Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επισκέφθηκα την ιστοσελίδα της Minoan lines και με έκπληξη ειδα οτι ενώ πχ το festos palace το δίνουν με μέγιστη 31,25 ( απο 32 που είχε πιάσει στα δοκιμαστικά στο 100%), το Santorini palace το δίνουν με 38 ταχύτητα ( που εχει πάνω απο 42 μέγιστη ) .. Περίεργο ..

Link to comment
Share on other sites

Καλά τέσσερα μιλιά δεν χάνεις επειδή προσθέθηκε μισό κατάστρωμα (που στην τελική δεν προσθέθηκε και τίποτα γιατί εκεί υπήρχε ήδη το πατάρι για τα αυτοκίνητα). Σίγουρα πάντως κάπου εκεί είναι η ταχύτητα του.

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση δεν εχει αυτο που λες nick the Greek ! Στα δοκιμαστικά του 2005 είχε πιασει 45,3. 
Επισης ως HIGHSPEED 7 ερχόμενο απο Ιταλία είχε πιάσει 42,5 .. ειναι μακρυά απο τα 38.. Επισης η ίδια η hsw ως HIGHSPEED 7 με 42 το έδινε 

Ιδού και η απόδειξη .. 

https://hellenicseaways.gr/post/616/to-highspeed-7-h-nayarxida-toy-stoloy-ths-hellenic-seaways-epistrefei-ston-peiraia-plhrws-anakainismeno

6 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Καμία σχέση δεν εχει αυτο που λες Νίκο .  Στα δοκιμαστικά του 2005 είχε πιασει 45,3. 
Επισης ως HIGHSPEED 7 ερχόμενο απο Ιταλία είχε πιάσει 42,5 .. ειναι μακρυά απο τα 38.. Επισης η ίδια η hsw ως HIGHSPEED 7 με 42 το έδινε 

Ιδού και η απόδειξη .. 

https://hellenicseaways.gr/post/616/to-highspeed-7-h-nayarxida-toy-stoloy-ths-hellenic-seaways-epistrefei-ston-peiraia-plhrws-anakainismeno

Καμία σχέση δεν εχει αυτο που λες nick the Greek ! Στα δοκιμαστικά του 2005 είχε πιασει 45,3. 
Επισης ως HIGHSPEED 7 ερχόμενο απο Ιταλία είχε πιάσει 42,5 .. ειναι μακρυά απο τα 38.. Επισης η ίδια η hsw ως HIGHSPEED 7 με 42 το έδινε 

Ιδού και η απόδειξη .. 

https://hellenicseaways.gr/post/616/to-highspeed-7-h-nayarxida-toy-stoloy-ths-hellenic-seaways-epistrefei-ston-peiraia-plhrws-anakainismeno

8 minutes ago, HIGHSPEED 6 said:

Καμία σχέση δεν εχει αυτο που λες Νίκο! Στα δοκιμαστικά του 2005 είχε πιασει 45,3. 
Επισης ως HIGHSPEED 7 ερχόμενο απο Ιταλία είχε πιάσει 42,5 .. ειναι μακρυά απο τα 38.. Επισης η ίδια η hsw ως HIGHSPEED 7 με 42 το έδινε 

Ιδού και η απόδειξη .. 

https://hellenicseaways.gr/post/616/to-highspeed-7-h-nayarxida-toy-stoloy-ths-hellenic-seaways-epistrefei-ston-peiraia-plhrws-anakainismeno

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και αποδεδειγμένα η Minoan δεν το ανοίγει το πλοίο, όποτε δεν έχει και λόγο να γράψει παραπάνω ταχύτητα από τη στιγμή που δεν το ανοίγει. Σε μια πιο απαιτητική γραμμή ίσως να το άνοιγε. Πραγματικά κρίμα ένα τέτοιο ταχύπλοο να χαραμίζεται.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τον εντυπωσιασμό σας. Το site της εκάστοτε εταιρείας δεν είναι το Wheelhouse poster ή το manoeuvring booklet του εκάστοτε πλοίου!

