Jump to content
Shipfriends

2009: Ανασκ...όπηση


2009: Ανασκ...όπηση  

1 member has voted

  1. 1. 2009: Ανασκ...όπηση

    • CRUISE EUROPA: καθέλκυση, παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.
    • H πώληση για scrap κι η διάλυση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.
      0
    • Η οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της
    • Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοπδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.
    • Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.
    • Άλλο

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Συνεχιζουμε και φετος την ανασκοπηση της χρονιας (και την ψηφοφορια για το γεγονος της χρονιας, με την επλιδα να συμμετασχουν περισσοτεροι.

Αναφερετε σε ενα ποστ ποια (ως 5) θεωρει ο καθενας σαν πιο σημαντικα και... αξιομνημονευτα. στη συνεχεια (σε καμια 10ρια μερες) θα μπει ψηφοφορια αναμεσα στα τρια γεγονοτα που θα εχουν αναφερθει περισσοτερο. αν ειναι και κατι που εχουμε ξεχασει, απλα αναφερετε το;).

1) H παραλαβή και η δρομολόγηση του SUPERFAST II.

2) CRUISE EUROPA: καθέλκυση:), παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.

3) Η δρομολόγηση του SEATRADE από τη Ventouris Ferries.

4) Η παραγγελία δύο πλοίων από την Blue Star Ferries στα Ναυπηγεία Daewoo.

5) Η αγορά του HELLENIC WIND από την HSW.

6) ΦΑΙΔΡΑ: ολοκλήρωση ναυπήγησης, αγορά από την Nova Ferries κι δρομολόγησή του στην γραμμή Πειραιάς Σουβάλα.

7) Η παραλαβή του LOUIS MAJESTY από την Louis Cruise Line.

8) Η ναυπηγηση των La Caranta & La Restinga στην Ελευσινα.

9) Η καθελκυση του Cruise Olympia.

10) Η κάθοδος στην Ελλάδα και η δρομολόγηση στις Κυκλάδες των SPEEDRUNNER III & IV.

11) Η δρομολόγηση των ROPAX I & II στην γραμμή Κόρινθος - Ραβέννα.

12) H έλευση του BLUE HORIZON στο Αιγαίο.

13) Η mini μετασκευη του Hellenic Voyager απο ΦΓ/ΟΓ σε ΕΓ/ΟΓ.

14) Η άφιξη του Princess T στο Πέραμα, για την ολοκλήρωση της μετασκευής του.

15) Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

16) H πώληση του ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ στην SNCM.

17) H εναρξη της ενεργου δρασης του USS New York (πλοιο που φερει ελασματα κατασκευασμενα απο ατσαλι των διδυμων πυργων).

18) Η εναρξη εργασιων αποκαταστασης στο Hellas Liberty (δεξαμενισμος κλπ).

19) Η (προσωρινη?) δρομολογηση του Αριαδνη στη γραμμη Πειραιας Χιος Μυτιληνη.

20) Η σοβαρη μηχανικη βλαβη του Εξπρες Πηγασος.

21) Η δρομολογηση sea taxi αναμεσα στην Ύδρα και το Μετοχι Ερμιονιδας.

22) H πώληση για scrap κι η διάλυση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

23) Η πώληση για scrap κι η διάλυση του ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α.

24) Η πώληση για scrap και η διάλυση του The Topaz (ex-Anna Maria).

25) Η πώληση για scrap και η διάλυση του Regal Empress (ex-Olympia).

26) Η προσάραξη του Ella J στο Βόσπορο και η συνεπακόλουθη πώληση του για διάλυση.

27) Η αποχώρηση απο την ενεργό δράση του Saga Rose.

28) Η αποχωρηση απο την ενεργο δραση του ιεραποστολικου "Doulos"

29) Η συγκρουση του ιαπωνέζικου αντιτορπιλικού Kurama, με το Νοτιοκορεάτικο Carina Star.

30) Το ναυάγιο του Superferry 9 στις φιλιππινες.

31) Προσάραξη του Marco Polo στο Sibenik.

32) Σύγκρουση του Φ/Γ - Ο/Γ Καπετάν Μιχάλης με το Φ/Γ Santana και βύθιση του πρώτου.

33) Η εξαφάνιση του Arctic Sea.

