Jump to content
Shipfriends

Πολεμικά Πλοία: Νέα, Κινήσεις, Απορίες, κλπ


ΝΗΡΕΑΣ

Recommended Posts

Στού Ξαβέρη έδεσε χθες ένα βρετανικό Α/Τ κλάσης Daring ενώ πιό πέρα στο Παλατάκι είναι μιά καναδική Φ/Γ κλάσης Ηalifax.
Tελικά το Charles de Gaulle θα πάει Φάληρο γιά το λόγο που γράφει πιό πάνω ο Strofalos.
Δεν αποκλείεται όμως να μπει στον Πειραιά κάποια Φ/Γ ή ένα ΠΓΥ που συνοδεύουν συνήθως τα αεροπλανοφόρα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

...στο Παλατάκι είναι μιά καναδική Φ/Γ κλάσης Ηalifax...

Ελπίζω τα παιδιά της ΚΝΕ (που λένε στην ζωή το μέγα Ναι, Copyright Γιάννης-βραβείο Λένιν 1977-Ρίτσος) να απόλαυσαν ένα αξιοπρεπές ημερομίσθιο γι' αυτό που έκαναν σήμερα, εκτός αν το έκαναν δωρεάν, οπότε πρέπει να τύχουν ιδιαίτερης ιατρικής φροντίδας, από τις οικογένειές τους πρωτίστως.

Θαυμάζω την ετοιμότητα και τα μέτρα ασφαλείας του ΛΣ καθώς και την πλήρη εφαρμογή του ISPS, σε ένα-θεωρητικά-ευαίσθητο τμήμα του λιμανιού. 

(Θαυμάζω επίσης εκ προοιμίου και την αποτελεσματικότητα της ΕΛΑΣ που ασφαλώς θα εντοπίσει, θα συλλάβει και θα παραπέμψει στην Δικαιοσύνη τους άθλιους, βάνδαλους νεοναζί που πιστεύουν ότι μπορούν να ξεπλυθούν ή να λησμονηθεί η δράση τους, παλαιότερα και νεώτερα).

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Στού Ξαβέρη έδεσε χθες ένα βρετανικό Α/Τ κλάσης Daring ενώ πιό πέρα στο Παλατάκι είναι μιά καναδική Φ/Γ κλάσης Ηalifax.
Tελικά το Charles de Gaulle θα πάει Φάληρο γιά το λόγο που γράφει πιό πάνω ο Strofalos.
Δεν αποκλείεται όμως να μπει στον Πειραιά κάποια Φ/Γ ή ένα ΠΓΥ που συνοδεύουν συνήθως τα αεροπλανοφόρα.

Συγκεκριμένα η HMS DIAMOND D34

 

Link to comment
Share on other sites

@georgios express Αυτό που γίνεται έχει καταντήσει κωμικό και τραγικό μαζί..! Από που να αρχίσει κανείς, από την ανυπαρξία του ΛΣ που περιέφραξαν και τον χώρο τρομάρα τους, από του κουμουνιστες που ακόμα και στον Ρωσοουκρανικό πόλεμο κάνουν πορείες στην Αμερικανική πρεσβεία, από τα βλαστάρια της ΚΝΕ που βανδαλίζουν πλοίο χώρας που ούτε συμμετέχει και είναι φίλα προσκείμενη στην χώρα μας..? 

Πραγματικά, μια αηδία και μισή όλα αυτά..! 

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά είναι γελοίο...δεν λέω γιά τους ΚΝίτες,λέω γιά το ΛΣ που μετά τρέχει να...πιάσει κάποιο σαν κ εμάς που τολμάει να φωτογραφίσει μέσα στο λιμάνι!

17 hours ago, Petros P said:

Συγκεκριμένα η HMS DIAMOND D34

 

Πέτρο,αντιτορπιλικό είναι.Τώρα ποιά η διαφορά από μιά φρεγάτα...τις περισσότερες φορές είναι θέμα του εκάστοτε πολεμικού ναυτικού.

Το συγκεκριμένο όντως είναι Α/Τ μιάς κ η κύρια απόστολή του είναι άμυνα περιοχής δλδ αντιαεροπορικό πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Η φρεγάτα Σπέτσαι (F453) ανήκει στη κλάση Φρεγατών Τύπου “Meko” και έχει ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο Hellenic Shipyards Co στο Σκαραμαγκά το 1993 και εντάχθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό το 1998. Το πλοίο έχει μήκος 117,50 μέτρα, πλάτος 14,80 μέτρα, φοράει δυο κύριους αεροστρόβιλους GE LM2500 (60000 BHP) και δυο κύριες μηχανές MTU20V (10000 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 31 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 7/11/2022 at 1:51 PM, Cpt Smith said:

Για την ιστορία και για να μαθαίνουν οι νεότεροι, το ΠΓΥ ΣΑΚΙΠΗΣ Α329 λειτουργούσε ως πλωτό συνεργείο για απομακρυσμένες επισκευές των πλοίων του Στόλου μέχρι το 1977 που παροπλίστηκε. Ο πλωτάρχης Σακίπης ήταν ο Α Μηχανικός του Βετασκευαασίλισσα Ολγα που βυθίστηκε στη Λέρο από τους Γερμανούς. Εχει δωθεί το όνομά στο κέντρο εκπαίδευσης των μηχανικών του ΠΝ στο ναύσταθμο Σαλαμίνας (ΚΕΣΑΚ), και σε μία ΤΠΚ τύπου 148.

