Jump to content
Shipfriends

Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (Π.Ν.Ο.)


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

Ας δούμε την αντίδραση της Π.Ν.Ο. σήμερα το πρωί, στην συγχώνευση -υποβάθμιση ουσιαστικά- του Υ.Ε.Ν. πριν ακόμα αυτή αναγγελθεί επίσημα, σε μία προσπάθεια (άκαρπη τελικά) να προλάβει και να μπλοκάρει τις όποιες εξελίξεις.

Quote
Την αντίθεσή της στην συγχώνευση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας εκφράζει με ανακοίνωσή της η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία:

<Η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία (ΠΝΟ), με αφορμή πληροφορίες του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, ότι δηλ. το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας πρόκειται να συγχωνευθεί με άλλο Υπουργείο, χάνοντας έτσι την αυτονομία και αυτοτέλειά του, δηλώνει ότι μια τέτοια απόφαση θα είναι επιζήμια για την ναυτιλία μας, την πρώτη σε μέγεθος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, και θα στερήσει από την ναυτεργατική οικογένεια παράδοση δεκαετιών, σε ό,τι αφορά τον τρόπο αντιμετώπισης των ιδιαιτέρων προβλημάτων που απασχολούν τους ναυτεργάτες.

Εκτιμούμε ότι τυχόν απώλεια της αυτονομίας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας θα έχει επιπτώσεις και στον διεθνή χώρο, πέραν βεβαίως της αυτονόητης επίπτωσης να υποβαθμισθεί η εικόνα της ναυτιλίας μας διεθνώς.

Είναι γνωστό ότι η ελληνική εμπορική ναυτιλία με το συνάλλαγμα που εισάγεται στη χώρα μας από τους ναυτεργάτες, συνιστά αδιαφιλονίκητο πυλώνα ενίσχυσης της εθνικής μας οικονομίας και μάλιστα σε εποχή διεθνούς οικονομικής κρίσης, οι επιπτώσεις της οποίας άρχισαν να πλήττουν και τη χώρα μας.

Σε εποχή που η προσέλκυση νέων και παραμονή τους στο ναυτικό επάγγελμα ιεραρχείται σαν πρώτη προτεραιότητα για την ναυτιλία μας, μια και η δεξαμενή του έμψυχου δυναμικού έχει στερέψει επικίνδυνα, τυχόν απώλεια της αυτονομίας του Υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας θα στείλει λάθος μήνυμα στους νέους μας και θα αναχαιτίσει την προσπάθεια ενίσχυσης του στελεχιακού δυναμικού της ναυτιλίας μας>.

Μετά από τα παραπάνω, η Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, απευθυνόμενη προς κάθε κατεύθυνση, τονίζει ότι δεν πρόκειται να αποδεχθεί ένα τέτοιο ενδεχόμενο, και θα το αντιπαλέψει με κάθε τρόπο, γιατί εν κατακλείδι θεωρεί ότι δεν θίγει μόνο τα συμφέροντα των ναυτεργατών αλλά και της σύνολης εθνικής οικονομίας.

Πηγή : Marinews.gr

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αν και η γνώμη μου για την δρομολόγηση του πλοίου είναι γνωστή, δεν μπορώ διαβάζοντας την πιο κάτω ανακοίνωση της ΠΝΟ να μην αναρωτηθώ αν νομιμοποιείται η ομοσπονδία να διενεργήσει τέτοιου είδους ελέγχους σε ένα οποιοδήποτε πλοίο, πόσο μάλλον περισσότερο σε ένα πλοίο "ξένων" συμφερόντων.

Δεν γνωρίζω, και το υπογραμμίζω, αλλά μου φαίνεται περίεργο ένα στην ουσία συνδικαλιστικό όργανο να έχει τέτοια δυνατότητα. Θα μου ακουγόταν πολύ πιό λογική μία καταγγελία - ερώτηση σε κάποια αρμόδια αρχή, π.χ. στο λιμεναρχείο το οποίο και θα μπορούσε να προχωρήσει σε τέτοιου είδους έλεγχο.

Σημ. Οι υπογραμμίσεις στην ανακοίνωση είναι δικές μου, και υποδεικνύουν τα σημεία που μου δημιούργησαν τις απορίες.

