Jump to content
Shipfriends

Ποντοπόρος. Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.


Recommended Posts

On 1/29/2018 at 1:04 PM, enas chiotis said:

Γνωρίζει καποιος τι έχει γίνει με τη diamlemos; Σε κάποια δικαστήρια πρέπει να είχαν μπλέξει και τα πλοία νομίζω δεν ταξιδεύουν (βλ. Angelic Grace στη ράδα του Πειραιά).

 

Καθυστερημένη η εξήγηση, αλλά τέλος πάντων. Χωρίς να θέλω να γίνω μεσημεριανή εκπομπή, ο συγκεκριμένος πλοιοκτήτης είχε παιδιά από 2 διαφορετικούς γάμους, με τα παιδιά από τον πρώτο γάμο να έχουν ενεργό ρόλο στην εταιρεία. Όταν απεβίωσε ο πλοιοκτήτης, μάντεψε, τα παιδιά από τον 2ο γάμο άρχισαν να έχουν απαιτήσεις που από τα παιδιά του 1ου γάμου εκρίθησαν υπερβολικές. Τη συνέχεια μπορεί κανείς να τη φανταστεί, δικαστικοί αγώνες, κατασχέσεις και τα λοιπά. Κάπως έτσι έφτασε η εταιρεία εκεί που έφτασε.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Περίεργο συμβάν διαδραματίζεται πάνω στο GRANDE TEMA στα χωρικά ύδατα της Βρετανίας.

Απ ότι γίνεται αντιληπτό απ το άρθρο, 4 Νιγηριανοί επιβιβαστηκαν λαθραια και απειλησαν το πληρωμα να παει κοντα στις ακτες προφανως για να βρεθουν στην Βρετανία. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Για να δούμε και τα κατορθώματα του Μιχάλη Ζολώτα και της εταιρείας του, NewLead, πρώην εισηγμένης στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης η οποία κατέρρευσε εν μέσω δικαστικών αποφάσεων, κατηγοριών για απάτες και πολλά άλλα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Just now, proud_ionian said:
Quote

Κατά την πρόσφατη τηλεδιάσκεψη με τους αναλυτές, η διοίκηση της Πειραιώς διευκρίνισε ότι τα μη εξυπηρετούμενα ανοίγματά της (Non Performing Exposures - NPEs) αυξήθηκαν στο τρίτο τρίμηνο, κατά περίπου 670 εκατ. ευρώ, λόγω δύο εταιρειών

Η μία είναι γνωστή.

Η Attica

Quote

Η άλλη αφορά σε δάνεια εταιρειών συμφερόντων ισχυρού παράγοντα της ναυτιλίας. Και όπως πληροφορείται η στήλη, η Πειραιώς δεν ήταν η μόνη εκ των πιστωτριών τραπεζών των παραπάνω εταιρειών, που επαναταξινόμησε τα δάνεια στα NPEs.

ποιος χρωστα 270 στην πειραιως;

Link to comment
Share on other sites

Κακά μαντάτα έρχονται για τη ποντοπόρο από μεριάς Κίνας και Βραζιλίας.. 

China and Brazil have submitted a paper to the International Maritime Organization (IMO) in support of applying mandatory efficiency rules to all the world’s existing 60,000 ships, not just the trickle of newly built ships each year at a 25-30 year replacement rate.

China is adding its diplomatic weight behind the same type of measures supported by nearly all European states led by France, Denmark, Germany, small island Pacific States, and Chile and Mexico.

“The proposed mandatory goal-based rating mechanism would provide impetus for ships to improve their operational performances through the most cost-effective approach. The merits of the mechanism lie in the flexibility in choosing suitable methods to achieve targets and the potential incentive strategies implemented by ports and other stakeholders for ships with superior performance. For ships with inferior performance, necessary corrective actions will be undertaken, thus ensuring the achievement of the levels of ambition of the Initial Strategy,” states the paper submitted by China and Brazil earlier this year.

