ΝΗΡΕΑΣ Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Μετά τα νέα για το BISSAT...κοίταξα για να δω πόσο χαμηλά έπεσαν οι τιμές...ο ανόητος... Μια απλή ματιά θα σας πείσει... http://www.frs.es/index.php?artikel=193 http://www.comarit.es/tarifas2.htm ...ότι οι χαμηλές τιμές που φέρνει ο ανταγωνισμός...χάθηκαν καταμεσής του Estrecho de Gibraltar... ΥΓ. Προς γνώσιν και συμμόρφωσιν: ως επιβάτης...ότι προλάβεις να αρπάξεις... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted June 23, 2013 Author Share Posted June 23, 2013 Για να δούμε και τι σκαρφίστηκε ένας απελπισμένος Αλγερινός λαθρομετανάστης για να πάει από την Ταγγέρη στην Ταρίφα...με το Maria Dolores της Interlines. Πάλι καλά που έφθασε σώος και αβλαβής. Για σκέψου να είσαι 1 ώρα πάνω στα jet ενός ταχύπλοου που πάει με 25-30 μίλια... https://www.youtube.com/watch?v=CCbQbVJZ6yg Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Απ'ότι φαίνεται η Balearia είναι η μόνη εταιρεία που δήλωσε συμμετοχή στο διαγωνισμό για τη γραμμή Algeciras - Ceuta. Τα αποτελέσματα αναμένονται μέχρι τα μέσα του Δεκέμβρη, και αν η προσφορά της εταιρείας είναι κάτω από το όριο της προσφοράς, θα λάβει την έγκριση για δυο χρόνια (μάλλον με 2 εκ. το χρόνο). Στα προαπαιτούμενα, μεταξύ άλλων, ήταν το πλοίο να είναι κάτω των 15 ετών, και να έχει δυνατότητα να κάνει ταξίδια όταν τα ταχύπλοα δένουν. ΥΓ. Στο συγκεκριμένο blog αναφέρονται και κολακευτικά σχόλια για την ταχύτητα και την ποιότητα υπηρεσιών του Χίος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted November 6, 2014 Share Posted November 6, 2014 Και πως να μην κάνουν άλλωστε. Το Χίος είναι σαφέστατη αναβάθμιση σε σχέση με οτιδήποτε άλλο υπάρχει στη γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted November 28, 2014 Share Posted November 28, 2014 3.99 εκ. ευρώ για 2 χρόνια, κατοχυρώθηκε στη balearia. ΥΓ. Το Χίος δεν το έκλαψε κανείς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 παντως δε μιλα για το χιος, αλλα για το Passio per Formentera Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted December 3, 2014 Share Posted December 3, 2014 Σωστά, απλά απλώνονται οι δουλειές για τα συμβατικά της εταιρείας. Έχουν να στείλουν και ένα στο miami, οπότε το Χίος μάλλον τους είναι απαραίτητο στην Ibiza. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 κατα τους αγγλοφωνους συνασθενεις των yahoogroups, η attica εχει παρει το ΟΚ απο τη μαροκινη κυβερνηση, για εκτελεση δρομολογιων στη γραμμη Algeciras - Tanger Med με δυο πλοια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted May 7, 2016 Share Posted May 7, 2016 Ο Διαογρας θα ειναι μια μεγαλη αναβαθμιση για η γραμμη (εαν ακαι εφοσον). Παρολα αυτα δεν ειμαι σιγουρος για τη καταλληλοτητα του. Ουσιαστικα μιλαμε για μια γραμμη της μιας ωρας περιπου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Αλλάζουμε λίγο τον τίτλο για να επικεντρωθούμε εδώ στις γραμμές του Στενού, μια και αν ολοκληρωθούν οι μεταδρομολογήσεις Διαγόρα και Βενιζέλου, θα ασχοληθούμε πιο ενδελεχώς αλλού. Πολλή κουβέντα γίνεται τελευταία, ας συνοψίσουμε τι παίζει σε αυτές τις γραμμές: Tarifa - Tangier Γραμμή που εξυπηρετείται αποκλειστικά και μόνο από ταχύπλοα. Είναι η μοναδική απ' ευθείας σύνδεση με