Jump to content
Shipfriends

Ναυπηγεία Austal


Recommended Posts

ΑUSTAL Πριν 3 χρονια περιπου ειχε παραδωσει ενα μεγαλο catamaran το Euroferry Pacifica με 101 μετρα.Γνωριζει κανεις στοιχεια για το συγκεκριμενο πλοιο και κατα ποσο τα ναυπηγεια τα καταφερνουν σε πολυ μεγαλυτερεσ κατασκευεσ απ'τα δικα μας HS?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η Stena είχε προσφύγει στα δικαστήρια κατά της Austal, κατηγορώντας την ότι το hull του JONATHAN SWIFT (1999) της Austal, το οποίο ανήκει στην Irish Ferries, είναι αντιγραφή του hull των δικών της πλοίων HSS1500 (Stena Voyager/Discovery/Explorer) της Aker, του 1996.

Το δικαστήριο προχθές δικαίωσε την Stena, αλλά η Austal ανακοίνωσε ότι μελετάει την απόφαση για να την προσβάλλει. Και σίγουρα πέρα από τις αποζημιώσεις, είναι και μείζoν ζήτημα γοήτρου για την Austal.

Δίκη με μεγάλο ενδιαφέρον, που θα άξιζε κανείς να παρακολουθήσει τα επιχειρήματα των δύο πλευρών με 40 νομικούς και άλλους τόσους ναυπηγούς και λοιπούς εμπειρογνώμονες...ο καθένας. Εκείνον που λυπάται η ψυχή μου είναι ο δικαστής/ές :D ...τι θα τράβηξε ο φουκαράς για να καταλάβει τι υποστηρίζει η κάθε πλευρά...

Link to comment
Share on other sites

Απ ό,τι έριξα μια ματιά, αυτή η αντιδικία μεταξύ της Stena και της Austal...βαστάει αρκετά χρόνια. Από το 2002, ίσως και 2001. Έχουν γίνει και άλλες δίκες και για διάφορα hull ή πατέντες...ακόμα και στο Ευρωπαϊκό γραφείο πατεντών...ακόμα και κατά της Irish Ferries. Δεν ασχολήθηκα και πολύ, καθότι είναι ένας κυκεώνας και οι πληροφορίες είναι αποσπασματικές.

Το ενδιαφέρον στοιχείο απ' όσα είδα είναι ότι το 2003 η Stena και η Austal υπέγραψαν μια συμφωνία με την οποία η Austal δεχόταν να πληρώσει ένα ποσόν στην Stena (ως πνευματικά δικαιώματα) και αυτή με την σειρά της δεχόταν να μην προχωρήσει σε απαιτήσεις από τους πελάτες της Austal, οι οποίοι χρησιμοποιούσαν τα πλοία με αυτές τις πατέντες.

Σε αυτούς τους πελάτες...περιλάμβάνονταν, μεταξύ άλλων, και οι "operators in Greece"...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Το Ναυπηγείο της Austal βελτίωσε τις υποδομές τους δημιουργώντας ένα χώρο στις ΗΠΑ όπου θα μπορούν να κατασκευάσουν 3 σκάφη μεγέθους 100 μέτρων ταυτόχρονα

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Η Nordic Ferry Services (μια εκ των θυγατρικών της είχε δώσει παραγγελία για πέντε πλοία στην Ελλάδα) είχε δώσει στα ναυπηγεία Austal μια παραγγελία για το μεγαλύτερο καταμαράν σε χωρητικότητα που έχει κατασκευαστεί μέχρι σήμερα. Πρόκειται για ένα επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο τύπου καταμαράν μήκους 113 μέτρα που θα παραδοθεί το 2011. Θα έχει χωρητικότητα 1400 επιβατών και 357 ΙΧ, με μεγίστη ταχύτητα 40 κόμβων που θα το αποδίδουν οι τέσσερεις κυρίες μηχανές τύπου MAN 20V28/33D

Link to comment
Share on other sites

Η επέκταση των ναυπηγείων της Austal στην Αλαμπάμα σχετίζεται με το διαγωνισμό για την κατασκευή 55 trimaran τύπου LCS (Littoral Combat Ship) από το πολεμικό ναυτικό των ΗΠΑ. Μάλιστα, η Austal παρουσίασε βίντεο του εντυπωσιακού σκάφους Independence (LCS-2), ένα από τα δύο πρωτότυπα σκάφη που δοκιμάζονται επιχειρησιακά για την τελική παράδοση τους στο US Navy το 2010.

Link to comment
Share on other sites

Η εξέλιξη του trimaran Benchijigua Express έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία της Austal ενώ ψάχνει για αγοραστή. Εάν φύγουν κάποια από τα ταχύπλοα που ακούγονται στην Ελλάδα υπάρχει αυτό διαθέσιμο για να τα αντικαταστήσει.

Link to comment
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση που έχει αρχίσει το χτίσιμο χωρίς να υπάρχει παραγγελία, λες και είναι κανένα σκαφάκι αναψυχής, μήπως είχαμε καμια ακύρωση?

Link to comment
Share on other sites

Παλια το εκανε και η Incat αυτο.

