Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σύμφωνα με τα αιτήματα και την δρομολόγηση του ΑΘΗΝΑ Παροναξία κατά τους θερινούς μήνες τότε Ραφήνα ποιό θα πάει?

Ίσως ο ΑΠΟΛΛΩΝΑΣ αλλά δεν αναφέρεται πουθενά σχετικό αίτημα. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 836
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όντως η απουσία του Απόλλωνα είναι ιδιαίτερα αξιοπερίεργη αφού δεν έχει ακουστεί (στα δικά μου αυτιά τουλάχιστον) πρόθεση πώλησης ή αποδρομολόγησης.Βέβαια σημαντικό θεωρώ και την πρόθεση του Υπουργείου να καθορίσει αυτό σε ποιές γραμμές θα υπάρχουν έκτακτες δρομολογήσεις πλοίων φέτος όπως και οι προδιαγραφές τους και η συχνότητα των δρομολογίων. Ίσως έτσι τουλάχιστον σταματήσει να εμφανίζετε το γελοίο αυτο φαινόμενο όλοι να βάζουν πλοία Ιούλιο-Αύγουστο για Παροναξία και μόλις μπεί ο Σεπτέμβρης να την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια.

Link to comment
Share on other sites

Πιθανή άρση του ορίου ηλικίας και απελευθέρωση ναύλων σ'αυτό το ΣΑΣ;Μάθαμε τίποτα; Στον Επενδυτή του Σαββατοκύριακού έγραφε σχετικά με την απελευθέρωση ναύλων και ποιές εκδοχές υπάρχουν για πιθανή συγνώνευση εταιρειών και την δημιουργία νέων εταιρικών σχημάτων.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Άκουσα πως δεν εγκρίθηκε η δρομολόγηση των "Aegean Sun" και του "Θεσσαλονίκη" για τη γραμμή της Χίου - Μυτιλήνης. Έμαθε κανείς τίποτε άλλο? γιατί μέχρι να μας ενημερώσει το ΥΕΝ.....

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν διαθέτει μαντικές ικανότητες ο Panagia... (καθώς το σχόλιο που μας παραπέμπεις έγινε μερικές ώρες πριν από την πραγματοποίηση της ΣΑΣ!!!).

Πάντως επιβεβαίωσα το γεγονός πως το πλοίο δεν πήρε έγκριση.

Link to comment
Share on other sites

Όντως πήραν αναβολή και τα δυο θέματα για το επόμενο ΣΑΣ!! Επειδή δεν είχαν πλήρη τα χαρτιά τους!! Αλλά στη ΣΑΟΣ το έχουν σίγουρο, γιατί έχουν κλείσει ήδη συμφωνία με μια μεγάλη μεταφορική εταιρεία για το Θεσσαλονίκη!!

Link to comment
Share on other sites

Κι αυτο σημαινει οτι α παρουν τη γραμμη; Και γω κανονιζω κρουαζιερες στις Κυκλαδες αλλα δεν εχω κρουαζιεροπλοιο.. Αλλα εκει μαλλον το χουνε σιγουρο για αλλους λογους. Που εχουν σχεση με το χρωμα του ουρανου :D :D . Αυτο να το δεχτω αλλα οχι το εχουν σιγουρο επειδη εχουν κανει ηδη συμφωνια

Link to comment
Share on other sites

Μιλάνε στο ΣΑΣ για την ακινησία του ΠΑΡΟΣ και την εκτέλεση των δρομολογίων αυτού από το ΙΘΑΚΗ. Εδώ κοντεύει να βγει και ο Φλεβάρης κι αυτοί ασχολούνται με θέματα του Γενάρη;

Τα αποτελέσματα λογικά θα ανακοινωθούν λίγο πριν συνεδριάσει το επόμενο ΣΑΣ.

Link to comment
Share on other sites

Τι εγινε ρε παιδια με κεινο το ΣΑΣ την περασμενη εβδομαδα? Θα κανει καμια επισημη ανακοινωση το ΥΕΝ και για μας τους αυτοχθονες ιθαγενεις? Η μηπως δεν χρειαζεται να ξερουμε?

Link to comment
Share on other sites

Έχουν απεργία οι ναυτικοί, δε βγάζουν κι αυτοί τα αποτελέσματα. Δε χρειάζεται φαίνεται να ξέρουμε και πολλά. Θα δημοσιευτούν στο επόμενο τεύχος του περιοδικού οικία και διακόσμηση!!:D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Ορισμενα σχολιακια με αφορμη το τελευταιο ΣΑΣ και το σχετικο αρθρο της Ναυτεμπορικης την επομενη μερα το οποιο και δυστυχως λογω της καραμπινατης οσφυοκαμψιας που επαθε το καταστημα, δεν κατεστη δυνατο να παραθεσω οπως υπολογιζα.

