Jump to content
Shipfriends

Ποντοπόρος. Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.


Recommended Posts

On 2/13/2011 at 2:46 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Τέλος, το Asphalt/Bitumen Tanker FLEGRA (1993, IMO 8607634), υπό Παναμαική σημαία από 01-08-2010, αναφέρεται στο equasis ως παροπλισμένο από τον Ιούλιο του 2010, και ανήκει από την ίδια ημερομηνία στην εταιρεία PALMYRA NAVIERA SA με έδρα στην χώρα μας. Προηγούμενα ονόματα του, ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, OCEAN ONYX και TONG SHENG.

Μας άφησε χρόνους ως Sea Princess...

Link to comment
Share on other sites

Μπόμπολας σε Βενιάμη: «Με εξαπάτησες, μου έφαγες 39 εκατ.»

Quote

Σε δικαστικό πόλεμο με βαριές καταγγελίες οδηγήθηκε η εμπορική σύμπραξη Μπόμπολα και Βενιάμη του 2007, για την αγορά και διαχείριση τεσσάρων δεξαμενόπλοιων αξίας 500 εκατ. δολαρίων.

Στο εξώδικο που έστειλε το προηγούμενο διάστημα ο Γιώργος Μπόμπολας στον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, Θεόδωρο Βενιάμη, κάνει μεταξύ άλλων λόγο για «εξαπάτηση» με τον ίδιο να καταβάλει συνολικά ποσό άνω των 41 εκατ. δολαρίων και τελικά να εισπράττει πίσω ποσό μόλις 3 εκατ. δολαρίων.

Όπως περιγράφει ο επιχειρηματίας πείστηκε από τον κ. Βενιάμη για ναυπήγηση και εκμετάλλευση αρχικά 4 πλοίων ξηρού φορτίου.

«Δυστυχώς, αυτό που μου απέκρυψες επιμελώς, ήταν ότι το εν λόγω εγχείρημα είχε σχεδιαστεί εξαρχής έτσι ώστε να είναι μεν ιδιαίτερα επωφελές αλλά αποκλειστικά και μόνο για εσένα, ενώ για εμένα θα συνεπαγόταν μόνο έξοδα και ζημία…», αναφέρεται χαρακτηριστικά στο εξώδικο.

Παράλληλα, ο επιχειρηματίας υποστηρίζει ότι ο κ. Βενιάμης παρουσίασε ότι όχι μόνο δεν υπάρχουν κέρδη από τη σύμπραξη, αλλά έχουν χαθεί και τα 40 εκατ. δολάρια μαζί με τα τέσσερα δεξαμενόπλοια.

Τον κατηγορεί ότι «χρέωνε έξοδα διαχείρισης των πλοίων 6,5%, αντί για 1%, και με την πάροδο των χρόνων χάθηκαν όχι μόνο τα επενδεδυμένα κεφάλαια αλλά και τα 4 δεξαμενόπλοια».

«Επειδή εκμεταλλεύτηκες την καλή μου πίστη, την εμπιστοσύνη μου προς το πρόσωπό σου ως δήθεν ειδικού στον τομέα του εφοπλισμού και το γεγονός ότι τόσο εγώ όσο και οι εκπρόσωποί μου στις πλοιοκτήτριες εταιρείες δεν είχαμε ασχοληθεί ποτέ με τον εφοπλισμό και τη ναυτιλία (…) με εξαπάτησες, ώστε να συμπεριληφθούν στις οικείες συμβάσεις υπέρογκες, χρεώσεις, προμήθειες, αμοιβές και άλλες νεφελώδεις επιβαρύνσεις προς όφελος των διαχειριστικών εταιριών σου…»

Στη συνέχεια, όπως αναφέρει το εξώδικο, ο κ. Μπόμπολας πείστηκε να συμμετάσχει σε αγορά και εκμετάλλευση άλλων δύο πλοίων.

Και σε αυτή την περίπτωση, όπως ισχυρίζεται, «μέχρι το έτος 2018 δεν είχα εισπράξει ούτε ένα δολάριο από την εκμετάλλευση των ως άνω πλοίων, αναγκάστηκα να σου πουλήσω τις μετοχές μου στις πλοιοκτήτριες εταιρείες, έναντι 3 εκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με δύο ιδιωτικά συμφωνητικά που υπογράψαμε την 18.09.2018».

