Jump to content
Shipfriends

Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (Π.Ν.Ο.)


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

Petros P μεχρι να δημοσιευτει στην εφημεριδα του κ.... της κυβερνησεως ηθελα να πω, δεν ισχυει... Οποτε προφανως το συγκεκριμενο "μετρο" θα εμφανιστει σε επομενες απεργιακες κινητοποιησεις

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Συγνώμη, αλλά εσείς καταλάβατε ποιο είναι το ακριβές νόημα της ανακοίνωσης της ΠΝΟ? Καταγγέλλει τον υπουργό για κάτι που και η ίδια θεωρεί σωστό? Γιατί όταν δέχεται ότι η εταιρεία εκτελούσε πλημμελώς τις υποχρεώσεις της (και σε αυτές τις περιπτώσεις προβλέπεται έκπτωση) και λέει ότι θα έπρεπε να αναζητηθούν ευθύνες...τι να εννοεί άραγε? Εάν δεν αναζητούσε τις ευθύνες από την ανάδοχο εταιρεία και να επιβάλλει ποινές, από ποιον θα έπρεπε να τις αναζητήσει?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Με αφορμή αυτήν την θλιβερή φωτογραφία για την οποία ήδη μας είχαν ενημερώσει ο Π100 και ο Nikos_Chania, αναρωτιέμαι που βρίσκονται οι ΠΝΟ, ΠΕΜΕΝ, ΠΕΝΕΝ, ΠΕΠΕΝ και λοιπές συνδικαλιστικές δυνάμεις που αν επρόκειτο περί cabotage/κρουαζιέρας και σχετικών θεμάτων, δεν θα είχαν αφήσει να σαλπάρει ούτε μπάρτζα από τον Πειραιά. Δεν πρέπει να ξεσηκώσουν τον κόσμο για να αποδοθεί στα πληρώματα (τους εργαζόμενους δηλαδή) του καραβιού αυτού, της ΝΕΛ αλλά και όποιου άλλου ασυνεπούς, τα δεδουλευμένα και η χαμένη αξιοπρέπειά τους;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Ναυτεργατών Κέρκυρας κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) με την οποία τον προειδοποιεί να μην υπογράψει Συλλογική σύμβαση εργασίας χωρίς να περιλαμβάνει τα αιτήματα του τοπικού σωματείου. Η ανακοίνωση έχει ως εξής:

Quote

«Την Τετάρτη 25 Οκτωβρίου ο άθλιος κος Χαλάς συγκάλεσε εκτάκτως τα ναυτεργατικά σωματεία και την ένωση πλοιοκτητών πορθμείων εσωτερικού σε συνάντηση την Πέμπτη 26 Οκτωβρίου στα γραφεία της ΠΝΟ, με σκοπό να αμαυρώσει και να καπελώσει τον ναυτεργατικό αγώνα, με αποτέλεσμα το τοπικό σωματείο να ενεργήσει άμεσα και να στείλει κλιμάκιο στον κο Χαλά και με την συμμετοχή του γενικού γραμματέα της ΠΕΝΕΝ Νίκου Κροκίδη να αποτρέψει την ενδεχόμενη υπογραφή της συλλογικής σύμβασης πληρωμάτων πορθμείων εσωτερικού, χωρίς την ικανοποίηση των αιτημάτων μας.
Το σωματείο μας είναι και θα παραμείνει ενεργό όσο και να μην το επιθυμούν κάποιοι και θα διεκδικεί προς όφελος των ναυτεργατών τα δίκαια αιτήματα τους.
ΥΓ. Την επόμενη φορά που ο κος Χαλάς θα προσπαθήσει να αμαυρώσει τον αγώνα μας θα στείλουμε δύο λεωφορεία με ναυτεργάτες στο γραφείο του».
Η απεργία
Υπενθυμίζεται ότι το Σωματείο Ναυτεργατών «Ο Άγιος Σπυρίδων» έχει προκηρύξει 48ωρη απεργία με προοπτική κλιμάκωσης των κινητοποιήσεων, από την Τρίτη 31-10 στις 06.00 έως την Πέμπτη 02-11 στις 06.00. Στην απεργία συμμετέχουν τα πληρώματα πορθμείων στις γραμμές Κέρκυρας- Ηγουμενίτσας- Λευκίμμης- Παξών.
Το Εργατικό Κέντρο
Την πλήρη συμπαράσταση του εκφράζει το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας εκφράζει στο Σωματείο Μηχανικών & Κατωτέρων Πληρωμάτων
M/S & Π/Θ “Ο Άγιος Σπυρίδων”, και στην προκηρυγμένη 48ωρη απεργιακή κινητοποίησή του για την ερχόμενη Τρίτη, 31/10 και Τέταρτη 1/11. Συμμεριζόμαστε , αναφέρει στην ανακοίνωση, τα δίκαια αιτήματα των συναδέλφων για πιο ανθρώπινους όρους εργασίας και Συλλογική Σύμβαση με δίκαιους μισθολογικούς όρους που να λαμβάνουν υπόψη τους το ολοένα αυξανόμενο κόστος κάλυψης των βασικών αναγκών του ατόμου και της οικογένειας.
Παράλληλα, το Εργατικό Κέντρο Κέρκυρας εκφράζει την αμέριστη στήριξή στον «εξίσου δίκαιο αγώνα του Σωματείου της ΠΕΤ-ΟΤΕ ο οποίος εκφράζεται και μέσω της Ομοσπονδίας της ΟΜΕ-ΟΤΕ με 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση στις 30 & 31 Οκτωβρίου».

