Jump to content
Shipfriends

Super Jet (IMO 9121077)


Recommended Posts

Επισήμως το πλοίο είχε δρομολόγια και χθες και σήμερα και αύριο.

Ανεπίσημα όμως και επειδή ήταν προγραμματισμένη μία εργασία τα δρομολόγια ήταν κλειστά και δεν πουλούσαν εισιτήρια.Έτσι την Παρασκευή ξήτησαν να βγούν τα δρομολόγια ανεκτέλεστα και τους δώθηκε η άδεια ...

Από Παρασκευή θα είναι καθημερινά στα δρομολόγιά του...

ΥΓ.Το πλοίο είναι σήμερα στη δεξαμενή...

Edited by LEFTERIS68
Υστερόγραφο...
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 465
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απο την πρώτη ημέρα που άνοιξαν τα πλάνα του πλοίου τα δρομολόγια ήταν για 5-6-7-8, 12-13-14 και απο 19 Ιουνίου καθημερινά μέχρι και 30 Αυγούστου, ποτέ δεν μπήκαν στο πρόγραμμα δρομολόγια για τις υπόλοιπες ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου γιατί είχα ρωτήσει για εισητήρια για 10 & 11 αλλά μου είπαν από 12 Ιουνίου. Έτσι αύριο θα μαι στο νησί σου:)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν συνδέεται με το ανέβασμα στην δεξαμενή αλλά κάτι πήρε το αυτί μου για ένα συμβάν στις 6/6 όπου λόγω αναρόφησης το superjet έμεινε μεσοπέλαγα με το πλήρωμα να ανακοινώνει ότι περιμένουν ρυμουλκό. Εκτυλίχθηκαν σκηνές πανικού από τους επιβάτες αλλά τελικά μετά από μισή ώρα η βλάβη επισκευάστηκε και συνέχισε κανονικά μέχρι Μήλο όπου και ελέγχθηκε. Αναπαράγω τα όσα άκουσα με κάθε επιφύλαξη για το πόσο αληθινά είναι. Είναι βλέπεις και το ταξίδι αύριο για Φολέγανδρο είναι και κάτι προβλέψεις για 6-7 την Κυριακή που επιστρέφω...

Link to comment
Share on other sites

Απο την πρώτη ημέρα που άνοιξαν τα πλάνα του πλοίου τα δρομολόγια ήταν για 5-6-7-8, 12-13-14 και απο 19 Ιουνίου καθημερινά μέχρι και 30 Αυγούστου, ποτέ δεν μπήκαν στο πρόγραμμα δρομολόγια για τις υπόλοιπες ημέρες.

Μόλις μπήκαν δρομολόγια και για τις ημερομηνίες 15-16-17 και 18 Ιουνίου.

Link to comment
Share on other sites

Όποτε ερχόμαστε στα λόγια του Lefteris68

Επισήμως το πλοίο είχε δρομολόγια και χθες και σήμερα και αύριο.

Ανεπίσημα όμως και επειδή ήταν προγραμματισμένη μία εργασία τα δρομολόγια ήταν κλειστά και δεν πουλούσαν εισιτήρια. Έτσι την Παρασκευή ξήτησαν να βγούν τα δρομολόγια ανεκτέλεστα και τους δώθηκε η άδεια ...

Link to comment
Share on other sites

Όποτε ερχόμαστε στα λόγια του Lefteris68

Δεν ήταν κλειστά τα δρομολόγια δεν υπήρχαν καθόλου...σήμερα μπήκαν στο σύστημα και μάλιστα η εταιρία ενημέρωσε τους κεντρικούς πράκτορες τηλεφωνικά γι αυτή την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να αντιδικήσω μαζί σου φίλε speedrunner αν είχες πρόσβαση στο display της εταιρείας (σύστημα που έχουν οι πράκτορες για να εκδίδουν λίστες Λιμεναρχείου και να βλέπουν γενικά τα πάντα για το πλοίο) θα έβλεπες πως εκεί υπήρχε και ήταν κλειστό.Δεν έχω να σου πω τίποτα άλλο , αν δεν σε έπεισα και τώρα ....δεν θα σε πείσω ποτέ...

