Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Εκτος απο το ΙΟΝΙΣ στην Καλαματα ειχαμε απο εμπορικη κινηση το ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ το οποιο ηρθε καποια στιγμη σημερα πρωι πρωι και ενα φορτηγο στην ραδα το ονομα του οποιου ηταν αδυνατο να το δω.

Ακομα στο λιμανι ειναι ενα ακομα φορτηγο το ΑΜΑDΑ μαλλον κατασχεμενο μιας και ηταν στην ιδια θεση και την Ανοιξη που εχα ξαναβρεθει στην πολη

Edited by proud_ionian
tag
  • 2 years later...
Posted

απο οτι μου ειπαν στη ραδα της καλαματας, ειναι φουνταρισμενα για αρκετο καιρο) κανα τριαρι βαπορια. το ενα ειναι lpg και το αλλο της anangel.

Posted

Χωρίς να μπορώ να σου πω ποια είναι τα συγκεκριμένα καράβια (δεν πιάνει και το ais εκει :P ) γενικότερα αν κάποιος πάει συχνά στην πόλη θα δει ότι πάντα βρίσκονται κάποια φορτηγά καράβια στη ράδα. Συνήθως πάνε για ανεφοδιασμό τροφίμων και νερού και μετά συνεχίζουν για το ταξίδι τους. Αυτό έχει γίνει κυρίως από το 2000 και μετά. Πιο παλιά σπανίως έβλεπες καράβι στην περιοχή γι'αυτή τη δουλειά, παρά μόνο το ferry (KANTA ή ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ) που περνούσε μία φορά την εβδομάδα. Έκτοτε συνεχώς βρίσκονται 3-4 καράβια στη ράδα. Κάτι το οποίο έχει δυστυχώς και συνέπειες στην μεγάλη και πανέμορφη παραλία της πόλης :(

  • 4 years later...
Posted

Εισροή υδάτων σε Φ/Γ ΝΙΣΥΡΟΣ στην Καλαμάτα

Μικρή κλίση δεξιά παρατηρήθηκε, απογευματινές ώρες χθες, από στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας, στο Φ/Γ «ΝΙΣΥΡΟΣ» Ν.Π. 10348 το οποίο βρίσκεται παραβεβλημένο στο λιμένα Καλαμάτας και τελεί υπό απαγόρευση απόπλου, λόγω εισροής υδάτων στο κύτος Νο2.

Κατόπιν ελέγχου από το τοπικό κλιμάκιο ελέγχου πλοίων, διαπιστώθηκε ρήγμα στο εσωτερικό του ανωτέρου κύτους, επί του δεξιού στεγανού διαμερίσματος, μήκους 0,10mκαι πλάτους 0,02m. Η εισροή υδάτων οφείλεται σε πλήρωση ανωτέρω στεγανού διαμερίσματος λόγω ύπαρξης πιθανού ρήγματος στο εξωτερικό τμήμα αυτού.

Άμεσα ενημερώθηκε ο φορέας διαχείρισης του λιμένα και με τη συνδρομή στελεχών της οικείας Λιμενικής Αρχής ξεκίνησε η απάντληση των υδάτων προκειμένου καταστεί δυνατή η προσωρινή στεγανοποίηση του ρήγματος.

Από το περιστατικό δεν προκλήθηκε θαλάσσια ρύπανση και δεν υφίσταται άμεσος κίνδυνος για την πλευστότητα το Φ/Γ πλοίου.

Πηγη: ΥΕΝ

  • 1 year later...
Posted (edited)

Συνεντευξη τυπου για την επανεναρξη της συνδεσης Καλαματας-Κρητης εδωσε ο κεντρικος πρακτορας του ομιλου της ΑΝΕΚ σε Πατρα,Ηγουμενιτσα και Καλαματα,Σταυρος Μπακολιας.

Edited by MILTIADIS
  • 5 months later...
Posted

Ο Δήμος Καλαμάτας με το Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας κάνουν ενέργειες για να απομακρύνουν τέσσερα κατασχεμένα πλοία από το λιμάνι της πόλης.

 

Με απόφασή του το Λιμενικό Ταμείο είχε αναθέσει από τον Αύγουστο στο δικηγορικό γραφείο του κ. Χρήστου Αρχοντή τη δρομολόγηση των διαδικασιών απομάκρυνσης, με πλειστηριασμό, τόσο του «Amada» όσο και των άλλων δύο πλοίων, «Νίσυρος» και «Μίμης Π», που επίσης ναυλοχούν επί χρόνια στο λιμάνι. Εστάλησαν εξώδικες προσκλήσεις προς τους πλοιοκτήτες με απειλή πλειστηριασμού σε περίπτωση αδιαφορίας τους, προκειμένου να  αποσύρουν τα πλοία άμεσα, ενημερώνοντας ταυτόχρονα τους δανειστές τους για τις ενέργειες.