China’s version lacks detail on enforcement, but experts suggest that could be hammered out in talks once the IMO resumes its meetings when the coronavirus passes.

China, as world’s largest exporter of goods, and largest shipbuilder, has huge clout inside the IMO. Its support was crucial to the adoption of the IMO’s Initial Strategy on GHG reduction in 2018, but it was unclear until recently whether Beijing would actually support the short-term measures needed to achieve this such as operational efficiency rules applying to existing ships.

Operational efficiency measures are viewed by many as the best way of quickly driving CO2 reduction because it incentivises the widest range of actions from slowing down, optimising port calls, to retrofitting sleeker hulls, new propellers, air bubble lubrication, and wind-assisted fletter motors / wing sails, all the way to new fuel types.

The NGOs in the Clean Shipping Coalition have submitted their own more ambitious version of a goal-based operational efficiency measure in line with a 1.5 degrees temperature goal, which they claim would be around an 80% improvement in carbon intensity by 2030.

IMO’s next gathering of the Marine Environmental Protection Committee (MEPC) has been shelved for the time being as the UK is in lockdown from the coronavirus. When the UN body resumes regular business and MEPC finally meets, short-term measures to cut shipping’s carbon footprint will be discussed.

 

Κοινώς ένα μπλοκ χωρών μαζί με κάποιες ΜΚΟ που μάχονται για μια "πιο οικολογική και καθαρή ναυτιλία" πιέζουν τον IMO ώστε να μπουν κανόνες (με άγνωστες κυρώσεις σε περίπτωση μη συμμόρφωσης ακόμα) για την υιοθέτηση ενός συστήματος που θα βελτιωσει την απόδοση όλης της αλυσίδας (ξεκινώντας πάντα από τον εύκολο στόχο που είναι τα πλοία) αλλά και παράλληλα θα περιορίσει το περιθώριο λειτουργίας σε σχέση με το operation , ηλικιακά καθώς και άλλα μέτρα εξοικονόμησης καυσίμων (retrofit συσκευών εξοικονόμησης καυσίμου)  κλπ κλπ. 

Οι αθεόφοβοι μέχρι και Hull retrofit προτείνουν 😁

Link to comment
Share on other sites

Παρατηρώ στο ais, πλήθος από φορτηγά πλοία και δεξαμενόπλοια να βρίσκονται στην Τένεδο. Για ποιο λογο;

Περιμένουν να περάσουν τα στενα; δεν έχουν  ναύλο; ,ή δεν τους αφηνουν να δεσουν πουθενα εξαιτιας της καταστασης;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Όχι ένα, τέσσερα ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια στο στόχαστρο των ΗΠΑ για παραβίαση των κυρώσεων στη Βενεζουέλα. Πρόκειται για τα Athens Voyager, Chios I, Seahero και Voyager I. Στον ελληνικό ημερήσιο Τύπο αναφέρεται μόνο το ένα ως ελληνόκτητο, τα ονόματα και το Equasis λένε άλλα.

Λεπτομέρειες στην σχετική σελίδα των ΗΠΑ.

 

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε φίλε gtogias για το θέμα. Ρίγη συγκίνησης με διαπέρασαν όταν διάβασα αυτό το κομμάτι από τα  links που παρέθεσες

Quote

"Οι εν λόγω εταιρείες μεταφέρουν πετρέλαιο που ουσιαστικά έχει κλαπεί από τον λαό της Βενεζουέλας”, ανέφερε σε ανακοίνωσή του ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο.

Τρομερά συγκινητικό για άλλη μια φορά το ενδιαφέρον της μεγαλύτερης Corporate Democracy της γής, για τους λαούς που υποφέρουν. Για τους άλλους λαούς βέβαια. Για τον δικό τους, ειδικά αν είσαι μειονότητα, ισχύουν άλλα.