«Είμαι αποφασισμένος στη δύση της επιχειρηματικής μου ζωής να αποκαλύψω το ποιος πραγματικά είσαι (…)» τονίζεται στο εξώδικο από την πλευρά του Γιώργου Μπόμπολα.

Και συνεχίζει:

«Είμαι αποφασισμένος στη δύση της επαγγελματικής μου ζωής να αποκαλύψω το ποιος πραγματικά είσαι…

Έχεις δημιουργήσει ένα ψεύτικο προφίλ του δήθεν φιλάνθρωπου, αυτοδημιούργητου και υποδειγματικού εφοπλιστού-πλοιοκτήτη, ο οποίος λειτουργεί με τους συνεργάτες-συνεταίρους του, οι οποίοι τον εμπιστεύονται, όπως έκανα και εγώ, ενώ στην πραγματικότητα δεν είσαι τίποτε άλλο παρά ένας κοινός απατεώνας, όπως σε είχε περιγράψει ακριβώς σε εμένα και ο αείμνηστος δικηγόρος μου Τρύφων Κουταλίδης, ο οποίος, όπως κι εγώ, είχε πέσει θύμα αυτής της δήθεν αξιόπιστης προσωπικότητάς σου και σου είχε εμπιστευθεί, όπως κι εγώ, τα τίμια χρήματά του, για να τα διαχειριστείς.»

 

Link to comment
Share on other sites

Παμμέγιστο ξεκατίνιασμα. Εδώ είναι που κολλάει αυτό που έχει πεί ο Βίας ο Πριηνεύς: Δεν ήξερες, δε ρώταγες?

Edited by Nick the Greek
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
On 4/15/2017 at 1:30 AM, proud_ionian said:

μην ξεχνατε, οπως εχουμε ξαναπει, οι τραπεζες πιεζονται να ξεφορτωθουν μη τραπεζικες δραστηριοτητες. ειναι μνημονιακη υποχρεωση. θα δουμε πολλα ακομη.

Ειναι πολλα χρονια που συζηταμε οτι οι τραπεζες πιεζονται να ξεφορτωθουν μη τραπεζικες δραστηριοτητες, αλλα και τα "κοκκινα δανεια" (μη εξυπηρετουμενα ανοιγματα, ανω του ενος ετους).

Πριν δυο μερες, η Πειραιώς Financial Holdings, μητρικη της Τραπεζας Πειραιως, ανακοινωσε συμφωνια της Τραπεζας Πειραιως με την Davidson Kempner Capital Management LP, για την πωληση χαρτοφυλακίου κόκκινων ναυτιλιακών δανείων λογιστικής αξίας €400εκ. Η DK αγοραζει με 53 cents το ευρω, θα δωσει δηλαδη γυρω στα €212 εκ. 

Η Πειραιως μειωνει τον δεικτη μη εξυπηρετουμενων ανοιγματων κατα 1%, ενω μαζι με καποια αλλα project πωλησεων κοκκινων δανειων και αποσχισης δραστηριοτητων (διαχειριση πιστωτικων καρτων), αυξανεται κατα 1% ο δεικτης κεφαλαιακης επαρκειας της Τραπεζας.

Η συμφωνια υποκειται στην εγκριση των εποπτικων αρχων κλπ.

Μεχρι εδω καλα. Τα παραπανω μας τα ειπαν και τα ελληνικα οικονομικα sites, πχ ημερησια και euro2day.

H Tradewinds σημερα ειχε και μερικα tips:P παραπανω

Η DK ειχε ξαναψωνισει ναυτιλιακα δανεια απο την Πειραιως το 2019. Χαρτοφυλακιο λογιστικης αξιας €507εκ το πηρε για €240εκ. Τζαμπα τα δινω καλε κυρια τζαμπα.

Πριν απο αυτο η πειραιως ειχε δωσει αλλο ενα πακετο ναυτιλιακων δανειων (Nemo Project), αξιας γυρω στα €600εκ.

Eκτος απο την Πειραιως η DK εχει και αλλα παρε δωσε με την ελληνικη ναυτιλιακη κοινοτητα. Το 2019 ειχε αγορασει τον στολο Bulk Carrier του Γιαννη Φραγκου (4 πλοια της Irika Shipping, τα οποια διαχειριζονταν η Αγγελικη Φραγκου).