Διευκρινίζει δε ότι το Εργατικό Κέντρο στηρίζει «όλες τις απεργίες και τους δίκαιους αγώνες των σωματείων και των εργαζομένων, προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ευρύ αγωνιστικό μέτωπο, ικανό να υπερασπίζεται και να διεκδικεί δυναμικά και ενωτικά τα δικαιώματα εργαζομένων, ανέργων και συνταξιούχων».

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία διαμαρτύρεται για τον τρόπο καθορισμού των νέων και των καταβαλλόμενων συντάξεων των ναυτεργατών και απαιτεί «άμεσες και ουσιαστικές λύσεις». Προειδοποιεί δε την κυβέρνηση πως θα προχωρήσουν σε απεργιακές κινητοποιήσεις.

Quote

«Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά την χθεσινή συνεδρίασή της αφού εξέτασε και πάλι, επ’ ευκαιρία της υπ’ αριθμ. πρωτ. Φ80000/οικ.10572/223 εγκυκλίου του Υφυπουργού Εργασίας προς τον Ε.Φ.Κ.Α., το συνταξιοδοτικό θέμα των ναυτικών αποφάσισε τα ακόλουθα:

Κατ’ αρχάς επιβεβαίωσε την αταλάντευτη θέση της και πάγιο αίτημα του κλάδου για την εξαίρεση των ναυτικών και την πλήρη απεμπλοκή τους από τις διατάξεις του νόμου 4387/2016 με ταυτόχρονη επαναφορά των εργασιακών και κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων των ναυτεργατών στο προ των μνημονίων και των εφαρμοστικών νόμων καθεστώς.

Καμία εγκύκλιος περί παροχής τεχνικών οδηγιών για την εφαρμογή του ν. 4387/2016 δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ανατρέψει τις πιο πάνω πάγιες θέσεις και αιτήματα της Ομοσπονδίας.

Τέλος, η Διοίκηση της Π.Ν.Ο. απαιτεί άμεσες και ουσιαστικές λύσεις και όχι ημίμετρα και καλεί τους αρμόδιους Υπουργούς να επανεξετάσουν όλα ανεξαιρέτως τα πάγια, φλέγοντα και γνωστά αιτήματα του κλάδου, και να δώσουν τις λύσεις που αρμόζουν για το καθένα, αλλιώς θα λάβουν την πρέπουσα απάντηση.

Ταυτόχρονα καλεί τους ναυτεργάτες εν ενεργεία και συνταξιούχους να βρίσκονται σε αγωνιστική ετοιμότητα».

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

o νταλακογιωργος σχολιασε τα προσφατα γεγονοτα και τις επιχειρηματικες κοντρες στεφανου ηλιοπουλου.

Quote

Αναφέρει ότι η εφοπλιστική αντιπαράθεση πήρε χαρακτηριστικά που αγγίζουν τα όρια της γραφικότητας αλλά και του ευτελισμού της «απεργίας πείνας» από τους εμπλεκόμενους, ενώ, όπως σημειώνει, εκτοξεύονται εκατέρωθεν απειλές ότι εάν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους θα βάλουν λουκέτο και θα κλείσουν τις εταιρίες τους αφήνοντας στον δρόμο εκατοντάδες ναυτεργάτες και υπαλλήλους των γραφείων τους. Με άλλα λόγια, όπως υπογραμμίζει, επιχειρείται η άμεση εμπλοκή των ναυτεργατών σε μια διένεξη που αφορά τα συμφέροντα των εφοπλιστών. 

efsyn.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εγω καταλαβαίνω οτι τους πληρωνουν όλες τις ωρες που δουλευουν αλλα στις ωρες εργασιας γραφουν λιγοτερες ωρες για να μην σπασουν τους κανονες της ελαχιστης ξεκουρασης.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πρωτοποριακή λύση και συμφωνία στα εργασιακά της Πορθμειακή γραμμή Κυλλήνης – Ζακύνθου – Κεφαλονιάς

Quote

 

Όπως είναι γνωστό η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ εξήγγειλε 4ήμερη απεργιακή κινητοποίηση 13-16/6/2018 για τα πλοία της γραμμής Πάτρας – Κεφαλονιάς και Κυλλήνης – Ζακύνθου – Κεφαλονιάς για την αντιμετώπιση σειράς εργασιακών και οικονομικών προβλημάτων που αφορούν τα μέλη μας που απασχολούνται σε πλοία των ανωτέρω γραμμών.

Για τον σκοπό αυτό πριν την έναρξη των κινητοποιήσεων μετέβη στο λιμάνι της Κυλλήνης 30μελές κλιμάκιο της Ένωσής μας με επικεφαλής το Προεδρείο.