Είναι μία σελίδα πληροφόρησης του κοινού. Σε πληροφορεί οτι πάει με μέγιστη 38. Τόσο θέλει να γνωρίζει ο κόσμος γιατί με τόσο, το πολύ, θα πηγαίνει.

Το τι χαρακτηριστικά είχε κατά τα δοκιμαστικά και τι επιδόσεις είχε είναι θέμα της εταιρείας και των επίσημων εγγράφων της εταιρείας. Το επιβατικό κοινό αγνοεί και δεν το αφορά τα manoeuvring details του εκάστοτε πλοίου, το site είναι ο χώρος που η εταιρεία κάνει το marketing της και θα το κάνει όπως κρίνει.

Το αν το πλοίο μπορεί εκ των πραγμάτων να πιάσει 45 και η εταιρεία δεν το δηλώνει για να επικαρπωθει το "ταχύτερο ταχύπλοο της Ελλάδας" είναι δικό της πρόβλημα.

Αν και είμαι σίγουρος οτι πολλοί επιβάτες του πλοίου αν βλέπανε 45 στο site και μπαίνανε στις δεκάδες εφαρμογές την ώρα του ταξιδιού και βλέπανε 35, θα λέγανε ααα πάει κομμένο, ααα θα αργησουμε, ααα μας κοροιδευουν. (True story)

Οπότε κακώς δίνεται τόση σημασία σε αυτά τα χαρακτηριστικά σε σχέση με το τι ενδεχομένως ισχύει.

Link to comment
Share on other sites

Συνφωνω μαζί σου φιλε Γιώργο ! Χαραμίζεται αυτο ταχύπλοο τα τελευταία χρονια ! Κρίμα πολυ κρίμα ! Καλύτερα να το είχε πάρει η seajets ..

Το ταχύτερο μακράν ειναι το world champion jet , Οποτε και να δήλωνε 45 το Santorini palace , πάλι δεν θα ηταν το πιο γρήγορο 

Edited by HIGHSPEED 6
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι έχει βλάβη σε κάποια μηχανή. Το δρομολόγιο δε χρειάζεται παραπάνω ταχύτητα, αν ανοίξει θα έχει μεγάλες αναμονές στα λιμάνια.

Link to comment
Share on other sites

Οτι είχε ειχε και το ξερω καλαδεν το πα τυχαία το εαν το εψουν φτιάξει δεν το γνωρίζω αλλα εφόσον πήγενει με τις περσινές ταχύτητες μαλλον πως δεν τον έφτιαξαν 

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάει 36 με τρεις μηχανές. Η ταχύτητα του είναι αυτή που απαιτεί το δρομολόγιο, μη βλέπουμε παντού φαντάσματα και συνωμοσίες. Δεν υπάρχει βλάβη, ούτε και λόγος να πάει το πλοίο πιο γρήγορα.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με τον Nikos_Chania! Το πόσο θέλει η εταιρεία να είναι το μέγιστο του ορίζει ανάλογα και την γκρίνια ή μη των επιβατών που γνωρίζουν απο τα πάντα όταν είναι να διαμαρτυρηθούν!

Σε όσους δεν αρέσει ή αγοράστε το και ανοίξτε το και με 45 αν πάει ή βρείτε κάτι πιο δημιουργικό να ασχοληθείτε! 

