Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Αυλίδας - Χαλκίδας


Recommended Posts

Του κρουαζιερόπλοιου γίνεται αυτές τις μέρες. Πάμε να τα δούμε με τη σειρά. Κατ'αρχήν το DREAM βρίσκεται εκεί που βρισκόταν. Δεν ξέρω τι γίνεται με τις εργασίες, θεωρώ πως εσωτερικά πρέπει να πέφτει δουλειά. Εξωτερικά πάντως έχει πάρει μορφή. Το MEGA JET βρίσκεται αριστερά από τη δεξαμενή Νο1 και στην πλώρη του general cargo FRIENDSHIP. Πάνω στη δεξαμενή το ROYAL IRIS που του γίνεται υδροβολή και δεξιά της δεξαμενής το bulk carrier EIRINI L. Επίσης στη δεξαμενή Νο2 ένας φίλος που ήρθε απόψε από τα παλιά και ακούει στο όνομα ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ (μωρή Σαρωνικάρα). Το πλοίο κυριολεκτικά το έχει καταπιεί η δεξαμενή και ίσα ίσα διακρίνονται οι τσιμινιέρες του. Στα δεξιά της δεξαμενής το GOLDEN IRIS. Στην παρέα των TROPICAL REEFER, CHILEAN REEFER, HAMILTON-I και OCEAN MAJESTY έχει μπει και το OCEAN COUNTESS με σβησμένα τα σινιάλα και το οποίο έχει αφήσει τις λέμβους του στον ντόκο που είναι πλαγιοδετημένο το αδερφό του.

Link to comment
Share on other sites

To FRIENDSHIP είναι απλό φορτηγό. Δυστυχώς ο τύπος του general cargo ship όπως το ξέραμε παλιά με κουραδόρους κλπ ουσιαστικά έχει πεθάνει πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.

Ευχαριστούμε γιά την ενημέρωση.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ δουλειά έπεσε φέτος στα ναυπηγεία Χαλκίδας. Τα τελευταία τουλάχιστον χρόνια, δεν θυμάμαι άλλη χρονιά που να έχει δεχθεί τόσα πολλά επιβατικά. Στα πλοία που ανέφερε o George δύο ποστ πιό πάνω, να συνυπολογίσουμε τις σημερινές αφίξεις των ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΛΛΑΣ και MASTER JET και να αναφέρουμε την αναχώρηση πριν λίγες ημέρες του ΓΡΑΜΒΟΥΣΑ για τον Κίσαμο της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λίγα και γνωστά πράμματα σήμερις. Το MASTER JET εξακολουθεί να βρίσκεται πάνω στη δεξαμενή, ενώ το MEGA JET βρίσκεται στην ίδια θέση απλά έχει κάνει μια περιστροφή 180 μοιρών. Στο προηγούμενό μου ποστ ξέχασα να αναφέρω το FUTURA CARRIER που εξακολουθεί να "κοσμεί" με την παρουσία του τον χώρο των ναυπηγείων. Το ROYAL IRIS έχει κατέβει από τη δεξαμενή κι έχει μεταφερθεί δίπλα στο ομόσταυλό του GOLDEN IRIS. Κατά τα άλλα όπως τα ξέρουμε.

 

Κατ'αρχήν το DREAM βρίσκεται εκεί που βρισκόταν.  Στην παρέα των TROPICAL REEFER, CHILEAN REEFER, HAMILTON-I και OCEAN MAJESTY έχει μπει και το OCEAN COUNTESS