34) Η αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της ΝΕΛ από τον Μιλτιάδη Μιχαήλ Βάγγερ και τα κεφάλαια που εκπροσωπεί.B)

35) Η οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της.

36) Η αναστολή λειτουργείας της KALLISTI FERRIES (ή όπως αλλιώς θέλετε να την πείτε).

37) Η συνεργασία των εταιρειών Ventouris Ferries κι Agoudimos Lines στην γραμμή του Bari και του Brindisi.

38) Η αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών της EasyCruise από την Sea Star Capital.

39) Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοπδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.

40) H απαγόρευση του Καπνίσματος στους κλειστούς χώρους των πλοίων (και όχι μόνο).

41) Η απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου.

42) Η απόπειρα αυτοκτονιας του Γερασιμου Αγουδημου.

43) Η αποχώρηση των Γερμανων απο τα Ναυπηγεια Σκαραμαγκα

44) Η αντιδρασεις, για την παραχωρηση του management της προβλητας 2 του εμπορικου λιμανιου του πειραια, στην COSCO.

45) Η συνεχιζόμενη για μια ακόμη χρονιά εξαρση της πειρατίας.

46) Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση.

47) Η συνεχιζόμενη pollmania των shipfriends. Δεν μας φτάνουν τόσες εκλογές:D

Προσθήκες

48) Η προσωρινή δρομολόγηση του Κρήτη ΙΙ στη γραμμή πειραιάς χίος μυτιλήνη και η κατάρρευση του μύθου για το λιμάνι της Χίου.

49) Η οικονομική κατάρρευση και αδρανοποίηση της ΣΑΟΣ (εκός από τη γραμμή της Σαμοθράκης

Link to comment
Share on other sites

Ας κάμω την αρχή.

1) Ο διαμελισμός του ΥΕΝ είναι νομίζω το σημαντικότερο θέμα του 2009. Ήδη ζούμε τον μύθο μας στην Ελλάδα με όσα έχουν γίνει 2 μήνες μετά, αλλά κυρίως αυτά που θα έρθουν όταν ξεκινήσουμε ΣΑΣ (ΡΑΘΕ), διαγωνισμούς για άγονες κλπ (πράσινη ακτοπλοία:D). 2) Η ναυπήγηση του CRUISE EUROPA που παρακολουθήσαμε από κοντά, και τα παρατράγουδα της δρομολόγησης.

3) Για να μην ξεφύγω από τον τοπικό μικρόκοσμο μας, η δρομολόγηση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στην Χίο και τη Μυτιλήνη ήταν χωρίς αμφιβολία το σημαντικότερο γεγονός του χρόνου. Άνοιξε νέους ορίζοντες για το λιμάνι μας.

Από εκεί και πέρα,

4) Η Coscoλιάδα αναδεικνύει την συνέχεια, την συνέπεια και το μεγαλείο του Ελληνικού Έθνους.

5)Αν επρόκειτο να λυπηθώ για καποιο σκαρί που μας άφησε φέτος, αυτό θα ήταν το ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α.

Link to comment
Share on other sites

Και για μένα το σημαντικότερο ήταν ο διαμελισμός του Ναυτιλίας πολλες αρμοδιότητες του οποίου , 2μήνες μετά παραμένουν ορφανές.

Έπειτα είναι η οικονομική παρακμή της Ga Ferries.ήταν μια εταιρεία που πρωταγωνιστούσε στο Αιγαίο ,που έτυχε να δω την ακμή της και την παρακμή της η οποία δυστυχώς συνοδεύεται από δυσάρεστες καταστάσεις με απλήρωτους ναυτικούς και πολλά χρέη προς τρίτους.

Ένα επίσης σημαντικό γεγονός για μένα ήταν η αποχώρηση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ κι η πώλησή του για σκραπ. Ήταν ένας πραγματικός βασιλιάς της ακτοπλοίας ένα πανέμορφο σκαρί που δόξασε και δοξάστηκε στο Αιγαίο αφήνοντας πολλούς θαυμαστές οι οποίοι προσπάθησαν να το διασώσουν.

Τέλος η απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου ήταν για μένα ένα εξίσου σημαντικό γεγονός. Ο κατά την προσωπική μου άποψη κορυφαίος πλοιοκτητης που πέρασε ποτέ από την ακτοπλοία έπεσε στα χέρια αδιστακτων κακοποιών ,παρόλη την βεβαρημένη υγεία του, οι οποίοι τον κράτησαν όμηρο για αρκετές ημέρες αποκομοίζοντας ένα τεράστιο χρηματικό ποσό ως λύτρα.