Η ΠΝΟ εξέδωσε την ακόλουθη ανακοίνωση:

<Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας κατά την σημερινή συνεδρίασή της, αφού ενημερώθηκε ότι το υπό Ιταλική σημαία Ε/Γ-Ο/Γ πλοίο “CRUISE EUROPA”, επανδρωμένο με Ιταλούς, Ρουμάνους και Βουλγάρους ναυτικούς κατέπλευσε στο λιμάνι της Πάτρας προκειμένου να εκτελεί δρομολόγια μεταξύ Ελλάδος και Ιταλίας, απεφάσισε κλιμάκιο της Ομοσπονδίας να μεταβεί άμεσα στην Πάτρα προκειμένου να γίνουν επιτόπιοι έλεγχοι ώστε να διαπιστώσει κατά πόσον οι όροι εργασίας και αμοιβής των Ρουμάνων και Βουλγάρων είναι με βάση την Ιταλική Συλλογική Σύμβαση. Επίσης, κατά πόσον η σύνθεση του πληρώματος είναι σύμφωνη με τις πραγματικές ανάγκες του πλοίου.

Επειδή υπάρχουν βάσιμες ενδείξεις ότι η προσπάθεια που γίνεται για την δρομολόγηση του ανωτέρω πλοίου – και όχι μόνο – έχει σαν σκοπό την επίθεση ενάντια στα δικαιώματα των Ελλήνων ναυτεργατών είτε αφορούν εργασιακά, είτε ασφαλιστικά ή κοινωνικά θέματα, η Διοίκηση της Ομοσπονδίας είναι υποχρεωμένη να τα προφυλάξει από οποιονδήποτε κίνδυνο, οπουδήποτε και αν προέρχεται.

Προς τον σκοπόν αυτόν, απεφάσισε ακόμη, το κλιμάκιο να ενημερώσει σχετικά τα πληρώματα όλων των επιβατηγών πλοίων και να τους ζητήσει να βρίσκονται σε πλήρη ετοιμότητα και επαγρύπνηση σε προσεχές κάλεσμα της Ομοσπονδίας για οιανδήποτε παρέμβαση>.

Πηγή : Marinews.gr

Link to comment
Share on other sites

αντιστοιχα προβληματα ειχε αντιμετωπισει και η Attica οταν δρομολογησε τα πλοια της Φινλανδια-Γερμανια. οχι μονο ειχαν επιβληθει απο τα συνδικατα και φινλανδοι αξιωματικοι, αλλα (αν κανω λαθος διορθωστε με) οι ελληνες με τους φινλανδους ειχαν διαφορετικο rotation (οι φινλανδοι ειχαν περισσοτερες μερες off).

δεν ξερω αν οφειλεται στην ΠΝΠ ή στην δυνατη βροχη:rolleyes:, αλλα το Cruise μεχρι τις 18.30 ηταν ακομη στο 14

Link to comment
Share on other sites

Τότε και με την ΑΤΤΙΚΑ πέρα των αδειών επεβλήθηκε ο μισθός ανά ειδικότητα όπως όριζε η οικεία συλλογική σύμβαση εργασίας.

Προφανώς η ΠΝΟ υποπτεύεται ότι οι Ρουμάνοι και οι Βούλγαροι λόγω χαμηλότερου μισθολογικού επιπέδου που έχουν στην χώρα τους θα αμοίβονται κι αναλόγως κάτι που θα απέχει από την ιταλική συλλογική σύμβαση εργασίας.

Όχι ότι μας έπιασε η εγνοια για του βαλκανικούς μας σύντροφους, απλά προσπαθεί με κάθε μέσο να αναδείξει το θέμα με το ξένο πλήρωμα, να φέρει πιθανόν προβλήματα στην φόρα,...

Κατά την γνώμη μου δεν κάνει κι άσχημα.B)

Link to comment
Share on other sites

...Κατά την γνώμη μου δεν κάνει κι άσχημα.B)

Συμφωνώ απόλυτα, καθόλου -μα καθόλου- άσχημα δεν κάνει ;).

