Jump to content
Shipfriends

Aκτοπλοϊκή Εταιρεία 2009


Ακτοπλοϊκη Εταιρεια 2009  

1 member has voted

  1. 1. Ακτοπλοϊκη Εταιρεια 2009

    • Ομιλος Sea Star (ANEK, HSW, Easycruise και οτι προκυψει)
    • Ομιλος Attica (Blue Star Ferries, Superfast Ferries)
    • Oμιλος Grimaldi (Μινωικες, αλλα για ποσο)
    • Aegean Speedlines
    • Nova Ferries
    • Adriatic Lines
      0
    • GA Ferries
    • Kallisti Ferries
      0
    • Saos Ferries
      0
    • Ventouris Ferries
    • Endeavor Lines
    • Agoudimos Lines
    • Αλλη

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

η σαιζον τελειωσε και ειναι η ωρα για τα βραβεια;) Oscar ή χρυσο βατομουρο;:rolleyes: σε μια ασχημη χρονια οπως αυτη που περασε, ειπαμε να μπουν και εταιρειες με αρνητικη δημοσιοτητα και οχι μονο οι leaders και αυτες με θετικες ειδησεις.

σιγουρα θα μπορουσαν να μπουν και αλλες, σιγουρα θα μπορουσαν να λειπουν καποιες, αλλα οπως λεμε σε καθε δημοσκοπηση, απο τη στιγμη που υπαρχει προεπιλογη, υπαρχει de facto και το στοιχειο της "αυθαιρεσιας".

finalist λοιπον ειναι: οι 3 leaders (μπαινουν στο ψηφοδελτιο σαν ομιλοι), 2 εταιρειες που εφεραν πλοια (nova & speedlines), 3 που μας αφησαν χρονους (GA, Kallisti & Σαος), ενα new entry (adriatic) και 3 μικρομεσαιες που αντεχουν ακομη (ventouris ferries, endeavor & agoudimos lines).

η ψηφοφορια μεχρι τις 31/12 και θα ψηφισουν, μελη, φιλοι, περαστικοι, οσοι ερθουν για καφε και οσοι δουν φως:D

ΥΓ: φανερη και πολλαπλη η ψηφος (δεν εχει γερμανικο μοντελο)

Link to comment
Share on other sites

Εγω ψηφιζω:

1) Αττικα γιατι ειναι μακραν η ποιο οργανωμενη, εχει ετοιμες απαντησεις για τις στραβες που της τυχαινουν, γιατι παντα κανει μελετημενες κινησεις και γιατι τα αρνητικα της ειναι πολυ λιγοτερα απο τις αλλες.

2) Aegean Speed Lines γιατι αναπτυσσεται σωστα με αργες κινησεις και χωρις λογια, γιατι μαθαινει απο τα λαθη της και γιατι εχει προοπτικες να μεγαλωσει ακομα περισσοτερο χωρις μεγαλες κουβεντες και πολλες υποσχεσεις

3) Ventouris Ferries γιατι το αιμα νερο δε γινεται :P και γιατι αν ριξει κανεις μια ματια στα φορτηγα που μεταφερει καθε χρονο ακομα και τωρα εν μεσω κρισης θα μεινει αναυδος. 25 χρονια στο Μπαρι σταθερα και καθε μερα δεν ειναι και λιγα.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψήφισα δύο εταιρείες την Endeavor και τον καπτα Μάκη.

Την εταιρεία του καπτα Βαγγέλη Τζανετάτου την ψηφισα επειδή είναι μια εταιρεία που αν και δεν έχει τα φωτα της δημοσιότητας στραμένα πάνω της εν τούτοις λειτουργεί με μεγάλη αξιοπρέπεια, τα βαπόρια του βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση, έχουν υψηλα standarts στο service κι εξυπηρετεί αποκλειστικά το Μπρίντιζι δίνοντας την καλύτερη λύση από ανέκαθεν.

Για τον καπτα Μάκη τα έχω ξαναπεί. Μία ιστορική και μεγάλη εταιρεία με φανατικούς φίλους και εχθρούς έτυχε μέσα στο 2009 να ζήσει την παρακμή της και ενδεχομένως το φινάλε μετά από 22 χρόνια .

