αυτό βέβαια καταλήγει στο γκαράζ.Όλα αυτά που ανέφερα φαίνονται εδώ.

Να θυμηθούμε πως είχαν έρθει τα αδερφάκι.

Link to comment
Share on other sites

On 7/2/2023 at 9:21 AM, Annivas said:

Εγω για τα blue star Paros Naxos ήξερα ότι έχουν γύρω στις 55, δεν ξέρω αν έχουν κανει τόσο μεγάλη προσθήκη κι έχουν φτάσει στις 132. 

Στο site αναφέρει οτι το Blue Star PAROS εχει 26 καμπίνες που ακόμη και τετρακλινες να είναι όλες δεν ξεπερνούν τα 104 κρεβάτια .

Καποια στιγμη και τα δυο κανανε μια μετασκευη οπου ενας χωρος που ηταν αεροπορικά πλώρα σε κάποιο από τα υψηλότερα ντεκ έκλεισε και έγινε καμπίνες. Eπίσης έγινε ανακαίνιση εσωτερικά (άλλαξαν αεροπορικά κλπ, στην αρχή είχε κάτι μπλε) και προέκταση των ντεκ πρύμα. 

Αλλα μου κανει εντύπωση ότι στην ανακοίνωση της blue star την ημέρα της παραλαβής (εδώ) μιλάει για 132 κλίνες ενώ μετά έγινε προσθήκη και άλλων καμπινών (άρα και κλινών) ενώ σήμερα στο site λέει όντως 26, είναι λίγο περίεργο !

Να έχουν σφραγίσει καμιά καμπίνα η να τις έδωσαν στο πλήρωμα? Αλλά γιατί όμως? Αφού χρειάζονται σε ορισμένα δρομολόγια οπως το '16 που έκανε Δωδεκάνησα ενα εκ των δυο η αλλες φορές.....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θα φοβούνται μη τους μείνει στο χέρι.

Off topic,αλλα επι της ευκαιρίας,σκεφτόμουνα πρόσφατα,αν ο Όλυμπος κατέβαινε σαν Έλλη Τ πριν 15 χρόνια στις Κυκλάδες θα έκανε πλάκα στα Bluestarακια με τα 21,5+ μίλια που είχε τότε.

Link to comment
Share on other sites

χτες που γύριζα από Αστυπάλαια για Αμοργό υπήρχαν πολλά παράπονα για την καθυστερηση.. και είχε ήδη γεμίσει από Αστυπάλαια για πειραια φανταστείτε τι θα γινόταν στα επόμενα νησια.. 

Οι καθυστερήσεις πάντως είναι σχεδόν σε όλα τα δρομολόγια..

Σε αυτό ευθύνεται και Τ γεγονός ότι δεν έχουν διαμορφώσει τα ωράρια καλύτερα διότι δεν προσεγγίζει το λιμάνι του Αγίου Ανδρέα αλλά του πέρα γυαλιού -παλιο- και κανει μια ώρα παραπάνω για να φτάσει.. 

Link to comment
Share on other sites

Μηπως πρέπει να κοπεί η Αστυπάλαια και να εξυπηρετείται με μεγαλύτερη συχνότητα με τα πλοία των δωδεκαννήσων; 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, nomikos said:

Θα φοβούνται μη τους μείνει στο χέρι.

Off topic,αλλα επι της ευκαιρίας,σκεφτόμουνα πρόσφατα,αν ο Όλυμπος κατέβαινε σαν Έλλη Τ πριν 15 χρόνια στις Κυκλάδες θα έκανε πλάκα στα Bluestarακια με τα 21,5+ μίλια που είχε τότε.

Πριν 15 χρονια τα μικρα πηγαιναν 23.5 μεση...Τι πλακα να τους εκανε? Ενα ρεμετζο του Ολυμπους 5 των μικρων σε χρονους...