Χωρις να διευκρινιζεται περισσοτερο στις ανακοινωσεις, θεωρω οτι τα πωληθεντα δανεια αφορουν την ποντοπορο και οχι τις γνωστες μας ιστοριες Attica & ANEK. Εκει ειναι αλλο σηριαλ.

Στo δημοσιευμα της Tradewinds γινεται και μια συνοπτικη αναφορα στην αποσχιση ολων των κοκκινων δανειων της Τραπεζας Πειραιως.

Μια απο τις μνημονιακες υποχρεωσεις των 4 συστημικων τραπεζων, προκειμενου να διασωθουν και να παραμεινουν συστημικες ηταν να ξεφορτωθουν τα κοκκινα δανεια. Τα κεφαλαια των μνημονιων που προοριζονταν για τη διασωση των Τραπεζων (δεν το αναλυω περισσοτερο το διαδικαστικο κομματι) περασαν μεσα απο το Ταμειο Χρηματοπιστωτικης Σταθεροτητας, το οποιο εχει τον πρωτο και τον τελευταιο λογο σε ολες τις αποφασεις των 4 Τραπεζων, ανεξαρτητα απο τη μετοχικη του συμμετοχη σε αυτες. Γι'αυτο σε οποια συμφωνια των Τραπεζων ανακοινωνεται, υπαρχει η υποσημειωση για την αναμονη του ΟΚ του ΤΧΣ΄

Επειδη προφανως δεν ηταν δυνατο σε 4-5 χρονια να αποπληρωθουν τα κοκκινα δανεια ή να γινουν βιωσιμες ρυθμισεις, επελεγη η λυση να πουληθουν σε funds. Τα μεγαλα επιχειρηματικα χαρτοφυλακια, πωληθηκαν πακετακι πακετακι και τα δανεια της πλεμπας (retail στην τραπεζικη αργκω), μεταβιβασθηκαν σε θυγατρικες για να πουληθουν αυτες σε επενδυτες. Η Πειραιως και η Alpha ακολουθησαν καρμπον το ιδιο μοντελο. Η μητρικη εισηγμενη εταιρια εγινε holding, η Τραπεζα, με τις καταθεσεις και το υγιες δανειακο χαρτοφυλακιο εγινε μια νεα , θυγατρικη που κρατησε το γνωστο ονομα και τα κοκκινα δανεια, με τις εξασφαλισεις τους, αλλα και το προσωπικο που τα διαχειριζονταν περασαν σε αλλη θυγατρικη (Intrum στην Πειραιως, Cepal στην Alpha) οπου η ιδιοκτησια περνα σιγα σιγα σε ξενους επενδυτες. Στην Intrum η Πειραιως εχει κατω απο 20% και το 80% το εχει η σουηδικη Intrum, ενω η Cepal εχει πλεον πουληθει, σε ποια αλλη, στην Davidson Kempner.

Tα funds γενικως ειναι πιο ευελικτα, γιατι εχουν αγορασει με μεγαλα discount, αλλα και δεν υποκεινται στους εποπτικους περιορισμους που υποκεινται οι Τραπεζες. Ειδικα τα μεγαλα ψαρια οφειλετων δεν χαλιουνται ιδιαιτερα οταν πωλουνται τα δανεια τους (εχουν απασχολησει τον τυπο πολλες περιπτωσεις, κυριως ναυτιλιακων δανειων).

Sorry για το off topic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

416 κιλα κοκαΐνης, βρεθηκαν στο Cyprus Bravery της Safe Bulkers. Στην Αδελαΐδα της Αυστραλιας συλλήψανε το πλοίο και μέλη του πληρώματος.

Οι κατηγοριες βαραινουν Φιλιππίνια μελη του πληρωματος. Προκειται για τη μεγαλυτερη ποσοτητα ναρκωτικων που εχει κατασχεθει στην πολιτεια της Νοτιας Αυστραλιας.