Κατ' αρχην δε μπορω να καταλαβω για ποιο λογο τιθεται ως θεμα προς συζητηση η αποδρομολογηση του Αθηνα στις 23 Ιουνιου οταν το πλοιο εχει πουληθει και εχει φυγει εδω και δυο μηνες. Δηλαδη αν δεν εγκρινει την αποδρομολογηση ο Τζωαννος, θα το φερει ο Αγαπητος πισω? Μα τι πραγματα ειναι αυτα? Και δεν ειναι μονο αυτο που ηταν "προς συζητηση" αλλα και αλλα θεματα που εχουν λαβει χωρα εδω και τρια τερμενα. Μου προξενει πραγματικη απορια αυτο το γεγονος και θα ηθελα πραγματικα αν ξερει κανεις τη χρησιμοτητα τετοιων συζητησεων να διαφωτισει και εμενα.

Αν κρινει κανεις απο την παρουσια του καπτα-Μακη το θεμα της δρομολογησης του Θεσσαλονικη εχει ανασηκωσει πολλα ζευγαρια φρυδια στον Πειραια. Για τις κλισε απειλες του Αρχοντα οτι "θα παρει τα πλοια και θα φυγει σε πιο ηρεμες θαλασσες", νομιζω οτι πρεπει να βρει καμια πιο πρωτοτυπη διατυπωση γιατι εχει αρχιζει και κουραζει αυτη η φρασεολογια. Μου εκανε εντυπωση η φραση της εφημεριδας "σημειωτεον οτι το πλοιο ειναι 9 ετων και εχει ταχυτητα 23 μιλιων". Σιγουρα ειναι ενα πλοιο καλυτερο απο το Νικολας Α, αλλα οχι και οτι θα πηγαινει με 23 μιλια! Αν ειναι δυνατον, η συγκεκριμενη εταιρεια που εβγαλε μεχρι και τα φυτα εσωτερικου χωρου απο το Νησος Λημνος πριν αναχωρησει για διαλυση, και θα τρεχει το Θεσσαλονικη με 23 μιλια? Σιγα μην του βαλει και turbo boost οπως ειχε ο Kit στον Ιπποτη της Ασφαλτου :P

Σημειωνω επισης την αντιδραση της Blue Star Ferries που ελεγε οτι "το πλοιο θα πρεπει να φευγει απο την Καρβουνοσκαλα οπως τα αλλα ρο-ρο" η καπως ετσι. Δεν καθισταται σαφες απο το αρθρο αν η ΣΑΟΣ ειχε ζητησει να αναχωρει το πλοιο απο καπου αλλου, με βαση ομως το οτι δεν υπαρχει κλασσικος πρυμνιος καταπελτης υποψιαζομαι οτι η ΣΑΟΣ ειχε ζητησει να δενει το πλοιο καπου οπου θα μπορει να πλαγιοδετει. Μου αρεσε επισης το σημειο οπου αναφερεται στο αρθρο οτι η ΣΑΟΣ μολις εγκριθει η δρομολογηση θα βαλει Ελληνες πληρωμα. Παντως τελικα για να παρει αναβολη το αιτημα της αγαπημενης κορης περισσοτερων απο ενος Υπουργειων, παει να πει οτι οι αντιδρασεις στη δρομολογηση ηταν πολλες και πολυπλευρες. Το πλοιο παντως μετα απο την προσδεση του διπλα στο Κεντρικο Λιμεναρχειο Πειραια απο σημερα βρισκεται κατω απο το νεο ΥΕΝ. Μεθορμισεις με βαρεια σημειολογικη ερμηνεια.

Αξιοσημειωτες και οι αντιδρασεις για το Αιολος Κεντερης αλλα βεβαια και απολυτως δικαιολογημενες κατα τη γνωμη μου. Μου θυμιζει η ολη κατασταση τους γαμους των παραδοσιακων Πακιστανων, οπου ο γαμπρος βλεπει τη νυφη για πρωτη φορα μεσα στην αιθουσα που γινεται ο γαμος και αφου εχει τελεστει το μυστηριο;). Οσο και δεδομενο να το εχουν στη ΝΕΛ, οντως δεν μπορει να διαφημιζεται ενα service που δεν εχει παρει ακομα εγκριση απο το αρμοδιο Υπουργειο.

Το κλου του αρθρου της εφημεριδας ηταν τα σχολια κυκλων της ΕΕΑ οτι "το Υπουργειο πρεπει να προστατευσει τις επενδυσεις των ακτοπλοων εναντι στα φτηνα ρο-ρο" η τελος παντων μια παρομοια φρασεολογια. Ο φαρισαισμος, του συμφεροντολογισμου, ω υποκρισια!;) Επι της ουσιας σαφως και εχουν δικιο, αν επιτρεποταν να μπουν παντου ρο-ρο τοτε επιβατικα πλοια θα ειχαμε μονο τον Αυγουστο και αν, μια και ολοι θα εβαζαν ρο-ρο σε στιλ Θεσσαλονικη με ολα τα επακολουθα. Τα ολοκαινουρια Παλατια δεν μπορουν σε καμια περιπτωση να συναγωνιστουν τιμολογιακα την χαμηλοτατη βαση κοστους ενος Μυκονος η ενος Αρχαγγελος, ειδικα οταν αυτα ειναι με ξενη σημαια.