Είναι από τις πιο πολυσυζητημένες εταιρείες μέσα στο 2009 κι επειδή ανήκω στους funs της της δίνω την ψήφο μου με την ευχή να υπάρχει και του χρόνου.

Link to comment
Share on other sites

ομιλο Grimaldi, Attica & Nova Ferries

τον κυρ μανωλη γιατι εχει μπει για τα καλα στα πραγματα μας και γιατι οι αποφασεις του και οι ενεργειες του θα επιρρεασουν πολυ κοσμο (βλ συνθεσεις πληρωματων). την attica γιατι παρα τις αλλαγες στη διοικηση και την ιδιοκτησια και παρα την κριση, παραμενει η εταιρεια που ειναι οργανωμενη σε συχρονα πελατοκεντρικα προτυπα, σεβεται τον πελατη της, σεβεται τα πλοια της και κανει κινησεις για να ενισχυσει τη θεση της (βλ νεα blue star και τα sf του Bari). τελος μια ψηφο στην οικογενεια λεφακη. πολλα χρονια στο σαρωνικο, ακομη ενα βαπορι και παντα σοβαροι και αξιοπρεπεις.

ΥΓ: οχι δεν εβαλα τη ΝΕΛ για εταιρεια της χρονιας. σε αλλη ψηφοφορια πρεπει να μπει, αλλα αν τη βαλω, θα με ξηλωσουν απο mod.

Link to comment
Share on other sites

Ψήφους και στην Aegean Speedlines και στη Nova. Και οι δύο τολμούν σε δύσκολες εποχές. Τα σχόλια του κόσμου και για τις δύο μόνο θετικά. Γιατί χρειάζονται και οι άλλοι παίκτες, όχι μόνο οι κολοσσοί.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ήδη έχω ψηφίσει την ASL, ως υπόδειγμα μικρής και ανερχόμενης εταιρείας. Μια εταιρεία που αθόρυβα και με σοβαρότητα χτίζει την θέση της, διδασκόμενη από τα λάθη της. Και αποτελεί δείγμα ότι και οι μικρές εταιρείες μπορούν να σταθούν στην ακτοπλοϊα, αρκεί να επιδεικνύουν σοβαρότητα και σεβασμό στον επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Ψήφησα:

1) την Attica γιατί ότι και να λέμε η εταιρεία ήταν, είναι και θα είναι πάντα ένα βήμα (ή και περισσότερα) πιο μπροστά από τους άλλους.

2) την Aegean Speed Lines γιατί τολμάει και φέρνει βαπόρια σε αυτούς τους καιρούς και κάνει κάτι που ελάχιστοι τολμούν. Το δρομολογεί σε άκρως ανταγωνιστικές γραμμές χωρίς επιδοτήσεις και κουραφέξαλα.

3) την Ventouris Ferries γιατί και φέτος έμεινε σταθερή σε αυτό που έκανε πάντα, χωρίς τάσεις μεγαλωμανίας.

Link to comment
Share on other sites

Voto per Grimaldi.Ο Ιταλος καποτε ηταν μικρομετοχος σε ελληνικες εταιριες της Αδριατικης.Τωρα εχει την ΜΙΝΟΑΝ,εκμεταλευεται το ονομα και την 'χαρη' της με εξυπνο τροπο και οταν θα τους αγορασει ολους θα ψαχνομαστε:PΤεραστιος ομιλος,πολλα πλοια,με επιδοτησεις απο την ευρωπαικη ενωση και το ιταλικο κρατος;)

Link to comment
Share on other sites

Attica γιατί για την συνέχεια στις προσφερόμενες υπηρεσίες και την πελατοκεντρική της φιλοσοφία και ΑSL γιατί φαίνεται εταιρία με προγραμματισμό και για την αξιοπρεπή της παρουσία σε ανταγωνιστηκές γραμμές.