Link to comment
Share on other sites

Η κατάρρευση της GA Ferries εκτός από τα αμέτρητα προβλήματα σε ναυτεργάτες, πράκτορες κλπ, αφήνει τον Πειραιά χωρίς ένα ιστορικό σινιάλο που έζησε 20 χρόνια, αλλά και μεγάλα ή μικρότερα νησιά του Αιγαίου χωρίς εναλλακτική, ανταγωνιστική λύση. Η εξέλιξη, χωρίς αναγκαστικά να συνδέεται, οφείλει να συνεκτιμηθεί με τα δεδομένα της (μόλις αφιχθείσης στην Ελλάδα :rolleyes:) οικονομικής κρίσης και την παύση λειτουργίας της Kallisti, αλλά και της SAOS. Η δρομολόγηση του Superfast XII στο Ηράκλειο σηματοδοτεί στροφή ακόμα και των "θηρίων", στα περισσότερο προστατευμένα νερά της εσωτερικής αγοράς, έναντι της αιμορραγούσης Αδριατικής (πάνε οι εξωστρέφειες, πάνε και τα new bussiness opportunities ;)). Θεωρώ ως κορυφαίο αστείο της χρονιάς την δήθεν απαγόρευση του καπνίσματος σε κλειστούς χώρους-το Ελληνικό Κράτος εξευτελίζει τον εαυτό του και τους πολίτες του για πολλοστή φορά. Κακώς μελετημένη και κακοσχεδιασμένη είναι η διάσπαση του ΥΕΝ, αλλά τα αρνητικά αποτελέσματα δεν θα φανούν παρά μεσο-μακροπρόθεσμα. Τέλος, λυπηρή ήταν η απώλεια/διάλυση του Γεώργιος Express, του Άννα-Μαρία και του Ολύμπια, αλλά αυτό νομίζω αφορά μία ελάχιστη μειοψηφία του συνολικού πληθυσμού που αντί να αυτοαποκαλούνται ευθαρσώς "παλαβοί", αυτοπροσδιορίζονται ως shipfriends.:P

Link to comment
Share on other sites

Το Cruise Europa για όλα όσα φέρνει η δρομολόγησή του.

Η κάθοδος της ΑΤΤΙΚΑ στη Κρήτη, έστω κι αν δεν επιτυχημένη μέχρι τώρα.

Η βύθιση του ΚΑΠΕΤΑΝ ΜΙΧΑΛΗ. έστω και εάν πέρασε στα ψιλά.

Η κατάρρευση της GA.

Η μελετημένη στην εντέλεια πολυδιάσπαση του πρώην ΥΕΝΑΝΠ.

Υπάρχουν βεβαίως και άλλα ενδιαφέροντα, αλλά είπαμε μέχρι πέντε.

ΥΓ

Μέγιστη παράλειψη η απουσία από τις υποψηφιότητες…το άπλετο φως που χύθηκε στην υπόθεση Μανούση-Παυλίδη… η ανάληψη των ηνίων της Ευρωπαϊκής Ναυτιλίας από τη συντρόφισσα Μαρία…καθώς και η κλοπή του αιώνα. :P

ΥΓ2

Και βεβαίως …εντελώς αντικειμενικά:P…το μέγα γεγονός της χρονιάς είναι ότι η Σουπερφεράκλα βγάζει για μια ακόμα χρονιά τη γλώσσα σε όσους την ξαναπούλησαν και φέτος. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εμένα θα μου επιτρέψετε να κρατήσω μία ...πισινή :D όσον αφορά το "γεγονός" του 2009, μιας και -ως γνωστόν- το έτος έχει ακόμα ζωή τριάκοντα και τριών ημερών μέχρι της οριστικής εκπνεύσεως του.

