Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πάντως ο κόσμος δεν διαμαρτύρεται και πέρνει την business χωρίς πολλά πολλά...ίσως είναι και οι προορισμοί που πηγαίνει:confused: !

Μήπως εσύ είσαι ο μόνος που παίρνεις business αδιαμαρτύρητα;:D Γιατί κι εγώ όσες φορές έχει τύχει να είμαι Μύκονο και συμβεί κάτι τέτοιο τα ειρωνικά σχόλια για τον πράκτορα (που δεν φταίει και τίποτα) και την εταιρία δίνουν και παίρνουν.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εγώ ταξιδεύω σε μόνιμη βάση από Ραφήνα οπότε επιλέγω τα μικρά που έχουν πολλές οικονομικές. :D Αυτό που ήθελα να πώ είναι ότι στο τέλος αφού δεν έχουν άλλη επιλογή τελικά πέρνουν έστω και business. Αν και έχει ξαναειπωθεί, έχουμε : 282 οικονομικές , 408 business και 120 VIP!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Με αφορμη την ανακοινωση της εταιρειας για αντικατασταση του 3 απο το 5 ,καλα θα μας τρελανουν τελειως???????;)Παλι τα ιδια Πειραιας-Συρος 2.45 ???Αμα ειναι να κανουμε εναν ερανο οι Highspeed-oχτυπημενοι να τους δωσουμε εμεις τα λεφτα για τα $%#@%πετρελαια τους!!!!!!Ε λ ε ο ς:confused::mad: :mad:

Link to comment
Share on other sites

Απλά έχουν αφήσει τις ώρες του Highspeed 3. Το πλοίο θα φτάνει φυσικά νωρίτερα σε κάθε λιμάνι, αλλά θα αναχωρεί τις ώρες που είναι προγραμματισμένο να αναχωρεί το Highspeed 3.

Link to comment
Share on other sites

Και παλι.Το 3 το πανε με 30 μιλια.Αυτο πρεπει να ταξιδευει με 34-35.Τα εχει αυτα τα μιλια.Το 5 με το που ληξει η εγγυηση θα το πανε και αυτο με 34.Το γνωριζουμε ολοι αυτο.Θεμα χρονου ειναι να μετατραπει απο το πιο γρηγορο πλοιο του Αιγαιου οπως διαφημιζει ο ηλεκτρονικος του πινακας-και ισχυει-σε ενα highspeed με κουπια;)

Link to comment
Share on other sites

Για να τελειωνουμε με αυτο το θεμα οταν ενα πλοιο εχει προγραμματισμενα δρομολογια εγκεκριμενα απο το ΥΕΝ, ακομα κι οταν φθανει νωριτερα σε καποιο προορισμο(ειτε στο πρωτο/τελευταιο λιμανι, ειτε σε ενδιαμεσα) υποχρεουται να περιμενει μεχρι την επισημη ωρα αναχωρησης του. Τελεια και παυλα. Ακομα και με 100 μιλια να πηγαινει το Highspeed 5, οφειλει να περιμενει την επισημη ωρα αναχωρησης του Highspeed 3(το οποιο και θα αντικαθιστα) απο την Συρο η οποιοδηποτε αλλο νησι.

Οσον αφορα το αν θα "κοψει" το Highspeed 5 μετα το τελος της εγγυησης, δεν το γνωριζω με βεβαιοτητα ουτε εγω, και ειμαι σιγουρος ουτε κι εσυ. Ας περιμενουμε λοιπον να δουμε τι θα γινει οταν τελειωσει αυτη η εγγυηση και τοτε βγαζουμε τα συμπερασματα μας. Επετρεψε μου λοιπον να σου πω οτι η επιθεση σου στην HSW ειναι(προς το παρον τουλαχιστον) αδικη και αβασιμη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν επιτιθεμαι στη Hellenic.Mακαρι να συνεχισει το πλοιο να παει με τα μιλια που παει τωρα αλλα η ιδια εταιρεια δεν μας εχει αποδηξει κατι με τα παπραγμενα της!Μακαρι και το 4 να πηγαινε με 37-38 που ειναι ο καημος μου:D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πάντως το πλοίο μετά την αναχώρησή του από το λιμάνι της Μυκόνου μαυρίζει τον τόπο!Απίστευτη μαυρίλα που κάνει τρομερή εντύπωση σε όλους που αναρωτιούνται άμα έπιασε φωτιά!:D Σταθερά στις 20:00 φτάνει αντί για 20:15. Μακάρι να συνεχίσει έτσι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Το καλοκαίρι δούλεψε καλύτερα το πρωινό δρομολόγιο της Ιού Σαντορίνη παρά το απογευματινό της Σύρου Μύκονου Τήνου. Το γκαράζ βέβαια σε κανένα δρομολόγιο δε γέμισε, άντε να έφτασε maximum τα 130 ΙΧ.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Ερωτησουλα την οποια βαζω εδω μια και το 5 ειναι το πιο καινουριο απο τα ομοσταυλα του, αλλα αφορα σε ολα. Υπαρχει προβλεψη για την επιβιβαση αναπηρικων αμαξιδιων πανω στα πλοια, και αν ναι με ποιο τροπο?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με αρκετή καθυστέρηση η απάντηση μου, αλλά κάλιο αργά, παρά ποτέ!