Ταυτόχρονα με την αποστολή των εξώδικων προς τις Ναυτιλιακές εταιρίες, το ΥΕΝ και τις υπηρεσίες του, με τους αρμόδιους του ΥΕΝ (Γ.Γ ΥΕΝ – ηγεσία Λ.Σ και ΔΝΕΡ) η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ απαίτησε να πάρουν θέση και να παρέμβουν σε προβλήματα που αναφέρονται στις εξώδικες επιστολές της και τα οποία συνιστούν κατάφωρη παραβίαση της υφιστάμενης νομοθεσίας (οργάνωση χρόνου εργασίας και ανάπαυσης των Ναυτεργατών), καταστρατήγηση των ΣΣΕ σε τομείς όπως η μη καταβολή δεδουλευμένων υπερωριών, Δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα, η έχμαση για την φορτοεκφόρτωση οχημάτων κ.α.

Το σύνολο των Ναυτιλιακών εταιριών που δραστηριοποιούνται στις γραμμές αυτές στο 8ήμερο πριν την απεργία ακολούθησαν μια γραμμή που αποσκοπούσε στο να μην αναγνωρίζουν τα προβλήματα ή στην καλύτερη περίπτωση να τα υποβαθμίζουν θεωρώντας ότι τα αιτήματα της ΠΕΝΕΝ ήταν αβάσιμα, μη τεκμηριωμένα και εκτός πραγματικότητας……

Η αποστολή και η άφιξη του πολυμελούς κλιμακίου στην Κυλλήνη, η εξαγγελία των απεργιακών κινητοποιήσεων και η μεθοδική οργάνωσή τους, οι πολύπλευρες πιέσεις προς το ΥΕΝ και τις Λιμενικές αρχές την τελευταία μέρα πριν την έναρξη της απεργίας τους οδήγησε σε μια αλλαγή πλεύσης ξεκινώντας από την πλοιοκτησία του Ε/Γ- Ο/Γ πλοίου «Νήσος Κεφαλονιά».

Μετά από επίπονες διαπραγματεύσεις έγινε κατορθωτό να επιλυθούν τα παρακάτω προβλήματα: να καταβληθούν άμεσα και αναδρομικά από 1/11/2017 πριν την έναρξη της απεργίας το σύνολο της έξτρα αμοιβής για την έχμαση των οχημάτων, να αναγνωριστεί πλήρως η υπερωριακή απασχόληση και να δοθεί αναδρομικά από 1/3/2018 όπως επίσης και οι διαπιστωμένες διαφορές στον υπολογισμό και την καταβολή των Δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα.

Στα υπόλοιπα Ε/Γ Πορθμειακά πλοία των άλλων δύο ναυτιλιακών εταιριών η ΠΕΝΕΝ κινήθηκε στην δίκαιη διεκδίκηση του αιτήματος των διπλών πληρωμάτων, πράγμα που δεν κατέστη δυνατόν να επιτευχθεί αφού συνάντησε την ομόθυμη άρνηση τόσο από την πλευρά των ναυτιλιακών εταιριών όσο και της ηγεσίας και των υπηρεσιών του ΥΕΝ που προφασίστηκαν ότι δεν είναι δυνατή η εφαρμογή στα πλοία ενός τέτοιου συστήματος σε έναν μεμονωμένο κλάδο.…. ενώ ταυτόχρονα επικαλέστηκαν και το κόστος – δαπάνη επιβάρυνσης των πλοίων……. και φυσικά παρέκαμψαν τουλάχιστον την πρότασή μας για αλλαγή και μείωση των δρομολογίων…

Μετά από αυτή την εξέλιξη η ΠΕΝΕΝ πρότεινε ως αδιαπραγμάτευτο όρο την αύξηση της υπάρχουσας σύνθεσης για το πλήρωμα καταστρώματος (η πραγματική οργανική που έχουν χορηγήσει από το ΥΕΝ απέχει 35%) συγκριτικά με την σημερινή κατά 20%.

Η πρότασή μας αυτή έγινε αποδεκτή και συνομολογήθηκε σε κάθε πλοίο – στα πρωϊνά δρομολόγια από Ζάκυνθο για Κυλλήνη δύο μέλη του πληρώματος καταστρώματος (οι επιπλέον της υπάρχουσας σύνθεσης) θα προσέρχονται και θα ξεκινούν την εργασία με την επιστροφή των πλοίων στο λιμάνι της Ζακύνθου.

Αυτό ακριβώς το σύστημα θα εφαρμόζεται για το τελευταίο δρομολόγιο στο οποίο δύο μέλη του πληρώματος καταστρώματος θα έχουν εξέλθει του πλοίου με σκοπό την ξεκούρασή τους.

Με το σύστημα αυτό και την συμφωνία που επιτεύχθηκε θα τηρείται σταθερά στα πλοία η υπάρχουσα σύνθεση και σε καθημερινή βάση πρωί – βράδυ συνολικά 4 μέλη του καταστρώματος θα απέχουν εκτός πλοίου από την εκτέλεση των δρομολογίων των πρωινών και βραδινών αναχωρήσεων από το λιμάνι της Ζακύνθου.

Με την προτεινόμενη από την ΠΕΝΕΝ λύση εξασφαλίζεται πλήρως η εφαρμογή της Δ.Σ 180 περί ελαχίστων ωρών ανάπαυσης και μέγιστου χρόνου εργασίας και με τον τρόπο αυτό καταργείται ντε φάκτο και ντε γιούρε η υπερεργασία, τα εξοντωτικά και απάνθρωπα ωράρια των 16, 17 έως και 18 ωρών εργασίας καθημερινά.