 

Αλλά αυτά είναι γνωστά, να δούμε ποιά είναι τα πλοία και εταιρείες που εμπλέκονται, σύμφωνα με τους αδιάφθορους της Washington:

Athens Voyager, διαχειριστής και πλοιοκτήτης φέρεται να είναι η Chemnav με έδρα την Κηφισιά, ο τελικός πλοιοκτήτης φέρεται να λέγεται Κορώνης

Chios I, διαχειριστής και πλοιοκτήτης φέρεται να είναι η Dynacom(Προκοπίου)

Seahero, και μόνο από το όνομα καταλαβαίνει κανείς πως πρόκειται για πλοίο της Thenamaris/Ντίνος Μαρτίνος

Voyager I, διαχειριστής και πλοιοκτήτης φέρεται να είναι ο Μουνδρέας

 

Τα ονόματα τα αναφέρω όχι γιατί πιστεύω πως έχουν κάνει κάτι κακό, το αντίθετο. Τα αναφέρω γιατί τα κατά τα άλλα μαχητικά ελληνικά ΜΜΕ αλλά και διάφορα σχετικά sites με το αντικείμενο, προσποιούνται πως δεν καταλαβαίνουν που ανήκουν τα εν λόγω πλοία. Κατά τα άλλα να τους πιστεύετε όταν τους διαβάζετε, είναι άδολοι και χωρίς δεσμεύσεις. Όσον αφορά τις κατηγορίες, χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, είμαι σίγουρος πως είναι τρίχες κατσαρές. Η Thenamaris για παράδειγμα, δουλεύει πάρα πολύ με το Ιράν που έχει ανάλογο εμπάργκο και δουλεύει νομιμότατα διαμέσου του ΟΗΕ και του food programme. Δεν τους έχω για τόσο βλάκες να πάνε να σπάσουν το εμπάργκο της Βενεσουέλα κάτω από τη μύτη του βαψομαλλιά.

 

Αντίθετα, αυτό που θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον θα ήταν να βλέπαμε ποιοί ήταν οι ναυλωτές και οι παραλήπτες των φορτίων σε κάθε περίπτωση. Αυτοί είναι οι πραγματικοί παραβάτες για μένα. Αλλά για να μην τους αναφέρουν οι yankees, εσείς τι λέτε, δε θα υπάρχει κάποιος λόγος?

 

Link to comment
Share on other sites

Οι ναυλωτες ήταν όλοι oil majors με κάποιες περιπτώσεις η δουλειά να γίνεται μέσω trader. 

Το χειρότερο με τα OFAC δεν είναι μόνο ότι μπορούν να καταστρέψουν μια εταιρεία ακόμα και να μπεις για μερικές εβδομάδες (βλέπε PB tankers πέρυσι) είναι ότι ακολουθούν το βαπόρι για πάντα και αν αλλάξει 5 Owners (πραγματικά όχι εικονικά). 

Αυτά είναι τα κακά του να συνδέεις τη ναυτιλία (και όχι μόνο) με ένα συγκεκριμένο νόμισμα.. Εκεί που ο Αμερικανός ούτε σοβαρά κοιτάσματα πετρέλαιου έχει ούτε εμπορικό στόλο ξαφνικά γίνεται ο νταβατζης της γειτονίας. 

Η πλάκα θα είναι να τολμήσουν να τους βάλουν σαν εταιρείες στη λίστα και να πάνε τα ναύλα στο Θεό, κάτι ανάλογο σε μικρότερο βαθμό έγινε όταν έβαλαν την COSCO. 

Link to comment
Share on other sites

Και φυσικά επιβεβαιώνονται αυτά που λέμε παραπάνω με τον Nereus, όχι γιατί είμαστε έξυπνοι αλλά γιατί όταν βγαίνει ο ΥΠΕΞ του άντρα της Μελανίας:D και κάνει αναφορά στις μονοβάπορες εταιρείες που σπάνε το εμπάργκο, ούτε καν στους διαχειριστές των πλοίων, είναι καμπανάκι για να το ψάξεις το θέμα.