Και στα 5 Highspeed υπάρχει ανελκυστήρας. Στα 2-3 που ταξίδεψα πρόσφατα, βρίσκεται δεξιά από την ράμπα των αυτοκινήτων.

Φέτος μάλιστα έχει προβλεφτεί (όπως και στα περισσότερα πλοία της ακτοπλοΐας) η οριοθέτηση ειδικού διαδρόμου για ΑΜΕΑ, που στα highspeed ξεκινά από την αρχή του καταπέλτη, μέχρι την είσοδο του ασανσέρ. Όπως φαίνεται και στη φωτογραφία (από το highspeed 3), εκτός από το διαφορετικό χρώμα, έχει γίνει λείανση του καταπέλτη στο συγκεκριμένο τμήμα, για να είναι εύκολη η πρόσβαση.

post-210-12832696312_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ενδιαφερον αυτο Ορεστη, ειναι ενα θεμα που με απασχολει εντονα τον τελευταιο καιρο και ειναι ενα σημειο που οχι μονο η ακτοπλοια αλλα ο ελληνικος τουρισμος και η κοινωνια, πασχει σαν συνολο. Περαιτερω ερωτηση: Ο ανελκυστηρας στο γκαραζ βρισκεται κοντα στον καταπελτη, με αλλα λογια ειναι προσβασιμος αν για παραδειγμα ειναι γεματο το γκαραζ?

Link to comment
Share on other sites

Στα δύο "μικρά" που μπορώ να σου πω με σιγουριά, ο ανελκυστήρας είναι πολύ κοντά στον καταπέλτη. Μόνο αν γεμίσει με 70 αυτοκίνητα νομίζω πως θα κλείσει η πρόσβαση, αλλά ακόμα και όταν γίνεται αυτό, τα τελευταία ΙΧ μπαίνουν μέσα τελευταία στιγμή.

Επίκαιρη ερώτηση σχετικά με την προσβασιμότητα ατόμων με αναπηρία στα επιβατικά πλοία, συζητήθηκε σήμερα στη βουλή.

Off topic

Δυστυχώς οι υποδομές για ΑΜΕΑ βρίσκονται στη χώρα μας σε πρωτόγονο στάδιο. Το ίδιο και η συμπεριφορά μας, αφού πολλές φορές με την αδιαφορία μας αχρηστεύουμε τις όποιες υποδομές υπάρχουν (πχ παρκάρισμα σε ειδικές διαβάσεις) :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και στο HS5 ο ανελκυστήρας βρίσκεται κοντά στον καταπέλτη, και βγαίνει στο πάνω ντέκ πρύμα δεξιά στην οικονομική θέση.

Πάντως σε όλα τα λιμάνια της πρωινής του γραμμής, προφανώς λόγω χρόνου, χρησιμοποιείται μονον ο κυρίως καταπέλτης και κανένας απο τους δυο των επιβατών. Ετσι επιβιβάζονται οι επιβάτες απο τη μια μεριά και τα αυτοκίνητα ακριβώς δίπλα τους, με τους επιβάτες να πρεπει να κανουν περίπατο μεσα στο πλοίο μεχρι να ξαναβγούν εξω στις πλαινες σκαλες ανόδου προς το passenger deck. Καθώς είναι το τελευταίο των HS περίμενα να είναι πιο μελετημένο σε αυτό το θέμα. Επίσης θα μπορούσαν να μην τρίζουν όλες οι ψευδοροφές της οικονομικής θέσης.

Link to comment
Share on other sites

Που θα έπρεπε να πάει δηλαδή??

HS4: Πρωινό πλέον για Σύρο - Τήνο - Μύκονο

HS3: Καθημερινό δρομολόγιο για Πάρο -Ιο - Θήρα

HS2: Kαθημερινό δρομολόγιο για Τήνο - Μύκονο

ΗS5: Απογευματινό για Χανιά

HS1: Δυτικές Κυκλάδες

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...