Απο οτι αναφερει το δημοσιευμα, υπηρξε καρφωτη, η αστυνομια ψαχνοταν και τελικα ανακαλυψε ιτθ οι τυποι ειχαν πεταξει στη θαλασσα

Link to comment
Share on other sites

Ντάξ. Ορισμένα πράγματα δεν αλλάζουν ποτέ. Φυσικά δε θα μπορούσε ποτέ να γραφτεί ένα τέτοιο κείμενο από το Βαξεβάνη που να αναφέρει απλά τα γεγονότα. Εφ' όσον υπάρχει σύνδεση με άνθρωπο της πλουτοκρατίας, είναι καθήκον μας να γράψουμε ένα κείμενο με ταξικό χαρακτήρα που να είναι γραμμένο με ένα τέτοιο τρόπο ώστε ο αναγνώστης να κάνει το συνειρμό ότι ο ίδιος ο πλοιοκτήτης είναι εμπλεκόμενος. Και φυσικά την ίδια στιγμή να μη μπορεί να μας κάνει και κανείς μήνυση για δυσφήμιση.

Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας λίγο ινβεστιγκέσιο σήμερα, μαθαίνω πως το πλοίο όταν έφτασε στην Αδελαίδα έγινε φύλλο και φτερό επί μέρες, ανέβηκαν δεκάδες αστυνομικοί με σκυλιά και διάφορα τεχνικά μέσα. Δεν βρέθηκε τίποτα και στο πλοίο δώθηκε απόπλους για δεύτερο Αυστραλιανό λιμάνι όπου και θα συνέχιζε τη φόρτωση. Ενόσω το πλοίο φόρτωνε στο δεύτερο λιμάνι, εντοπίστηκαν τα ναρκωτικά και στο πλοίο δώθηκε εντολή άμα το πέρας της φορτώσεως να κατευθυνθεί και πάλι στην Αδελαίδα. Δεύτερος γύρος ερευνών επί μέρες όπου και πάλι δε βρέθηκε τίποτα(φαινομενικά τουλάχιστον), έγιναν όμως οι συλλήψεις των τεσσάρων και το πλοίο έφυγε κανονικά για το ταξίδι του.

 

Να το πώ έτσι και βάση εμπειρίας(εμπειρίας όχι στο λαθρεμπόριο ναρκωτικών, στις Αυστραλιανές αρχές:D ) :αν οι Αυστραλοί είχαν έστω υποψίες πως υπήρχαν κι άλλοι εμπλεκόμενοι(μηδέ εξαιρουμένης και της πλοιοκτήτριας εταιρείας), δε θα δίσταζαν να κρατήσουν πλοίο και πλήρωμα μέχρι να βγάλει ο ήλιος κέρατα. Η άλλη ανάγνωση της εύστοχής σου παρατήρησης είναι ότι με όλο τον χρόνο και μέσα που είχαν στη διάθεσή τους οι Αυστραλοί, αν είχε όντως μεταφερθεί τέτοια ογκώδης ποσότητα επάνω στο πλοίο, θα είχαν βρεί ξεκάθαρες ενδείξεις. Όπως και να έχει, εγώ αν ήμουν ο πλοιοκτήτης, στην επόμενη ευκαιρία θα άλλαζα όλο το πλήρωμα, just in case.

 

Εγώ αυτό που θεωρώ αλητεία είναι να γράφεις ένα κείμενο που να δημιουργεί ξεκάθαρες εντυπώσεις εναντίον ενός συγκεκριμένου ανθρώπου, στοχοποιώντας τον και μη δίνοντάς του καν τη δυνατότητα να πεί κι εκείνος τη δική του ιστορία, όπως υπαγορεύει και η περιβόητη δεοντολογία του άσπιλου κατά τα άλλα σιναφιού τους. Άλλοι τους λένε "δημοσιογραφικά πιστόλια", εγώ τους λέω "δημοσιογράφους τζούκ-μπόξ": αν βάλεις μέσα το κέρμα σου, θα τραγουδήσουν το τραγούδι που σου αρέσει:rolleyes:. Γιώργο(Τράγκα) ζείς, εσύ τους οδηγείς.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
On 12/9/2011 at 3:32 PM, enas chiotis said:

το συμπαθές edro iii επροσάραξε χθες στις ακτές της κύπρου.