Εμένα η απορία μου συνίστατο στο αν έχει την δυνατότητα μία ομοσπονδία, ένα συνδικαλιστικό όργανο στην ουσία, να προβεί σε έναν τέτοιον έλεγχο. Και πως γίνεται ένας τέτοιος έλεγχος ??? Πάνε 5-10 άτομα στο πλοίο και ζητάνε να δουν π.χ. "κατά πόσον η σύνθεση του πληρώματος είναι σύμφωνη με τις πραγματικές ανάγκες του πλοίου" ??? Και είναι υποχρεωμένος ο πλοίαρχος ή η λιμενική αρχή να απαντήσει στις όποιες ερωτήσεις τεθούν ???

Άλλο πράγμα να έχουν πρόσβαση στα στοιχεία ενός πλοίου ή στην σύνθεση του πληρώματος του οι λιμενικές αρχές και άλλο μία ομοσπονδία εργαζομένων. Κάνω λάθος ???

Link to comment
Share on other sites

Πιθανότατα θα κάνουν καταγγελία στο ΚΛ Πάτρας ΄και μετά οι λιμενικοί με παρόντα κάποιον εκπροσωπο της ΠΝΟ θα ψάξουν το θέμα .

Σίγουρα η ΠΝΟ δεν έχει καμια αρμόδιοτητα να κάνει από μόνη της τετοιο πραγμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

«Θα τα πούμε στους καταπέλτες».... ήταν η απάντηση των συνδικαλιστών της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) στην πρόταση των ακτοπλόων για τις νέες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας του 2010.

Ακριβείς πληροφορίες αναφέρουν ότι στη σημερινή συνάντηση ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας (ΕΕΝ) κ Απόστολος Βεντούρης πρότεινε μηδενικές αυξήσεις και μείωση των επιδομάτων κατά 10% κινούμενος στο πλαίσιο της εισοδηματικής πολιτικής της κυβέρνησης.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Οι μηχανικοι ανηκουν στα κατωτερα πληρωματα;

Αξιωματικοί: Α' - Β' - Γ' μηχανικός, ηλεκτρολόγος

Κατώτερο πλήρωμα: λαδάδες, καθαριστές κτλ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

το ΣΔΟΕ (οπως τελως παντων λεγεται τωρα), εκανε ελεγχο στην ΠΝΟ. (με αλλα λογια ή ησυχαζετε ή βγαζουμε τα "απλυτα" σας στη φορα). ομως, ο υπουργος ΠΡΟΠΟ και ποντοπορου, ειναι δυσαρεστημενος με το γεγονος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ραντεβού μετά τον Δεκαπενταύγουστο δίνουν οι συνδικαλιστές της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας με τους καταπέλτες των πλοίων της ακτοπλοΐας, αφού η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας αποφάσισε πριν από λίγο να μην προχωρήσει σε απεργιακές κινητοποιήσεις εντός των θερινών διακοπών.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Βγαίνουν κ υπερασπίζονται τους ναυτικούς ποιοι???Αυτοι που είναι βολεμένοι??Αυτοί που δεν έχουν δουλέψει ποτέ??? Στην πράξη τί γίνεται????

Έχεις δει το φυλλάδιο κάποιου από αυτούς που εσύ λες ότι δεν έχουν δουλέψει ποτέ ή μιλάς απλά για να μιλάς; Άσε θα σου απαντήσω εγώ που έχω δει και φυλλάδιο και από όλα. Γύρω στα 30 χρόνια μέσα στα καράβια σου κάνει ή έχεις κάτι άλλο να μας πεις;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Ανησυχία επικρατεί στους περίπου 1100 εργαζόμενους στην Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης, καθώς δεν τους έχει καταβληθεί ακόμη ο μισθός του Δεκεμβρίου. Επιπλέον η εταιρία, για πρώτη φορά στα χρονικά της, αποφάσισε φέτος να τους καταβάλει το δώρο των Χριστουγέννων τμηματικά, σε δυο δόσεις, μια πριν και μία μετά τις γιορτές.