 

Για δύο από τις παραπάνω εταιρείες, από τις οποίες έχω προσωπική άποψη θα μου φαινόταν απίστευτο να έχουν πάει φόρα-παρτίδα στη Βενεζουέλα με δικό τους πλοίο, έτσι πειρατικά και με κλειστό AIS, που λέει ο λόγος. Και έτσι φυσικά ήταν, τα πλοία αυτά στην κρίσιμη περίοδο ήταν ναυλωμένα από την Exxon και τη BP, σύμφωνα με πληροφορίες που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση. Τα φορτία λοιπόν, δεν ήταν του Προκοπίου και του Μουνδρέα αλλά των 2 αυτών κολοσσιαίων εταιρειών, μάλιστα πολύ πιθανόν εξ΄ αιτίας των ναυλοσυμφώνων(γιατί με αυτές τις εταιρείες κλείνεις με τους δικούς τους όρους και ναυλοσύμφωνο), να μην είχαν οι πλοιοκτήτες επιλογή να αρνηθούν. Με λίγα λόγια τη συναλλαγή με τον Μαδούρο δε την έκανε ο Μαρτίνος, την έκανε η BP και η Exxon. 

 

Το ρεζουμέ είναι πως οι ΗΠΑ δε θέλουν ή δεν μπορούν να βγάλουν στη σέντρα την Exxon και τη ΒΡ. Κι έτσι επέλεξαν προσεκτικά να κατονομάσουν τις μονοβάπορες πλοιοκτήτριες εταιρείες, φαντάζομαι για να δείξουν πως κάτι κάνουν. Με τον ίδιο τρόπο που στο παρεθλόν και ενώ δημοσίως είχαν κηρύξει εμπάργκο στο Ρώσικο πετρέλαιο, αγόραζαν αργό από μια από τις μεγαλύτερες πετρελαιοπαραγωγικές χώρες της υφηλίου. Την Ελλάδα:D. Ρώσικο πετρέλαιο που έμπαινε από τη μία βάνα Ρώσικο στη Motor Oil, και από την άλλη βάνα έβγαινε ελληνικό.

 

Αυτά όλα για να ξεφεύγουμε λίγο και από τις επιφανειακές, ίσως ακόμη και ενοχικές αναφορές των ελληνικών ΜΜΕ. 

Link to comment
Share on other sites

37 minutes ago, Nick the Greek said:

να μην είχαν οι πλοιοκτήτες επιλογή να αρνηθούν.

Πολύ ενδιαφέρουσα όλη η ανάλυση. Αν θέλεις δώσε μερικές επιπλέον λεπτομέρειες σχετικά με το παραπάνω 

Link to comment
Share on other sites

Εννοεί ότι μέσα σε κάθε ναυλοσύμφωνο υπάρχουν τα trade areas καθώς και τα  exclusions που συνήθως αναφέρουν εμπόλεμες ζωνες, περιοχές με περίεργο στάτους στη γεωπολιτική σκακιέρα, περιοχές που κάποιοι πλοιοκτήτες δεν θέλουν να πάνε επειδή π.χ τρώνε πολλά claims κλπ (West Africa) καθώς φυσικά και απαγορευμενες περιοχές λόγω εμπαργκο και κυρώσεων. 

Άμα ο ναυλωτης τέτοιου μεγέθους σου πει ότι θέλει να βάλετε μέσα στο ναυλοσύμφωνο ότι π.χ επιτρέπεται να πας Ιράν η Βενεζουέλα κοκ (φυσικά αναφέρει ρητά ότι σε περίπτωση προβλήματων σε αποζημιώνει κλπ) εσύ αν θες σαν πλοιοκτήτης να συνεχίσεις να τον έχεις πελάτη δεν μπορείς να πεις όχι.. 

 

Τα λέω λίγο περιληπτικά και μπακάλικα.. 

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ελληνόκτητο φορτηγό έχει θεματάκια στην Αυστραλία με χρωστούμενους μισθούς. Περιέργως πρόκειται για καλή εταιρεία. Μάλιστα, πρόκειται για το δεύτερο πλοίο της εταιρείας που αντιμετωπίζει πρόβλημα εκεί κάτω.