Οι πλοιοκτήτες δεν έδειξαν ενδιαφέρον και γι’ αυτό προκηρύχθηκε ο πλειστηριασμός των τριών πλοίων.
Όπως μας ενημέρωσε ο δικηγόρος κ. Αρχοντής, οι δύο πλοιοκτήτες του «Amada» και «Νίσυρος», προκειμένου να μη χάσουν τα πλοία, αφού θα πήγαιναν για διάλυση (scrap) σε λιμάνι της Τουρκίας, υπέβαλαν αιτήματα προς το Λιμενικό Ταμείο ζητώντας αναστολή του πλειστηριασμού, προκειμένου να τα απομακρύνουν.
«Ο μεν πλοιοκτήτης του “Amada” διαβεβαίωσε τη Λιμενική Επιτροπή ότι έχει επιτευχθεί συμβιβασμός με τους δανειστές και ότι θα αρθεί η κατάσχεση, όπως και έγινε χθες (22/1)  με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Καλαμάτας. Επίσης, εξόφλησε όλες τις οφειλές του προς το Λιμενικό Ταμείο που προέρχονταν από τις δαπάνες  απορρύπανσης εξαιτίας της ζημίας που είχε προκληθεί πέρυσι στο λιμάνι από ρήγμα του καραβιού και τα λιμενικά τέλη του καραβιού μέχρι σήμερα. Ο άλλος πλοιοκτήτης, του “Νίσυρος”, δήλωσε ότι έχει μεταβιβάσει το καράβι σε τρίτο και έχει διακανονίσει τις οφειλές του προς το ΝΑΤ και τους εργαζομένους. Ο πλοιοκτήτης του τρίτου πλοίου, “Μίμης ΙΙ”, δεν ανταποκρίθηκε στις προσκλήσεις ούτε υπέβαλε αίτημα και έτσι αυτό θα εκπλειστηριασθεί κανονικά», εξήγησε ο κ. Αρχοντής.

 

Πηγή: Θάρρος News

 
ια την εκποίηση και την απομάκρυνση του πλοίου ΝΙΣΥΡΟΣ, σημαίας ελληνικής, νηολογίου Πειραιά, ορίσθηκε ελάχιστη τιμή πρώτης προσφοράς (τιμή εκκίνησης) το ποσό των 30.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ 23%. Το πλοίο κατασχέθηκε στις 29 Ιουλίου 2009 από εταιρεία πετρελαιοειδών και μέλη του πληρώματος. Για την εκποίηση και την απομάκρυνση του πλοίου AMADA, πρώην σημαίας Λαϊκής Δημοκρατίας Κορέας, ορίσθηκε επίσης ελάχιστη τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 30.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο πλοίο ναυλοχεί στο λιμάνι της Καλαμάτας από τις 19 Νοεμβρίου 2005 εξαιτίας κατάσχεσης που επέβαλε εταιρεία αλβανικών συμφερόντων που είχε χρηματική απαίτηση από την πλοιοκτήτρια εταιρεία. Τέλος, για την εκποίηση και την απομάκρυνση του ρυμουλκού MIMHΣ Π., νηολογίου Πειραιά, ορίσθηκε ελάχιστη τιμή πρώτης προσφοράς το ποσό των 15.000 ευρώ. Κατασχέθηκε από δύο μέλη του πληρώματός του στις 23 Μαρτίου του 2006, καθώς τους οφείλονταν δεδουλευμένα. 

 

 

Πηγή: Θάρρος News 

Posted (edited)

Το Amada και το Νίσυρος έχουν φύγει εδώ και περιπου 2 χρόνια απο την Καλαμάτα!!