Η στάση του Υπουργείου Ε.Ν στο κρίσιμο αυτό αίτημα (διπλά πληρώματα) δείχνει ότι η κυβέρνηση πάνω από τα δικαιώματα και τις δίκαιες διεκδικήσεις των εργαζόμενων, αυτή βάζει το δόγμα της κερδοφορίας και της ανταγωνιστικότητας του κεφαλαίου και αυτό υπηρετεί πιστά η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ.

Σε κάθε περίπτωση θα εφαρμόζονται πιστά τα ισχύοντα για την υπερωριακή αμοιβή του πληρώματος καταστρώματος όπως αυτά προβλέπονται από την οικεία ΣΣΕ.

Στο πλαίσιο αυτής της λύσης έγιναν στην διάρκεια του 4ήμερου που παρέμεινε το κλιμάκιο της ΠΕΝΕΝ στην Κυλλήνη διαδοχικές συσκέψεις στις οποίες συμμετείχε το σύνολο των πληρωμάτων καταστρώματος των τριών Πορθμειακών πλοίων που είναι δρομολογημένα στην γραμμή και η σχετική θέση έγινε ομόφωνα αποδεκτή από αυτούς.

Σημειώνουμε ότι η πρόταση συνδιαμορφώθηκε με τον κλάδο μας πριν την αναχώρηση του κλιμακίου μας για την Κυλλήνη.

Με την επιστροφή του κλιμακίου της ΠΕΝΕΝ στον Πειραιά ο Πρόεδρος της Ένωσής μας επισκέφθηκε τον Γ.Γ του ΥΕΝ κ. Τεμπονέρα και σε σύσκεψη με υπηρεσιακούς παράγοντες ζήτησε την εφαρμογή της συμφωνίας με την έκδοση σχετικής απόφασης και οδηγιών στις Λιμενικές αρχές για την αυστηρή τήρηση και υλοποίηση της συμφωνίας.

Ειδικότερα επισημάνθηκε η ανάγκη να γίνεται σχετική ημερολογιακή πράξη για την μη είσοδο δύο μελών του πληρώματος στις αναχωρήσεις των πρωινών δρομολογίων από Ζάκυνθο, όπως επίσης για την έξοδο αντίστοιχα δύο μελών πριν την εκτέλεση του τελευταίου δρομολογίου.

Επίσης στις σχετικές οδηγίες συμφωνήθηκε η σημασία να τηρείται απαρέγκλιτα η υπάρχουσα σύνθεση όπως αυτή ήταν διαμορφωμένη πριν την συμφωνία της ΠΕΝΕΝ έτσι ώστε να καλύπτονται με επάρκεια οι ανάγκες των πλοίων της γραμμής.

Ο Γ.Γ του ΥΕΝ και οι υπηρεσιακοί παράγοντες συμφώνησαν και δηλώσαν στον Πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ ότι η συμφωνία ΠΕΝΕΝ – Ναυτιλιακών εταιριών θα επικυρωθεί άμεσα και ταυτόχρονα θα δοθούν γραπτές οδηγίες προς τις Λιμενικές αρχές για την πλήρη εφαρμογή της συμφωνίας.

Ανεξάρτητα από τις δεσμεύσεις του ΥΕΝ η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ σε στενή σύνδεση με τα μέλη της είναι αποφασισμένη να παρακολουθήσει σε καθημερινή βάση την διαδικασία εφαρμογής και υλοποίησης της συμφωνίας και για οποιαδήποτε παραβίαση θα έχει άμεση και αποφασιστική παρέμβαση.

Καταγγελία της ΠΕΝΕΝ

Επιχειρησιακό σχέδιο κατά της απεργίας της ΠΕΝΕΝ!!

Κλείνοντας θέλουμε να καταγγείλουμε δημόσια την πρωτοφανή μεθόδευση που επιχειρήθηκε από το ΥΕΝ και διάφορες λιμενικές αρχές σχετικά με την απόφαση που είχε λάβει η ΠΕΝΕΝ για την απεργία 13-16 Ιούνη 2018.

Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες, οι οποίες δεν επιδέχονται την παραμικρή αμφισβήτηση, για την απεργία της ΠΕΝΕΝ στην Κυλλήνη οργανώθηκε επιχειρησιακό σχέδιο σύμφωνα με το οποίο δύναμη ανδρών του Λιμενικού τμήματος της Κυλλήνης ενισχυμένη με την αποστολή ανδρών από τα Λιμεναρχεία Κατάκολου και Πάτρας, οι οποίοι προσήλθαν στην Κυλλήνη, είχαν εντολή να εμποδίσουν την ελεύθερη είσοδο του κλιμακίου της ΠΕΝΕΝ στο λιμάνι και στα πλοία με σκοπό να αποτραπεί με κάθε δυνατό τρόπο η ακινητοποίησή τους σύμφωνα με το απεργιακό πρόγραμμα της ΠΕΝΕΝ.

Για τον σκοπό αυτό είχε αποφασισθεί η παρεμπόδιση του κλιμακίου της ΠΕΝΕΝ, η απώθηση και η απομάκρυνσή του από τα πλοία της γραμμής και η εξασφάλιση με κάθε δυνατό τρόπο της εκτέλεσης των δρομολογίων και του απόπλου των πλοίων.