Edited by ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, margaritis24 said:

Εμ δεν το ανοιγουνε λιγο να μαζευει τις καθυστερησεις με 20.8 ανεβοκατεβενει

Ο λογος;

Υπάρχει μηχανικό θεμα;

Ή είναι η πολιτική τους;

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη καθυστέρηση και το Νάξος σήμερα.... ΕΤΑ στον Πειραιά 6:10.. τροποποιήθηκε η αναχώρηση για 7:45 αλλά αμφιβάλλω αν θα το τηρήσει και αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Και σήμερα το πλοίο μπήκε στις 7 στο λιμάνι του Πειραιά. Γιατί τόσες καθυστερήσεις όμως φέτος; Έχει κάνει και τις προηγουμενες σεζον το συγκεκριμένο πρωινό για Μικρες Κυκλαδες και δεν ήταν ποτέ στις φετινές καθυστερήσεις. Αν φοβουνται μην το ζορίσουν γιατί δεν κάνουν τράμπα με το πιο ξεκούραστο Πάρος; Γιατί το πλοίο έχει να δώσει παραπάνω σε θέμα ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ένας ο λόγος αλλά ένας συνδυασμός παραγόντων.

Αρχικά να πούμε ότι τις ημέρες που το δρομολόγιο τερματίζει στα Κατάπολα η καθυστέρηση μαζεύεται(όπως και σήμερα ημέρα Κυριακή) αφού μιλάμε για ταξίδι λιγότερων μιλίων και υπάρχει αρκετό περιθώριο από θέμα ωραρίου, ώστε να αναχωρήσει στις 19:00 για την προγραμματισμένη του επιστροφή.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα βρίσκεται τις ημέρες όπου το πλοίο κατεβαίνει μέχρι την Αστυπάλαια. Δηλαδή 4 φορές την εβδομάδα. Οι πιο δύσκολες μέρες τις εβδομάδας είναι η Παρασκευή και το κυρίως Σάββατο, όπου έχει ήδη μαζευτεί καθυστέρηση από την Παρασκευή. 

Για τους λόγους που συμβαίνει αυτό θα ανέφερα τα εξής.

1) Ταχύτητα μικρότερη από ότι έχουν υπολογιστεί τα δρομολόγια. 

2) Τα περισσότερα μίλια ταξιδιού λόγω της  προσέγγισης στο παλιό λιμάνι της Αστυπάλαια και όχι στον Άγιο Ανδρέα. Προσθέστε και τον παράγοντα του καιρού τις ημέρες με βοριά (όπως και εχθές ημέρα Σάββατο).

3)  Κατά το κατέβασμα, στα λιμάνια της Πάρου της Νάξου και της Αιγιάλης η παραμονή είναι μισάωρη. Ενώ τα δρομολόγια είναι υπολογισμένα με 15 λεπτά παραμονής.

4) Στην Αστυπάλαια έχει γίνει φέτος ένας μικρός χαμός από τον Τουρισμό. Εκεί οι παραμονές κάποιες μέρες ξεπερνούν και την 1 ώρα όπως γίνεται και τις τελευταίες μέρες. Τις προάλλες μάλιστα έκανα ένα ταξίδι από Αιγιάλη προς Αστυπάλαια και πίσω αυθημερόν. Με μεγάλη έκπληξη διαπίστωσα ότι το πλοίο είχε πολύ κόσμο και στο πήγαινε και στο έλα.

On 8/10/2023 at 4:42 PM, basilis89 said:

και είχε ήδη γεμίσει από Αστυπάλαια για πειραια φανταστείτε τι θα γινόταν στα επόμενα νησια.. 

Βέβαια κατά το ανέβασμα προς Πειραιά, ταξιδεύουν πολλοί που κάνουν camping και μεταβαίνουν από το ένα νησί στο άλλο τύπου island hoping. Οπότε μέχρι τη Νάξο έχει σπάσει ο κόσμος. Φυσικά μετά τις 15 Αυγούστου αναμένεται  να αλλάξει αυτό αφού οι περισσότεροι θα επιστρέφουν προς Πειραιά. 

 

Εν κατακλείδι θα έλεγα ότι ίσως είναι το πιο απαιτητικό και δύσκολο δρομολόγιο της καλοκαιρινής περιόδου με ασταμάτητα και δύσκολα ωράρια.

Και για αυτό αξίζουν πολλά εύσημα στο πλήρωμα για την προσπάθεια που καταβάλει.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...