Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το.....πολυκροτο σηριαλ της αναχωρησης μαλλον τελειωνει...κατα τις 8 το βραδυ,μαλλον θα πρεπει να ξανακοιταξουμε το ais...Νεοτερα αυριο νωρις το απογευμα....

Τι εγινε ρε παιδια με ποσα κατεβαινει το εργαλείο;; :P

Edited by Superspeed 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Καποιο εμποδιο θα πρεπει να εχει προκυψει...η πηγη της πληροφοριας παντως ειναι η πλεον εγκυρη.Τωρα,τι συμβαινει και δεν εχει φυγει ακομα....

Link to comment
Share on other sites

Εάν κρίνω από το σχετικό Ιταλικό δημοσίευμα πρέπει να υπάρχει κάποια εμπλοκή και δεν έχει ξεκινήσει το πλοίο για την Ελλάδα, παρόλο που έχει γίνει η παραλαβή του πλοίου από την εταιρεία του.

Link to comment
Share on other sites

Η δρομολόγηση του πλοίου πάει για τις 10/6 όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί λόγω της καθυστέρησης ερχομού του στην Ελλάδα.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Προς το παρόν έγινε ακύρωση των εγκαινίων του πλοίου. Μακάρι να είναι εδώ μέχρι τις 10/6 για να ξεκινήσει δρομολόγια. Γιατί ετοιμάζονται αλλαγές στα δρομολόγια της HSW για ολόκληρο τον Ιούνιο!!!

Link to comment
Share on other sites

Αν μεταφράσει κανείς αυτο , ειναι περίεργα τα πράγματα

 

 

TRIESTE The Carabinieri of Gorizia Investigative Unit and the Harbour Master staff of Trieste proceeded yesterday to the seizure for irregularities of a large catamaran for passenger transportation, High Speed ​​7, flying the Greek flag and moored Arsenal San Marco in Trieste.

The vessel, built overseas, he was for some time in the pipeline for some important work resulting in a fire on board the unit while on duty on the Greek routes. The damage was substantial and the catamaran in need of major repair and restoration.

Fincantieri had won the international tender for such work, and so the High Speed ​​7, with the colors of Cosmote, very popular color among tourists who love Greece and its islands, had been drawn up by the Gulf. After the total recovery by the local workforce, in recent days the catamaran had been returned to the owner, who had signed the so-called verbal acceptance.

There was no indication that the actions taken were to lead to irregularities or to changes compared to the plans and official drawings, then detected by the investigators, who have acted on the orders of the Prosecutor of the Court of Trieste. At the moment, however, you do not know what changes were made: they seem to exclude those concerning the purely "marine structures" of the catamaran.

Non-structural parts would be changed ie the hull, the most important ones for the purposes of safety at sea, but the problem is that the news would not be made by the certifying Rina, the Italian Naval Registry.

Rina is a private foundation which operates primarily in the classification of ships. The classification certificate is the document that certifies that a vessel has been designed and built in accordance with the regulations and criteria of the classification of the Company (in turn comply with the principles established by the International Maritime), and therefore is entitled the activity for which it was conceived.

Together with the seizure of the soldiers of the Captaincy and performed four decrees search warrant, issued by the increasingly public prosecutor of Trieste. As part of the survey on the High Speed ​​7 we were served three notices to managers and employees of Fincantieri and the same Rina certification company for alleged falsification of navigation certifications.

The judiciary in the current state of the investigation suggests that an offense attempt on transport security, ideological falsehood committed by public officials in public documents and falsification of "draft marks". These are none other than the written that, on the side of
Hull, indicate the distance between the sea level and the highest watertight deck (precisely said in technical terms the freeboard deck). The notices have a duty to protect the same recipients and do not yet know the full extent of the interventions unaudited.

 

Στα Ελληνικά είναι ακομα πιο τραγική η μετάφραση

 

 

ΤΕΡΓΕΣΤΗ Η καραμπινιέρων της Γκορίτσια Investigative Μονάδας και το προσωπικό Λιμενάρχης Τεργέστη προχώρησε χθες στην κατάσχεση για παρατυπίες από ένα μεγάλο καταμαράν για τη μεταφορά επιβατών, High Speed ​​7, που φέρουν την ελληνική σημαία και αγκυροβολημένο Arsenal San Marco στην Τεργέστη.

Το πλοίο, που χτίστηκε στο εξωτερικό, ήταν για κάποιο χρονικό διάστημα σε εξέλιξη για κάποιο σημαντικό έργο με αποτέλεσμα μια πυρκαγιά στο πλοίο της μονάδας, ενώ στο καθήκον για τις ελληνικές γραμμές. Η ζημιά ήταν πολύ ουσιαστική και η καταμαράν που έχουν ανάγκη από σημαντική επισκευή και αποκατάσταση.