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δύο μηνάκια μετά το τελευταίο report κι έχουμε: Το MASTER JET να έχει πρόστεθεί στη ντάνα μαζί με τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS και OCEAN MAJESTY από την οποία όμως έχει φύγει το ψυγείο TROPICAL REEFER. Το CHILEAN REEFER βρίσκεται στα αριστερά της μίας δεξαμενής και την πλώρη του έχει επανέλθει το καλωδιακό ATALANTI. Πάνω στη μία δεξαμενή βρίσκεται το general cargo NIKOL H και στην άλλη είναι το ΠΟΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ. ROYAL IRIS και GOLDEN IRIS συνεχίζουν να ξεκουράζονται σφιχταγγαλιασμένα. Τέλος το ρ/κ ORCA Z βρισκόταν στα ναυπηγεία και αναχώρησε περίπου στις 12:30. Αυτή τη φορά δεν πήρε το μάτι μου το MEGA JET αλλά δεν παίρνω όρκο διότι αν έχει πάει ανάμεσα στις δεξαμενές, δεν υπάρχει περίπτωση να φανεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μία μίνι Ηλιοπουλοντάνα έχει δημιουργηθεί στα ναυπηγεία με τα αδερφάκια MASTER JET και COSMOS JET να είναι δεμένα παράλληλα ενώ κάθετα στην πλώρη τους το MEGA JET. Στις δεξαμενές βρίσκονται το καλωδιακό ATALANTI και η θαλαμηγός ALWAELI. Το GOLDEN IRIS έχει φύγει για Χάιφα αφήνοντας μόνο του το ομόσταυλο ROYAL IRIS ενώ φουνταρισμένο βρίσκεται το πρώην αυτοκινητάδικο και νυν ζωάδικο BOI BRANCO. Τέλος δυστυχώς για τα μάτια μας, ξαναέκανε την εμφάνισή του το FUTURA CARRIER. Κατά τα άλλα ισχύουν τα προαναφερθέντα:

 

...ντάνα ... με τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS και OCEAN MAJESTY. Το CHILEAN REEFER βρίσκεται στα αριστερά της μίας δεξαμενής...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

To MEGA JET έχει ανέβει στη δεξαμενή και δίπλα βρίσκεται το LIQUID ERA. Επίσης δεξιά των δεξαμενών βρίσκεται το GAZ SUPPLIER και το OCEAN MAJESTY. Ντανιασμένα και σε χειμερια νάρκη τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS, CHILLEAN REEFER, PERUVIAN REEFER, SCANDINAVIAN REEFER και το COSMOS JET.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ψώφια πράμματα, καλοκαιράκι γαρ! Στις δεξαμενές το ζωάδικο SPIRIDON II και το bulk carrier AFRICAN DAHLIA ενώ δίπλα στις δεξαμενές παραμένει το LIQUID ERA και εκεί έχει μεταφερθεί και το COSMOS JET.

 

Ντανιασμένα και σε χειμερια νάρκη τα HAMILTON-I, OCEAN COUNTESS, CHILLEAN REEFER, PERUVIAN REEFER, SCANDINAVIAN REEFER

 

Η εν λόγω ντάνα έχει μεγαλώσει με την προσθήκη των SUMMER BAY και του TROPICAL REEFER που επέστρεψε από ταξίδι την Παρασκευή.

Να μην ξεχάσω πως παραδίπλα εξακολουθούν και φυτοζωούν τα SAMOS FLYING DOLPHIN I, SARONIC ROUND, HYDRA CAT (και το αδερφό του που μου διαφεύγει το όνομα), MILOS ROUND I ενώ πόλύ μικρά σημάδια προόδου εμφανίζει το DREAM αναλογικά με τον καιρό που έχει περάσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Στη μία δεξαμενή το LPG GAZ ENERGY ενώ η άλλη είναι κενή. Ενδιάμεσα των δεξαμενών έχει έρθει το ψυγείο SUMMER FLOWER. Επίσης απαστράπτον το B/C ΟCEAN KING D και παραδίπλα τα ATALANTI και ARTEMIS. Στην παρέα των παροπλισμένων έχει μπει κι ένα ρώσσικο πλοιάριο με το όνομα ΑΡΤΕΜΙΣ (όχι αυτό που ανέφερα πριν) ενώ οι ντάνες που του προηγούμενου ποστ παραμένουν ως είχαν όπως επίσης και τα COSMOS JET και LIQUID ERA.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μεγαλεία, ως προς τα επιβατικά πλοία, γνωρίζουν τα ναυπηγεία. ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π και ΜΑΡΜΑΡΙ ΕΞΠΡΕΣ στις δύο δεξαμενές (και τα δύο με την πλώρη προς τα έξω), από κρουαζιερόπλοια τα OCEAN MAJESTY, ROYAL IRIS και GOLDEN IRIS και φυσικά τα δύο παροπλισμένα ταχύπλοα της Sea Jets, HIGHSPEE JET και SEA SPEED JET. Αριστερά των δεξαμενών το bulk carrier ATALANTA. Κατά τα λοιπά, HAMILTON-I και AVANTIS IV περιμένουν το τέλος που μάλλον έχει αργήσει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 9 months later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 3 months later...