Δεν ήταν ΠΓΥ αλλά Π/Σ. Πιθανόν εκεί βρισκόταν σε υποστήριξη κάποιου πολεμικού που ήταν στο Νεώριο.Το ίδιο έκανε κ στον Σκαραμαγκά.Μετασκευασμένο αρμσαταγωγό.

Link to comment
Share on other sites

Το πετρελαιοφόρο Ουρανός (A416) έχει ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο Κυνόσουρας Α.Ε στη Σαλαμίνα το 1976 και εντάχθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στις 29 Ιανουαρίου του 1977. Το πλοίο έχει μήκος 68,36 μέτρα, πλάτος 10,00 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MWM-Burmeister & Wain 12V 20 (1750 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 12 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Όσο κι αν το να σκουριάζει ένα πολεμικό πλοίο μάλλον καλό το λες, υπό την έννοια ότι δεν χρειάζεται η χώρα του τις υπηρεσίες του, ομολογουμένως είναι μια πολύ περίεργη εικόνα να βλέπει κανείς ένα πλοίο σε αυτά τα χάλια. Στις οθόνες σας είναι το FS Dupleix (D-641), φρεγάτα του Marine Nationale της Γαλλίας που είναι παροπλισμένη από το 2016 στο Saint Mandrier-sur-Mer. Κατασκευή του 1978, περισσότερες πληροφορίες και φωτογραφίες εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Γιά μένα είναι λυπηρό θέαμα η κατάντια του οποιουδήποτε πλοίου αλλά όλα κάνουν τον κύκλο τους.Ειδικά το Dupleix το γνωρίσαμε στις δόξες του αφού ήταν τακτικός επισκέπτης στον Πειραιά.Εγώ πρόλαβα κ τους προκατόχους του στο γαλλικό ΠΝ.

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Η Dupleix είναι γαλλική φρεγάτα κλάσης Cassard (πρόγονη κλάση των Fremm). Κύριο γνώρισμα της συγκεκριμένης κλάσης είναι τα δομικά προβλήματα που έβγαλαν όλες οι φρεγάτες με αποτέλεσμα αυτό το ζωνάρι-εξόγκωμα που βλέπουμε στο βίντεο κάτω από τα ρέλια από το ύψος της αριστερής βαρδιόλας μέχρι και τον εκτοξευτή των αντιαεροπορικών πυραύλων Crotall στο υπόστεγο του ελικοπτέρου. Εξού και ο σύντομος ευδόκιμος βίος τους και ο άδοξος παροπλισμός τους. 

Link to comment
Share on other sites

Το ρυμουλκό Αίας (A412) έχει ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο Stamford στο Κονέκτικατ των ΗΠΑ το 1945 με το όνομα Ankachak (YTB 501). Το πλοίο είχε παροπλιστεί το 1948 και το 1966 μετονομάστηκε σε Medium (ΥΤΜ 767) και εντάχθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό το 1972 και έχει βάση στο ναύσταθμο της Κρήτης. Το πλοίο έχει μήκος 30,78 μέτρα, πλάτος 7,62 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή, που του δίνει μέγιστη ταχύτητα 12 κόμβων και υπηρεσιακή 8 κόμβων.

 

Edited by Nick the Greek
Duplicate
Link to comment
Share on other sites

Η υδροφόρα Καλλιρόη (A468) έχει ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο των Αφων Κορωναιού στο Πέραμα στις 28/04/1971 και εντάχθηκε στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό στις 4 Σεπτεμβρίου του 1972 και έχει βάση το ναύσταθμο της Κρήτης. Το πλοίο έχει μήκος 54,40 μέτρα, πλάτος 7,90 μέτρα, φοράει μια κύρια μηχανή MWM τύπου TBΟ 484-6U  (1300 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 11 κόμβων.

Link to comment
Share on other sites

Προχθές το απόγευμα έφθασε στη ράδα του Πειραιά το παρακάτω περιπολικό των Μπαχαμών,από τα γνωστά σουλούπια του Damen.

