Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Φίλε Proud οι αρχικές ηταν MTU για την ακρίβεια... Κ επειδή μεγαλωσαμε λιγο είναι κ η δουλειά του καλοκαιριού... εεε κανουμε κ κανα λαθος....😁😁

Edited by Meganisi
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 months later...

 @Panagia Ekatontapilianiγια την ακρίβεια το 1ο μέρος της ακινησιας του.... Το Μάρτιο θα κάνει το 2ο και μάλιστα θα κατέβει Σαλαμίνα για αλλαγη νηογνωμονα κ επι τη ευκαιρία μπιντέ 😁😁Ήταν να κατέβει πριν τα Χριστούγεννα, αλλα λογω καιρού κ εορτών ακυρώθηκε.... Μέχρι τότε μπορεί να κανει δρομολόγια μονο Νυδρι - Μεγανησι κ οχι Κεφαλλονιά 

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Ξεκινά Μ. Πέμπτη τα δρομολόγια. 10:00 από Βασιλική και 11:15 από Φισκάρδο ως τέλος Απριλίου. Καλή σαιζόν στον εργάτη του Κεντρικού Ιονίου

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τραυματισμός επιβάτη σε Ε/Γ—Ο/Γ Καπταιν Αριστείδης στην Κεφαλονιά

Quote

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Φισκάρδου για περιστατικό τραυματισμού 82χρονου επιβάτη επί του Ε/Γ - Ο/Γ ''ΚΑΠΤΑΙΝ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ'' Ν.Π. 10003, κατά την αποβίβαση του στον λιμένα Φισκάρδου ν. Κεφαλονιάς.

Συγκεκριμένα, ο εν λόγω επιβάτης, κατά τη μετάβαση του στο όχημα του που βρισκόταν στο γκαράζ του ανωτέρω πλοίου, έπεσε με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του στο πίσω μέρος του κεφαλιού του. Αρχικά του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες εντός του πλοίου από τον τοπικό ιατρό, ενώ στη συνέχεια μεταφέρθηκε στο Περιφερειακό Ιατρείο Φισκάρδου για περαιτέρω ιατρική περίθαλψη.

Προανάκριση διενεργείται από τον Λιμενικό Σταθμό Φισκάρδου.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αφού το Ηγουμενίτσα μας πήγε χωρίς προβλήματα στην ... Ηγουμενίτσα και μετά από μια διανυκτέρευση εκεί, ξεκινήσαμε το άλλο πρωί για την Κεφαλλονιά. Μέχρι την Πρέβεζα ήταν όλα εντάξει. Από εκεί και πέρα άρχισε το μαρτύριο. Η διαδρομή από την έξοδο της υποθαλάσιας σήραγγας μέχρι την πόλη της Λευκάδος είναι ένα εργοτάξιο και απαιτεί μεγάλη προσοχή. Δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνεται τις επόμενες εβδομάδες! Επίσης, τα λίγα μέτρα μέσα από την πόλη μου φτάσανε. Η κυκλοφορία δεν είναι ακόμη τόσο χάλια όπως στο Αργοστόλι, αλλά πλησιάζει. Και μετά, καθοδόν για τη Βασιλική, αρχίσανε τα απανωτά Μαντόνα μία ...!!! Στην Κεφαλλονιά αγανακτώ τακτικά με την πολύ κακή κατάσταση του οδικού δικτύου. Ουσιαστικά, μετά από τη διάλυση των ΜΟΜΑ τη δεκαετία του 90, δεν έχει ξαναφτιαχτεί δρόμος της προκοπής στο νησί. Οι εργολάβοι που αναλαμβάνουν τις τελευταίες δεκαετίες την κατασκευή δρόμων είναι παντελώς άσχετοι με το εν λόγω αντικείμενο. Μετά από ένα ταξίδι διαμέσου της Λευκάδος όμως, αναθεωρώ την άποψή μου. Έχουμε απείρως καλύτερους δρόμους στην Κεφαλλονιά σε σύγκριση με τη Λευκάδα. Απίστευτο και όμως αληθινό! Ο κεντρικός δρόμος από την πόλη της Λευκάδος μέσω Νυδρίου για Βασιλική δεν κάνει ούτε για κατσίκες και σκεφτείτε τι κίνηση περνάει από εκεί καθημερινά τα καλοκαίρια! Από αυτοκίνητα, το 90 % αυτών που συναντήσαμε (και ήταν πολλά!) ήταν Ρουμάνοι. Το υπόλοιπο 10 % Ούγγροι, Σέρβοι και Τσέχοι. Μεταξύ πολής της Λευκάδος και Νυδρίου είναι εντυπωσιακό το θέαμα με τα κατάρτια από τα κυριολεκτικά χιλιάδες ιστιοφόρα που είναι προς ναύλωση. Σε αυτόν τον τομέα έχουν κατατροπώσει ανεπανόρθωτα την Κεφαλλονιά. Εκεί κοιμούνται όσον αφορά το θαλάσσιο τουρισμό.