Η ενσταση μου ομως δεν εχει να κανει με την ουσια αλλα με την εικονα που βγαζει προς τα εξω επικοινωνιακα η ΕΕΑ. "Υποφερουμε απο τον κρατικο παρεμβατισμο", "να απελευθερωθουν ναυλα, συνθεσεις, δρομολογια", "να εφαρμοσθει επακριβως οι Ευρωπαικη νομοθεσια" και "να λειτουργησει η ελευθερη αγορα" ειναι οι μονιμες επωδοι. Οταν ομως τα συμφεροντα μας ειναι να θιγουν, τοτε "να προστατεψει το κρατος τις επενδυσεις μας" και ας παει στον εξαποδω η ελευθερη αγορα και ο υγιης ανταγωνισμος. Οταν υπαρχει προβλημα τοτε ο ανταγωνισμος βαφτιζεται "πολεμος τιμων"(Στριντζης για τις εκπτωσεις της ΝΕΛ) και το Υπουργειο που πιεζουμε αφορητα και περναμε γεννεες δεκατεσσερις για να απελευθερωσει την αγορα, πρεπει να επεμβει αμεσως και να την κλεισει για να μας προστατεψει μια και δεν μπορουμε να ανταγωνιστουμε φθηνοτερα πλοια. Αυτο ειναι ενα αλλο οξυμωρο του καπιταλιστικου συστηματος, ολες οι εταιρειες θελουν ανοιχτη αγορα και ελευθερο ανταγωνισμο με απωτερο σκοπο τους να επικρατησουν με καθε τροπο των ανταγωνιστων και να εγκαθιδρυσουν το μονοπωλιο τους...

Link to comment
Share on other sites

... το σχετικο αρθρο της Ναυτεμπορικης την επομενη μερα το οποιο και δυστυχως λογω της καραμπινατης οσφυοκαμψιας που επαθε το καταστημα, δεν κατεστη δυνατο να παραθεσω οπως υπολογιζα.

Κάπως για να καταλάβουμε τι έγινε στο ΣΑΣ, μήπως εννοείς το παρακάτω άρθο Επίσης έβγαλε το ΥΕΝ τα αποτέσματα?

Ως για την δρομολόγιση του Θεσσαλονίκη, ο Καπτάν - Μάκης δεν έχει άδικο... Είναι πολύ δύσκολο με τις σημερινές τιμές πετρελαίων να βγουν τα συμβατικά χωρίς φορτηγά και από την άλλη ο Μανούσης θέλει να κάνει μόνο αρπαχτή. Να βγάζει τα λεφτάκια του εύκολα και απλά. Αν και εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι Κατπράν-Μάκης λέει ότι ήδη δεν βγαίνει....

Καλά το "πυραυλοκίνητο" απλά έγραψε!

Link to comment
Share on other sites

γενικα, ανεξαρτητα απο προσωπα, ειναι λιγο "unfair", για να μην πω σκανδαλο, καποιοι να τρωνε το παγωτο τζατζικι ολο το χειμωνα και το καλοκαιρι να ερχονται οι εξυπνοι για εναμισυ μηνα και να θελουν να παρουν τον αφρο.

οσο για την κρατικη παρεμβαση τι το ψαχνεις Nick? τα καλα και συμφεροντα ταις ψυχαις (και ταις τσεπαις) ημων.

Link to comment
Share on other sites

από την άλλη ο Μανούσης θέλει να κάνει μόνο αρπαχτή.
Αυτό γιατί το λες? Πιστεύεις ότι εάν το πλοίο δουλέυει καλά (σαν την Κρημνιώτισσα) θα το πάρει και θα φύγει?

Ε, άμα δε δουλεύει ο οποιοσδήποτε θα το έπαιρνε.

Επίσης, γιατί ο Καπτά Μάκης δεν έφερε και αυτός ένα πυραυλοκίνητο ή έστω ένα πυρηνοκίνητο :D και να τους σβήσει όλους στα Δωδεκάνησα?

Κάτι τέτοια ακούμε και γινόμαστε υπερασπιστές του Μανούση.

Εγώ λέω ναι στο Θεσ/νίκη με Ελληνική σημαία και κανονικό ελληνικό πλήρωμα και 10μηνη δρομολόγηση.

Ναι στο Fairplay...και στην ακτοπλοϊα!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...