Link to comment
Share on other sites

Αttica για την οργανωση και το υψηλο επιπεδο υπηρεσιων που προσφερει, για τις σωστες κινησεις που κανει οταν πρεπει και επιπλεον επειδη ηταν ειναι και θα ειναι μια εταιρεια που θα αποτελει παραδειγμα προς μιμηση για τους "αντιπαλους"

Link to comment
Share on other sites

Οι ψηφοι μου πηγαν σε ΑTTICA και στην G.A FERRIES.Στην πρωτη γιατι ειναι η καλυτερη εταιρια σε ολα τα επιπεδα, και την δευτερη γιατι τα πλοια του καπτα Μακη ειναι μακραν τα πιο ομορφα και το καλοκαιρι εδιναν μια αλλη νοτα στο Αιγαιο θυμιζοντας πραγματικα αλλες εποχες.

Link to comment
Share on other sites

ATTICA και ΝΕΛ. Η πρώτη είναι η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία στην Ελλάδα.Ποιότητα, ταχύτητα,εξυπηρέτηση,καθαριότητα και άλλα πολλά που την έφεραν στην πρώτη θέση στην συνείδηση του ταξιδιώτη και κυρίως του νησιώτη...Μόνο της αρνητικό το crowding που έχουν το καλοκαίρι..

Η δεύτερη η χειρότερη...Παρόλο το μονοπώλιο που είχε για πάρα πολλά χρόνια στην κύρια γραμμή της και τις αυξήσεις κεφαλαίων που έκανε, κατάφερε και έφτασε εδώ που είναι τώρα.Πολλά κουσούρια και κυρίως νοοτροπία που όλοι ξέρουμε...

Link to comment
Share on other sites

οτι κ να λεμε η αττικα ειναι μπροστα απο ολους!η προικα που αφησε ο παναγοπουλος εναι μεγαλη...ηεταιρια ειναι σοβαρη τηρει τα δρομολογια της ολο το χρονο συντηρει τα πλοια της κ αγαπαει τους ναυτικους της...κ εννοειται οτι εχει κ τα καλυτερα πλοια του ανταγωνισμου σαν ομιλος στην ελλαδα αλλα κ στην μεσογειο

η nova μια μικρη εταιρια κ μοναχοβαπορη μεχρι πριν λιγο εχει καταφερει να ειναι ο κυριαρχος του σαρωνικου με την συνεπεια της κ σωστη εκμεταλευση του πλοιου της

κ βεβαια η εκπληξη της χρονιας η aegean speed lines υψωσε τον πηχη κ καταφερε να τον περασει με τα 2 πλοια της που εσκισαν φετος με μεγαλες πληροτητες καλες ταχυτητες κ πολυ κα;λη εξυπηρετηση

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να κάνω μια διευκρίνιση. Προσωπικά ψήφισα μόνο μια εταιρεία, παρόλο που μπορούμε να ψηφίσουμε μέχρι τρεις. Και αυτό γιατί πιστεύω ότι θα έπρεπε η ψήφος να είναι μοναδική. Επειδή βλέπω ότι πολλοί ψηφίζουν την (και την) BSF, θέλω να πω ότι ψηφίζοντας την ASL, δεν σημαίνει ότι δεν θεωρώ την BSF κορυφαία εταιρεία…αλλά αυτό είναι το αναμενόμενο και δεν με εντυπωσιάζει πλέον (εξάλλου αυτή μας τα τρώει όλα;)). Αντιθέτως, η ASL παρουσίασε κάτι απρόσμενα καλό και αυτό ήθελα να επισημάνω και να επιβραβεύσω.

ΥΓ Πεσμένο βλέπω το ηθικό των Ανεκοφρόνων:rolleyes:…τόσα γκολ απανωτά τρώνε και μετά βίας μπόρεσαν να βάλουν 2 μέχρι στιγμής...

Link to comment
Share on other sites

Μια ψηφος απο μενα στην Aegean Speedlines γιατι εφερε νεα πλοια και τα δρομολογησε με επιτυχια και αλλη μια στη ΝΕΛ διοτι μπορει να πηγαινει απο το κακο στο χειροτερο αλλα παντα θα την αγαπαμε

Link to comment
Share on other sites

εγω ψηφισα την GA και την ΑΝΕΚ

την GA για τους λογους που εγραψε ο lord αλλα και γιατι ηταν παντα αυτη η εταιρεια που με εξυπηρετουσε στις δυσκολες στιγμες σε σχεση με αλλες που μου το παιζανε κομματακι.