Στο Πλατυγιάλι συναντήσαμε την Παναγία Τρυπητή και στο τέλος του κόλπου του Νυδρίου βρίσκονται παροπλισμένα τρία όμορφα πλοιάρια που μοιάζουνε με βορειοευρωπαϊκά. Δυστυχώς, ο χρόνος δε μας επέτρεψε να σταματήσουμε για περαιτέρω έρευνα 😄

Αφού φτάσαμε στη Βασιλική είδαμε ότι έχει ανοίξει ένα είδος περιφεριακού που σε βγάζει κατευθείαν στην πλαζ και στο πλοίο. Αυτό δένει τώρα στα δυτικά του λιμανιού και όχι πια στα νότια. Οπότε, δεν είναι πλέον απαραίτητο να διασχίσει κανείς την όμορφη παραλία της Βασιλικής. Στη Βασιλική μου κάνανε εντύπωση δύο πράγματα: 1) Οι φούρνοι είναι πιο φτηνοί από ότι στην Κεφαλλονιά, οι καφέδες πιο ακριβοί και 2) η νέα θέση πρόσδεσης είναι και αυτή ακατάλληλη. Μπροστά σχεδόν από τον καταπέλτη του πλοίο βρίσκεται μια κολόνα φωτισμού και οι θέσεις αναμονής δε βολεύουν οχήματα με ρυμούλκες, φορτηγά και άλλα μεγάλα οχήματα.

Δύο άτομα και ένα Ι.Χ. 63 €. Από ντόκο σε ντόκο 1 ώρα και κάτι λεπτά. Το πλοίο εξακολουθεί να παραμένει για μένα η κορυφαία παντόφλα στην Ελλάδα που βάζει στην τσέπη και πολλά μεγαλύτερα πλοία. Το πλοίο είναι αψεγάδιαστο εξωτερικά και εσωτερικά, το πλήρωμα από τα πιο ευγενικά που μπορεί να συναντήσει κανείς και από καθαριότητα, μπορείς να φας σχεδόν από το πάτωμα. Πεντακάθαρο παντού, σαλόνι, κατάστρωμα, τουαλέτες. Οι τελευταίες πάντα με χαρτί για τα χέρια και σαπούνι και ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΕΣ καθόλη τη διάρκεια του ταξιδιού, όχι όπως στα πλοία της Αδριατικής και της Λεβάντε, για τους Ληξουριώτες δε μιλώ καν ... Αλλά έτσι είναι, όπως στρώνεις, έτσι κοιμάσαι. Όταν η εταιρεία δίνει το καλό παράδειγμα με τακτικό καθαρισμό, σέβονται και οι επιβάτες το πλοίο περισσότερο. Και οι τιμές στο πλήρες μπαρ προσιτές. 