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το Super Jet δεν έκανε το προγραμματισμένο ταξίδι του λόγω του καιρού. Ενώ πριν λίγο βγήκε για ένα δοκιμαστικό στο Σαρωνικό, που ίσως έχει κάποια σχέση με το πρόβλημα του Σαββάτου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Με αφορμή το ατύχημα σήμερα, το zougla.gr αναφέρει

Έδεσε στη Μήλο, με τσακισμένο το πλωραίο παραπέτο. Το Super Jet, έφυγε το πρωί από τον Πειραιά με 473 συνολικά επιβάτες με προορισμό το όμορφο νησί των Κυκλάδων.

Έχουν προστεθεί θέσεις επιβατών στο πλοίο; :confused:

Σαν SEA JET 1 είχε 392 θέσεις και το αδερφό του σαν MIRAGE και SEA JET 2 είχε 386 θέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εάν τα νούμερα που μας δίνει το Marinews ανταποκρίνονται στη πραγματικότητα, μας κάνουν σύνολο επιβαινόντων που μας λέει ο Lefteris 68

Το πλοίο είχε αποπλεύσει από τον Πειραιά στις 07.15 το πρωϊ με προορισμό, Μήλο, Φολέγανδρο, Θήρα, Αμοργό-Κουφονήσια. Στη Μήλο αποβίβασε 11 επιβάτες.

Στο λιμάνι περιμένουν 362 ταξιδιώτες με προορισμό 137 για Φολέγανδρο, 55 για Σαντορίνη, 72 για Αμοργό και 98 για Κουφονήσια.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο απο οτι ειδα και στο ρουφιανο εχει ξεκινησει απο χτες κανονικα τα δρομολογια του

Και επειδη παντου θα βρεθει ενας shipfriend ας το δουμε σε δυο φωτογραφιες κατα τη διαρκεια της επισκευης.

1_DSC00430.jpg

και μια πιο κοντινη

1_DSC00431.jpg

Το κομματι λαμαρινας που αλλαχτηκε δεν φαινεται να ειναι ιδιαιτερα μεγαλο

Υ.Γ Στην γκαλερυ οι φωτο ειναι σε καλυτερη αναλυση;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το superjet δε πρέπει να περνάει και πολύ καλά σήμερα...μπράβο σε αυτούς που το αφήσανε να φύγει...εδώ τα βρίσκουν σκούρα τα μεγαλύτερα....!:mad:

Αρκεί κάποιος να δεί τη ταχύτητα του και τη πορεία του και θα καταλάβει

Link to comment
Share on other sites

Να υποθεσω οτι η τωρινη προσεγγιση στη Σιφνο ειναι φυσικα εκτος προγραμματος και για ευνοητους λογους?

EDIT 1

Τελικα απ οτι βλεπουν τα ματακια μου μια απ τα ιδια. Απο την πλωρη δεξια το κομματι που ειχε φυγει στη Μηλο ξαναξεκολλησε. Αυτη τη στιγμη βγαζουν τον κοσμο στη Σιφνο. Μπραβο σ αυτους που το αφησανε να φυγει.

EDIT 2

Να και η επιβεβαιωση απο το marinews

Edited by Neptune
edit
Link to comment
Share on other sites

Χθες το SUPER JET παρέκλινε το δρομολόγιο προσεγγίζοντας τη Σίφνο για να αφήσει έναν επιβάτη που δεν αισθάνθηκε καλά.

Τον λιμένα Σίφνου, προσέγγισε, απογευματινές ώρες χθες, το Ε/Γ-ΚΑΤ «ΣΟΥΠΕΡ

ΤΖΕΤ» N.Π. 10328, κατά παρέκκλιση του δρομολογίου του από τον Πειραιά προς

Μήλο, Φολέγανδρο, Θήρα, Αμοργό και Κουφονήσια, προκειμένου να αποβιβάσει

37χρονη ασθενή, η οποία έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης.

Υ.Γ: Μην του γίνει συνήθεια αυτή η προσέγγιση στη Σίφνο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μετά από 14 χρόνια που είναι το Super Jet στην Ελλάδα, αποφάσισα να κάνω ένα ταξίδι με το Super Jet. Έτσι πήρα το Super Jet από τη Μήλο για τη Σαντορίνη μέσω Φολέγανδρου.