Link to comment
Share on other sites

Εγω αυτο που γνωριζω ειναι πως το ταχυπλοο σαν HS5 στο δρομολογιο Πειραια Παρο Ιο Σαντορινη ταξιδευε με 39+ ακομα και με 42 κομβους.Πρεπει να ηταν το καλοκαιρι 2008 και 2009 και μαλιστα ηταν οι καλυτερες του χρονιες.Και απο ταχυτητες και απο πληροτητες.(Το 2010 αντικατασταθηκε απο το HS6.)Η πυρκαγια δεν επεκταθηκε στο μηχανοστασιο οποτε πως μπορει να επηρεασει τη ταχυτητα του;Ομοιως και το καινουριο σαλονι στα παταρια.Συνεπως,θεωρω πως ταχυτητα πανω απο 40 την εχει με τη προυποθεσηνα εχει συντηρηθει σωστα.Συμφωνω με τα παιδια ανωτερω,το ταχυπλοο ειναι ισως το καλυτερο στην Ελλαδα και τα τελευταια χρονια εχει απαξιωθει.Και εχει απαξιωθει γιατι δεν αξιοποιει πληρως τις δυνατοτητες του.

On 3/24/2010 at 12:18 PM, NEA MAKRH said:

Με 41,9 πεταει αυτη την ωρα προσ Σαντορινη!!!!!! Αντε καλη σεζον χωρις βλαβες!!!!!!:D:D:D

 

On 3/24/2010 at 5:44 PM, sunbird said:

Αυτή τήν ώρα το ''hs5'' απο σαντορίνη για ίο με 40,9 ,όλε!!!

Μερικα ποστ απο παλια.Εχει και αλλα με μια προχειρη αναζητηση.Ετσι για την ιστορια.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Αλλιώς είναι ένα πλοίο 3-4 χρόνων και αλλιώς ένα πλοίο 15 χρόνων οι μηχανές φθείρονται είτε από τις τόσες μανούβρες ημερησίως είτε από το κοπανημα της καρίνας από τον καιρό λογικά είναι να έχει κόψει μερικά μίλια 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από όσο έχω ακούσει με την μετασκευή έπεσε βάρος και έχασε δρόμο το πλοίο κάτι το οποίο είναι φυσιολογικό.Όσον αφορά μηχανές κλπ πάει κομμένο το έχουμε ξαναπεί.Παλιά πήγαινε 1015 στροφές τώρα πάει σχεδόν 100 στροφές πιο χαμηλά.Αν έπιανε πάλι 1015 στροφές θα το βλέπαμε να κινείτε με 38 μίλια από τα 34-36 κλπ.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Οι λόγοι που αποκαλώ τo Σαντορίνη Παλάς το καλύτερο ταχύπλοο κατά τη γνώμη μου στο Αιγαίο είναι οι εξής.

 1ον. Είναι το νεότερο ταχύπλοο στο Αιγαίο κατασκευής 2005.

2ον. Το πιο πρόσφατα ανακαινισμένο το 2015-2016 με τους πιο μοντέρνους εσωτερικούς χώρους.

3ον. Η πολύ υψηλή ταχύτητα λίγο πιο χαμηλή από το πολύ πιο κοστοβόρο WC Jet.Το τελευταίο έχει τεράστιες καταναλώσεις λόγω των 2 αεροστροβίλων.

4ον. Η πολύ καλή χωρητικότητα σε επιβάτες ιδίως μετά τη πρόσφατη μετασκευή του.

5ον.Η αξιοπιστία του.Ταξιδεύει 15 καλοκαίρια και μας έχει απασχολήσει ελάχιστα.

6ον. Είναι made in Austal.Η τέως εταιρεία του είχε ήδη ναυπηγήσει στο συγκεκριμένο ναυπηγείο άλλα 4 ταχύπλοα.Συνεπώς στο HS5 που ήταν το τελευταίο που ναυπηγήθηκε βελτιώθηκαν οι όποιες ατέλειες των προηγούμενων.Υπήρξαν πολλές καινοτομίες και στη γάστρα που βελτίωναν την οικονομία καυσίμου αλλά και στο μηχανολογικό τομέα.Ήταν το πιο ολοκληρωμένο ταχύπλοο της HSW με ότι αυτό συνεπάγεται.