 

https://gcaptain.com/australia-bans-bulk-carrier-over-underpayments-to-crew/

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε για την Marmaras Navigation του Διαμαντίδη. Αν ήταν άλλη δικαιοδοσία που το ισχυρίζεται αυτό κι όχι η Αυστραλία, θα του έδινα μεγαλύτερη βαρύτητα. Αλλά γνωρίζοντας τον τρόπο που ενεργούν οι.... ας μην το ανοίξω για τους Αυστραλούς και την AMSA τους γιατί θα κάνει διάβημα η πρεσβεία τους, ας κρατήσουμε μικρό καλάθι. Θα ήθελα πολύ να έβλεπα και τον αντίλογο της εταιρείας. 

Link to comment
Share on other sites

@Nick the GreekΈχεις απόλυτο δίκιο και η AMSA και γενικά το PSC στην Αυστραλία έχουν μια επιλεκτική σκληρότητα εφαρμογής των κανονισμών.. Μάλιστα έχουν και "αγαπημένες" εταιρείες.. Το ίδιο γίνεται σε μικρότερο βαθμό και στην Αμερική (Αμερικανική σημαία να έχεις και δεν πειράζει να έχεις και μερικές τρύπες στο Hull 😁) Τώρα για τη Marmaras έχω μια σχετικη άποψη για το πως κρατάει τα βαπόρια και είναι πολύ καλή.. αλλά τα τελευταία χρόνια ακούω και κάποια κακά σχόλια πάνω στο συγκεκριμένο θέμα (πληρωμάτων) .. Με κάθε επιφύλαξη φυσικά μιας και δεν ξέρω η είδα κάτι από πρώτο χέρι..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έμαθα τις προάλλες κάτι ξεκαρδιστικό. Πολλοί από σας ίσως γνωρίζετε την ιστορία έλληνα πλοιοκτήτη της ακτοπλοίας που παλαιότερα ήταν ναυτολογημένος στο ίδιο του το πλοίο, για να εισπράξει σύνταξη από το ΝΑΤ:D. Αλλά ΟΚ, μικρό ψάρι ήταν, cult ήταν, δεν πρέπει να κάνει εντύπωση. Αυτό όμως που πραγματικά με κούφανε ήταν που έμαθα πως κάτι παρόμοιο γίνεται στην ποντοπόρο, και μάλιστα σε εφοπλιστική οικογένεια που είναι top-5 στην Ελλάδα με αμύθητη περιουσία. Αυτό όμως δεν εμποδίζει βασικότατο μέλος της οικογενένειας, λόγω του ότι κάπου μέσα στην αυτοκρατορία τους έχουν και κάτι λιόδεντρα, να εχει ασφαλιστεί στον ΟΓΑ και να παίρνει σύταξη των 400 ευρώ...:D:D:D.

 

Μακάριοι οι πλούσιοι την τσέπη και πτωχοί τω πνεύματι. 

Link to comment
Share on other sites

Kάποτε σε εφοπλιστική εταιρεία της ακτοπλοίας (που δυστυχώς ανήκει πλέον στην ιστορία) ένας αρχικαπετάνιος έλεγε για τον πλοιοκτήτη πόσο του προξενούσε εντύπωση που περίμενε την σύνταξη του ΝΑΤ κάθε τέλος του μήνα, με πάσα αδημονία ρωτώντας συνεχώς το λογιστήριο της εταιρείας του αν μπήκαν τα χρήματα. Κάποια στιγμή δεν άντεξε και τον ρώτησε:

"Εσύ ένας ολόκληρος εφοπλιστής γιατί περιμένεις πως και πως την πενιχρή σύνταξη του ΝΑΤ?"

Κι η απάντηση αποστομωτική: " Αυτά είναι τα μόνα σίγουρα λεφτά".

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 1/29/2018 at 2:04 PM, enas chiotis said:

Γνωρίζει καποιος τι έχει γίνει με τη diamlemos; Σε κάποια δικαστήρια πρέπει να είχαν μπλέξει και τα πλοία νομίζω δεν ταξιδεύουν (βλ. Angelic Grace στη ράδα του Πειραιά).

