Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 584
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν έχει δεξαμενισμό φέτος για το Blue Star Naxos μιας και πέρυσι δεξαμενίστηκε στη Χαλκίδα. Στο Blue Star Naxos γινόντουσαν εργασίες στο καταπέλτη και μεθαύριο αναμένεται να επιστρέψει στα απογευματινά δρομολόγια της Παροναξιας.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Blue Star Naxos στην Ηρακλειά

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Νάξου, μεσημβρινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ ΝΑΞΟΣ'' Ν.Π. 11014,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Πάρο - Νάξο – Ηρακλεία – Σχοινούσα – Κουφονήσι -Κατάπολα , ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στον λιμένα Ηρακλειάς και ότι θα συνεχίσει το ταξίδι του.

Από το πλοίο  επρόκειτο να αποβιβαστούν σαράντα επτά (47) επιβάτες  με προορισμός τον λιμένα Ηρακλειάς ενώ επρόκειτο να επιβιβασθούν τριάντα τέσσερις (34)  επιβάτες, οι οποίοι πρόκειται να προωθηθούν με μέριμνα της εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μιας και μετά τη βλάβη του επισκευάστηκε και επανήλθε δριμύτερο στα δρομολόγιά του, ας το θυμηθούμε από ψηλά να αναχωρεί ένα χειμωνιάτικο απόγευμα από τον Πειραιά, με ενα πολύ όμορφο ηλιοβασίλεμα για φόντο !
 

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, margaritis24 said:

Δε το παρακολουθησα χτες αλλα με 20 κομβους που παει ολο το καλοκαιρι..κ στους  15 δουλευουν οι 2 σωστα!αλλα ειχε θεματακι 1 βδομαδα σιγουρα τωρα αλλα τους εσκασε χτες😉

Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο.

Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων.
Ισως και κοντα στο 40%,  δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων.

Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια.
Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο.
Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους.

Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα νούμερα που γράφετε είναι λίγο αισιόδοξα; Γιατί θυμάμαι πριν χρόνια αφιέρωμα στον Ε" που έλεγε για 23 κόμβους στο 85% των μηχανών, εκτός και κατάλαβα λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Στη βιβλιογραφια, οσο πιο απλουστευμενα γινεται , μη λαμβανοντας πολλες παραμετρους υποψη, ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι (περιπου) εις την τριτη (3) δυναμη ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων.

Για παραδειγμα ας παρουμε ενα πλοιο που πηγαινε με 18 κομβους και αυξανει στους 21.
Ο λογος των ταχυτητων ειναι (1.1666...), οποτε χρησιμοποιει περιπου 1.588 φορες μεγαλυτερη ισχυ.

Σε διαγραμματα ταχυτητας/απαιτουμενης ισχυος πλοιων εχω επιβεβαιωσει οτι πραξη και θεωρια ειναι αρκετα κοντα.

Ομως ξεφευγει καπως οταν το πλοιο βρισκεται κοντα στη μεγιστη ταχυτητα που ειναι στα ορια σχεδιασης της γαστρας.
Εκει ο λογος των απαιτουμενων ισχυων ειναι κοντα εις την τεταρτη (4) ή ακομα και μεγαλυτερη δυναμη, ο λογος των αντιστοιχων ταχυτητων.
Δηλαδη απαιτειται ακομα μεγαλυτερη ποσοστιαια αυξηση ισχυος για ιδια ποσοστιαια αυξηση ταχυτητας.

Με βαση μονο τη θεωρια θα περιμεναμε, οτι αν πηγαινει 25.31 στο 100%, τοτε θα επρεπε να πηγαινει 20.1 στο 50% .

Ομως με βαση αυτο που ανεφερα για ταχυτητες κοντα στη μεγιστη τα θεωρητικα 20.1 ειναι αναμενομενο να ειναι περισσοτερα, στο 50% της ισχυος.
Ακομα και ετσι ισως οι 22.2 να ειναι καπως υπερβολικοι.
Το πιο λογικο για μενα θα ηταν οι 21 κομβοι.

