Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ξεκίνησε σήμερα και αυτό τα καλοκαιρινά του δρομολόγια (3 μέρες νωρίτερα από πέρσι).

Εδώ αναλυτικά ο πίνακας των δρομολογίων του:

Untitled-1.jpg

Συνοπτικά οι διαφορές με πέρσι είναι η προσέγγιση σε Σύρο και Νάξο μόνο Δευτέρες και Τρίτες αντί καθημερινά, ενώ προς το παρόν παραμένει κενή η Τετάρτη.

Καλά ταξίδια να έχει!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι το πλοίο θα είχε μεγαλύτερη επιτυχία σε μία γραμμή καθημερινά του τύπου Πειραιάς-Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Ίο Σαντορίνη και επιστροφή με μια ταχύτητα 37-38 kts χωρίς Ηράκλειο έστω και με διπλό πλήρωμα.Το Ηράκλειο-Σαντορίνη δουλεύει κυρίως με αυθημερόν εκδρομές και το πλοίο δε μπορεί να το κάνει αυτό καθώς πιάνει Ηράκλειο μέρα παρά μέρα,ενώ στη γραμμή του Ηρακλείου θα μπει και το Santa Irini οπότε στη γραμμή θα υπάρχει υπερκάλυψη της ζήτησης με 3 ταχύπλοα,πόσο μάλλον με 4...

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το Τετάρτη να κάθεται στον Πειραιά, δεν το καταλαβαίνω. Δεν θα μπορούσε εύκολα να κανει ένα κατέβασμα κυκλάδες και επιστροφή?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι αυτός ο λόγος γιατί με βάση των παραπάνω πίνακα δρομολόγιων οι εβδομαδιές ώρες είναι κάτω από 60 οπότε άνετα έβγαινε και η Τετάρτη.

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι την υψηλή περίοδο έκανε δρομολόγιο τη Τετάρτη από Πειραιά για Πάρο Νάξο. Απλώς τώρα πιστεύω ότι είναι θέμα οι πολύ υψηλές τιμές των καυσίμων η αιτία αυτών των περικοπών στα δρομολόγια του.

Link to comment
Share on other sites

Περυσι καποιες προσεγγισεις ανακοινωθηκαν κατα τη διαρκεια της σεζον,μετα την εναρξη των δρομολογιων.Το ιδιο πιστευω μπορει να γινει και φετος.

Link to comment
Share on other sites

Το ταχυπλοο μέχρι στιγμής φέτος ταξιδεύει με αρκετά ικανοποιητικές ταχύτητες τάξης των 34 kn -36 kn γενικά και αυτό και το Highspeed 4 φέτος έχουν δείξει μια εντελώς διαφορετική εικόνα σε σχέση με πέρυσι κάτι που είναι αρκετά ευχάριστο 

Edited by ships.greece
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πλοίο σήμερα κινείται με χαμηλές ταχύτητες γύρω στα 28 μίλια. Στη Σαντορίνη θα φτάσει με καθυστέρηση από ότι φαίνεται. Άραγε αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα? 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Βλέποντας σήμερα το πλοίο στη Πάρο βλέπω ότι δουλεύει πάρα πολύ καλά και με αρκετή κίνηση σε ΙΧ(μέτρησα 40 στον αριθμό) αλλά και σε επιβάτες.Βοηθάει το πολύ χαμηλό εισιτήριο από Πειραιά για Πάρο και επιστροφή στα 49€ παρόλο που κάνει 4 ώρες για Πειραιά δηλαδή ίδιες με τα συμβατικά της Blue...Η Minoan πρέπει να βρεί τρόπο να το διπλώσει με ένα παρόμοιο πλοίο .Ο Grimaldi χτίζει τόσα και τόσα πλοία...Μια κατασκευή ενός ολόιδιου ταχύπλοου στην Austal θα βοηθούσε ακόμα περισσότερο τη κίνηση του ενώ θα γινόταν δυνατή και πάλι η καθημερινή μετ' επιστροφής κρουαζιέρα από Κρήτη προς Σαντορίνη.Δηλαδή ένα Πειραιάς Σύρος Μύκονος Πάρος Ίος Σαντορίνη Ηράκλειο εν αλλαξ το ένα ταχύπλοο με το άλλο θα έκανε πάταγο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πρέπει να αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα εδώ και 30 λεπτά ταξιδεύει με 26 μίλια σύμφωνα με το marinetraffic.Ταξιδεύω σήμερα με το πλοίο και έχω την εντύπωση ότι πάει με μειωμένη ταχύτητα. Είναι γεμάτο.Το 70% των επιβατών δεν φορά μάσκα και δεν ασχολείται κανένας.

 

UPDATE

Συνεχίζει  με μειωμένη ταχύτητα. 

Όπως πάει θα φτάσει στην Μύκονο με 50-60 λεπτά καθυστέρηση

 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ταξιδάκι με το καλύτερο ταχύπλοο του Αιγαίου και οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες.Επιβίβαση υποδειγματική από το πρύμνη embarkation,το ταχύπλοο φρεσκοβαμμένο και πεντακάθαρο από άκρη σε άκρη και το πλήρωμα εξυπηρετικό.Η μέρα με τη νύχτα σε σχέση με το  Naxos Jet.Τήρηση επακριβώς των ωραρίων και γενικά μία εικόνα επαγγελματική που παραπέμπει ξεκάθαρα σε Highspeed και όχι σε Sea Jets.