Ποιός ξέρει τι γίνεται μέχρι τότενες ??? ;) Μέχρι και το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ μπορεί να δούμε την 31η Δεκεμβρίου, σε βραδινό Πειραιάς - Παλούκια - Πειραιάς :eek:, προκειμένου να ματα-ξανά-κάνει "ποδαρικό" η GA στον Πειραιά... :D

Link to comment
Share on other sites

η δρομολόγηση του ΚΡΗΤΗ ΙΙ στην Χίο και τη Μυτιλήνη ήταν χωρίς αμφιβολία το σημαντικότερο γεγονός του χρόνου.
αλλά και της SAOS
προστεθηκαν και αυτα τα 2 γεγονοτα που τα ειχαμε ξεχασει προχτες:(
το έτος έχει ακόμα ζωή τριάκοντα και τριών ημερών μέχρι της οριστικής εκπνεύσεως του.
εχει, αλλα επειδη οι 330κατι εχουν ηδη περασει, μπορουμε μεχρι τοτε να συζητησουμε τι εχει ξεχωρησει απο τα εως τωρα και κατα τα μεσα δεκεμβρη ψιφιζουμε. εννοειται οτι η μια ψηφος θα παει στην επαναδρομολογηση του δημητρουλα:)

θα συμφωνησω με το ΝΗΡΕΑ οτι αναμφισβητητα γεγονοτα της χρονιας ηταν η κλοπη της πλακετας του κεφαλονια και η (για μια ακομη χρονια) διαψευση της πωλησης του superferry II.:D. τα σκεφτηκα να τα βαλω, αλλα φοβηθηκα τα γιαουρτια.

στο δικο μου top five:

η διαλυση των The Topaz & Regal Empress. κλεινει μια σελιδα και μαζι τους παιρνουν και τις αναμνησεις οσων Ελληνων ταξιδεψαν μαζι τους, στη δεκαετια του 50.

η συνεχιζομενη οικονομικη κριση και η παρατεταμενη υφεση, που πληττουν ολους τους τομεις της ναυτιλιας (ναυπηγηση, ποντοπορο, κρουαζιερα, ακτοπλοια εσωτερικων και διεθνων γραμμων), στιγματησαν και αυτη τη χρονια.

το Cruise Europa. περα απο την παραλαβη του και τη live καλυψη απο το Nick the Greek και το NHSOS XIOS, η δρομολογηση του με ξενο πληρωμα και ξενη σημαια στην πιο ανταγωνιστικη γραμμη της αδριατικης, θα σημανει αλλαγες σε πολλα πραγματα και κυριως στην επανδρωση των ελληνοκτητων πλοιων των αλλων μεγαλων της αδριατικης.

η ναυπηγηση των La Caranta & La Restinga. καποιοι εμπιστευτηκαν ελληνικο ναυπηγειο. ελπιζω να μην εχουν τα προβληματα του καν'χαβε.

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου επιλογή εχει ως εξής.

1) CRUISE EUROPA: καθέλκυση, παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.

2) Η υπόθεση του εμπορικού λιμανιού του Πειραια και COSCO.

3) Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

4) Η παραγγελία δύο πλοίων από την Blue Star Ferries στα Ναυπηγεία Daewoo.

5) Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοπδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.

Link to comment
Share on other sites

Το δικο μου top5 ειναι:

1.CRUISE EUROPA,κυριως γιατι σηματοδοτει την αλλαγη 'πορειας' των Μινωικων.

2.Η παραγγελια 2 πλοιων απο την Blue Star

3.Η δρομολογηση του 12 στο Ηρακλειο

4.Ο διαμελισμος και η εξαφανιση του ΥΕΝ.

5.Οι δεξιες μανουβρες των ΚΡΗΤΗ ΙΙ και ΑΡΙΑΔΝΗ στο λιμανι της Χιου(δικο μου).

ΥΓ.6 Η δρομολογηση sea taxi αναμεσα στην Ύδρα και το Μετοχι Ερμιονιδας.:D

Link to comment
Share on other sites

Σημαντικότερα θεωρώ τα:

15) Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

16) H πώληση του ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ στην SNCM.

19) Η (προσωρινη?) δρομολογηση του Αριαδνη στη γραμμη Πειραιας Χιος Μυτιληνη.

22) H πώληση για scrap κι η διάλυση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

41) Η απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου.

Link to comment
Share on other sites

Εχουμε και λεμε

1. Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοπδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.

2. H πώληση για scrap κι η διάλυση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.

3. Η απαγωγή του Περικλή Παναγόπουλου.

4. Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

5. Η προσωρινή δρομολόγηση του Κρήτη ΙΙ στη γραμμή πειραιάς χίος μυτιλήνη και η κατάρρευση του μύθου για το λιμάνι της Χίου.