Fincantieri είχε κερδίσει το διεθνή διαγωνισμό για την εργασία αυτή, και έτσι το High Speed ​​7, με τα χρώματα της Cosmote, πολύ δημοφιλές χρώμα μεταξύ των τουριστών που αγαπούν την Ελλάδα και τα νησιά της, είχε καταρτιστεί από τον Κόλπο. Μετά την ολική ανάκτηση του τοπικού εργατικού δυναμικού, τις τελευταίες ημέρες το καταμαράν είχαν επιστραφεί στον ιδιοκτήτη, ο οποίος είχε υπογράψει το λεγόμενο λεκτική αποδοχή.

Δεν υπήρξε καμία ένδειξη ότι τα μέτρα που ελήφθησαν ήταν να οδηγήσει σε παρατυπίες ή σε αλλαγές σε σχέση με τα σχέδια και τα επίσημα σχέδια, στη συνέχεια ανιχνεύεται από τους ερευνητές, οι οποίοι ενήργησαν υπό τις διαταγές του εισαγγελέα του Δικαστηρίου της Τεργέστης. Προς το παρόν, όμως, δεν ξέρετε τι αλλαγές έγιναν: φαίνεται να αποκλείει εκείνες που αφορούν τα καθαρά «θαλάσσιων κατασκευών" του καταμαράν.

Μη-δομικά μέρη θα αλλάξει δηλαδή το κύτος, οι πιο σημαντικές για τους σκοπούς της ασφάλειας στη θάλασσα, αλλά το πρόβλημα είναι ότι η είδηση ​​δεν θα γίνει από τη Rina πιστοποίησης, το ιταλικό Ναυτικό Μητρώο.

Rina είναι ένα ιδιωτικό ίδρυμα που δραστηριοποιείται κυρίως στην ταξινόμηση των πλοίων. Το πιστοποιητικό ταξινόμησης είναι το έγγραφο που πιστοποιεί ότι το σκάφος έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί σύμφωνα με τους κανονισμούς και τα κριτήρια της ταξινόμησης της Εταιρίας (με τη σειρά τους να συμμορφώνονται με τις αρχές που καθορίζονται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό), και ως εκ τούτου δικαιούται η δραστηριότητα για την οποία σχεδιάστηκε.

Μαζί με την κατάσχεση των στρατιωτών του Αρχηγία και εκτέλεσε τέσσερα διατάγματα ένταλμα έρευνας, που εκδίδεται από την ολοένα και πιο εισαγγελία της Τεργέστης. Στο πλαίσιο της έρευνας σχετικά με το High Speed ​​7 ήμασταν σερβίρεται τρεις ανακοινώσεις προς τα διευθυντικά στελέχη και τους υπαλλήλους της Fincantieri και την ίδια εταιρεία πιστοποίησης Rina για την εικαζόμενη παραποίηση των πιστοποιήσεων πλοήγησης.

Το δικαστικό σύστημα στην τρέχουσα κατάσταση της έρευνας δείχνουν ότι μια προσπάθεια αδίκημα σχετικά με την ασφάλεια των μεταφορών, ιδεολογικό ψεύδος που διαπράττονται από δημόσιους λειτουργούς σε δημόσια έγγραφα και παραποίησης των «βυθίσματος». Αυτοί δεν είναι άλλοι από την έγγραφη ότι, από την πλευρά της
Hull, δείχνουν την απόσταση μεταξύ της στάθμης της θάλασσας και το υψηλότερο στεγανού καταστρώματος (είπε ακριβώς από τεχνική άποψη το κατάστρωμα εξάλων). Οι προκηρύξεις έχουν καθήκον να προστατεύουν τους ίδιους παραλήπτες και δεν γνωρίζουμε ακόμη την πλήρη έκταση των παρεμβάσεων ανέλεγκτες.

Link to comment
Share on other sites

πλαστογραφηση πιστοποιητικων, αλλοιωση ναυπηγικων σχεδιων, εισαγγελεις κλπ. καλως ηλθατε στον ευρωπαϊκο νοτο :D

 

αν καταλαβαινω καλα το πλοιο κατεληξε να εχει μεγαλυτερο βυθισμα απο αυτο που προβλεπεται στα σχεδια και η ισαλος ειναι πανω απο τα στεγανα

 