Παρόλο που έχουν περάσει 11 χρόνια, το Edro III είναι ακόμα ατόφιο στο σημείο που έχει προσαράξει στη Πάφο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
On 1/20/2018 at 1:15 PM, Nick the Greek said:

Ένα άρθρο για μια εταιρεία που δε βλέπουμε συχνά στον ελληνικό τύπο, τη Glencore και τη σύνδεσή της με την Ελλάδα. Μεταλλευτικός γίγαντας που -προσπαθεί να- κρατάει τα χαρτιά της και τα του οίκου της μακριά από την επικαιρότητα. Πολλές φωνές και ψίθυροι κατά καιρούς για τις πρακτικές της, ειδικά όσον αφορά τις επενδύσεις της σε αναπτυσσόμενες χώρες.

 

Τα είπε ο αόρατος ασκητής της Άνω Μεράς:D. Αναφέρει η Tradewinds, πως μια θυγατρική της Glencore με έδρα το ΗΒ βρίσκεται σε ακροαματική διαδικασία στο δικαστήριο με την κατηγορία της δωροδοκίας. Κατά τα λεγόμενα στο δικαστήριο, ανάμεσα στο 2011 και το 2016 έστειλαν σε μετρητά και με ιδιωτικό τζέτ σε 5 διαφορετικές Αφρικανικές χώρες περίπου 30 εκατομμύρια δολλάρια σε δωροδοκίες με αντάλλαγμα την υπογραφή συμβολαίων εκμετάλλευσης διαφόρων φυσικών πόρων. Την ίδια στιγμή υπάρχει και το FBI που κάνει ανάλογη έρευνα η οποία υπολογίζεταιπως θα αποφέρει πρόστιμα ύψους 1.5 δισεκατομμυρίων δολλαρίων για τη Glencore σε 3 διαφορετικές χώρες. Το ερώτημα φυσικά είναι αφού είναι πιο αμαρτωλοί απ' τη Μαντάμ Ικονοπέσκου, γιατί δεν τους κλείνουν? Ρητορική η ερώτηση :rolleyes:. Φαντάσου λέει τώρα να είχαμε στην Ελλάδα κανέναν ανάλογο φυσικό πόρο. Με κοντέινερ θα στέλνανε τα λεφτά :D.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους. Δεν ξέρω βέβαια αν είναι το σωστό thread για την απορία που έχω άλλα ας το προσπαθήσω 🙂Έχουμε μια απορία σχετικά με την διάρκεια ταξιδιού ενός εμπορικού πλοίου από Ευρώπη προς Αυστραλία. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την οποία απάντηση. 

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου. Ψάχνω κατά προσέγγιση, πάντα, την πιθανή διάρκεια ταξιδιού ενός container ship πχ, από το Ρότερνταμ ας πούμε μέχρι το οποίο λιμάνι μπορεί να πιάσει στην Αυστραλία. Επειδή έχουμε μια "διαφωνία" με έναν συνάδελφό μου, μήπως και καταφέρουμε να βρούμε μια άκρη. 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Κατάλαβα. Δε νομίζω πως υπάρχει σωστή και λάθος απάντηση να σου πω την αλήθεια. Σε μια άλλη ζωή, που ασχολούμουν με τα container, υπήρχε απ' ευθείας γραμμή Μεσόγειος - Αυστραλία που πέρναγε από τον Πειραιά. Στην περιστροφή πρός νότο τα πλοία πήγαιναν Πειραιά - Colombo - Singapore και μετά ή Αδελαίδα ή Μελβούρνη. Τουρμπινάδικα εκείνα τα πλοία τότε, καίγανε περίπου 120 τόνους και είχαν ταχύτητα 21 μίλια. Κάτι τέτοιο μαζί με την παραμονή στα λιμάνια και το Κανάλι, θα πήγαινε γύρω στον 1 μήνα για να φτάσει από τον Πειραιά στην Αδελαίδα. Ενδεικτικά αυτό.