Edited by Petros P
Posted

Εδω το είχαμε αναφέρει κιόλας

οπως και για το Νίσυρος

 

Εσυ μαλλον αναφέρεσαι στο σημερινό,

 

 

ploia_palia_kalamata-300x193.jpg

Να απομακρυνθούν άμεσα τα κατασχεμένα πλοία από το λιμάνι, ζητείται με έγγραφο του το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας, στο οποίο επισημαίνονται οι κίνδυνοι για το λιμάνι και την περιοχή.
Συγκεκριμένα, στο έγγραφο αναφέρεται: «Η κατάσταση των εν λόγω πλοίων έχει επιδεινωθεί και υπάρχει κίνδυνος ενδεχόμενης βύθισής τους λόγω εισροής υδάτων. Η περαιτέρω παραμονή των κατασχεμένων πλοίων σε αυτή την προβλήτα θα έχει ως αποτέλεσμα την αδυναμία εξυπηρέτησης των πλοίων που καταπλέουν στο λιμάνι της Καλαμάτας και τα οποία μεταφέρουν ανάλογης κατηγορίας φορτία.
Κατόπιν των ανωτέρω, για να εξασφαλισθεί η χρήση των λιμενικών εγκαταστάσεων και να αποφευχθεί ο κίνδυνος πρόκλησης ναυτικού ατυχήματος και ρύπανσης του θαλασσίου περιβάλλοντος, προκύπτει η ανάγκη της άμεσης απομάκρυνσης των ανωτέρω κατασχεμένων πλοίων από το λιμένα της Καλαμάτας».

από tharrosnews.gr

  • 2 months later...
Posted

Ναυτικό ατύχημα στη Καλαμάτα

Ενημερώθηκε πρωινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Καλαμάτας, για την πρόκληση ναυτικού ατυχήματος στην θαλάσσια περιοχή “ΑΡΧΟΝΤΙΚΟΥ ΑΒΙΑΣ” και σε απόσταση πενήντα (50) μέτρων από την ακτή.

Συγκεκριμένα, η φορτηγίδα “ΥΠΗΝΕΜΟΣ” Ν.Π. 141 οποία εκτελούσε έργο, έμφορτη με αδρανή υλικά (πέτρες), ανετράπη με αποτέλεσμα την πρόκληση υλικών ζημιών στον παρακείμενο πλωτό γερανό “ΚΟΜΝΗΝΟΣ” Ν.Π. 102. στην καθώς και στην ίδια την φορτηγίδα. Από το ανωτέρω περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός, ούτε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση ενώ δεν υφίσταται ναυτιλιακός κίνδυνος.

Για προληπτικούς λόγους, αναπτύχθηκαν αντιρρυπαντικά υλικά που διέθετε ο ανωτέρω πλωτός γερανός και παράλληλα τέθηκαν σε ετοιμότητα αντιρρυπαντικά υλικά της οικείας Λιμενικής Αρχής.

Από τη Λιμενική Αρχή Καλαμάτας που διενεργεί την προανάκριση απαγορεύτηκε απόπλους στα ανωτέρω πλωτά ναυπηγήματα μέχρις αποκατάστασης ζημιών και προσκόμισης Βεβαιωτικού διατήρησης αξιοπλοΐας από τον παρακολοθούντα νηογνώμονα.

 

 

Πηγη: ΥΕΝ

Posted

Απαγόρευση απόπλου στο M/V Arfetisalle στην Καλαμάτα

Στο μέτρο της κράτησης τέθηκε το M/V ''ARFETISALLE'' σημαίας Democracy Republic of Conco, βραδινές ώρες χθες, από τη Λιμενική Αρχή Καλαμάτας.

Ειδικότερα, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε, διαπιστώθηκε μεγάλος αριθμός ελλείψεων – παρατηρήσεων που καταγράφηκαν για την ασφάλεια του πλοίου και των επιβαινόντων, ενώ σύμφωνα με τις διαδικασίες του PARIS M.O.U. επιβλήθηκε το μέτρο της κράτησης – απαγόρευσης απόπλου (DETENTION).

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας που διενεργεί την προανάκριση, κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

Πηγή: ΥΕΝ

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Posted

Το ΜΙΜΗΣ Π πουλήθηκε για 2.100 ευρώ σε εταιρεία από τη Βουλγαρία (ήρθε η ανάπτυξη). Χθες ανέβηκε το ρκ Απόλλων από την Καλαμάτα στον Πειραιά, και κάτι μετέφερε.

  • 5 months later...
Posted

στις 17/8 στη ραδα της καλαματας ηταν ενα αγνωστο ρυμουλκο (αγνωστο γιατι δεν φαινεται το ονομα του στη φωτο και δεν προλαβα να το τσεκαρω στο AIS^_^) και το αυτοκινηταδικο lapis arrow, που εμεινε αρκετες μερες στη ραδα.

προσφατα, πουληθηκε στο σπανοπουλο για κατι παραπανω απο €30.000, το τελευταιο απο τα κουρελια που ειχαν παραμεινει στο λιμανι.