Πρόκειται για έναν σχεδιασμό που δείχνει την αντιδημοκρατική νοοτροπία του ΥΕΝ και των υπηρεσιών του, πόσο μάλλον αφού η ΠΕΝΕΝ είναι ένα νόμιμο αναγνωρισμένο ιστορικό Σωματείο, η απόφαση για την απεργία λήφθηκε από το Δ.Σ, για τον σκοπό αυτό εστάλη μέσα στις προθεσμίες του νόμου σχετικό εξώδικο και το κυριότερο η απόφασή μας αυτή δεν προσβλήθηκε κατά οποιοδήποτε τρόπο από τις ναυτιλιακές εταιρίες προς τις δικαστικές αρχές.

Μάλιστα ακούσαμε τον τερατώδη ισχυρισμό ότι η ενημέρωση προς τους άνδρες του Λιμενικού σώματος που συμμετείχαν στην επιχείρηση καταστολής της απεργίας ήταν ότι «κάποιοι έρχονται με λεωφορείο από τον Πειραιά παράνομα να σταματήσουν τα πλοία της γραμμής καταλαμβάνοντας τους καταπέλτες τους»!!!

Σχετικά με αυτή την άθλια προβοκατόρικη επιχειρηματολογία, σε συνδυασμό με την χρησιμοποίηση δεκάδων Λιμενικών ανδρών ως όργανα καταστολής της απεργίας των Ναυτεργατών ανακύπτουν σοβαρότατα ερωτηματικά για τον ρόλο και την θέση που έλαβαν τόσο η πολιτική ηγεσία όσο και η αντίστοιχη του Λιμενικού Σώματος.

Το γεγονός αυτό κατήγγειλε ο Πρόεδρος της ΠΕΝΕΝ σε παράστασή του προς τον Γ.Γ του ΥΕΝ στις 15/6/2018 ζητώντας σαφείς απαντήσεις για τον αντιδημοκρατικό αυταρχικό εκτροχιασμό των δυνάμεων καταστολής του Λιμενικού Σώματος.

Απαίτησε να δοθούν σαφείς απαντήσεις σχετικά με το ποιοι παράγοντες συμμετείχαν, σχεδίασαν και οργάνωσαν αυτό το παράνομο επιχειρησιακό σχέδιο για να χτυπηθούν τα συνδικαλιστικά δικαιώματα και οι ελευθερίες των Ναυτεργατών και ταυτόχρονα να προσφέρουν τις υπηρεσίες στους εφοπλιστές στους οποίους ασύστολα βάζουν πλάτες για να συγκαλύπτονται οι αυθαιρεσίες τους και έτσι να καταπατούνται τα εργασιακά δικαιώματα των Ναυτεργατών.

Ο Γ.Γ του ΥΕΝ δήλωσε ότι ο ίδιος δεν γνώριζε τον συγκεκριμένο σχεδιασμό και δεν υπέγραψε οποιοδήποτε σχετικό έγγραφο ή απόφαση για κάτι τέτοιο, παράλληλα άφησε να εννοηθεί «περί υπερβάλλοντος ζήλου κάποιων ανωτέρων Λιμενικών οργάνων»

Ο ίδιος δεσμεύτηκε ότι μέχρι το βράδυ της Παρασκευής θα έχει διερευνήσει την υπόθεση και θα έχει δώσει απάντηση πλην όμως ο χρόνος παρήλθε και ουδέποτε δόθηκε η σχετική εξήγηση, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η πολιτική και η στρατιωτική ηγεσία γνωρίζει άριστα και προφανώς έδωσε την συγκατάθεσή της σε αυτό το σχέδιο καταστολής!!!

Αναρωτιόμαστε μέχρι πού θα φθάσει ο κατήφορος της «πρώτης φοράς αριστεράς» στην προσπάθειά τους να υπηρετήσουν σαν πιστά μαντρόσκυλα τα εφοπλιστικά συμφέροντα

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συνήλθε σήμερα σε έκτακτη συνεδρίαση η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας με αφορμή την χθεσινή αποτυχημένη έκβαση της συλλογικής διαπραγμάτευσης μεταξύ ΠΝΟ και Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) για την ανανέωση για το 2018 της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας Ακτοπλοϊκών Επιβατηγών Πλοίων και της Συλλογικής Σύμβασης Μεσογειακών Επιβατηγών και Τουριστικών Πλοίων.

Ο ΣΕΕΝ, ακολουθώντας αθέμιτη τακτική κωλυσιεργίας και αρνούμενος να χορηγήσει αύξηση στους μισθούς των ναυτεργατών στις παραπάνω Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας για επτά συνεχόμενα χρόνια, δήλωσε στην Ομοσπονδία ανερυθρίαστα ότι τα μέλη του «αδυνατούν» να χορηγήσουν την οποιαδήποτε αύξηση, εμμένοντας στις στείρες διαπραγματευτικές τους θέσεις και οδηγώντας την όλη διαπραγματευτική διαδικασία, με αποκλειστική υπαιτιότητά τους, σε αδιέξοδο.