 

Από κεί και πέρα εξαρτάται από το ποιά και πόσα λιμάνια πιάνει το κάθε πλοίο, πόσες και ποιές μεταφορτώσεις θα γίνουν(πχ. Μάλτα, Σιγκαπούρη, κάπου αλλού?), με ποιά ταχύτητα θα πηγαίνει το πλοίο(γιατί τα 21 μίλια κομματάκι χλωμά σήμερα, τουλάχιστον όχι σε όλα τα πλοία επάνω στα οποία θα μπεί το κουτί). Οπότε δεν υπάρχει συγκεκριμένη απάντηση. Πάντως θα έλεγα πως μιλάμε για τουλάχιστον ένα μήνα από τη Μεσόγειο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει ένα πολύ ενδιαφέρον δημοσίευμα σήμερα η Tradewinds, σχετικό με τις εταιρείες Ilios Shipping και Arion Chartering, Ακτή Μιαούλη 41 και οι δύο, εμφανίζονται σαν εμπορικοί και τεχνικοί διαχειριστές, όπως και τελικός πλοιοκτήτης(η πρώτη) του εν λόγω πλοίου. Η εφημερίδα δεν αναφέρει επιμελώς ποιός είναι ο πλοιοκτήτης. Σύμφωνα λοιπόν με το δημοσίευμα, το panamax Agios Nikolaos I (ΙΜΟ 9207742), ναυπήγηση έτος 2000, οδηγήθηκε στο αγκυροβόλιο του Kaohsiung της Taiwan με μέλη της τοπικής ITF να ισχυρίζονται ότι "ήταν γεμάτο νερό και οι πλωριές δεξαμενές έρματος έμπαζαν νερό". Το πλοίο είχε αποπλεύσει στις 28 Νοεμβρίου από τη Dhamra της Ινδίας, υποθέτω φορτωμένο σιδηρομετάλλευμα, με προορισμό το Tianjin της Κίνας. Σύμφωνα με την Arion Chartering, "το πλοίο έπλεε σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες με τον πλοίαρχο να υποπτεύεται ζημιά σε ένα αμπάρι. Η ασφάλεια πλοίου και φορτίου δεν τέθηκε ποτέ σε κίνδυνο".

 

Όπως καταλαβαίνει κανείς το γεγονός έχει στρέψει την προσοχή επάνω του με την ITF να σπεύδει και να ασχοληθεί με την υπόθεση και τις αρχές της Taiwan να ετοιμάζονται για τα περαιτέρω. Το πλοίο βρίσκεται ήδη εκεί από τις 12 Δεκεμβρίου, στο casualty report αναφέρονται τα εξής: 

Quote

Sustained cracks at some of vessels' tanks whilst underway in the Philippines Sea 17 miles NE off Green Island, Taiwan PM on 11/12/22. 

Η εφημερίδα αναφέρει πως διαπιστώθηκε όντως εισροή ύδατος σε ένα από τα αμπάρια.

 

Τέτοια νέα, στους μεγαλύτερους σε ηλικία από εμάς, ξυπνούν ανατριχιαστικές μνήμες περασμένων δεκαετιών οπότε και το ναυτικό επάγγελμα ήταν πολύ πιο επικίνδυνο απ' ότι είναι τώρα. Εμένα προσωπικά μου έρχεται στο μυαλό η ιστορία αυτή, η σύμπτωση είναι πως τα δύο πλοία έχουν και την ίδια Κλάση. 