Γνωρίζει κανείς τον λόγο της παρουσίας του;; Καμιά συμμετοχή σε ειρηνευτική δύναμη;;

ROLLY_GRAY.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
19 hours ago, JonB72 said:

Τι υπέροχο πλοίο είναι η Αριάδνη. Είχα τη χαρά να ταξιδέψω μαζί του στη Ρόδο τον περασμένο μήνα. Ένα όμορφο, καλά σχεδιασμένο πλοίο, άψογα συντηρημένο και υπέροχο πλήρωμα. Νομίζω ότι μπορεί να είναι το αγαπημένο μου πλοίο. Μπορείτε να δείτε μια παρουσίαση φωτογραφιών που τράβηξα στο ταξίδι σε αυτόν τον σύνδεσμο:

https://www.flickr.com/photos/worlddiscoverer/albums/72177720302783605

Απολαμβάνω

Πολύ ωραίες φωτο φίλε μου
Μιά διόρθωση,ενημέρωση η Υ/Φ ΤΡΙΧΩΝΙΣ του ΠΝ πριν από μερικούς μήνες μετονομάστηκε/μετατράπηκε σε Π/Φ ΗΡΙΔΑΝΟΣ με τον ίδιο πλευρικό αριθμό Α466.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πανε είτε για σκραπ είτε γίνονται στόχοι σε ασκήσεις με πραγματικά πυρά αφού πρώτα αφαιρέσουν ολο τον εξοπλισμό και οτιδήποτε μπορει να βλάψει το θαλάσσιο περιβάλλον .

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, basilis89 said:

Μια ερώτηση όταν αποσύρονται τα πολεμικά καράβια τα στέλνου για σκραπ όπως τα υπόλοιπα καραβια;

Ή πωλούνται σε τρίτες χωρες;

Οταν είναι απο ...πιο προηγμένες χώρες,συνηθως τα δίνουν σε χώρες συμμάχους.

Συνήθως οταν βγαίνουν προς πώληση  για διάλυση , προτιμάνε να διαλυθούν στην ίδια χώρα. Τόσο καποια ναρκοθηρευτικά όσο και τελευταία ενα Υ/Β οι όροι του διαγωνισμού ανέφεραν Ελλάδα. Βέβαια στην περίπτωση των φρεγατών είναι λίγο δύσκολο για την Ελλάδα γιατι δεν επιτρέπεται για λόγους...όχλησης να κοπεί καράβι πάνω απο 1000 τόνους κ.οχ. (δεν έχει νόημα αλλα έτσι ειναι ο κανόνας) .

Για αυτο η λύση  είναι το κάνεις εντελώς κουφάρι και είτε το πουλάς Τουρκία ή Ινδία/Πακιστάν αν είσαι χώρα απο εκεί κάτω , η το πιο συνηθες γίνεται στόχος σε άσκηση.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Έχω μετονομάσει το πλοίο στη λεζάντα της φωτογραφίας.

On 10/14/2022 at 5:29 PM, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Πολύ ωραίες φωτο φίλε μου
Μιά διόρθωση,ενημέρωση η Υ/Φ ΤΡΙΧΩΝΙΣ του ΠΝ πριν από μερικούς μήνες μετονομάστηκε/μετατράπηκε σε Π/Φ ΗΡΙΔΑΝΟΣ με τον ίδιο πλευρικό αριθμό Α466.

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/23/2022 at 2:19 PM, basilis89 said:

Μια ερώτηση όταν αποσύρονται τα πολεμικά καράβια τα στέλνου για σκραπ όπως τα υπόλοιπα καραβια;

Ή πωλούνται σε τρίτες χωρες;

Mέ εξαίρεση 3 περιπολικά κ 1 ΤΠΚ σε Κύπρο κ Γεωργία δεν έχουμε πουλησει άλλα σκάφη
Γενικά γιά κάθε οπλικό σύστημα γιά να πουληθεί,χρειάζεται πιστοποιητικό τελικου χρήστη απο την χώρα κατασκευής.

On 10/23/2022 at 2:24 PM, Annivas said:

Πανε είτε για σκραπ είτε γίνονται στόχοι σε ασκήσεις με πραγματικά πυρά αφού πρώτα αφαιρέσουν ολο τον εξοπλισμό και οτιδήποτε μπορει να βλάψει το θαλάσσιο περιβάλλον .

Ο περισσότερος εξοπλισμός έχει ήδη αφαιρεθεί κατά τη διάρκεια του παροπλισμού γιά χρήση σε άλλα πλοία.

 

On 10/23/2022 at 2:53 PM, proud_ionian said:

Έχω την εντύπωση ότι έχουμε δώσει κάποιες φορές στην Αίγυπτο 

Πριν από χρόνια έπαιξε να πουλήσουμε κάτι σε Πακιστάν κ νομίζω Αίγυπτο αλλά δεν...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...