Link to comment
Share on other sites

Και από εμένα:

1. CRUISE EUROPA & CRUISE OLYMPIA: καθέλκυση, παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.

2. Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

3. H πώληση του ΠΑΣΙΦΑΗ ΠΑΛΑΣ στην SNCM.

4. Η οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της.

5. Η αντιδρασεις, για την παραχωρηση του management της προβλητας 2 του εμπορικου λιμανιου του πειραια, στην COSCO.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αποκλειστικά γεγονότα της χρονιάς, παρ' όλα αυτά όσα παίρνει η μπάλα της συνεχιζόμενης οικονομικής κρίσης και της πειρατείας είναι ακόμα πρώτα στις ατζέντες του 2009. Δεν θα μπορούσαν να λείπουν απο τα top 5, οι τίτλοι του τέλους στη GA Ferries οι οποίοι σηματοδότησαν μια ακόμα ταραγμένη περίοδο της ακτοπλοΐας. Επιπρόσθετα, η πώληση των ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ, TOPAZ, REGAL EMPRESS στους διαλυτήριους κλείνει ένα ακόμα κεφάλαιο στη λαμπρή ιστορία των ιστορικών ποσταλιών.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω και εγώ την ταπεινή μου γνώμη (η σειρά είναι τυχαία):

1. CRUISE EUROPA: καθέλκυση, παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.

Γιατί μάλλον σημαίνει το τέλος εποχής της παντοκρατορίας (των τελευταίων ετών) των Ελλήνων στην Αδριατική.

2. Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.

Για τον ίδιο λόγο με το Νο 1.

3. Η πώληση για scrap και η διάλυση του Regal Empress (ex-Olympia)

Μαζί με το Εγνατία ίσως τα πιο σημαντικά επιβατηγά πλοία που έφεραν την Ελληνική σημαία. Μην ξεχνάμε ότι ήταν το πρώτο νεοναυπηγηθέν (εκτός από αυτά των επανορθώσεων) ελληνόκτητο επιβατηγό πλοίο.

4. Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοπδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.

Γιατί δεν φτάνουν οι (καλές πιθανώς) προθέσεις. Θα κριθεί από το αποτέλεσμα.

5. Η προσωρινή δρομολόγηση του Κρήτη ΙΙ στη γραμμή πειραιάς χίος μυτιλήνη και η κατάρρευση του μύθου για το λιμάνι της Χίου.

Γιατί είμαι και τοπικιστής. Αν και δεν πιστέυω ότι τέτοιο μέγεθος ταιριάζει στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

1. Η συνεχιζομενη για ακομη μια χρονια εξαρση της πειρατειας.

2.Η οικονομικη παρακμη της GA kαι τα παρελκομενα της.

3. Η αντιδρασεις, για την παραχωρηση του management της προβλητας 2 του εμπορικου λιμανιου του πειραια, στην COSCO.

4, Η αποχωρηση απο την ενεργο δραση του ιεραποστολικου "Doulos"

Link to comment
Share on other sites

1) Η παραγγελία δύο πλοίων από την Blue Star Ferries στα Ναυπηγεία Daewoo

2) Η απόπειρα αυτοκτονιας του Γερασιμου Αγουδημου

3) Η οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της

4) Η αναστολή λειτουργείας της KALLISTI FERRIES

Link to comment
Share on other sites

Κατά σειράν, η δική μου αξιολόγηση.

  • Η οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της.


  • Ο διαμελισμός του τέως ΥΕΝΑΝΠ και o διασκορπισμός των αρμοδιοτήτων του σε άλλα Υπουργεία.


  • CRUISE EUROPA: καθέλκυση, παραλαβή και δρομολόγηση με ιταλική σημαία και ότι αυτό συνεπάγεται.


  • Η δρομολόγηση του SUPERFAST XII στην γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο.


  • H πώληση για scrap και η διάλυση των : ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ, ΚΑΠΕΤΑΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Α, The Topaz (ex-Anna Maria), Regal Empress (ex-Olympia).