παλι αρνητικα πρωτοσελιδα. συμφωνα με καταγγελιες, angelic glory & angelic power ειναι κανενα 4 μηνο φουνταρισμενα σε ραδα 40 μιλια απο το hong kong και δεν εχει γινει αντικατασταση πληρωματος. 40 ναυτικοι και στα δυο πλοια, οι 13 ελληνες, που δεν εχουν πληρωθει τον ιουλιο

Link to comment
Share on other sites

On 8/30/2020 at 6:59 PM, proud_ionian said:

παλι αρνητικα πρωτοσελιδα. συμφωνα με καταγγελιες, angelic glory & angelic power ειναι κανενα 4 μηνο φουνταρισμενα σε ραδα 40 μιλια απο το hong kong και δεν εχει γινει αντικατασταση πληρωματος. 40 ναυτικοι και στα δυο πλοια, οι 13 ελληνες, που δεν εχουν πληρωθει τον ιουλιο

Η κατάσταση στο Angelic Glory επιδεινώνεται. Επιστολή του πλοιάρχου προς την εταιρία όπως τη δημοσίευσε η ΠΕΝΕΝ:

” M/V Angelic Glory

Από: M/V Angelic Glory

Εστάλη: Tuesday, September 1, 2020 8:57 AM

Προς: ‘Angelic Glory’

 

Θέμα: ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ  MV ANGELIC GLORY 01/09/2020

Καλή μέρα,

Ως απάντηση στο τελευταίο μήνυμά σας για όλη την κατάσταση (δεν μπορείτε να πληρώσετε τους 2 τελευταίους μισθούς μας), θα ήθελα να ενημερώσω το καλό γραφείο σας ότι το R.O.B. Το πετρέλαιο ντίζελ πρόκειται να εξαντληθεί σε περίπου 7-8 ημέρες, πράγμα που σημαίνει ότι το σκάφος δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το F.O. για να αρχίσει να κινείται.

Επίσης, δεν θα είναι σε θέση να ζεστάνει το νερό για οποιαδήποτε πιθανή αιτία και πιθανότατα θα επηρεάσει την ορθή λειτουργία του air condition μας (M.L.C.). Επίσης, καθώς γνωρίζετε ότι οι προμήθειές μας σε τρόφιμα και πόσιμο νερό θα εξαντληθούν εντελώς σε μια εβδομάδα (το καλό γραφείο σας γνωρίζει την κατάσταση επειδή σας στείλαμε τα τρόφιμα και τις προμήθειές μας για R.O.B.s πριν από δύο εβδομάδες). Όπως γνωρίζετε επίσης, έχω λάβει και έχω διαβιβάσει τις παραιτήσεις σας από έναν μεγάλο αριθμό πληρώματος, το οποίο είναι απολύτως απαραίτητο να κανονίσω τον επαναπατρισμό του A.S.A.P.

Για αυτά τα θέματα πρέπει να βρείτε μια άμεση λύση, διότι η κατάσταση εδώ είναι κρίσιμη και φαίνεται να κλιμακώνεται στη χειρότερη με γεωμετρική πρόοδο. Πρέπει να υπενθυμίσω στο καλό γραφείο σας ότι ως πλοίαρχος του σκάφους οι προτεραιότητές μου είναι η ασφάλεια του πλοίου και η ευημερία του πληρώματος μου. Λυπάμαι που σας υπενθυμίζω ότι ως πλοίαρχος του καλού σκάφους σας και σύμφωνα με το S.M.S. της εταιρείας μας (Κεφάλαιο 5 ενότητα 1: ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΡΧΗ ΤΟΥ MASTER) Έχω την υπερισχύουσα αρχή. Επομένως, ζητώ από το γραφείο σας να διευθετήσει αυτά τα κρίσιμα ζητήματα A.S.A.P. Παρακαλώ κράτα με ενήμερο.