Ύστερα από τις εξελίξεις αυτές, η Διοίκηση της ΠΝΟ, με γνώμονα πάντα την διαφύλαξη και διασφάλιση των πάγιων και αυτονόητων δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών, αφού εξέτασε δυναμικούς τρόπους αντίδρασης, όπως είχε δηλώσει παλιότερα με σχετικές ανακοινώσεις της και έχοντας πάντα στο μυαλό της και κατανοώντας τις ανάγκες του επιβατικού κοινού κατά την κορύφωση της θερινής περιόδου, αποφάσισε την κάθοδο σε 24ωρη Πανελλαδική απεργία σε όλες τις κατηγορίες πλοίων την Δευτέρα 3 του Σεπτέμβρη 2018 και με προοπτική κλιμάκωσης.

Η Διοίκηση της ΠΝΟ κατά την παραπάνω απεργιακή της κινητοποίηση προτάσσει το κυρίαρχο και μείζονος σημασίας θέμα του κλάδου, δηλ. την ανανέωση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας για το τρέχον έτος με πραγματικές και ουσιαστικές αυξήσεις, για τους Έλληνες ναυτεργάτες

Το διεκδικητικό πλαίσιο της απεργίας αυτής περιλαμβάνει επίσης και τα παρακάτω χρονίζοντα και πρώτης προτεραιότητας αιτήματα του κλάδου.

Την διάλυση του ΝΑΤ και την αρπαγή κάθε κινητής και ακίνητης περιουσίας του, την κατεδάφιση του ΚΕΑΝ, την αποψίλωση των οργανικών συνθέσεων των επιβατηγών πλοίων, τον ευτελισμό των συντάξεων, την οξυνόμενη και διογκούμενη συνεχώς ανεργία του κλάδου, την μαύρη ανασφάλιστη εργασία, την συνεχή παραβίαση των όρων εργασίας, την συνεχή υποβάθμιση των κοινωνικών ασφαλιστικών δικαιωμάτων και της ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης των εν ενεργεία και συνταξιούχων ναυτεργατών, την καθυστέρηση πληρωμής και την συστηματική παραβίαση των ΣΣΕ σχετικά με τον χρόνο και τρόπο καταβολής και υπολογισμού των δεδουλευμένων αποδοχών, τις περικοπές στις κύριες και επικουρικές μας συντάξεις και στις εφάπαξ παροχές, τόσο στους αξιωματικούς όσο και στα κατώτερα πληρώματα, καθώς και την επιχειρούμενη με κάθε τρόπο και μέσο προσπάθεια εξάρθρωσης και εκμηδενισμού των νόμιμων δικαιωμάτων του κλάδου μας και την συστηματική προσπάθεια εξαφάνισης των Ελλήνων ναυτεργατών, ζητήματα που δεν μπορούν και δεν πρέπει να μείνουν αναπάντητα.

Η Διοίκηση της ΠΝΟ καλεί τον ΣΣΕΝ να αναλογισθεί τις ευθύνες του απέναντι στους Έλληνες ναυτεργάτες, οι οποίοι με ιδρώτα, αίμα και μόχθο αλλά και ακατάπαυστη εργασία στα πλοία κάτω από εξοντωτικά ωράρια, συνεισφέρουν καθοριστικά στην διατήρηση του ζωτικού για την οικονομία της χώρας μας πυλώνα της ελληνικής εμπορικής ναυτιλίας και ως ελάχιστο αναμένουν την αναγνώριση στην πράξη και όχι με ωραία λόγια μόνο, από τους εργοδότες της συνεισφοράς τους αυτής.

Με εντολή Διοίκησης

Με τιμή

Γιάννης Χαλάς 
Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ

Link to comment
Share on other sites

On 7/26/2018 at 4:45 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

η Διοίκηση της ΠΝΟ, με γνώμονα πάντα την διαφύλαξη και διασφάλιση των πάγιων και αυτονόητων δικαιωμάτων των Ελλήνων ναυτεργατών[...] 

Η Διοίκηση της ΠΝΟ καλεί τον ΣΣΕΝ να αναλογισθεί τις ευθύνες του απέναντι στους Έλληνες ναυτεργάτες[...],

 

Με τιμή

Γιάννης Χαλάς 
Γενικός Γραμματέας ΠΝΟ

ο ΣΕΕΝ και οι εργοδοτες, να αναλογισθουν τις ευθυνες τους. πασο. οι αιωνοβιοι καρεκλοκενταυροι συνδικαλιστες της ΠΝΟ, της ΠΕΝΕΝ, της ΠΕΜΕΝ και της ΠΕΝΕΝ, ποτε θα αναλογισθουν τις ευθυνες τους και θα ξεκολλησουν απο τις καρεκλες τους, να αναλαβει κανενας χριστιανος που να εχει γραψει υπηρεσια στο φυλλαδιο του την τελευταια τριετια;

τα ιδια ονοματα θυμαμαι απο την εποχη που ημουν στο σχολειο και εχουν περασει κοντα 3 δεκαετιες απο τοτε.

κατα τα λοιπα, θα συμφωνησω με τον @Ariadne οτι για να εχει αποτελεσμα μια απεργια, πρεπει να γινει τοτε που ποναει περισσοτερο. (για καθε απεργια και για ολους τους κλαδους ισχυει αυτο).

απεργια το Σεπτεμβρη (και οποιαδηποοτε περιοδο μετα το τελος της σαιζον), τσουζει μονο τους νησιωτες. 