Αν συνεχισεις τους υπολογισμους, με 15 κομβους θελει ισως και κατω απο το 40% της ισχυος που χρειαζεται για τους 20.5 - 21. Το 40% του 50%, δηλαδη το 40% των δυο μηχανων.

Ολα αυτα στα trials με βυθισμα 4.55 και οχι με 4.9 μετρα.
Για τα 4.9 μετρα βυθισμα μπορεις να δεις τη διπλανη στηλη, που ειναι ομως μονο υπολογισμενα (calculated). Δεν ειναι τεραστια η διαφορα.

Οποτε, τη μερα εκεινη που ηταν πολυ φορτωμενο, μη δεξαμενισμενο για πολυ καιρο και ισως να εχει χασει κατι απο τη μεγιστη ισχυ του, νομιζω πως οι 15 κομβοι ειναι δυσκολο να απαιτουν πανω απο το 50% - 55% της παρουσας ισχυος των δυο μηχανων, αν στην ιδανικη περιπτωση των trials ηθελε 40%.

 

 

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Captain_Nionios said:

Το Παρος στα trials, στο 100% της ισχυος, ειχε βγαλει 25.3 κομβους και στο 50% ειχε βγαλει 22+ κομβους. Εννοειται αδειο.

Αυτο σημαινει οτι στα trials τους 15 κομβους ειναι λογικο να τους εβγαζε με αρκετα λιγοτερο απο το 50% της ισχυος μονο των δυο μηχανων.
Ισως και κοντα στο 40%,  δηλαδη κοντα στο 20% της συνολικης των τεσσερων μηχανων.

Εν προκειμενω ηταν πολυ φορτωμενο και βεβαιως εχουν περασει και τα χρονια.
Το οτι εχουν περασει τα χρονια δεν ξερω αν σημαινει πως εχει χασει μερος της αρχικης ισχυος του ή απλα δεν μπορουν να το πιεσουν πολυ πια. Μαλλον το δευτερο ειναι πιο λογικο.
Αλλα ακομα και αν θεωρησουμε πως εχει χασει μερος της αρχικης, και η μεγιστη παρουσα ισχυς ειναι χαμηλοτερη πλεον, θεωρω δυσκολο να θελει πανω απο το 50% - 55% της παρουσας μεγιστης ισχυος των δυο μηχανων για να παει 15 κομβους.

Ας μας πει και ο @Neptune τη γνωμη του.

Αδιαβαστος ο Neptune :D

Για τους συσχετισμους που κανεις, γενικα ειναι σωστοι. Απλα μιλαμε για φορτιο μηχανων.

Οποτε ειναι αρκετοι παραμετροι που πρεπει να υπολογισεις.

Δηλαδη ειτε με 2 μηχανες στο 100%, ειτε με 4 στο 50%, το βαπορι παει θεωρητικα την ιδια ταχυτητα γιατι δουλευει στα ιδια KW.

Link to comment
Share on other sites

Ανακοίνωση της εταιρείας για αύριο 8/8

Quote

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ F/B BLUE STAR NAXOS ΠΕΜΠΤΗ 08/08/19

Σας ενημερώνουμε ότι το δρομολόγιο του πλοίου BLUE STAR NAXOS, από Πειραιά την Πέμπτη 08/08/19, θα διαμορφωθεί ως ακολούθως: 

Αναχώρηση από ΠΕΙΡΑΙΑ 07:30 (αντί 06:45) για ΠΑΡΟ (11:50-12:05), ΝΑΞΟ (12:50-13:05), ΗΡΑΚΛΕΙΑ (14:05-14:20), ΣΧΟΙΝΟΥΣΑ (14:25-14:40), ΚΟΥΦΟΝΗΣΙ (15:05-15:20), ΚΑΤΑΠΟΛΑ (ΑΜΟΡΓΟ) 16:00.