και επειδη δεν ειχε φαγουρα στο... κεφαλι ο εισαγγελεας, για να ασχοληθει με το hs57, μαλλον καποια καρφωτη επεσε ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω τι ακριβώς έχει γίνει προφανώς, ακόμα και το ιταλικό πρωτότυπο κείμενο είναι ασαφές ως πρός το ποιές ακριβώς είναι οι παραβάσεις. Είναι ξεκάθαρο πάντως πως οι διώξεις είναι ενάντια σε στελέχη του Rina και της Finncantieri, και όχι της Hellenic Seaways. Ξέρω όμως τι σημαίνει Ιταλία. Είναι η χώρα που την επισκέπτεσαι σαν Έλληνας και με εξαίρεση τη μόδα, αισθάνεσαι πολύ καλύτερα για τα δικά μας χάλια :D. Κι αυτό επί του πρακτέου σημαίνει, πως η διαλεύκανση της υπόθεσης μπορεί να πάρει χρόνο, όπως έχουμε δεί και με το Norman Atlantic για παράδειγμα. Το πλοίο δηλαδή μπορεί να έρθει την άλλη εβδομάδα, μπορεί να έρθει και το Σεπτέμβρη, όλα πιθανά είναι.  

Link to comment
Share on other sites

ΣΕΝΑΡΙΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ Ποιός ντόπιος ή αλλοδαπός μπορεί να κάρφωσε αν κάρφωσε!!! Ονόματα δεν ξέρουμε. Ομως αν κατέβει το κόσμημα και δουλέψει η ΄΄αξία΄΄ της εταιρείας σίγουρα μεγαλώνει. Οπότε ;;;;;   

Link to comment
Share on other sites

 

 

αν καταλαβαινω καλα το πλοιο κατεληξε να εχει μεγαλυτερο βυθισμα απο αυτο που προβλεπεται στα σχεδια και η ισαλος ειναι πανω απο τα στεγανα

 

 

 

 

Αν καταλαβα καλα εχουμε θεμα με το βυθισμα του πλοιου με το χτισιμο του εκατσε παραπανω απο οτι ηταν πριν

 

@logaras δηλαδη δεν εχει θεμα το πλοιο με το βυθισμα του; ολα συνωμοσια ειναι;

 

Link to comment
Share on other sites

Το οτι η καταγγελιια εγινε 3 μολις ωρες πριν φυγει το πλοιο,ισως κατι λεει....Και η λογικη λεει πως, "καποιος" δεν θελει το βαπορι να φυγει για Ελλαδα....ισως με ανταλλαγματα (??).....

Link to comment
Share on other sites

Το ότι η καταγγελία αναδεικνύει παρατυπίες δεν μας απασχολεί, παρά μόνο το ποιός μπορεί να έκανε την καταγγελία και τι λόγους είχε? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ναι...μολις 3 ωρες πριν τον αποπλου ανακαλυφθηκανκαι καταγγελθηκαν παρατυπιες....απο τους καθαρους και ατενκτους Ιταλους !! η υποθεση βρωμαει,το ποιος μπορει να ειναι απο πισω φωναζει....Και πιστευω οτι εχουμε πλεον χτυπηματα κατω απο την ζωνη...μεχρι εκει


Πετρο,δεν μπορω να πω αλλα. Καληνυχτιζω προς το παρον απαντες

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω βλέπω να φεύγει το πλοίο κάποια στιγμή και εμείς θα έχουμε μείνει με τις... θεωρίες συνωμοσίας στο χέρι. Αν έχει γίνει ο,τιδήποτε είτε θα φανεί στo Rina (οσοι έχουν κάποια σχέση με τη ναυτιλία,επαφές υπάρχουν) είτε στην εταιρεία θα φανεί και αυτο συντομα...

Αν ήταν να είναι κάτι τόσο σοβαρό ούτε 1 εκ δε θα είχε κινηθεί απο το μώλο..Και επίσης αμα δεν αναφερόταν προημερών το άρθρο ούτε που θα το είχαμε μυριστεί ...


Συγνώμη κιόλας , εγω πιο πιθανό βλέπω να κάνει πιο μακροχρονα τα πιστοποιήτικα απο interim που ειναι τώρα... δηλαδη να τα έχει 3μηνα και να λήγουν 15 αυγουστο (+1 μηνα) το κόβω λίγο κουλο...

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Διαφορετικά επίσημα σχέδια σε σχέση με την πραγματικότητα στην διαρρύθμιση των

εσωτερικών χώρων, όχι σε δομικά στοιχεία....σκαλοπάτι δηλαδή γραφειοκρατικό αλλα

και ουσιαστικό ......με μια ενημέρωση φακέλου σύντομα θα είναι κοντά μας.....υποθέτω

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τη μερίδα του πλοίου στο equasis, με την άφιξη του πλοίου στον Πειραιά και όχι το αργότερο από τις 23/05, έπρεπε να ξαναδούν τις παρατηρήσεις που είχε κάνει ο RINA σε ορισμένα σχέδια, καθώς και να υποβληθούν προς έγκριση στο νηογνώμονα καποια άλλα σχέδια/manuals. Δε γνωρίζω αν είναι αυτά ο λόγος της εμπλοκής.

post-1827-0-61024700-1464703315_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...