το κέντρο της πόλης της Ταγγέρης και το συντομότερο πέρασμα του Στενού, γύρω στα 35 με 40 λεπτά. H FRS δρομολογεί τα Algeciras Jet και Tarifa Jet, ενώ η Inter Lines τα Maria Dolores(ναυλωμένο από τη Virtu Ferries της Μάλτας) και το πρώην δικό μας Detroit Jet. Στην υψηλή σεζόν υπάρχει ένα δρομολόγιο την ώρα σε κάθε κατεύθυνση, σε γενικές γραμμές δεν πέφτουν τα δρομολόγια το ένα πάνω στο άλλο. Algeciras - Tangier Med Το Tangier Med είναι το εμπορικό λιμάνι της Ταγγέρης και βρίσκεται σε πάνω από 1 ώρα απόσταση από την ίδια την πόλη. Εκεί πηγαίνουν όλη η κίνηση φορτηγών και εμπορευμάτων και πολύ μεγάλο μέρος των ΙΧ. Το Algeciras από την άλλη είναι ένα πολύ μεγάλο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων που λόγω της γεωγραφικής του θέσεις βολεύει και για το Μαρόκο προφανώς. Η κίνηση είναι ασύλληπτη. Φανταστείτε πως όπως πλησιάζει στην πόλη ο αυτοκινητόδρομος, υπάρχει μια έξοδος που οδηγεί αποκλειστικά τα πρός επιβίβαση οχήματα στο λιμάνι. Κάτι ανάλογο του να πλησιάζεις το Σχιστό ερχόμενος από Ελευσίνα και να υπάρχει μια μεγάλη λεωφόρος με αερογέφυρα που να σε οδηγεί κατ ευθείαν στο λιμάνι του Πειραιά. Υπανάπτυκτοι δηλαδή . Οι αναχωρήσεις για Tangier Med τουλάχιστον 2 την ώρα σε υψηλή σεζόν, είναι σαν πορθμείο επί της ουσίας. Balearia, Acciona, Inter Lines και FRS εναλλάσσουν τοννάζ στη γραμμή, νομίζω με το συμβατικό φέρρυ η διαδρομή πρέπει να είναι γύρω στη 1 ώρα και κάτι(το Νήσος Χίος σαν ταχύπλοο διαφημιζόταν για 45 λεπτά) Algeciras - Ceuta Η Ceuta είναι μεν σε Αφρικανικό έδαφος, είναι όμως Ισπανική κτήση και η πιο σύντομη σύνδεσή της με την ηπειρωτική Ισπανία είναι μέσω του Algeciras. Πολλή κίνηση και εδώ γιατί είναι εύκολο να οδηγήσεις μέσα στο Μαρόκο μια και τα σύνορα είναι δίπλα στο λιμάνι σχεδόν. Και εδώ δραστηριοποιούνται οι παραπάνω εταιρείες, πλήν της Inter Lines, τουλάχιστον 1 αναχώρηση την ώρα. Gibraltar - Tangier Med Εξ' όσων γνωρίζω, υπάρχει μια καλοκαιρινή σύνδεση με την FRS, μια φορά την εβδομάδα. Δεν υπάρχει λόγος για παραπάνω γιατί ούτε το Γιβραλτάρ διαθέτει το χώρο, αλλά και το Algeciras είναι 20 λεπτά με το αυτοκίνητο Γενικά σχόλια: Υπάρχει κίνηση στη γραμμή όλο το χρόνο αλλά τους καλοκαιρινούς μήνες γίνεται το ένα να δείς, και ειδικά Ιούλιο και Αύγουστο. Οι Μαροκινοί έχουν την ίδια νοοτροπία με τους Τούρκους της δεκαετίας του 80 και 90, δηλαδή για διακοπές γυρνάμε στην πατρίδα και φέρνουμε μαζί μας το αυτοκίνητό μας όπως και όλοι την οικοσκευή μας για να δείξουμε τι μπερικέτηδες και μπρούκληδες είμαστε. Τα αυτοκίνητα είναι συνήθως φορτωμένα μέχρι το Θεό με αποσκευές, γυναίκες και κουτσούβελα, όπως και την πεθερά μας τη Φατμέ . Αξιοσημείωτο πως στον αυτοκινητόδρομο που οδηγεί πρός το Algeciras, σε σημεία τόσο μακριά όσο η Malaga(2 ώρες δρόμος), στα parking του αυτοκινητοδρόμου υπάρχουν εκδοτήρια εισιτηρίων των εταιρειών! Σε καραβολατρικό επίπεδο, το τρομερό είναι η ετερόκλητη συλλογή τοννάζ από πλευράς των εταιρειών και οι συνεχείς εναλλαγές. Κάθε καλοκαίρι υπάρχουν συνήθως πολλά διαφορετικά πλοία, ενώ και οι εταιρείες με μεγάλο στόλο όπως η Balearia εναλλάσσουν τα πλοία τους με μεγάλη συχνότητα. Δυσκολεύεται κανείς γενικά να παρακολουθήσει με λεπτομέρεια τα τεκταινόμενα. Ενδεικτικά να δούμε τι