Ας δούμε κι ένα μικρό εφοδιαστικό που συναντήσαμε πέρυσι στην Αυλίδα. Το όνομά του Unex III(ΙΜΟ 9611541) και πρίν έρθει στην Αυλίδα δούλευε σαν εφοδιαστικό στην Αργεντινή. Χτισμένο το 2011 στην Κίνα(Zhuhai Chenlong Shipyard με αριθμό γιάρδας SI-019) με μία Caterpillar μηχανή των 1,000 ίππων που του δίνει ταχύτητα 9 κόμβων. Έκτοτε μετονομάστηκε σε Thalia και αποτελεί μέλος του στόλου 11 μικρών tankers της Κυπριακής εταιρείας Petronav Ship Management Ltd. Αυτή την εποχή και με σημαία Λιβερίας, βρίσκεται στη Χάιφα του Ισραήλ. 

Link to comment
Share on other sites

On 11/6/2005 at 9:27 PM, George said:

Λοιπόν σήμερα είχαμε ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ στη δεξαμενή Νο2, GRAND VICTORIA με μηδενική κινητικότητα στη θέση με το κόκκινο χρώμα, κι επίσης HYDRA CAT και SARONIC ROUND πλαγιοδετημένα στις θέσεις με το μπλε χρώμα στο σχέδιο. Εκτός νερού βρίσκονται τα 4 flying dolphins του Κου Ηλία (Aegean Flying I, II, III, IV). Τέλος παρατημένο εδώ και αρκετό καιρό στο σημείο με το ροζ χρώμα το chemical tanker HAMILTON I.

 

On 11/1/2007 at 3:06 PM, George said:

Σχετικά με το θέμα που έχει ανακύψει σε άλλο σημείο του φόρουμ, το άλλο βαπόρι που κινδύνεψε τότε, το HAMILTON I, βρίσκεται ακόμα παρποπλισμένο στην Αυλίδα μετά από 8,5 σχεδόν χρόνια.

post-17-128326969899_thumb.jpg

 

Πάει για 20 χρόνια το εργαλείο, να πως έδειχνε πέρυσι το Πάσχα. Έτσι για την ιστορία το ΙΜΟ του είναι 7383607 και η τελευταία του πλοιοκτησία Νορβηγέζικη. Έτος κατασκευής το 1975 και προηγούμενά του ονόματα χρονολογικά τα Stainless Supplier, Brage Pacific, Dieze, Solen I, Tiger Rag, Chemical Challenger, Stainless Glory. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Συναπάντημα στο λιμανάκι της Αυλίδας με ένα περίεργο κατασκεύασμα εν ονόματι Μαρία Κ. Όπως βλέπετε κι εσείς δείχνει σαν μια μεγάλη λάτζα που όμως αντί για συμβατική πλώρη, διαθέτει καταπέλτη. Δείχνει καινούρια κατασκευή, δε νομίζω όμως πως είναι, τα λεφτά μου τα ποντάρω σε μετασκευή προυπάρχουσας λάτζας. Εδώ και μια ματιά που μπορεί κανείς να διακρίνει τις γραμμές της. Αναρωτιέμαι ποιά η χρήση της.

Link to comment
Share on other sites

Σύντομη ματιά σε δύο συγκεντρώσεις πλοίων που βρίσκονται στην Αυλίδα αυτήν την εποχή. Από εδώ έχουμε τα κρουαζιερόπλοια της Mano Cruise, και από την άλλη τη ντάνα Ηλιόπουλου με στοιχεία Incat.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στην Αυλίδα κατέληξε, υπάρχουν όμως δύο ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις που μπορούμε να κάνουμε. Το πλοίο ανήκει στη Starbulk, δεν θυμάμαι να έχουν πάει ποτέ βαπόρι τους εκεί. Επίσης είναι 6 ετών, οπότε δε χρειάζεται να κάνει special, λέτε να του βάλουν κανένα scrubber?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 10 months later...

