Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Θανο βρηκα αυτο μονο(με ημερομηνια 28/5)που λεει οτι στην Ιμβρο ανοιξε αεροδρομιο και τελωνειο.Εγω θα σου προτεινα να παρεις κανα τηλεφωνο στην Λημνο που εχουν και εμπειρια με την συνδεση του Τσανακαλε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ε υπερβάλεις λίγο,έχει κόσμο αλλά όχι και πρωτόκολλο,απλά έχει κατα τη γνώμη μου το 50-60% και η TURYOL το υπόλοιπο :P;)

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

To ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ταξιδευει;Και αν ναι τι κινηση εχει;

Ναι, ταξιδεύει κανονικά αλλά από κίνηση όχι και πολλά πράγματα. Νομίζω ότι έχει το μικρότερο μερίδιο της κίνησης από και προς Τουρκία. :(

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μεγαλη αυξηση στις αφιξεις απο την Τουρκια εχουμε φετος.Το emprosnet εχει εκτενες ρεπορταζ

Παγιώνεται η αύξηση της τουριστικής κίνησης από την Τουρκία στη Λέσβο. Τον Ιούλιο καταγράφηκαν 6.112 αφίξεις Τούρκων τουριστών, όταν τον αντίστοιχο περσινό μήνα καταγράφηκαν 2.899 αφίξεις, δηλαδή έχουμε υπερδιπλασιασμό των αφίξεων μέσα σε ένα χρόνο. Στο πρώτο επτάμηνο του 2012, οι αφίξεις Τούρκων τουριστών ανέρχονται σε 10.306, όταν την αντίστοιχη περίοδο του 2011 ήταν μόλις 5.504, δηλαδή και στο επτάμηνο καταγράφονται σχεδόν διπλάσιες αφίξεις. Στους επόμενους δύο μήνες, τον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο, θα κριθεί οριστικά η πορεία των αφίξεων από την Τουρκία τη φετινή χρονιά. Κι αυτό γιατί σε μέσα στο δίμηνο Αυγούστου - Σεπτεμβρίου τού 2011 συμπληρώθηκαν πάνω από τις μισές αφίξεις της χρονιάς.

Σε ποσοστά, τον Ιούλιο του 2012 καταγράφηκε αύξηση των αφίξεων κατά 110,83%. Στο επτάμηνο η αύξηση των αφίξεων ανήλθε στο 87,25%, το οποίο είναι ακόμη πιο εντυπωσιακό από το 61% των αφίξεων στο εξάμηνο ή το 10,7% στο πεντάμηνο.

Η αισιοδοξία που εκφράζαμε τους προηγούμενους μήνες, τώρα πια γίνεται βεβαιότητα. Τα στοιχεία δείχνουν ότι από μήνα σε μήνα η αυξητική τάση των αφίξεων ενισχύεται αντί να μειώνεται. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε σε πιο επίπεδο θα φθάσει η αύξηση, όμως μπορούμε πια με σχετική βεβαιότητα να πούμε ότι οι αφίξεις θα ξεπεράσουν τις 20.000 Τούρκων τουριστών στο σύνολο του έτους, όταν το 2011 είχαμε 15.146 αφίξεις.

Το μέγεθος της τουριστικής κίνησης από τα τουρκικά παράλια πλέον δε θα πρέπει να αντιμετωπίζεται σα μια τονωτική ένεση για την οικονομία της Λέσβου, αλλά ως μία από τις βασικές πηγές τουριστών του νησιού, που μπορεί να αναπτυχθεί πολύ περισσότερο στον αριθμό των αφίξεων, αλλά και στις διανυκτερεύσεις που πραγματοποιούν. Η αύξηση των διανυκτερεύσεων των Τούρκων τουριστών είναι το μεγάλο στοίχημα, η πρόκληση στην οποία καλούνται να κερδίσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις της Λέσβου.

Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι έχουμε μπει σε μια πορεία που διευρύνει συνεχώς τις δυνατότητες των πολιτών της Τουρκίας να επισκέπτονται τα ελληνικά νησιά. Οι Τούρκοι τουρίστες δείχνουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για τα νησιά μας, αν και - όπως είναι φυσικό - ακόμη ο μεγαλύτερος αριθμός των επισκεπτών έρχεται στο νησί για μία ημέρα.