Δύο αρνητικά.Το ότι και εδώ οι επιβάτες καθόντουσαν στα αριθμημένα καθίσματα όπου να'ναι και όταν ανοίγει στροφές βγάζει πολύ ντουμάνι.Παραθέτω φωτογραφία ενδεικτικά.

20220724_185214.jpg

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πολύ πολύ έντονος καπνός από το πλοίο τις τελευταίες μέρες ειδικά από αριστερά. Ντουμανιάζει ο τόπος.Έχει χειροτερέψει κατά πολύ σε σχέση με τη φωτογραφία του nomikos

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι σε περίπτωση που γνωρίζει κάποιος; Σε πρόσφατη ερώτηση μου σε πλήρωμα της Μινοαν για το Santorini Palace, είπε οτι το πλοίο το πηγαίνουν πολυ πιο κάτω των δυνατοτήτων του καθαρά λόγω καυσίμων, ισχυριζόμενος οτι στο Φούλ των στροφών του πάει πάνω απο 42 κομβους ακόμα ( μέγιστη που πραγματι έδινε και η hsw ως Highspeed 7 και μετά τη μετασκευή) μου είπε όμως οτι  και το Highspeed 4 ειναι ακριβως το ίδιο γρήγορο αν το ανοίξουν στο Φούλ ( είχε δουλέψει σε αυτο οταν το είχε φέρει η Hellas flying dolphins ). 
Προσωπικά σαν Highspeed 5 ειχα ταξιδέψει πολλές φορές που το καράβι παταγε πάνω απο 41 ενώ και το Highspeed 4 σε δρομολόγια για Κρήτη έδινε 40 κομβους 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

On 1/28/2019 at 8:41 PM, Nick the Greek said:

Το άλλο που μου έκανε πολύ άσχημη εντύπωση ήταν ο καπνισμός, πράγμα το οποίο στα προηγούμενα χρόνια δεν υπήρχε τόσο έντονα. Ας το δούμε εδώ μέσα στη μαυρίλα του, και εδώ σε πιο ανοιχτό πλάνο με τον άνεμο να ρίχνει την καπνιά στη γέφυρα του Tera Jet. Αξιοσημείωτη η διαφορά στις εκπομπές ρύπων, τουλάχιστον οπτικά, είμαι πολύ περίεργος όσον αφορά το πως και γιατί.

 

Δεν το έχω πετύχει φέτος αλλά αυτό με τον καπνισμό είναι διαχρονικό, από τότε που περιήλθε στις αγκάλες του Grimaldi τουλάχιστον.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξιδεύω για ν επιστρέψω Πειραιά από Πάρο. Μια μεγάλη απογοήτευση  είναι .

Ξανά με μειωμένη ταχύτητα στα 25 με 26 μίλια. Έφυγε από την Πάρο με 50 λεπτά καθυστέρηση. 

Κάτι δεν πάει καλά φέτος με το πλοίο.

Φυσικά κανένας δεν φορά μάσκα.

Και φυσικά αδιαφορεί το πλήρωμα ούτε μια αναΚοινωση  για τις μάσκες.

Είμαστε τρεις οι θέσεις μας είναι πολύ μακριά η μια από την άλλη καμμία συνέχομενη.

Το προτίμησα πιστεύοντας ότι θα θυμίζει λίγο high-speed 7 Αλλά δυστυχώς με απογοήτευσε για δεύτερη φορά αυτόν το μήνα.

 

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι μια από τις αριστερές μηχανές που έχει θέμα, φώναζε από μακριά ότι κάτι τρέχει με τόσο κάπνα που έβγαζε. Το πλοίο θέλει μια σωστή επισκευή... Επί Hellenic σαν 5 ιδίως το 2013 και 2014 από Ηράκλειο πέταγε και από πληρότητες και από ταχύτητες χωρίς καμία βλάβη ενώ έπαιζε μπάλα μόνο του... Δυστυχώς πάνε αυτές οι εποχές... Το πλοίο και κομμένο ταξιδεύει και συχνότερες βλάβες βγάζει...Αναρωτιέμαι αν δε γινόταν ποτέ αυτή η μετασκευή και η Hellenic ακολουθούσε ένα μοντέλο στυλ Ηλιόπουλου με 2 πλοία καθημερινά από Ηράκλειο ένα με το Highspeed 5 και ένα με το FC3 ή 4 αν θα ήταν ακόμα στη γραμμή και οι πληρότητες έπιαναν ταβάνι...

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω μαζί σου. Δεν ενδιαφέρονται για ποιότητα μόνο για να βγάλουν όσο περισσότερο μπορούν.

Είναι κρίμα γιατί είναι πάντα γεμάτο στην Πάρο άδειασε και ξαναγεμισε το ίδιο γίνεται σε κάθε λιμάνι.

Το κόστος Πάρο Μύκονο για 40 λεπτά αν πηγαίνει χωρίς βλάβη είναι πάνω από 60 ευρώ.

Όταν ο πελάτης πληρώνει πρέπει να απαιτεί και συνέπεια και σσωστές υπηρεσίες.

Για να μην λέμε μόνο τα αρνητικά μας πρόσφεραν ένα μπουκάλι νερό και ένα σνακ.

Στην ανακοίνωση ανέφεραν λόγω αυξημένης παραμονής στους λιμένες θα καθυστερήσει η άφιξη στον Πειραιά.

Προφανώς και δεν είπαν λόγω μειωμένης ταχύτητας

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...