Edited by Nick the Greek
Link
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ρίξτε μια ματιά στην Tailwind(=ούριος άνεμος) Shipping Lines, μια εταιρεία που προσφέρει liner services στον τομέα των containers και φέρεται να διαχειρίζεται εμπορικά 4 μεγάλα πλοία. Η έδρα τους είναι στο Αμβούργο της Γερμανίας και σύμφωνα με την Tradewinds, είναι μια εταιρεία που ανήκει στα Lidl και προφανώς διευκολύνει πρώτα απ΄ όλα τα δικά τους logistics. Αλυσίδα super market με πλοία, ενδιαφέρον. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μια ασυνήθιστη είδηση κυκλοφορεί εντόνως τις τελευταίες ημέρες σε ναυτιλιακά γραφεία και sites. Πρόκειται για την χρεοκοπία της ιστορικής φίρμας δικηγορίας με ειδίκευση στο ναυτικό δίκαιο, της Ince & Co. Καλά ακούσατε, χρεοκοπία. Πρίν λίγα χρόνια σαν νομική οντότητα, είχαν αγοραστεί από κάποια αμερικανική δικηγορική εταιρεία και είχαν μπεί στο χρηματιστήριο. Δεν ξέρω πως έγινε στην πράξη και πως είναι δυνατόν να γίνει αφού αν δείτε τι χρεώνουν θα σας φύγει ο τάκος, πάντως φαλίρισαν με κατηγορίες για κακοδιαχείριση να βρίσκονται ήδη στον τύπο. Η μετοχή τους είχε σταματήσει να διαπραγματεύεται από τα τέλη Δεκεμβρίου, και έκλεισαν όπως κάθε άλλη προβληματική επιχείρηση. 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Βαρύς αχός ακούγεται, πολλά τουφέκια πέφτουν. Κατά τη μεριά του ελληνικού παραρτήματος της γνωστότατης, παγκοσμίας εμβελείας εταιρείας διαχειρίσεως, V-Ships. Να μην τα πολυλογώ, το Australian Maritime Safety Agency(η περίφημη AMSA), έβγαλε στη σέντρα την V-Ships Greece δημοσίως διότι η εν λόγω εταιρεία έφτασε το 16% detention rate στην Αυστραλία, σε σύγκριση με τον μέσο όρο που είναι στο 6%. Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν ένα κοντεινεράδικο που λέγεται Big Lilly (IMO 9150406, πλοιοκτήτης φέρεται να είναι μια εταιρεία επενδύσεων με έδρα το ΗΒ). Η αρχή με το εν λόγω πλοίο είχε γίνει τον περασμένο Μάιο όταν και ευρέθη με 23 σοβαρές παρατηρήσεις, 7 εκ των οποίων το οδήγησαν στην κράτηση μέχρις ότου αποκατασταθούν. Έλα όμως που ξαναπήγε στην Αυστραλία το πλοίο και η τελευταία επιθεώρηση έβγαλε κι άλλους σκελετούς από την ντουλάπα. Συνέπεια όλων αυτών ήταν και στο πλοίο να απαγορευτεί η είσοδος στα Αυστραλιανά λιμάνια για 3 μήνες, αλλά και να πέσει το δημόσιο κράξιμο στη V-Ships, πράγμα που είναι λιγάκι ασυνήθιστο. Το θέμα είναι πως αν είσαι πλοιοκτήτης με διαχειριστή τη V-Ships, ψύλλοι στ’ αυτιά σου μπήκανε, που έλεγε κι ο Τόλης Βοσκόπουλος. Προφανώς διότι με τη V-Ships στο στόχαστρο των Αυστραλών αφ’΄ενός και με την παγκόσμια δημοσιότητα που πήρε το θέμα από την άλλη, είναι λογικό να φοβάσαι πως το πλοίο σου μπορεί να υποστεί περισσότερους σε αριθμό και πιο εξονυχιστικούς και αυστηρούς σε ποιότητα ελέγχους, στο μέλλον. Πρόβλημα.  

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Δεν ξέρω πόσοι διαβάσατε αυτό το δημοσίευμα, αφορά την άναδρη επίθεση ενός 49χρονου στην εγγυμονούσα πρώην(?) σχέση του. Πρόκειται για μοσχαναθρεμμένο υιό πλοιοκτήτη, οπότε όπως καταλαβαίνετε έχει βουήξει ο τόπος στο ταράφι. Η εταιρεία δεν είναι από αυτές που λέμε first class, είναι όμως γνωστό όνομα με πολυετή παρουσία. Στο κινητό μου έχουν φτάσει περισσότερα βίντεο από αυτά που δείχνει το Πρώτο Θέμα, που καταλήγουν με ένα στο οποίο ο «άντρας», αφού έχει καθυβρίσει τα όργανα της τάξης, βλέπει πως η τακτική αυτή δεν φέρνει αποτέλεσμα, οπότε γυρνάει πρός τους φίλους του και τους ζητάει να πάρουν τηλέφωνο το μπαμπά. Λογικό. Αφού στα 49 σου εξακολουθείς να είσαι διακοσμητικό στοιχείο, το μπαμπά θα φωνάξεις να κάνει ντά τους αστυνομικούς. Κι όπως έχει πεί και ο Ιούλιος Καίσαρας, τα λεφτά δε σε γλιτώνουν από τα ξεφτιλίκια:rolleyes:.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να κάνω μια ερώτηση , καθώς διάβαζα μια συνέντευξη του κ. Δημήτριου Τζανετάτου ανέφερε πως η Endeavour έχει ένα πλοίο με το όνομα RIO BAYANNO , και επειδή το έψαξα αλλά δεν βρήκα καμία πληροφορία , μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε ;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...