Να δουμε συγκεντρωτικα τι επαιζε στην Αυλιδα πριν τρεις βδομαδες ,αν και με ολα αυτα που εχουν γινει ειναι σαν να εχουν περασει τρια χρονια

Απο seajets ειχαμε την νταντα με τα Mega Jet, Highspeed Jet και Sea Speed Jet .Υπηρχε και το CHAMPION JET 2 αλλα ηταν δεμενο καπου αναμεσα στις δεξαμενες και δεν φαινοταν απο πουθενα.

Απο κρουαζιεροπλοια ειχαμε το OCEAN MAJESTY και το CROWN IRIS ,ενω επισκευες εκαναν τo φορτηγo PUFFY, καθως και τα ρυμουλκα ECLIPSE Z PANOS P και το CRONUS Z που ειναι ακριβως διπλα του

Στη ραδα ηταν τα EPSILON SEA και BEAUTRIUMPH ενω στους μονιμους κατοικους η μοναδικη προσθηκη ειναι το ΚΑΛΥΨΩ Ι που ειναι πλεον ντανιασμενο μαζι με το ΑΒΑΝΤΙΣ IV. Κατα τα αλλα το HAMILTON I ειναι στη θεση του και υπαρχει η μονιμη παρουσια της ντανας με τα ΥΔΡΑ ΚΑΤ, ΣΠΕΤΣΕΣ ΚΑΤ, MILOS ROUND I κλπ.Τα δελφινια ειναι ακομα εκει οπως και το ρωσσικο ARTEMIS IK.

Επισης η λογικη λεει οτι καπου εκει πρεπει να ειναι χωμενο και το μικρο ΙΛΙΟΝ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

To προηγουμενο ΣΚ στην Αυλιδα ειχαμε την εξης κατασταση

Το WORLDCHAMPION JET κανει εργασιες συντηρησης ενω η γνωστη ντανα seajets παραμενει ως εχει χωρις αλλαγες.Το ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ συνεχιζει τις εργασιες του ενω εργασιες κανει και το ΕΡΜΙΟΝΗ

Το CROWN IRIS ειναι δεμενο στην ιδια θεση ,ενω το OCEAN MAJESTY εχει μετακινηθει στη μεσα πλευρα του ναυπηγειου παρεα με το GOLDEN IRIS. Τo PANOS P το βρισκουμε στην ιδια θεση ενω υπαρχει αλλη μικρη ντανα που περιλαμβανει το HAMILTON I ,το PUFFY που ακομα βρισκεται στο ναυπηγειο και τα ρυμουλκα ECLIPSE Z και CRONUS Z. Η συγκεκριμενη ντανα καλυπτει και ΑΒΑΝΤΙΣ IV και ΚΑΛΥΨΩ Ι ,αλλα η λογικη λεει οτι ειναι ακομα εκει παρεα. Στη ντανα με ΥΔΡΑ ΚΑΤ κλπ εχει προστεθει και το ρυμουλκο ΕΥΡΙΠΟΣ ΙΙ ,το οποιο ειναι δεμενο διπλα στο MILOS ROUND I.

Το δελφινι SAMOS FLYING DOPLHIN I ειναι ακομα εκει οπως φυσικα και το ΑΡΤΕΜΙΣ ΙΚ

To ΙΛΙΟΝ πραγματι βρισκεται στο ναυπηγειο αλλα ειναι χωμενο και διακρινεται ελαχιστα.Αυτα που εχω καιρο να πετυχω ειναι τα ρυμουλκα ΧΑΛΚΙΣ Ι και ΧΑΛΚΙΣ ΙΙ ,αλλα πιθανολογω οτι καπου εκει τρυγυρω θα ειναι

Στη Χαλκιδα ειχαμε δεμενα διπλα διπλα τα ρυμουλκα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ, ενω στο λιμανι υπηρχαν τα ρυμουλκα ΕΥΡΙΠΟΣ ΙΙΙ και ΕΥΡΙΠΟΣ IV, καθως και τα φορτηγα ADMAN H και MAESTRO ΝΙΥΑΖΙ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...