Αυτές οι εκδρομές πολύ σύντομα μπορούν να μετατραπούν σε επισκέψεις τριών ημερών ή μιας εβδομάδας.

Έτσι, σε βάθος πενταετίας, αν γίνει συστηματική και οργανωμένη δουλειά, μπορούμε να έχουμε 40.000 με 50.000 Τούρκους τουρίστες κάθε χρόνο, που θα πραγματοποιούν 200.000 έως 250.000 διανυκτερεύσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.

Για να ανταποκριθεί η Λέσβος σε αυτό τον όγκο τουριστών, είναι άμεση η ανάγκη να γίνει ο απαραίτητος σχεδιασμός και ο αναπροσανατολισμός των υποδομών και των τουριστικών επιχειρήσεων. Δηλαδή να υπάρχουν ξενοδοχεία που θα μπορούν να υποδεχτούν τους Τούρκους τουρίστες τους χειμερινούς μήνες. Προτάσεις για αναψυχή καλοκαίρι και χειμώνα. Τελωνείο που θα μπορεί να εξυπηρετήσει πολύ μεγαλύτερο όγκο κίνησης από το σημερινό. Ταβέρνες, εστιατόρια, κέντρα διασκέδασης και μουσεία που θα λειτουργούν όλο το χρόνο. Δραστηριότητες που θα αποτελούν δέλεαρ για τους Τούρκους επισκέπτες.

Όλα τα παραπάνω απαιτούν σχεδιασμό, οργάνωση και εφαρμογή, δεν μπορεί επί μακρόν να συνεχίζονται οι ατέρμονες διαβουλεύσεις μεταξύ των τοπικών φορέων, αλλά το τελικό αποτέλεσμα να είναι μηδενικό ή μηδαμινό.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Οι τουρκοι επισκεπτες πρεπει να ξελασπωσαν αρκετα το νησι φετος.Στα περισσοτερα μερη ολο και καποια τουρκικη κουβεντα θα ακουγες ενω ειναι χαρακτηριστικο το γεγονος οτι πολλα μαγαζια ,κυριως στην πολη, ειχαν ταμπελες εκτος απο τα ελληνικα και τα αγγλικα και στα τουρκικα.

Αν δεν εχασα το μετρημα ειναι 6 τα πλοια που δραστηριοποιουνται στις γραμμες Μυτιληνης-Τουρκιας ενω μια μερα ειχαμε την επισκεψη και του AEGEAN PARADISE με αρκετους τουρκους τουριστες.

EDIT:To emprosnet εχει και ρεπορταζ για το θεμα

Link to comment
Share on other sites

Να συμπληρώσω πως ορισμένα μαγαζιά εκτός από ταμπέλες είχαν ακόμα και τιμοκαταλόγους στα τούρκικα, ενώ φέτος είδα και πάρα πολλά αυτοκίνητα με τουρκικες πινακίδες (αν και δεν έχω μέτρο σύγκρισης σε σχεση με τον περσινό Αύγουστο καθώς δεν είχα πάει τότε στο νησί). Πάντως, όντως η κατάσταση στο νησί σώθηκε σε έναν ικανοποιητικό βαθμό από τους επισκέπτες από απέναντι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

βρηκα μια συνεντευξη που ειχε δωσει ο Fatih Jale στο λεσβοςνετ τον ιουνιο, οπου εξιστορει την 30ετη πορεια του στη γραμμη και αναφερεται στις κρητικες ριζες του. οι φωτο ειναι πανω στο Zehra Jale

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Με αλματώδεις ρυθμούς αυξάνονται οι αφίξεις των Τούρκων τουριστών στη Λέσβο. Συγκεκριμένα, τους πρώτους τέσσερις μήνες του χρόνου έφθασαν στη Λέσβο 1.519 άτομα. Το αντίστοιχο διάστημα του 2012 είχαν φθάσει 706 και το 2011 μόλις 498. Δηλαδή μέσα σε δύο χρόνια υπερτριπλασιάστηκαν οι αφίξεις Τούρκων τουριστών κατά το πρώτο τετράμηνο του έτους.