  • 4 months later...
Posted

Κράτηση του Μ/V Iron Baron V στην Καλαμάτα

Quote

Στο μέτρο της κράτησης (DETENTION) τέθηκε το M/V ''IRON BARON V'' σημαίας Παναμά, απογευματινές ώρες χθες, από τη Λιμενική Αρχή Καλαμάτας.

Ειδικότερα, κατόπιν επιθεώρησης που διενεργήθηκε στο πλαίσιο του PARIS MOU από αρμόδιους επιθεωρητές PSC, διαπιστώθηκαν σοβαρές ελλείψεις (DEFICIENCIES) στο πλοίο.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας κινήθηκε η διαδικασία επιβολής των προβλεπόμενων διοικητικών κυρώσεων.

  • 6 months later...
Posted

το thomson dream, επιασε προχτες καλαματα. οχι ραδα. επεσε διπλα κανονικα και εντυπωσιασε με τον ογκο του οσους κολυμπουσαν στην παραλια

Posted (edited)

τις τελευταιες μερες στο αγκυροβολιο της καλαματας βρισκεται το αυτοκινηταδικο glovis passion, for orders, σεβομενο την παραδοση που εχουν πλοια που αναμενουν ναυλο, να σταματανε στο μεσσηνιακο κολπο, για προσκυνημα στην πηγαδα του μελιγαλα και για να γευτουν τον πλουτο των αγροτικων προϊόντων της ΜεσσηνιαςB).

της Παναγιας εφτασε για στορια το handy Aloni, το οποιο την αλλη μερα την εκανε και εδω και δυο μερες κανει drifting νοτια του Ταιναρου. ηταν αρκετα εντυπωσιακο να το βλεπεις απο μακρυα, να κλεινει σιγα σιγα τα αμπαρια, να κατεβαζει τα κρενια και να την κανει σιγα σιγα. αρχικα προς Βενετικο και μετα να γυρνα αριστερα και να χανεται. (sorry δεν ειχα τη μηχανη μαζι).

σημερα ειναι το CRUX στην Καλαματα, για τον ιδιο λογο (μπανιο στη Στουπα, επισκεψη στον μπαρμπα στην Κορωνη, στορια κλπ).

 

 

Edited by proud_ionian
  • 3 months later...
Posted
On 18/8/2017 at 12:26 PM, proud_ionian said:

τις τελευταιες μερες στο αγκυροβολιο της καλαματας βρισκεται το αυτοκινηταδικο glovis passion, for orders, σεβομενο την παραδοση που εχουν πλοια που αναμενουν ναυλο, να σταματανε στο μεσσηνιακο κολπο, για προσκυνημα στην πηγαδα του μελιγαλα και για να γευτουν τον πλουτο των αγροτικων προϊόντων της ΜεσσηνιαςB).

ακομη παραμενει εκει, συμφωνα με το marinetraffic. εχει προστεθει και αλλο ενα της glovis. glovis prestige.

γενικως πολυ πραμα εχει ο μεσσηνιακος σημερις. δυο... τανκερακια: aegean powerminerva lydia, ενα lng: methane nile eagle. πιο δυτικα το μικρο ιταλικο bc hidalga και δυτικα του οιτυλου, αν δεν μας τρολαρει το AIS:P, το chemical tanker baltic captain I.

μεσα στο λιμανι της καλαματας, ο παλιος μας γνωριμος alta, με προορισμο αϊτη

  • 4 weeks later...
Posted

Κράτηση του Φ/Γ Ekmen στην Καλαμάτα

Quote

Το μέτρο της κράτησης επιβλήθηκε στο M/V ''ΕΚΜΕΝ'' σημαίας Παναμά, βραδινές ώρες χθες, κατόπιν διενέργειας επιθεώρησης στο πλαίσιο του PARIS MOU, ενώ από τη Λιμενική Αρχή Καλαμάτας κινήθηκε η διαδικασία επιβολής διοικητικών κυρώσεων.