Μηπως παιρνουν καμια επιδοτηση για τις δουλειες αυτες και μετα ειτε πουλανε ειτε ναυλωνουν τα πλοια?

Link to comment
Share on other sites

Χθες το νέο HS trimaran ferry καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Austal στην Αυστραλία. Οι επιχειρησιακές δοκιμές προβλέπονται για τον Ιανουάριο.

Είναι αξιοσημείωτο ότι πέρα από τις ναυπηγήσεις πολεμικών σκαφών τριμαράν, η Austal φαίνεται να ποντάρει στην πλατφόρμα του τριμαράν και στα επιβατηγά/οχηματαγωγά σκάφη.

ΥΓ. Ενδιαφέρουσα

της Austal με πλάνα από τη ναυπήγηση του νέου τριμαράν, και όχι μόνο. ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ένας μεγάλος Σκανδιναβικός διανομέας εμπορευμάτων έδειξε ενδιαφέρον για το νέο trimaran που κτίζεται στο Ναυπηγείο της Austal. Αναρωτιέμαι εάν θα υπάρξει ανακοίνωση για το ενδιαφέρον που έχει δείξει μια ελληνική ακτοπλοϊκή εταιρεία για το ίδιο πλοίο.

Υ.Γ: Εάν δε κάνω λάθος αυτή τη περίοδο είναι στελέχη της στην Αυστραλία για να το επιθεωρήσουν;)

Link to comment
Share on other sites

Έκλεισε ήδη η συμφωνία με τους Σκανδιναβούς. :D Το σκάφος θα αναβαθμιστεί σε ice class και μετά τα δοκιμαστικά του στον Αρκτικό ωκεανό, θα ναυλωθεί για τα επόμενα Χριστούγεννα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Για φαντάσου... Κι εγω που νομιζα πως ο τυπος με τα κοκκινα ήταν Αυστραλός.

Τελικά ήταν ο σκανδιναβός... Εντύπωση μου προκαλεί όμως που προτιμα το συγκεκριμένο τρόπο από τα εναέρια μέσα!!!

Link to comment
Share on other sites

Εάν είχε κλείσει το trimaran στον ενδιαφερόμενο από τη Σκανδιναβία, δε θα υπήρχε κάποια ανακοίνωση από τα ναυπηγεία της Austal για τη τελική συμφωνία?? Οπότε ας περιμένουμε λίγο ακόμα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θα θελει παντως καποιες μετατροπουλες αν ερθει απο τα μερη μας. Δευτερη αγκυρα ας πουμε γιατι καλες οι ταρζανιες.. αλλα αμα κανεις τετοια επενδυση δεν ειναι ωραιο να το ρισκαρεις...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Austal ναυπήγησε ένα ταχύπλοο καταμαράν για τη Virtu Ferries που θα δουλεψει ανάμεσα στη Μάλτα με την Ιταλία, μήκους 107 μετρων, 800 επιβατών, 230 ΙΧ και ταχύτητας περίπου 39 κόμβων, που θα ονομαστεί Jean de la Valette

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...

Στις 10 Δεκεμβρίου η Austal αποκάλυψε το μεγαλύτερο μέχρι σήμερα καταμαράν που έχει κατασκευάσει. Εδώ μπορείτε μια γενική διάταξη του πλοίου και εδώ ένα

την ώρα που βγαίνει από το υπόστεγο του ναυπηγείου και τοποθετείται η οροφή του bridge deck
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

συμφωνα με το ferries outside europe και αυστραλιανα μμε, η austal αγορασε ναυπηγειο στο Balamban στο Cebu στις φιλιππινες. προκειται για ναυπηγειο με το οποιο ειχε ηδη συνεργασια.

λογω του ανατιμημενου αυστραλεζικου δολαριου, η austal σκοπευει να κρατησει στην αυστραλια μονο τις στρατιωτικες ναυπηγησεις και να μεταφερει σταδιακα εκτος αυστραλιας της υπολοιπες. σε δευτερο χρονο θα ψαξουν και για ναυπηγειο στας ευρωπας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Η εξέλιξη του trimaran Benchijigua Express έχει αρχίσει να κατασκευάζεται στα Ναυπηγεία της Austal ενώ ψάχνει για αγοραστή. Εάν φύγουν κάποια από τα ταχύπλοα που ακούγονται στην Ελλάδα υπάρχει αυτό διαθέσιμο για να τα αντικαταστήσει.

 

 

Μου κάνει εντύπωση που έχει αρχίσει το χτίσιμο χωρίς να υπάρχει παραγγελία, λες και είναι κανένα σκαφάκι αναψυχής, μήπως είχαμε καμια ακύρωση?

 

 

Χθες το νέο HS trimaran ferry καθελκύστηκε στα ναυπηγεία της Austal στην Αυστραλία. Οι επιχειρησιακές δοκιμές προβλέπονται για τον Ιανουάριο.

 

 

Αφού έμεινε 5 χρόνια στα αζήτητα να ωριμάσει, έβαλε πλώρη για ευρώπη. 'Οχι δεν το πήρε η Seajets, ετούτοι εδώ λένε πως το πήρε η Condor.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...