Η αναστάτωση εντείνεται στους κόλπους των εργαζομένων, καθώς η εταιρεία δεν δίνει τις απαιτούμενες εξηγήσεις, για το λόγο της καθυστέρησης, ούτε προσδιορίζει τον χρόνο καταβολής των χρημάτων τους, αφήνοντας στον αέρα τόσες οικογένειες, πολλές από τις οποίες αντιμετωπίζουν ακόμη και βιοποριστικό πρόβλημα, καθώς ο μισθός τους αποτελεί το μοναδικό τους εισόδημα.

protothema.gr

που μπορουμε να διαβασουμε την ανακοινωση της ΠΝΟ για το θεμα;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Να θυμηθουμε επι Adriatic Lines τι εκανε η ΠΝΟ

Εδώ και κάμποση ώρα τηλεοπτικό κανάλι που εδρεύει στο Φάληρο αναφέρει ότι από το πρωί υπάρχει πρόβλημα με κατάληψη του καταπέλτη του Ropax στο λιμάνι της Κορίνθου από μέλη συνδικαλιστικής οργάνωσης που πρόσκειται στην αριστερά με αίτημα την πρόσληψη 55 Ελλήνων ναυτικών.Μίλησε και ο δικηγόρος της εταιρείας ο οποίος μιλά για μηνύσεις κλπ κλπ κλπ ....

Μετα το ROPAX 1 και το ROPAX2 εδεσε στη Κορινθο

Στο λιμάνι της Κορίνθου «έδεσε» στις 9:15 το «Ropax 2», το δεύτερο φορτηγό πλοίο της Adriatic Lines.

Περίπου 70 ναυτεργάτες, μέλη της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, έχουν συγκεντρωθεί στο λιμάνι προκειμένου να εμποδίσουν τον απόπλου του φορτηγού-πλοίου που είναι προγραμματισμένος για τις 18:00.

Ζητούν με αυτό τον τρόπο την πρόσληψη Ελλήνων ναυτεργατών και διαμαρτύρονται για το καθεστώς εργασίας των Ρουμάνων που απασχολούνται ήδη ως πλήρωμα. Από την Τρίτη, παραμένει αποκλεισμένο στο λιμάνι της Κορίνθου το «Ropax 1», της ίδιας εταιρείας

Απο τη zougla

Μηπως τωρα τα ROPAX εχουν Ελληνες και για την ΠΝΟ ειναι ολα καλα...η μηπως οχι...? :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τα κριτήρια είναι σχετικά με την εταιρεία διαχείρισης του κάθε πλοίου και όχι με την εθνολογική σύνθεση του πληρώματος. Εξάλλου ιδεολογικά πρόκειται περί διεθνιστών. Σωστά?

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε πει για τα κριτηρια

θα προτεινα παντως σαν μια ενδειξη καλης θελησης, τα επομενα δυο κρουαζιεροπλοια της Holland America να ονομαστουν ΚΝΑΤERDAM & PAMERDAM. εναλλακτικα θα προτεινα να τυπωθει το διαφημιστικο υλικο της pullmantur, σε γνωστη εταιρεια που εχει απασχολησει τη γερμανικη δικαιοσυνη.B)

Link to comment
Share on other sites

για τα Ropax και τη συνθεση τους δεν ασχολειται πια ε;

Ποιος είπε ότι δεν ασχολείται?? Το Φεβρουάριο σε συνάντηση μελών της ΠΝΟ με εκπρόσωπο της ΝΕΛ, συζητήθηκε το θέμα της σύνθεσης των δυο πλοίων. Η ΠΝΟ κατάφερε πρώτα από όλα να αυξηθεί το πλήρωμα τους κατά 10 άτομα, έτσι από 30 άτομα έφτασε στα 40 άτομα. Τα δέκα επιπρόσθετα άτομα είναι Έλληνες ναυτικοί. Ενώ μετά τη λήξη των συμβάσεων των ξένων ναυτικών, η εταιρεία δεσμεύτηκε ότι θα αντικαθιστούνται με Έλληνες. Μόνο εκεί αντέδρασε η ΠΝΟ, γιατί οι συμβάσεις των ξένων ναυτικών είναι εξάμηνες και θα πήγαινε πολύ πίσω το θέμα. Τις έδωσαν κάποια προθεσμία και θα το ξανασυζηταγαν το θέμα

Link to comment
Share on other sites

θες να πεις οτι στο olympus εχουν ναυτολογηθει και ελληνες ναυτικοι (περα απο τους ρουμανους) και η διαφορα που ειχαν με την προηγουμενη διαχειριστρια (adriatic) ηταν μονο να παρει 10 επιπλεον ελληνες (περα απο τους ξενους που ειχε ηδη) ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...