Ας δούμε πως είναι το πλοίο εσωτερικά. Το πλοίο εσωτερικά μου θύμισε έντονα το Mega Jet. Το πλοίο απαρτίζεται από τρία σαλόνια οικονομικής (δεν υπάρχει Α’ θέση ούτε σε αυτό πλοίο της Sea Jet).

Μπαίνοντας από το πρυμνιό καταπελτακι μπορείτε να αφήσετε τις αποσκευές είτε μέσα στη μπαγκαζιερα που συναντάτε μόλις μπείτε στο πλοίο είτε έξω (εάν έχει γεμίσει μέσα). Έπειτα συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι όπου σε αυτό το σαλόνι δεξιά υπάρχει μια τριάδα από αεροπορικά καθίσματα σε χρώμα μπλε, όπως και στην αριστερη μεριά του σαλονιού. Ενώ στη μέση υπάρχουν οκτώ αεροπορικά καθίσματα ανά σειρά σε κιτρινομπεζ απόχρωση.

Πιο μπροστά που υπάρχει ένα ακόμα σαλονι όπου αριστερά υπάρχει μια τριάδα από αεροπορικά καθίσματα σε χρώμα μπλε, όπως και στη δεξιά μεριά του σαλονιού. Ενώ στη μέση υπάρχουν οκτώ αεροπορικά καθίσματα ανά σειρά σε κιτρινομπεζ απόχρωση, με θέα τη πλώρη αλλά και τα κύματα όταν έχει θάλασσα.;)

Στη μέση του πλοίου έχει ένα μπαρ για τα απαραίτητα εφόδια του ταξιδίου. Δεξιά και αριστερά υπάρχει η δεύτερη έξοδος για τους επιβάτες. Ενώ πίσω από το μπαρ είναι η σκάλα που σε οδηγεί στο κατάστρωμα της γεφύρας. Όπου στη πρύμη υπάρχει υπάρχουν δώδεκα αεροπορικά καθίσματα ανά σειρά σε καφέ αποχρώσεις. Ενώ πρυμα υπάρχει μια σκάλα που σε οδηγεί στο μικρό ανοικτό χώρο της πρύμης. Σε αυτό σαλόνι υπάρχει ένα μικρότερο μπαρ για να εξυπηρετεί τους επιβάτες.

Δίπλα από το μπαρ υπάρχει μια πόρτα που σε οδηγεί στη γέφυρα του πλοίου, το control των μηχανών και τα χειριστήρια στις βαρδιολες του πλοίου. Πίσω από τη γέφυρα υπάρχει ένας μικρός χώρος για το πλήρωμα.

Τέλος όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα δείτε σε αυτό το διάγραμμα του πλοίου.

Εντυπώσεις από το πλοίο είναι ότι όταν είναι γεμάτο το πλοίο δεν είναι και το πιο άνετο για τους επιβάτες του. Δηλαδή έβλεπες αποσκευές να στοιβάζονται σε κάθε ελεύθερο χώρο, περιορίζοντας τον ελεύθερο χώρο των επιβατών.

Το μεγαλύτερο πρόβλημα νομίζω ότι όλοι γνωριζετε που αντιμετωπίζει το πλοίο είναι το ταξίδεψα στο καιρό.:o Ο καιρός την ημέρα που ταξίδεψα ήταν 6-7 ΒΔ και τοπικά έφτανε και τα 8 bf. Το πλοίο συμπεριφέρθηκε καλά στο περισσότερο μέρος του ταξιδιού με ελάχιστες εξαιρέσεις. Εάν εξαιρέσουμε ότι στο στενό Κίμωλου Μήλου κόψαμε στα 8 κόμβους για να περιοριστεί το κοπάνημα του πλοίου. Αλλά και στο νότιο άκρο της Φολεγάνδρου που μόλις έστριψε για το λιμάνι γίναμε για λίγο «υποβρύχιο»:eek:. Γιατί τα κύματα κάλυπταν όλο το πλοίο ενώ τα κοπανήματα ήταν έντονα, παρόλο που έκοψε το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Σε πολύ καλή κατάσταση φαίνετε ότι είναι και αρκετά όμορφο μέσα...μακάρι και οι μηχανές του να ήταν σε καλύτερη κατάσταση και να έπιανε τα μίλια του Seajet2!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...