Και τέλος (εκτός λίστας και συναγωνισμού) το ότι για μία ακόμα χρονιά την σκαπουλάραμε ;), και δεν μας μπαγλαρώσανε σε κανά λιμεναρχείο, να μας ανακρίνουνε με ζεματιστά βραστά αβγά στις μασχάλες :P και τον Αρτέμη Μάτσα σε μιά γωνιά να τρίβει από χαρά τα χέρια του (χι, χι, χι, μα οι λιμενικοί είναι φίλοι μας !!!) , επειδής τραβάγαμε φωτογραφίες τον Μπομπ τον Σφουγγαράκη !!! :D

Και του χρόνου με υγεία !!! :)

Link to comment
Share on other sites

Ηρθε η ωρα λοιπον να ψηφισουμε το γεγονος της χρονιας.

Εχουμε τα τεσσερα με τις περισσοτερες προτασεις καθως και την επιλογη αλλο για οποιον νομιζει οτι δεν τον καλυπτουν τα τεσσερα επικρατεστερα γεγονοτα:)

Μια ψηφο για τον καθεναν μας και ληξη ψηφοφοριας στο τελος του ετους

Link to comment
Share on other sites

Δεν μ αρεσει να γκρινιαζω για τις δημοσκοπησεις και τις επιλογες των απαντησεων αλλα στην συγκεκριμενη οφειλω να σημειωσω το εξης: o proud ειπε σωστα να κανουμε μια σφυγμομετρηση να δουμε ποιες θα ειναι οι τοπ 4-5 επιλογες που θα εχουμε να ψηφισουμε.Η πωληση λοιπον για scrap του Γεωργιος Εξπρες,πως μπηκε στο top4:confused: Οποιος μετρησει απο τις απαντησεις θα διαπιστωσει οτι η δρομολογηση του 12 στο Ηρακλειο εχει ψηφιστει/προταθει 3 παραπανω φορες απ τον Γεωργιο...

Link to comment
Share on other sites

Ας δωσω και μια εξηγηση.

Νομιζω οτι δεν εχεις δικιο αλλα δεν μπορω να τα ξαναμετρησω τωρα:)

Περα απο αυτο ετσι οπως εγινε τελικα μπηκε ενα γεγονος απο μια ομαδα θεματων

Απο τα θεσμικα μπηκε η διαλυση του ΥΕΝ

Απο τις εταιρειες η καταρευση της GA Ferries

Απο τις διαλυσεις και οτι μας "πονεσε" καραβολατρικα η δυαλυση του ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΕΞΠΡΕΣ

Απο νεα βαπορια η καθελκυση και κατ'επεκταση η δρομολογηση του CRUISE EUROPA

και μια 5η επιλογη για οποιον δεν καλυπτεται

Αν εχω κανει λαθος στο μετρημα ειλικρινα ζηταω συγγνωμη αλλα νομιζω οτι δεν προκειται ουτε για το υπερτατο λαθος

Στη τελικη το χαβαλε μας κανουμε ολοι:)

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά συντάσσομαι με τον φίλο XIOS. Από την στιγμή μάλιστα που το SUPERFAST συγκέντρωσε έστω και έναν ψήφο περισσότερο από την επιλογή ως αντιπροσωπευτικού (όπως μας είπε ο φίλος polmyt) του CRUISE EUROPA.

Δεν νομίζω ότι είναι πρόβλημα να προστεθεί ακόμα μία επιλογή (τι τέσσερις, τι πέντε). Όχι τίποτα άλλο, αλλά και για να μπορώ να ...κοκορεύομαι :D ότι έπεσα 100% μέσα στις προτάσεις μου :P.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον τα ξαναμετρησα και εχετε δικιο.

Γιαυτο λοιπον ξαναεβαλα την ψηφοφορια προσθετοντας τη δρομολογηση του SUPERFAST.

Καποιοι φιλοι ειχαν προλαβει να ψηφισουν αλλα δυστυχως οι ψηφοι δεν γινοταν να μεταφερθουν.Αν θελετε καντε ενα κοπο να ξαναψηφισετε

Και παλι συγγνωμη για την ταλαιπωρια αλλα ανθρωποι ειμαστε και λαθη κανουμε:)

Link to comment
Share on other sites

Μιας και όταν έδωσα τις δικές μου προτάσεις για τα σημαντικότερα γεγονότα στον χώρο της Ναυτιλίας για το 2009 τις παρέθεσα κατά σειράν σημαντικότητας, δεν θα μπορούσα παρά να ψηφίσω την πρώτη μου επιλογή ως σημαντικότερο γεγονός της χρονιάς που οσονούπω μας αφήνει ...χρόνους.