Από κόσμο γέμισε το μισό γκαράζ στο πρωινό δρομολόγιο των 10:00. Επειδή όμως είχε αρκετά βαν και οικογένειες, το σαλόνι γέμισε καλά. Μου είπανε πως τα δρομολόγια των 13:30 και των 16:30 γεμίζουν περισσότερο. Των 10:00 είναι για πολλούς αρκετά νωρίς, εάν σκεφτεί κανείς πόση ώρα χρειάζονται για να έρθουν στη Βασιλική από τα υπόλοιπα μέρη της Λευκάδος και της Ηπείρου. Και εδώ οι περισσότεροι ήταν Ρουμάνοι. Πολλοί από τους τουρίστες πήγαιναν για ημερήσια εκδρομή στην Κεφαλλονιά με επιστροφή ξανά στις 18:00. Κατά την αγορά των εισιτηρίων στο κιόσκι, σου δίνουν τώρα όμορφες πλαστικές κάρτες με το όνομα της εταιρείας και το λογότυπο και αύξοντα αριθμό. Αυτές τις επιστρέφεις κατά την επιβίβαση σε ένα άτομο του πληρώματος που σε περιμένει στη σκάλα, έξω από τη γέφυρα. Έτσι έχουν μια συνολική εικόνα. Με αναχώρηση στις 10:00, η επιβίβαση άρχισε με ησυχία και τάξη λίγο μετά τις 09:00 :) Εν πλω συναντήσαμε τα δύο Σούπερφαστ να κατεβαίνουν για Πάτρα. Φτάνοντας στο Φισκάρδο, σου ματώνει χρόνο με το χρόνο ολοένα και περισσότερο η καρδιά ... Για όποιον θυμάται πως ήταν το Φισκάρδο τη δεκαετία του 80 και το συγκρίνει με τώρα, θα μείνει άφωνος με τον κατήφορο που έχει πάρει. Έχει χάσει εντελώς το χαρακτήρα του όμορφου, παραδοσιακού, προσεισμικού χωριού που είχε κάποτε και κατάντησε τουριστική ατραξιόν και μόνο. Έχουν χτιστεί όλοι οι γύρω λόφοι και κολπίσκοι, έχει κοπεί πολύ μεγάλο μέρος από το πυκνό δάσος από κυπαρίσσια που το περιέβαλλε κάποτε και βλέπεις μόνο πλοιάρια, πλοιάρια, πλοιάρια. Είναι απίστευτο! 

Κατά την αποβίβαση εγένετο θαύμα και μας ελέησε και ένα στέλεχος του λιμενικού, το οποίο βέβαια ήξερε μόνο να σφυρίζει σε μια γωνία χωρίς να του δίνει κανείς σημασία. Ο δρόμος από και προς το λιμάνι είναι αρκετά στενός και όταν είναι σταθμευμένα τα αυτοκίνητα προς επιβίβαση, ιδιαίτερα εάν υπάρχουν και λεωφορεία, επικρατεί λίγο κομφούζιο μέχρι να αδειάσει το πλοίο. Επίσης, ο ντόκος είναι πολύ χαμηλός σε σύγκριση με το ύψος του γκαράζ, με αποτέλεσμα αρκετά χαμηλά αυτοκίνητα να χτυπούν κάτω. Το ίδιο, αν και σε μικρότερο βαθμό, συμβαίνει και στη Βασιλική. Ουσιαστικά, πρόκειται για ένα συνδυασμό χαμηλών ντόκων και υψηλού πλοίου με σχετικά μικρό μήκος καταπέλτη. Επειδή το πλοίο δεν αλλάζει, θα έπρεπε να ξανασκεφτούν ίσως το ψήλωμα των ντόκων.

Αυτά τα ολίγα ... Συνιστώ ανεπιφύλακτα ένα ταξίδι με το πλοίο. Δε θα το μετανιώσετε!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 3 months later...

O Κάπταιν έχει περίπου ένα μήνα που εκτελεί δρομολόγια Νυδρί - Μεγανήσι. Αρχές Απριλίου θα επιστρέψει στη φυσική του γραμμή, Βασιλική - Φισκάρδο

Link to comment
Share on other sites

Ο Καπταιν φίλε @kerkiniεχει 2 μήνες.. Την Πέμπτη 29/2θα κάνει τα τελευταία δρομολόγια για Μεγανησι κ απο Παρασκευή αναλαμβάνει το ΜΕΓΑΝΗΣΙ ΙΙ. Θα συνεχίσει το υπόλοιπο ακινησιας του στο Νυδρι, για ότι εργασίες χρειάζεται κ 10/4 θα αρχίσει τη γραμμή του απο Βασιλική 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

@Meganisi περνάει ο καιρός και δεν κατάλαβα πως έφτασε δίμηνο... Νόμιζα πως ξεκίνησε μετά τις γιορτές

Δύναμη ο Κάπταιν Αριστείδης.

Καλή σαιζόν να έχει

Link to comment
Share on other sites

@kerkiniκαθε χρόνο το Καπταιν σταματά το δίμηνο Νοε-Δεκ... Απο 1/1 - 28/2 κάνει τη γραμμή του Μεγανησιου, στη συνέχεια σταματα ακομα 40 μέρες, ώσπου να ξεκινήσει τη γραμμή του 😊😉

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...