Με εκτίμηση Master of MV Angelic Glory”

Επίσης με επιστολή της η εταιρία DIAMLEMOS SHIPPING CORPORATION ενημέρωσε την ΠΕΝΕΝ πως τη διαχείριση των πλοίων ANGELIC POWER και ANGELIC GLORY έχει η εταιρία Panthalassa Maritime Corporation of the Marshall Islands (πλοιοκτησία Μάρκου Λαιμού) από τους μήνες Μάρτη – Απρίλη 2019

 

Edited by mikoud
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ναυτιλιακα δανεια γνωστων εφοπλιστικων οικογενειων κουρεψε η Πειραιως, μεσα απο μια διαδικασια πωλησης και μεταπωλησης, με ενδιαμεσους εταιριες συμφεροντων της οικογενειας λογοθετη. μεγαλυτερος κερδισμενος ο ομιλος τσακου με οφελος πανω απο 165εκ. Αλλοι ωφελημενοι, οι οικογενειες Λεντουδη και Μαδια.

Τα δανεια προερχονται κυριως απο Τραπεζες που απορροφησε η Τραπεζα Πειραιως (Marfin, Millenium)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το ότι Ελληνικά πλοία δε μπορούν να κάνουν business στα κατεχόμενα το γνωρίζουμε. Υπάρχει καποιος περιορισμός στην άφιξη πλοίων ξένης σημαίας σε ελληνικό λιμάνι όταν το προηγούμενο λιμάνι προσέγγισης ήταν στα κατεχόμενα; Γιατί το aqasia ανεβαίνει τώρα skg με προηγούμενο λιμάνι το terminal στο kalecik.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μιχάλης Ζολώτας: Συνελήφθη για υπόθεση 96 εκατ. ευρώ ο εφοπλιστής

Quote

Στο αστυνομικό τμήμα Κηφισιάς διανυκτέρευσε ο εφοπλιστής Μιχάλης Ζολώτας, ο οποίος συνελήφθη χθες το μεσημέρι έξω από το σπίτι του στην Κηφισιά από ειδικούς φρουρούς της ΔΙ.ΑΣ Βόρειας Αττικής

Σε βάρος του 47χρονου εκκρεμούσαν τέσσερις αποφάσεις από το Πλημμελειοδικείο Πειραιά, η μία για το αδίκημα «κοινώς επικίνδυνη βλάβη» και οι άλλες τρεις για «εισφορές».
 

Σύμφωνα με πληροφορίες, o εφοπλιστής συνελήφθη για υπόθεση 96 εκατ. ευρώ, ενώ έχει κατατεθεί από τις κυπριακές αρχές αίτημα για έκδοσή του, ώστε να δικαστεί εκεί.

Σημειώνεται, πως στα τέλη του 2016, το Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου είχε αποφασίσει την έκδοση του εφοπλιστή Μιχάλη Ζολώτα στην Κύπρο, μετά από διεθνές ένταλμα σύλληψης που είχαν εκδώσει οι κυπριακές αρχές εναντίον του.
 

Οι κυπριακές αρχές αναζητούσαν τον προφυλακισμένο εφοπλιστή προκειμένου να δικαστεί για ενεργό δωροδοκία, δωροληψία, κατάχρηση εξουσίας, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες, κ.λπ.

Ειδικότερα, ο Μιχάλης Ζολώτας κατηγορείται από τις κυπριακές Αρχές μαζί με άλλα πρόσωπα για την υπόθεση της δωροδοκίας του πρώην διοικητή της Κεντρικής Τράπεζας της Κύπρου Χριστόδουλου Χριστοδούλου, ενώ εταιρείες του φέρεται ότι είχαν δανειοδοτηθεί από τον όμιλο MIG.

Η ποινική φυλάκισης που αντιμετωπίζει ο εφοπλιστής είναι 3 χρόνια και 6 μήνες.