 

  • 2 months later...
Posted

Στις 19 Φεβρουαρίου του 2015, όταν το ταξίδι για το καράβι Mesogio σταμάτησε κοντά στην Κορώνη. Τότε, άνδρες του Λιμεναρχείου Καλαμάτας και της Πάτρας, που είχαν σπεύσει με σκάφος, αλλά και ειδικά εκπαιδευμένοι λιμενικοί για εφόδους, μπήκαν στο καράβι. Οπλισμένοι σαν αστακοί κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τα 6 μέλη του πληρώματος του πλοίου σημαίας Τανζανίας (ήταν κατεβασμένη), όλοι υπήκοοι Ουκρανίας, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι στην επιχείρηση συμμετείχε και ελικόπτερο της Frontex. Ακολούθησε η μεταφορά του πλοίου στο λιμάνι της Καλαμάτας, όπου και έδεσε, ενώ το πλήρωμα μεταφέρθηκε με χειροπέδες στο Λιμεναρχείο Καλαμάτας και ξεκίνησε προανάκριση. Εν συνεχεία στήθηκε μια γιγαντιαία επιχείρηση για το άδειασμα - μεταφορά στις αποθήκες του Τελωνείου και την καταμέτρηση των τσιγάρων, με την ποσότητα να είναι τεράστια. Κι αφού πέρασαν κοντά 2 χρόνια και το Mesogio παρέμενε όλο αυτό το διάστημα στο λιμάνι της Καλαμάτας, πέρυσι τον Ιανουάριο απέπλευσε, καθώς βρέθηκε αγοραστής. Το καράβι, που αγοράστηκε έναντι 30.100 ευρώ, απέπλευσε για Σαλαμίνα και η τύχη του θα αποφασιστεί από το νέο ιδιοκτήτη. Θα πάει είτε για κόψιμο είτε για επισκευή, με πιθανότερο σενάριο το πρώτο.

Μιλώντας για τα σκάφη που έχουν ξεμείνει στο λιμάνι της Καλαμάτας εδώ και χρόνια, ο κ. Βγενής δήλωσε ότι θα γίνουν για όλα διαγωνιστικές διαδικασίες. Έτσι, λοιπόν, θα ακολουθήσει η δημοπρασία για το σκάφος "Alamir Mustafa", για το "Simone", καθώς και για το μεγάλο ξύλινο καΐκι που εδώ και καιρό έχει βγει από το νερό, αφού υπήρχε κίνδυνος να βυθιστεί. Σχετικά με το καράβι "GENC 3", ο κ. Βγενής ενημέρωσε ότι στο τέλος Φεβρουαρίου θα γίνει το δικαστήριο, που θα το αποδώσει ή όχι στην πλοιοκτήτρια εταιρεία. Έτσι μετά θα μπορέσει και αυτό να απομακρυνθεί.

 

Το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Καλαμάτας είχε προκηρύξει δημόσιο ανοικτό πλειοδοτικό διαγωνισμό για την εκποίηση και απομάκρυνση πλοίου Φ/Γ “SIMONE” πρώην σημαίας Σιέρρα Λεόνε με ΙΜΟ 8035104, από το λιμάνι της Καλαμάτας. Με αποτέλεσμα να απομακρυνθεί το κατασχεθέν σκάφος Simone από το λιμένα Καλαμάτας, το βράδυ της Πέμπτης 8 Μαρτίου 2018.

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
Posted

Άσκηση πυρόσβεσης και απορρύπανσης στο Λιμάνι της Καλαμάτας στις 21/05/18

Quote

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο Λιμάνι της Καλαμάτας μια πρωτότυπη και εντυπωσιακή άσκηση του Κεντρικού Λιμεναρχείου Καλαμάτας, με σενάριο: διάσωση επιβατών από πλοίο, επί του οποίου έχει εκδηλωθεί πυρκαγιά και στη συνέχεια καταπολέμηση ρύπανσης στη θάλασσα. 

Η άσκηση διεξήχθη με τη συμβολή του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και του Δήμου Καλαμάτας, της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, της Αστυνομικής Διεύθυνσης – τμήμα Τροχαίας, του ΕΚΑΒ,  του παραρτήματος Μεσσηνίας της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης, του Συλλόγου «Ευκλής» κ.ά. 

Εκπρόσωποι της πολιτικής ζωής της χώρας,  των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, στελέχη υπηρεσιών καθώς και μαθητές από δύο σχολεία παρακολούθησαν την εντυπωσιακή αυτή άσκηση επί μια ώρα περίπου. 

Τέτοιου είδους ασκήσεις δημιουργούν χρήσιμα συμπεράσματα για ανάλογη εφαρμογή σε πραγματικά περιστατικά, προάγουν τη συνεργασία και ετοιμότητα των εμπλεκομένων φορέων και διατηρούν την πόλη σε υψηλό επίπεδο ετοιμότητας. 

 

DSC_0780_Medium.JPG

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...