Link to comment
Share on other sites

Όταν είχε γίνει απεργία αρχές καλοκαιριού πριν λίγα χρόνια, τότε έπεσαν οι νησιώτες, οι επαγγελματίες, καραβολατρες κλπ να κατακρίνουν την απεργία τους, διότι καταστρέφεται ο τουρισμός!!! 

Link to comment
Share on other sites

ας μην την κανουν αυγουστο. και τελος ιουνιου ή πασχα να γινει μια εβδομαδα, θα εχει περισσοτερο αποτελεσμα και λιγοτερη επιπτωση στον τουρισμο.

οι νησιωτες ας σκεφτουν και λιγο παραπερα. τι θελουν; να μεινουν δυο μονο ομιλοι, που ο ενας θα ελεγχεται απο τον grimaldi και τα επιχειρηματικα συμφεροντα που εκπροσωπει, ο αλλος απο την Attica, δηλαδη απο αδιευκρινιστα ιαπωνικα συμφεροντα (fortress) και τσοντα η seajets με τη γνωστη κουλτουρα εταιρικης διακυβερνησης, ολοι τοτε με πληρωματα υποαμοιβομενα και με αβεβαιο εργσιακο καθεστως; τοτε θα ειναι καλυτερα για τον τουρισμο και τα νησια;

στην ΠΝΟ και τις υπολοιπες οργανωσεις των ναυτικων, το προβλημα δε νομιζω οτι ειναι τοσο ο χρονος της απεργιας, αλλα οτι τα ιδια ατομα εχουν βγαλει ριζες 30 χρονια και κανουν "συνδικαλισμο" για να εξυπηρετησουν προσωπικες στρατηγικες (οπως αλλωστε σε ολες τις συνδικαλιστικες οργανωσεις).

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Διαπραγματεύσεις για Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στα επιβατηγά πλοία

Quote

Ξεκίνησαν χθες οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στη διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) και τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) για την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας στα πληρώματα των επιβατηγών πλοίων (ακτοπλοϊκά, μεσογειακά-τουριστικά) για το 2019.

Οι δύο πλευρές αντάλλαξαν απόψεις, κατέθεσαν τις θέσεις τους, ωστόσο, όπως ήταν αναμενόμενο, δεν κατέληξαν σε συμφωνία και οι συζητήσεις θα συνεχιστούν την ερχόμενη Τετάρτη.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ΠΝΟ ξεκινά τις διαπραγματεύσεις της διεκδικώντας αύξηση 5%, ενώ οι ακτοπλόοι κάθισαν στο τραπέζι των συζητήσεων, λέγοντας «ναι» στην υπογραφή των ΣΣΕ αλλά με μηδενικές αυξήσεις.

Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ Μιχάλης Σακέλλης μιλώντας στην «Εφ.Συν.» δήλωσε ότι από την πλευρά τους υπάρχει καλή πρόθεση προκειμένου να υπογραφεί ΣΣΕ γιατί, όπως υποστήριξε, η «εργασιακή ειρήνη» είναι απαραίτητη, ωστόσο, όπως ανέφερε, είναι νωρίς ακόμα να έχει εικόνα για το πώς και πότε θα ολοκληρωθούν οι διαπραγματεύσεις.

Υπενθυμίζεται ότι πέρυσι έπειτα από πολύμηνες διαπραγματεύσεις και αφού μεσολάβησε και μια 48ωρη απεργιακή κινητοποίηση των ναυτεργατών, τελικά τον Σεπτέμβριο του 2018 οι δυο πλευρές συμφώνησαν στην υπογραφή ΣΣΕ με αύξηση 2% και με αναδρομική ισχύ από 1/1/2018 και την εκ νέου διαπραγμάτευση για το 2019. Στη διαπραγμάτευση οι ακτοπλόοι είχαν προτείνει μηδενικές αυξήσεις.

Ωστόσο, κάτω από το βάρος της απεργιακής κινητοποίησης και μάλιστα σε μια εποχή (τέλος Αυγούστου-αρχές Σεπτεμβρίου) ιδιαίτερα κρίσιμη για τον τουρισμό, έκαναν πίσω και συμφώνησαν σε αύξηση 2%.

Σημειώνεται ότι τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ, ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, ΠΕΕΜΑΓΕΝ σε χθεσινή ανακοίνωσή τους αναφέρουν ότι «η επιθετικότητα και η προκλητικότητα των εφοπλιστών σε βάρος των ναυτεργατών επιβεβαιώθηκαν και στη χθεσινή συνάντηση με τον ΣΕΕΝ για την ανανέωση των ΣΣΕ για το 2019».

Οπως κάνουν γνωστό οι διοικήσεις των σωματείων, οι ακτοπλόοι κατά τη διάρκεια της συνάντησης πρότειναν μηδενικές αυξήσεις για τις ΣΣΕ.