Υπερδιπλασιασμός καταγράφεται στα πρώτο τετράμηνο του 2013 στις αφίξεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Σταδιακά αυξάνονται και οι αφίξεις επισκεπτών υψηλής εισοδηματικής στάθμης. Συγκεκριμένα τον Απρίλιο έφθασαν στη Λέσβο 818 Τούρκοι τουρίστες με τα πλοία που είναι δρομολογημένα στη γραμμή Αϊβαλί - Μυτιλήνη και 29 με ιδιωτικά σκάφη αναψυχής.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πάνω από 1.500 Τούρκοι τουρίστες έφθασαν στη Μυτιλήνη την Παρασκευή, με αλλεπάλληλα δρομολόγια των πλοίων που είναι δρομολογημένα στη γραμμή Αϊβαλί - Μυτιλήνη. Με την ίδια ένταση αναμένοντουσαν να συνεχιστούν οι αφίξεις το Σάββατο, αλλά και την Κυριακή, σπάζοντας κάθε προηγούμενο ρεκόρ μαζικών αφίξεων επισκεπτών απ’ τα απέναντι παράλια.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

Φέτος υπάρχουν μόνο Τουρκικά πλοιάρια!! Δυο που ξεκινάνε από την Μυτιλήνη και δυο από την Τουρκία. Από τη Μυτιλήνη ξεκιναει το Lesvos και το Zehra Zale ενώ από την Τουρκία ξεκινάει το Kaptan Sevket Iyidere I και το Jale, (αυτα είδα φέτος το καλοκαίρι στη Μυτιλήνη)

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Σωστότατος και πληρέστατος ο Π100. Μέχρι πέρσι υπήρχε και το Κωνσταντίνος Γ. από τη ΝΕΛ αλλά φέτος το καλοκαίρι δεν δρομολογήθηκε. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Πέντε χρόνια φυλακής με αναστολή στο Fatih Jale για χρέη ύψους 7,5 εκατ. ευρώ της “Jale Bros Lines”»

 

 

Ποινή φυλάκισης πέντε ετών με αναστολή επέβαλε χθες το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Μυτιλήνης στο Fatih Jale, για καθυστέρηση καταβολής χρεών προς το Δημόσιο. Ο κατηγορούμενος που απουσίαζε από τη δίκη, εκπροσωπούμενος από το δικηγόρο του Θέμη Κεφάλα, αναμένεται να ασκήσει έφεση κατά της απόφασης.

Η ποινική δίωξη για καθυστέρηση καταβολής χρεών κατά του κ. Jale ασκήθηκε από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Μυτιλήνης μετά από σχετική αναφορά τής ΔΟΥ Μυτιλήνης που έχει βεβαιώσει χρέη σε βάρος της εταιρείας «Jale Bros Lines» ύψους 7,5 εκατ. ευρώ. Η δίωξη κατά του κ. Jale ασκήθηκε επειδή η ΔΟΥ Μυτιλήνης τον θεωρεί συνιδιοκτήτη των πλοίων που εκτελούν δρομολόγια στη γραμμή Μυτιλήνη - Αϊβαλί.

Το χρέος είναι αποτέλεσμα προστίμων που επέβαλε στην εταιρεία το ΣΔΟΕ Βορείου Αιγαίου, μετά από ελέγχους που πραγματοποίησαν στελέχη του στα πλοία των αδελφών Jale.

Η άποψη Jale
O συνήγορος υπεράσπισης, Θέμης Κεφάλας, υποστήριξε πως κακώς ασκήθηκε ποινική δίωξη κατά του πελάτη του, διότι δεν έχει καμμία σχέση με την εταιρεία στην οποία επιβλήθηκαν τα πρόστιμα, αλλά και διότι η εταιρεία αυτή είναι ανύπαρκτη, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Τουρκία. Ακόμη παρουσίασε έγγραφα βάσει των οποίων τα πλοία στα οποία έγινε έλεγχος, ήταν ναυλωμένα σε άλλη τουρκική εταιρεία. Βάσει αυτών των εγγράφων, η εκμετάλλευση των πλοίων άνηκε σε άλλη εταιρεία κατά την περίοδο που έγιναν οι έλεγχοι.