Ποιος είναι ο Μιχάλης Ζολώτας

Ο Μιχάλης Ζολώτας ήταν από τους πρώτους μετόχους της MIG και από τους πρώτους στην Ελλάδα που έκοβε επιταγές της Marfin. Όταν προέκυψε η απόφαση ο Γιάννης  Βαρδινογιάννη να ανοίξει την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, ο Ζολώτας έδειξε έτοιμος να συνεισφέρει, βάζοντας 9 εκατ. ευρώ στους «πράσινους» για να πάρει ως αντάλλαγμα το 4,8% των μετοχών της ΠΑΕ και μια θέση στο διοικητικό συμβούλιο. Έφυγε το καλοκαίρι του 2010 μετά την άρνηση του Γιάννη Βαρδινογιάννη να στηρίξει έμπρακτα τον Νικόλα Πατέρα για να συνεχίσει στην προεδρία.
 

Ο Ζολώτας αρχικά συνυπέγραψε την ενωτική ανακοίνωση των Πολέμη – Νίκα – Ξυλά – Δάβαρη και λίγες μέρες μετά ανακοίνωσε την παραίτησή του από το Δ.Σ. μέσω μιας «σκληρής» ανακοίνωσης όπου έριχνε ευθείες βολές στον Τζίγκερ. Ήταν ο πρώτος που μίλησε για τέλος της πολυμετοχικότητας.

Μιχάλης Ζολώτας εφοπλιστής τρίτης γενιάς με καταγωγή από τα Καρδάμυλα της Χίου. Η μητέρα του προέρχεται από τη μεγάλη χιώτικη εφοπλιστική οικογένεια των Λιβανών. Ο Ζολώτας έφυγε στις Η.Π.Α. για σπουδές και γύρισε με το πτυχίο του μηχανολόγου μηχανικού. Αμέσως αναμείχθηκε στα ναυτιλιακά. Έφτιαξε μια δική του εταιρία, τη Stamford ενώ το 2006 έκανε μια σημαντική κίνηση ενώνοντας τις δυνάμεις του με έναν ακόμη Χιώτη εφοπλιστή, τον Νικόλα Φιστέ. Ίδρυσαν την GrandUnion και μπήκαν και στο αμερικανικό χρηματιστήριο του NASDAQ. Για να γίνει αυτό εξαγόρασαν την σχεδόν χρεωκοπημένη αλλά εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο  εταιρία Aries Maritimes και τη μετονόμασαν σε Newlead.

Στις 16 Σεπτεμβρίου 2009, η εταιρεία Aries, η οποία ήταν εισηγμένη στο NASDAQ, πήρε ενημέρωση εξόδου από το Χρηματιστήριο, αφού η μετοχή της έπεσε κάτω από ένα δολάριο. Την ίδια μέρα, ο Μιχάλης Ζολώτας, ανακοίνωσε πως αγοράζει εταιρία, συμφερόντων ως εκείνη τη στιγμή του Γαβριήλ Πετρίδη. Μετά την εξαγορά, η Επενδυτική Τράπεζα συμφερόντων του Βγενόπουλου, έδωσε δάνειο 145 εκατ. ευρώ στην Aries η οποία μετονομάστηκε σε Newlead. Στη συνέχεια η νέα εταιρία της οποίας η υπεραξία δημιουργήθηκε τεχνητά από τη δανειοδότηση, χρησιμοποιήθηκε ως collateral, για να απελευθερωθεί δεσμευμένος λογαριασμός της Focus, επίσης εταιρίας του Ζολώτα, ο οποίος είχε μπει ως εγγύηση σε δάνεια.

Ο Μιχάλης Ζολώτας παραιτήθηκε από τη διοίκηση της εταιρείας του μετά την απόφαση του δικαστηρίου το 2016 για παραμονή του στη φυλακή ως προσωρινά κρατούμενος μέχρι την απόφαση για την έκδοσή του στην Κύπρο όπου κατηγορείται μαζί με τον Ανδρέα Βγενόπουλο για χρηματισμό του Κύπριου τ. κεντρικού τραπεζίτη Χριστόδουλου Χριστοδούλου.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...