Τέλος, τονίζουν ότι οι εξελίξεις επιβάλλουν την οργάνωση και τον αγώνα μέσα και έξω από τα καράβια και καλούν τους ναυτεργάτες όλων των ειδικοτήτων να προετοιμάσουν απεργιακό αγώνα το πρώτο δεκαήμερο του Ιουνίου για τα οξυμένα προβλήματα του κλάδου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Συμφωνία μεταξύ της ΠΝΟ και του ΣΕΕΝ για την υπογραφή της νέας ΣΣΕ (Συλλογική Σύμβαση Εργασίας) 2019 στα επιβατηγά πλοία. Οι δυο πλευρές συμφώνησαν για αυξήσεις 2% με αναδρομική ισχύ από 1/1/2019.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Η πλειοψηφία του Ναυτεργατικού κόσμου όπως εκπροσωπείται από την πλειοψηφία των μελών της Διοίκησης της ΠΝΟ, ναυτεργατικά σωματεία που δεν ανεχόμαστε πλέον την πολιτική ακινησίας, και αδιαφορίας που εφαρμόζει συστηματικά τους τελευταίους μήνες ο Γενικός της Γραμματέας Γιάννης Χαλάς, με αποτέλεσμα τη πλήρη τελμάτωση των θεμάτων και προβλημάτων των συναδέλφων μας ναυτεργατών και των συνταξιούχων, πήραμε την πρωτοβουλία να βγάλουμε την Ομοσπονδία από το τέλμα με μοναδικό γνώμονα τα συμφέροντα του Κλάδου.

Προς αυτή την κατεύθυνση ζητήσαμε από τον Γενικό Γραμματέα, να συγκαλέσει άμεσα την Εκτελεστική Επιτροπή της ΠΝΟ με θέμα την σύγκληση Παναυτικού Συνεδρίου για την διενέργεια εκλογών στην Ομοσπονδία. Αντί όμως να συμμορφωθεί με τις εκ του Νόμου και του Καταστατικού υποχρεώσεις του ώστε να γίνει απρόσκοπτα η συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής, προτίμησε την τακτική των ανίερων συμμαχιών από το να ανταποκριθεί στο δίκαιο και πάνδημο αίτημα του κλάδου για αλλαγή.

Ως σύμμαχο και αρωγό στην τακτική του αυτή επιστράτευσε τα ταξικά σωματεία, που μέχρι πρόσφατα τον καταγγέλανε και τον καθυβρίζανε ως νόθο και εφοπλιστόδουλο! Σήμερα λοιπόν οι ίδιοι εκπρόσωποι της ΠΕΜΕΝ, του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και της ΠΕΕΜΑΓΕΝ ήταν στο πλευρό του! Και όχι μόνο αυτό. Ο Γενικός Γραμματέας έφτασε στο σημείο να συμβουλεύεται τον ταξικό του αντίπαλο Πρόεδρο της ΠΕΜΕΝ ο οποίος συνεπικουρείτο από τις «ταξικές δυνάμεις» του ΠΑΜΕ (ΚΚΕ) Πέρρο, Τούσσα & Σια το αν πρέπει να ξεκινήσει την συνεδρίαση! Και όχι μόνο αυτό. Στον χώρο που θα πραγματοποιούνταν η Εκτελεστική της ΠΝΟ παρευρίσκονταν άσχετα με τη ναυτεργασία, μέλη του ΠΑΜΕ τα οποία ουδεμία σχέση είχαν με την εκτελεστική της ΠΝΟ . Εκείνος μάλιστα όχι μόνο δεν τους ζήτησε να βγούν από την αίθουσα, όπως τον καλέσαμε να πράξει, αλλά υπάκουσε πρόθυμα στις συμβουλές και προτροπές τους και αποδέχτηκε πλήρως να μην γίνει η συνεδρίαση της Εκτελεστικής!

Δεν μένουμε πια με σταυρωμένα τα χέρια. Καταγγέλλουμε ευθέως και απερίφραστα τον Γενικό Γραμματέα και για τους ευκαιριακούς «ταξικούς» συμμάχους του για τη συμπεριφορά του αυτή. Είναι φανερό στον οποιονδήποτε ότι δεν εκφράζει και δεν υποστηρίζει πλέον τα επαγγελματικά δικαιώματα των Ελλήνων Ναυτεργατών.

Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η παραμονή του στην «καρέκλα» όπως αυτός την έχει φέρει στα «μέτρα» του.

Συνεχίζουμε την προσπάθεια με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των συναδέλφων μας ναυτεργατών ανεξαρτήτως ειδικότητας και κομματικής ταυτότητας για την σωτηρία και την αναγέννηση της ΠΝΟ επ’ωφελεία όλων ανεξαιρέτως των ναυτεργατών. Στο πλευρό μας έχουμε τις δυνάμεις της Προόδου και τις Εξέλιξης. Δεν θα ανεχθούμε την μεθοδευμένη υποβάθμιση της ΠΝΟ από ανίερες συμμαχίες, που έχουν στόχο την απαξίωση της και την διάλυσή της.

Οξυμένα θέματα των Ναυτεργατών όπως είναι η ανεργία, το φορολογικό, το ασφαλιστικό, η εκπαίδευση, οι κατακρεουργημένες οργανικές συνθέσεις, η προσέγγιση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, δεν μπορούν να περιμένουν.

Η επόμενη μέρα ήδη ξεκίνησε.

ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Ε.Ν. ΠΑΣΗΣ ΤΑΞΕΩΣ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΑΡΧΙΘΑΛΑΜΗΠΟΛΩΝ-ΘΑΛΑΜΗΠΟΛΩΝ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ-ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΕΚ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΤΩΝ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ ΠΑΣΗΣ ΤΑΞΕΩΣ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ Ε.Ν.

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ Ε.Ν. – Η ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΝΑΥΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΝ M/S-Ρ/Κ- O/Γ Ε.Ν.- Ο ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...