 

Επίσης ο κ. Κεφάλας τόνισε ότι από το 2004 η Ελλάδα και η Τουρκία έχουν προχωρήσει στη σύναψη διακρατικής συμφωνίας, η οποία έχει επικυρωθεί από την Ελληνική Βουλή, που προβλέπει ότι τα πλοία που εκτελούν πλόες στις δύο χώρες, φορολογούνται από τη χώρα στην οποία είναι νηολογημένα. Δηλαδή αν φέρουν τουρκική σημαία, φορολογούνται από το τουρκικό κράτος και αν φέρουν ελληνική σημαία, φορολογούνται από το ελληνικό κράτος. Προκειμένου να ενισχύσει τον ισχυρισμό αυτό, ο συνήγορος υπεράσπισης ανέφερε ότι καμμία από τις τουρκικές εταιρείες που έχουν δρομολογημένα πλοία στη γραμμή Μυτιλήνη - Αϊβαλί, δεν έχει Α.Φ.Μ. στη χώρα μας και φυσικά δεν τηρεί λογιστικά βιβλία. Διότι όλες αξιοποιούν τις διατάξεις του προαναφερόμενης διακρατικής συμφωνίας, η οποία έχει αυξημένη τυπική ισχύ.

Επίσης ο κ. Κεφάλας υποστήριξε ότι αρμόδια ΔΟΥ για τον έλεγχο των πλοίων είναι η ΔΟΥ Πλοίων Πειραιά, για αυτό και κακώς η ΔΟΥ Μυτιλήνης προχώρησε σε βεβαίωση των οφειλών.

Παρ’ ότι οι ισχυρισμοί του κ. Κεφάλα δεν αντικρούστηκαν, το δικαστήριο καταδίκασε τον κατηγορούμενο. Πιθανότατα στάθηκε στην άποψη του Αρείου Πάγου πως τα ποινικά δικαστήρια είναι αρμόδια να κρίνουν μόνο το ποινικό σκέλος τέτοιων υποθέσεων. Το κατά πόσο οι ελληνικές φορολογικές αρχές είχαν δικαίωμα να ελέγξουν τα πλοία της εταιρείας Jale ή όχι και να επιβάλουν πρόστιμα, είναι θέμα που θα κριθεί από τα διοικητικά δικαστήρια.

Τη θέση του Ελληνικού Δημοσίου στη δίκη κλήθηκε να στηρίξει ένας υπάλληλος του ΣΔΟΕ, που καταφανώς δεν είχε τις αναγκαίες νομικές γνώσεις.

Πηγη: EMPROSNET

Link to comment
Share on other sites

Φαντάζομαι τον υπάλληλο του ΣΔΟΕ να προσπαθεί να στηρίξει την απόφαση: .........καφέ,τσιγάρο(εκτός αίθουσας ;) ) και κοίταγμα ρολογιού να πάει 15:00 να σχολάσουμε !!! :P  :P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χίλιοι εκατόν τριάντα πέντε χειμερινοί Τούρκοι τουρίστες στη Λέσβο, το χειμώνα Δεκέμβριος 2013 - Φεβρουάριος 2014, σύμφωνα με τα στοιχεία της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Βορείου Αιγαίου. Το χειμώνα 2012 - 2013 οι επισκέπτες από τα απέναντι παράλια ήταν 929.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Tο Μάρτιο του 2014 καταγράφηκε κάμψη στις αφίξεις Τούρκων τουριστών στη Λέσβο σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα, για πρώτη φορά από τον Ιανουάριο του 2011. Συγκεκριμένα, στο νησί έφθασαν από τα απέναντι παράλια 230 Τούρκοι τουρίστες, όταν το Μάρτιο του 2013 οι αφίξεις ήταν 332. Όμως το πρώτο τρίμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση των αφίξεων σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Συγκεκριμένα οι αφίξεις το τρίμηνο Ιανουάριος - Μάρτιος 2014 ανήλθαν σε 757, όταν το 2013 ήταν 672.

 

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χαράς ευαγγέλια για τη Μυτιλήνη...έρχεται άμεσα καταμαράν από Σμύρνη και αργότερα συμβατικό μέχρι Θεσσαλονίκη. Επιτέλους, εάν βάλουμε και την σύνδεση της Σμύρνης με το Βόλο, θα λυθεί σύντομα το ακτοπλοϊκό ζήτημα του Αιγαίου...όχι όμως από τους Έλληνες B)

 

ΥΓ Το ωραίο είναι ότι χαιρόμαστε κι από πάνω...