συνάντησα εγώ στην περυσινή μου επίσκεψη, στο τέλος Ιουλίου. Ταχύπλοα: Speedrunner III(Inter), Alboran, Alcantara Dos, Milenium Dos(Acciona), Avemar Dos, Jaume II(Balearia), Ceuta Jet, Queen Nefertiti(FRS) Συμβατικά Ferries: Amman, Norman Asturias(Inter), Ciudad de Malaga, Las Palmas de Gran Canaria(Acciona), Passio per Formentera, Poeta Lopez Anglada, Sicilia(Balearia), Kattegat, Tanger Express(FRS) ΦΓ/ΟΓ: Auto Baltic, Clipper Point(Inter), Benzu(Acciona), Puglia(Balearia) Σύνολο 7 ταχύπλοα ΕΓ/ΟΓ, 3 μικρά ΕΓ/ΟΓ, 4 μεγαλύτερα ΕΓ/ΟΓ, 2 μεγάλα ro/pax, 4 roro. Με κόκκινο σημειώνονται τα πλοία που ΔΕΝ είναι αυτήν τη στιγμή στη γραμμή. Να τι υπάρχει καινούριο αυτήν τη στιγμή: Ταχύπλοα: Jaume III(Balearia) Συμβατικά Ferries: Nova Star(Inter), Bahama Mama(Balearia) ΦΓ/ΟΓ: Levante(Balearia), Transporter(Acciona) Σύνολο 5 καινούρια βαπόρια δηλαδή, συνολικά είμαστε -3 σε σχέση με πέρυσι όμως και θεωρώ δεδομένο πως θα έχουμε κι άλλες αλλαγές/αφίξεις.Το Bahama Mama φεύγει στα σίγουρα για τη γραμμή της Denia τον Ιούλιο. Και όπως βλέπετε η σύνθεση του στόλου των εταιρειών δεν έχει καμιά συνοχή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 εκτος απο μαροκινους κλπ, υπαρχει και κινηση απο ευρωπη για το ευρυτερο Oran? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Σίγουρα υπάρχει, το Μαρόκο είναι φιλικό πρός τους Ευρωπαίους σε γενικές γραμμές. Αλλά οι Μαροκινοί ξεχωρίζουν προφανώς. Γενικά και στην Tarifa αλλά και στο Algeciras, υπάρχουν συχνά μπλόκα του ιμιγκρέσιο(immigration) που κάνουν ελέγχους για λαθρομετανάστες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Φέτος θα υπάρχει στο στενό το Jet Gibraltar (ex Boraq) για το λογαριασμό της Inter Shipping, σε μια εκ των δυο γραμμών Gibraltar - Tangier ή στη γραμμή Tarifa-Tangier Med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 Στην Intershipping ξέρουμε αν υπάρχουν Ελληνικά συμφέροντα? Γιατι πολύ απο Ελλάδα έχει ψωνίσει ...αλλα και κάτι που μετέφερε κάποιος αλλα δε μπόρεσα να το επιβεβαιώσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted June 1, 2016 Share Posted June 1, 2016 @ Notre Dame Cent Portes (Π100): Ναι, το έχεις γράψει αλλά βέβαια εγώ έβαλα εδώ τι υπάρχει σήμερα @ Petros P: Έχουν συμβεί και πιο παράξενα από το να υπάρχει και Έλληνας σε αυτό το σχήμα. Δεν μπορώ ούτε να το αποκλείσω, ούτε να στο επιβεβαιώσω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 3, 2016 Share Posted June 3, 2016 Το ταχύπλοο Avemar Dos της Balearia ξεκίνησε δρομολόγια στη γραμμή Algeciras-Ceuta, και θα κάνει παρέα στο Passio per Formentera. Το ταχύπλοο Jaume II θα κάνει παρέα στο Poeta Lopez Anglada στη γραμμή Algeciras-Tanger Med από τις 15 Ιουνίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Η Africa Morocco Link ξεκίνησε τα δρομολόγια με το Διαγόρας στη γραμμή Algeciras-Tanger Med την Παρασκευή 17 Ιουνίου εκτελώντας 3 δρομολόγια την ημέρα μέχρι τις 25 Ιουνίου. Από τις 26 Ιουνίου μέχρι τις 30 Ιουνίου τα δρομολόγια γίνονται 6 ημερησίως. Από την 1η Ιουλίου μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου τα δρομολόγια γίνονται 8 ημερησίως. Από τις 16 Σεπτεμβρίου έως τις 30 Οκτωβρίου θα εκτελεί 5 δρομολόγια ημερήσιες Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Σύμφωνα