Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και καμία σχέση με την κατανάλωση του WC Jet, το οποίο έχει να δουλέψει από το καλοκαίρι του 2019 ενώ το Santorini Palace δεν έχασε καλοκαίρι μέσα στην πανδημία.

Link to comment
Share on other sites

Ούτε το World έχασε καλοκαίρι και ταξίδευε πάντα γεμάτο.Όσον αφορά την κατανάλωση έχεις ένα δίκιο.Άλλο οι 5,5 τόνοι του Palace άλλο οι 9 του WCJ.Γενικά όμως δε ξέρω τι αφήνει σα ταχύπλοο στη Minoan.Πέρυσι οι τιμές ήταν στα 30-40 ευρώ από προς Πειραιά,βγάλε τα λιμανινάτικα,βγάλε επισκευές και δεξαμενιμσούς και θα δείς ότι δεν πρέπει να συμφέρει και πολύ τη Minoan η δρομολόγηση του.

Link to comment
Share on other sites

Ε μα δεν είπε κανείς ότι μπαίνει μέσα, απλά πως δεν δίνει την ίδια απόδοση στην εταιρεία, σαν Highspeed 5, και λογικό μιας και οι Μινωικές δεν έχουν το know how των ταχυπλόων. Και ρίχνω και την προσωπική μου άποψη πως πιο πιθανό βλέπω το μέλλον του, κάποια στιγμή, ως πχ Super Aegean Jet παρά ως Santorini Palace.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ και εγώ πως η διαχείρηση δεν είναι η καλύτερη πιθανή, και σίγουρα καμία σχέση με την θητεία του ως Highspeed. Ωστόσο παραμένει ένα από τα ομορφότερα ταχύπλοα με το ωραιότερο ξενοδοχειακό και υψηλή ταχύτητα, που ωστόσο η εταιρία του δεν εκμεταλλεύεται πλέον. Παραμένει όμως πολύ καλή επιλογή για Κυκλαδες.

Edited by George...f
Link to comment
Share on other sites

Δε ξέρω ρε παιδιά, πέρα από την πιθανή κατανάλωση και την τιμή του εισιτηρίου, οικονομικά στοιχεία όσον αφορά την εκμετάλλευση μπορούμε μόνο να μαντέψουμε. Εγώ με τα ματάκια μου τα τελευταία χρόνια το βλέπω στη Μύκονο να αδειάζει και να ξαναγεμίζει κάθε μεσημέρι. Στην Πάρο? Πανίκουλας. Στη Νάξο? Πολλή κίνηση. Τι κάνει λάθος δηλαδή κατά τη γνώμη σας η εταιρεία με το συγκεκριμένο?

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικά πιστευω ότι θα ήταν καλύτερο να σταματάει Σαντορίνη ώστε να έχει κάθε μερα αναχώρηση από τον Πειραιά ώστε και ο κόσμος να έχει ακομα μια επιλογή αλλά και για να ανταγωνιστεί την Seajets ακομα περισσότερο και να της παρει πελατεία. Τέλος ,όσο για την διαχείριση του πλοίου επι Hellenic ήταν σε μια σταθερή γραμμή όπου το είχε αγαπήσει ο κόσμος και με την τότε 38 κόμβος ταχύτητα περνούσε για πλακα τα champion για εμένα καλύτερα θα ήταν αν θέλουν τόσο την σύνδεση Ηρακλείου Κυκλάδων όσο και Πειραιά Κυκλάδων μελλοντικά να αγόραζε κάποιο για να το διπλώσει αν και εμένα πιο κερδοφόρο είναι το πρώτο που ανέφερα .

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω και εγώ με τον @Nick the Greek. Και στην Τήνο είχε καλή κίνηση γιαυτό και πολλές φορές είχαν προστεθεί επιπλέον προσεγγίσεις (μακάρι να το δούμε και φέτος). Και η ταχύτητα με την οποία πάει μια χαρά είναι εφόσον το δρομολόγιο βγαίνει χωρίς καθυστέρηση και βλάβες. 

Link to comment
Share on other sites

Και εγω αυτο ειχα καταλάβει και για Τήνο επειδή το ειχα παρακολουθήσει αρκετά στο νησί μου κάνει όμως εντύπωση που φέτος την έχει βγαλει εκτός κάτι που μου κάνει εκτυπώσει είναι ότι η Σύρος και η ναξος θα βρίσκονται μόνο Δευτέρα Και Τρίτη στο δρομολόγιο 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προσπαθώντας να κάνω κράτηση σε δρομολόγιο με το πλοίο,δε φαίνεται κανένα δρομολόγιο στο σύστημα κρατήσεων των Μινωικών.Έχει σφάλμα το σύστημα ή υπάρχει πιθανότητα να μη το δούμε;

Link to comment
Share on other sites

το παρατηρώ κι εγώ σε αλλο site κρατήσεων, ενώ το δείχνει στα δρομολόγια, δεν σε αφήνει να κάνεις κράτηση... περίεργο

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ η ταχύτητα του θα κυμαίνεται μεταξύ 32 - 34,5 kn μιας και τα ωράρια είναι δημιουργημένα ετσι ώστε  να μην χρειάζονται παραπάνω ταχύτητα , πέρυσι πολλές φορες με τις παραπάνω ταχύτητες έφτανε και κανα 5 λεπτό νωρίτερα στα λιμάνια .

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι για το συγκεκριμενο τα 39 δεν ειναι κατι το φοβερό. 

αν θυμαμαι καλά όταν επέστρεφε από την εκτεταμένη επισκευή του στην Ιταλία ερχόταν καρφωμένο με 44-45+ 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να δούμε νέα ταχύπλοα νεότευκτα να έρχονται στο Αιγαίο σαν το 5...Αναφέρω το 5 γιατί πραγματικά τότε ήταν καλύτερο ταχύπλοο του Αιγαίου με τρομερές δυνατότητες...Ας ελπίσουμε η έλευση των μικρών aero να είναι η αρχή και να δούμε τη Hellenic ή κάποια άλλη εταιρεία να παραγγείλει κάτι μεγάλο από Austal πλευρά, που κατα τη γνώμη μου ταιριάζουν καλύτερα στις θάλασσες μας...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...