οπως εχω ξαναπει δεν μ ενδιαφερουν τοσο τα σαλονια και η χλιδα αλλα η εξυπηρετηση !!!

Οσο για την ΑΝΕΚ ,εχω ταξιδεψει μαζι της μονο στην Αδριατικη ,δινω λοιπον την ψηφο μου,για τις τιμες των εισητηριων της και γιατι μου μοιαζει περισσοτερο εταιρεια για το λαο !!

Link to comment
Share on other sites

Παροτι φαίνεται ότι ο ομιλος της ΑΤΤΙΚΑ έχει δυναμική λογω του ρευστου του ομιλου της ΜΑΡΦΙΝ, νομιζω οτι ο ομιλος της ΣΙ ΣΤΑΡ με αιχμη του δόρατος την ΧΕΛΕΝΙΚ και τα παρεξηγημενα ταχυπλοα της καθως και με την παραδοση που κουβαλαει η ΑΝΕΚ, διαθετει καλυτερη οργανωση και ιδεες που καθιστουν την ΣΙ ΣΤΑΡ την ανερχομενη δυναμη της επομενης χρονιας.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ψηφισα μόνο τον όμιλο ΑΤΤΙΚΑ γιατί τα τελευταία χρόνια με τη δρομολόγηση των Μπλου Σταρ 1,2 έχει κανει το ταξειδι στα 12νησα υπόθεση μιας νύκτας και όχι μέχρι 24ωρου όπως γινόταν επί καπταΜάκη.

Επίσης φέρνει ακόμα καράβια στο Αιγαίο (τα νέα Μπλου που ναυπηγούνται όπως και το Οραιζον).

Ακόμα έφερε Σουπερφαστ στην Κρήτη, κατι που ούτε επί Παναγόπουλου δεν είχε υλοποιηθεί.

Βέβαια θα δούμε αν τελικά θα αποδώσει, ίσως ο πιθανός συνδυασμός με την Σαντορινη να δώσει λίγο καλύτερη πληρότητα..

Αλλωστε δεν μπορεί να νικάει όλες τις μάχες και μην ξεχνάμε ότι ο Βγενό δραστηριοποιήτε σε μία μεγάλη ποικιλία εταιριών με διαφορετικό αντικείμενο..

Ηδη είχε και μια ήττα στον αεροπορικό τομέα όπου έχασε τις αγονες στο αιγαίο από πολύ μικρότερους παίκτες..

Αλλα σε γενικές γραμμές κινήτε αρκετά σωστά.

Και τα σούπερφαστ Ι,ΙΙ είναι πιο οικονομικά άρα πιο κατάλληλα σε σχέση με την κατάσταση που διανύουμε αυτή την περιόδο και τελικά παραμένει η πιο δυναμική εταιρία του κλάδου.

Την Sea star ΔΕΝ θα την ψήφιζα, α) για την υποβάθμιση των δρομολογίων του ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και την επιβολή του ΛΙΣΣΟΣ στην γραμμή μας, και β) γιατί έχει κάνει την ναυαρχίδα ΑΡΙΑΔΝΗ πλοίο που συμπληρώνει κενά, χωρις να έχει μια κύρια γραμμή, ενώ το Ηρακλείο θα του ταίριαζε απόλυτα (αφού δεν τους "κάνει" στα Χανιά).

Link to comment
Share on other sites

H αφεντομουτσουνάρα μου έριξε το κουκί της στην ATTICA γιατι είναι εταιρεία υπόδειγμα σε πολλούς τομείς. Επίσης, κουκί κέρδισε και η AEGEAN για τα αργά, σταθερά και σοβαρά βήματα που κάνει .

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αξιοσημείωτη και σημαντική είναι η παρουσία της πολλά υποσχόμενης Aegean Speed Lines στην εγχώρια ακτοπλοΐα. Ο ανανεωμένος στόλος και το επίπεδο υπηρεσιών της κέρδισε έναν ακόμα shipfriend ψηφοφόρο. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...