7ον. Μπορούμε να δούμε την αξία του συγκεκριμένου ταχυπλόου με το τρόπο που το απέκτησαν οι Grimaldi-Μινωικές και το ποσοστό της HSW που έδωσάν στην Άττικα. Δεν είναι τυχαίο που επιλέχτηκαν τα ασημικά Superfast XII και Highspeed 7.Το καλύτερο συμβατικό και το καλύτερο ταχύπλοο=μισή HSW.

8ον.Η ταχύτητα που πλέει τα τελευταία χρόνια προφανώς και δεν είναι η υπηρεσιακή του.Άλλωστε η παρούσα εταιρεία του φημίζεται για την οικονομία που κάνει σε όλους τους τομείς.

Για όλους τους παραπάνω λόγους το θεωρώ το καλύτερο ταχύπλοο στο Αιγαίο,καλύτερο και από το κοστοβόρο μεγαλύτερο ηλικιακά WCJet.

ΥΓ. Προσπαθώ να τεκμηριώνω τις απόψεις μου.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστοί οι λόγοι που αναφέρεις Νομικέ.Για εμένα μακάρι όλα τα ταχύπλοα να ήταν σαν και αυτό.Ήταν και είναι το καλύτερο ταχύπλοο κατ εμέ στην Ελλάδα που κυκλοφορεί αυτή την στιγμή.Πραγματικά αν μια εταιρεία είχε 4 νεότευκτα πλοία σαν και το Highspeed 5 (Santorini Palace) θα έβαζε δύσκολα στον ηλιοπουλο και όχι μόνο.Διαφημίζοντας τα,το όλο εγχείρημα θα μπορούσε να είχε μεγάλη επιτυχία και θα ήταν ωραίο να ταξίδευαν και τον χειμώνα μερικά από αυτά εναλλάξ με ένα δρομολόγιο στυλ World να περνάει από όλες τις κυκλάδες με ανταγωνιστικές τιμές στα συμβατικά...

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη Παλάς έχει ικανοποιητικά ωράρια με την ταχύτητα των 36κόμβων, είναι πιο οικονομική ταχύτητα και δεν έχει καμία σημασία η ταχύτητα που αναγράφει η εταιρεία με τις πραγματικές μέγιστες επιδόσεις του πλοίου, για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν πριν την παρεκτροπή της συζήτησης.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε μια άφιξη του Σαντορίνη Πάλας στη Παροικία της Πάρου. Το πλοίο έκανε δεξιά στροφή, φουντάρισε την αριστερή άγκυρα και έδεσε στη προβλήτα Νο: 2, με μια πολύ αργή μανούβρα. Αφού ξεφόρτωσε και φόρτωσε τους επιβάτες και τα ΙΧ, το Σαντορίνη Πάλας αναχώρησε από τη Πάρο για τον επόμενο προορισμό του τη Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

 

Quote

Στο Λιμάνι του Ηρακλείου θα "ξεχειμωνιάσει" το υπερσύγχρονο High Speed Catamaran SANTORINI PALACE της Ναυτιλιακής εταιρείας Μinoan Lines, το οποίο δραστηριοποιήθηκε την καλοκαιρινή περίοδο 2020 στη γραμμή των Κυκλάδων. 

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΛΗ ΑΕ κ. Μηνάς Παπαδάκης, ευχαριστεί θερμά την εταιρεία Minoan Lines και ιδιαίτερα τον Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Αντώνη Μανιαδάκη,  που σε μια ιδιαίτερη δύσκολη συγκυρία, επιλέγεται το Λιμάνι του Ηρακλείου για την χειμερινή ακινησία του SANTORINI PALACE, δίνοντας με την απόφαση αυτή πρωτιά  με ξεχωριστή σημασία στο Λιμάνι του Ηρακλείου αλλά και την  μεγαλύτερη αξιολόγηση  ασφάλειας των λιμενικών εγκαταστάσεων. 

https://www.cretalive.gr/kriti/eyharistirio-toy-oli-stis-minoikes-grammes

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...