Link to comment
Share on other sites

Στο Αϊβαλί εδώ και καιρό εκπέμπει το καταμαράν emeraude express, που σύμφωνα με μια φωτό του selim έχει μετονομαστεί σε nazli jale. Δεν γνωρίζω αν θα είναι το συγκεκριμένο που θα κάνει τη γραμμή, αλλά θεωρώ ότι έχει πολλές πιθανότητες.

Link to comment
Share on other sites

Το emprosnet αναφέρει ότι η εταιρεία που θα βάλει το καταμαράν είναι η ege birlik (που έχει την παντόφλα Chios), ενώ ενδιαφέρον έχει δείξει και η turyol, τόσο για τη γραμμή της Σμύρνης όσο και για το Αϊβαλί.  Επιπλέον η Jale ετοιμάζει κι αυτή καταμαραν για τη γραμμή Μυτιλήνη - Αϊβαλί. Πολλοί οι μνηστήρες.

Link to comment
Share on other sites

Στο Αϊβαλί εδώ και καιρό εκπέμπει το καταμαράν emeraude express, που σύμφωνα με μια φωτό του selim έχει μετονομαστεί σε nazli jale. Δεν γνωρίζω αν θα είναι το συγκεκριμένο που θα κάνει τη γραμμή, αλλά θεωρώ ότι έχει πολλές πιθανότητες.

 

Το εβλεπες, το επαιξες στο στοιχημα?? Οντως το Nazli Jale ειναι το ταχυπλοο που θα μπει στη γραμμη. Σημερα πρεπει να ειναι στη Μυτιληνη για να περασει τις Ελληνικες επιθεωρησεις συμφωνα με το Emposnet

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Άποψη μου είναι οτι το βαπόρι αν δουλέψει λίγο θα είναι στη γραμμή της Σμύρνης και λίγο ζορισμένα στο δρομολόγιο Αιβαλί Μυτιλήνη με Τούρκους,ο Ελληνας να δώσει 20€ (10€ ακριβότερο και 50'' δρομολόγιο αντί για 1΄,15-1΄30ωρα που κάνει το απλό)για να πάει στο Αιβαλί να ψωνίσει από το ....παζάρι δύσκολα. ;) !!!

ΥΓ: χθές ημέρα παζαριού είχε 20 άτομα και τα 2 μικρά από 200-250 το καθένα ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Οι απέναντι ομιλούν για 2 δρομολόγια τη βδομάδα στη γραμμή της Σμύρνης, από 15 Αυγούστου. Παρασκευή 09:00 Μυτιλήνη-Σμύρνη, και επιστροφή στις 19:00 και Κυριακή 12:00 και 15:00 αντίστοιχα. Θα ξεκινούσαν μια βδομάδα νωρίτερα αλλά έχουν εκλογές και φοβούνται μη χάσουν καμμιά ψήφο.

 

Ας ελπίσουμε μέχρι τότε να έχουν βάλει και κάνα aircondition, γιατί οι Μυτιληνιοί διαμαρτύρονται. (όχι για τον τεό)

 

22/07

Καταμαράν χωρίς κλιματισμό!

Το ότι μετέφεραν τους επιβάτες με έκπτωση γνωριμίας, 10 ευρώ αντί για 20, δε σημαίνει ότι έπρεπε να τους φέρουν και… ψητούς. Ο λόγος, για όσους ταξίδευαν την περασμένη Κυριακή το απόγευμα, από το Αϊβαλί στη Μυτιλήνη, με το «Nazlı Jale» χωρίς κλιματισμό! Όχι και ό,τι καλύτερο, ομολογουμένως.

Όσον αφορά στα περί της διαδρομής που γίνεται σε μισή ώρα, αν βάλει κανείς την ημίωρη καθυστέρηση, το ημίωρο που κάνει κανείς για να περάσει από το ταλιάνι του Αϊβαλιού και το ταξίδι αυτό καθαυτό, την ίδια ώρα με το συμβατικό καράβι κάνει κανείς να πάει και να ‘ρθει.

Με το καταμαράν και σε συνθήκες θερμοκηπίου.

Σ.ΜΠΑ

emprosnet.gr 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...