 

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι τα τελευταία χρόνια, το έχουν λιώσει το καραβάκι. Σε αντίθεση με το αδερφό του, το έχουν συνέχεια σχεδόν στο απογευματινό της Παροναξίας που σημαίνει ότι χειμώνα-καλοκαίρι δουλεύει σχεδόν ακατάπαυστα. Παλιότερα γινόντουσαν και τραμπες.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως. Το ταξίδεψα σήμερα προς Αμοργό, και φαίνεται σχεδόν παντού πόσο ταλαιπωρημένο είναι. 

 

Μετά την επιστροφή στην βάση, θα έχει και αναφορές των φετινών ταξιδιών. 😁

Link to comment
Share on other sites

Για όλους όσους κατέληξαν  σαν εμένα 15αύγουστο στο γραφείο, υπηρετώντας το καπιταλιστικό τέρας, πάμε να δούμε δυό παλιές αναχωρήσεις του Blue Star Naxos σε video:

 

Μάρτιος του 2007 από το κόκκινο φανάρι

 

Απρίλιος του 2007 από το μεγάλο, απαράμιλλο, εκπληκτικό, έργο της πεζογέφυρας στα Λεμονάδικα

 

Link to comment
Share on other sites

Εξω απο την Πάρο, κατεβαίνουμε με 20 - 20,5 knots . Aπο πίσω το Δήλος με 24,2 .. 6 μίλια πριν την Πάρο βγήκε για προσπέραση...

 

20190822_105738-800x600.jpg

20190822_110754-800x600.jpg

20190822_111249-800x600-800x600.jpg

20190822_111518-800x600.jpg

Link to comment
Share on other sites

Λέμε για όλα τα αλλα πλοία ότι έχουν καθυστερήσεις, αλλά και αυτο φέτος έχει σπάσει κάθε ρεκόρ προσεγγισης ειδικά μετά την Νάξο.

Σίγουρα ευθύνεται Τ λιμάνι της Νάξου που έρχονται όλα μαζί στο πηγαινε, αλλά στην επιστροφή αυτή η δικαιολογία δεν υφίστανται.. 

Link to comment
Share on other sites

Εκτός του ότι στο πρωινό πέφτει πάνω σε όλη τη κίνηση της Πάρου & της Νάξου(ειδικά) , πάει και αρκετά κομμένο σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Δε ξέρω το λόγο , αλλά δε νομίζω ότι γίνεται λόγω οικονομίας.

Link to comment
Share on other sites

Α ναι; Η εταιρεία, ο Πλοίαρχος, ο Ύπαρχος και οι κατά τόπους λιμενικές αρχές δεν θέλουν το πλοίο να τηρεί τα ωράρια αφίξεων δηλαδή; 

Πόση υποκρισία όσο σκέφτομαι ξανά το περιστατικό στον Πειραιά.

Όπως σε όλα τα πλοία φέτος, δεν υπάρχουν ρεαλιστικά ωράρια.

Του Ναξος θα τα έλεγες ρεαλιστικά, διότι η ταχύτητα που έχουν υπολογιστεί μπορεί να την πιάσει, αλλά όλοι είδαμε η ασθένεια τι προκάλεσε τις προαλλες, και λογικο να φοβούνται. Αλλά κι ο επιβάτης πληρώνει.

Η Attica πρέπει να προσέχει όλα τα βαπόρια της και τον χειμώνα ας προσέξει περισσότερο το Ναξάκι.

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον έχει θέμα και δεν μπορούν να Τ ανοίξουν γιατί δεν κάνουν τράμπα με το παρος; Αφού δεν έχει τόσα απαιτητικά  ωράρια στο δρομολόγιο του, ούτε τόσες προσεγγίσεις σε λιμανια... αν εξαιρέσουμε τα έκτακτα της Πάρου 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το Blue Star Naxos τελειώνει τα πρωινά δρομολόγια προς τις μικρές Κυκλάδες στις 8 Σεπτεμβρίου (σχεδόν πάντα τη πρώτη πρωινή αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά) και θα κάνει ένα απογευματινό στις μικρές Κυκλάδες και θα φύγει για το Βόλο στις 10 Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...