με αυτά τα δρομολόγια απο 26/06 πρέπει να υπάρχει και δεύτερο πλοίο στην γραμμή, θα πάει τελικά το Ελ. Βενιζέλος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted June 20, 2016 Share Posted June 20, 2016 Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση ότι θα έρθει και δεύτερο πλοίο για λογαριασμό της aml Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted June 29, 2016 Share Posted June 29, 2016 Η λύση για τη δρομολόγηση του Ελ. Βενιζέλος στο Μαρόκο θα δοθεί με τη μείωση του πρωτοκόλλου των επιβατών από 2500 επιβάτες σε 1500 και των ΙΧ από 850 σε 400ΙΧ μέχρι της 15 Σεπτεμβρίου που θα κάνει δρομολόγια στη γραμμή Algeciras Tagner Med. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted August 16, 2016 Share Posted August 16, 2016 (edited) Μερικά νέα των τελευταίων εβδομάδων: 1) Η μαροκινή κυβέρνηση ναύλωσε το Aylah (πρώην Φαίδρα) για λογαριασμό της Intershipping και το δρομολόγιο Algeciras - Tanger Med, αλλά κάτι φαίνεται να πήγε στραβά και το πλοίο απλώς κάθεται ... 2) Ο Γκριμάλντι αντικατέστησε το Ίκαρος Πάλας με το Finneagle, αλλά μόνο στο κομμάτι Βαρκελώνη - Tanger Med. Από την Ιταλία, οι επιβάτες προωθούνται στη Βαρκελώνη με τα Cruise Barcelona και Cruise Roma. 3) Το Le Rif, αδερφάκι του Bari και του Ibn Batouta, αγοράστηκε από τη Detroit World Logistics Maritime και ρυμουλκήθηκε σε ναυπηγείο της Μάλαγας με σκοπό να ανακαινιστεί. Φήμες το θέλουν να επανέρχεται στην ενεργό δράση για λογαριασμό της Intershipping ως αντικαταστάτη του Nova Star, του οποίου η ναύλωση λήγει μιας και ήταν μόνο για ένα έτος. Edited August 16, 2016 by Ariadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted August 25, 2016 Share Posted August 25, 2016 Τελικά το Aylah άρχισε δρομολόγια για λογαριασμό της AML (ίδιο δρομολόγιο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Μέχρι τις 11 Απριλίου είναι η προθεσμία για να κατατεθούν προσφορές για την εξυπηρέτηση για δυο χρονιά (με δυνατότατα επέκτασης για 6 μήνες) της γραμμής Algeciras-Ceuta με κόστος περίπου 1975000€ ανά χρονιά. Η γραμμή αυτή τη στιγμή εξυπηρετείται από τη Balearia με το El Passio per Formentera μέχρι τις 30 Ιουνίου. Μέχρι στιγμής έχουν δείξει ενδιαφέρον η Balearia και η Trasmediterranea. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted March 9, 2017 Share Posted March 9, 2017 Παναγία μου, δεν ξέρω ποιό ακριβό είναι το status της γραμμής κι αν το Pasio κάνει επιδοτούμενα, φαντάζομαι πως θα κάνει για να το λένε. Αλλά στη γραμμή είναι ήδη και οι 2 εταιρείες. Η Balearia με το Pasio και το Avemar Dos, ενώ η Trasmideterranea με ταχύπλοο, αυτή την εποχή το Milenium Dos, ενώ υπάρχει και το ρορό Transporter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 17, 2017 Share Posted March 17, 2017 (edited) Το Poeta Lopez Anglada ξεκίνησε στη γραμμή Algeciras and Tangier Med αλλα σήμερα προσέκρουσε στη δεξιά μπάντα του CIudad De Malaga στο λιμάνι του Algeciras. H Trasmediterránea έστειλε το Alboran για να αντικαταστήσει το πλοίο της. Από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι η πρύμη του Poeta Lopez Anglada έκανε μια τρύπα στη δεξιά μπάντα CIudad De Malaga. Edited March 17, 2017 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now