Και αυτό δεν είναι άλλο από την "Οικονομική παρακμή της GA FERRIES και τα παρελκόμενά της". Αγαπώ (όπως βέβαια είναι αυτονόητο) τα καράβια και την θάλασσα. Αλλά μεγάλη μου "αγαπημένη" καλώς ή κακώς, είναι η Ακτοπλοία, ίσως γιατί αυτή μπορώ και "ζω πιό κοντά" από τους υπόλοιπους κλάδους της ναυτιλίας. Σε βάθος χρόνου λοιπόν, και ανατρέχοντας στα γεγονότα που συνέβησαν το 2009, πιστεύω ότι αυτό θα είναι το γεγονός που θα θυμάμαι περισσότερο από τα άλλα. Το τέλος μίας μεγάλης εταιρίας που είτε θετικά είτε αρνητικά διαδραμάτισε μεγάλο ρόλο στα της "Ελληνικής Ακτοπλοίας".

Link to comment
Share on other sites

Τι θα θυμαμαι απο το 2009?Μα φυσικα την καθελκυση του CRUISE EUROPA και την αλλαγης πορειας των ΜΙΝΩΙΚΩΝ σε spaghetteria-pizzeria MINOAN-GRIMALDI:D Πανε αυτα που ξεραμε,η ΜΙΝΟΑΝ εχει μονο τα χρωματα και κατα τα λοιπα ειναι/θα γινει μια Ιταλικη εταιρια.Προσωπικα δεν με πειραζει,το θεωρω λογικο σε μια γραμμη που ενωνει την Ελλαδα με την Ιταλια να υπαρχει κ μια τετοια εταιρια(στο κατω κατω ο Glrimaldi πληρωσε και πληρωνει για να τα καταφερει).Απ την αλλη μπορω να καταλαβω την απογοητευση των ελληνων ναυτικων και των φιλων της Κρητικης εταιριας αλλα δυστυχως,τωρα πια ειναι αργα.(βασικα αυτο π καιει εμενα περισσοτερο ειναι αν θα εχει NOVA και φραπε το CRUISE:D)

Ως δευτερο σημαντικο γεγονος της χρονιας,θεωρω την 'επελαση' του 12 στο Ηρακλειο.Η ΑΤΤΙΚΑ δοκιμασε κ στα Χανια και δεν πηρε το μαθημα της,η Κρητη θελει κρεβατι,9ωρα κ αγιος ο Θεος,καποτε θα φτασουμε....(τι μου θυμιζει,τι μου θυμιζει...)

Τελος,η ανατολη του 'πρασινου ηλιου' πριν 2 μηνες,εξαφανισε το ΥΕΝ και τα μεχρι στιγμης δεδομενα δειχνουν οτι ειναι μια λαθος επιλογη.

Για να δωσω και λιγο χρωμα στην δημοσκοπηση θα σχολιασω και τα σημαντικοτερα γεγονοτα του οικου μας:

  • Η κλοπη της πλακετας των ναυπηγειων του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ηταν κατι που αφησε αγρυπνους τους περισσοτερους καραβολατρες στον κοσμο:D
  • Το αδιακοπο κ συστηματικο κραξιμο της ΑΝΕΚ και του ΛΙΣΣΟΣ απο εναν τυχαρπαστο τυπο,δεν οδηγησε πουθενα.Χωνεψε το βρε ανθρωπε,αλλοι εχουν τα ηνια πια κ δεν ιδρωνει το αυτακι τους οτι κ να λες εσυ.(φημες τον θελουν να συνεχιζει το κραξιμο κ το 2010,οποτε οπλιστειτε με υπομονη):D
  • Ενας αγαπητος συναδελφος(εφοπλιστης)εγκατελειψε τον υπερβαπορ και την ελληνικη ακτοπλοια και δοκιμαζει την τυχη του στο Ισπανία – Μαρόκο/Ceuta/Melilla με το Highspeed 2.Αληθεια ΝΗΡΕΑ,ποσα κυκλικα δρομολογια πρεπει να κανει το υπερταχυπλοο για να πετυχει?Με τι υπηρεσιακη θα πηγαινει και τι τιμες θα βαλεις:D

Και του χρονου με υγεια!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...