Jump to content
Shipfriends
ΣΕΙΡΙΟΣ

Ποντοπόρος. Νέα, Κινήσεις, Απορίες κλπ.

Recommended Posts

Αποκαταστάθηκε η ελευθεροκοινωνία στο φορτηγό πλοίο SEA RESOLVE.

01/10/09.

Στην αποκατάσταση της ελευθεροκοινωνίας στο φορτηγό πλοίο SEA RESOLVE σημαίας Αγ. Βικεντίου, που είχε τεθεί χθες σε καραντίνα προχώρησαν από σήμερα το πρωί κατόπιν συνεννόησης με το ΚΕΕΛΠΝΟ οι υγειονομικές υπηρεσίες της Νομαρχίας Πειραιά.

Το πλοίο είχε τεθεί σε καραντίνα καθώς δύο από τα δεκαεπτά μέλη του πληρώματος διαπιστώθηκε ότι νοσούσαν από εμπύρετο ασθένεια αγνώστου αιτιολογίας και για τον λόγο αυτό είχαν μεταφερθεί στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός για περαιτέρω ιατρικές εξετάσεις.

Οι εξετάσεις έδειξαν ότι νοσούν από ελονοσία και για τον λόγο αυτό η νοσοκομειακή τους περίθαλψη συνεχίζεται. Για την αποκατάσταση της ελευθεροκοινωνίας του πλοίου η Νομαρχία Πειραιά ενημέρωσε τις λιμενικές αρχές.

Πηγή : piraeusnews.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
με το ονομα Sfakia μονο ενα τανκερ κυκλοφορει.

Αφού μου το θύμισε ο neptune, ας το δούμε σε μια επίσκεψη που είχε κάνει στους Αγίοι Θεοδώροι τον Ιούνιο που μας πέρασε

post-28-128326993117_thumb.jpg

post-28-128326993122_thumb.jpg

post-28-128326993124_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
alignment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απαγόρευση απόπλου Φ/Γ «NAFTOBULK ΙΙΙ» στην Νεάπολη Βοιών

Έκτακτος έλεγχος πραγματοποιήθηκε, σήμερα το πρωί (30/03) , από το Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων του Λιμεναρχείου Νεάπολης Βοιών, στο Φ/Γ «NAFTOBULK ΙΙΙ» σημαίας Αγίου Βικεντίου & Γρεναδίνων, το οποίο χθες το βράδυ, είχε αγκυροβολήσει στον όρμο Βατίκων, προερχόμενο από Ιταλία με προορισμό την Λιβύη, έμφορτο με 5.850 μετρικούς τόνους τσιμέντου και πλήρωμα δεκαέξι (16) ναυτικούς, εκ των οποίων τρεις (03) Έλληνες.

Αρχικά ο αλλοδαπός Πλοίαρχος του «NAFTOBULK ΙΙΙ» δήλωσε στο Ενιαίο Κέντρο Συντονισμού Έρευνας & Διάσωσης και στο Λιμεναρχείο, ότι αναζητούσε ασφαλές αγκυροβόλιο, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών, προκειμένου να εκτελέσει δοκιμές ευστάθειας.

Από τον έλεγχο διαπιστώθηκε μετατόπιση του φορτίου, η οποία είχε ως αποτέλεσμα να παρουσιαστεί δεξιά κλίση περίπου 7 μοιρών, χωρίς να υφίσταται κίνδυνος για την ασφάλεια του πληρώματος, του πλοίου και του φορτίου.

Η Λιμενική Αρχή απαγόρευσε τον απόπλου του πλοίου και βεβαίωσε παράβαση στον Πλοίαρχο, οποίος δεν είχε αναφέρει την μετατόπιση του φορτίου.

Σύμφωνα με την πλοιοκτήτρια εταιρία, αύριο το πρωί, αναμένεται στο πλοίο υπεύθυνος του Ασφαλιστικού Οργανισμού, ενώ με μέριμνα του πληρώματος βρίσκονται σε εξέλιξη εργασίες αποκατάστασης της ευστάθειας.

Τυχόν εξελίξεις θα γνωστοποιηθούν με νεότερο δελτίο μας.

Πηγή ΥΕΝ

Στο syros observer έχει αναρτηθεί και μια φωτογραφία του πλοίου με την επίμαχη κλίση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσάραξη M/V «CAPTAIN DIAMANTIS»

Σάββατο, 13 Νοεμβρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Σε αμμώδη αβαθή του ποταμού Μισισιπή, προσάραξε, χθες το πρωί, το M/V «CAPTAIN DIAMANTIS» Ν.Π. 10791, με 25 άτομα πλήρωμα, εκ των οποίων 11 Έλληνες και 14 Φιλιππινέζοι.

Το πλοίο είχε αναχωρήσει από την Νέα Ορλεάνη με προορισμό την Ινδονησία, ενώ από το συμβάν δεν προκλήθηκε τραυματισμός και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Το M/V «CAPTAIN DIAMANTIS» αποκολλήθηκε με ίδια μέσα και στη συνέχεια κατέπλευσε αυτοδύναμα στο αγκυροβόλιο «ΑΜΑ», προκειμένου να επιθεωρηθεί από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί.

Πηγή : YEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη zougla:

Το πλοίο βυθίστηκε, το πλήρωμα σώθηκε

Μια σωσίβια λέμβος που εντόπισε ψαράς στον κόλπο του Μύρτου στην Κεφαλλονιά ήταν το σήμα που προκάλεσε συναγερμό στο Λιμενικό.

Στην περιοχή έφτασαν άμεσα δύτες, οι οποίοι βούτηξαν για να διαπιστώσουν τι είχε συμβεί.

Μετά από έρευνα βρήκαν σε απόσταση 1,5 ναυτικού μιλίου από την ξηρά ένα βυθισμένο φορτηγό οχηματαγωγό πλοίο με σημαία Τόνγκο.

Όταν οι λιμενικοί αναζήτησαν το πλήρωμά του, βρήκαν τους έξι ναυτικούς στην παραλία του Φισκάρδου, όπου είχαν καταφέρει να βγουν κολυμπώντας.

Σύμφωνα με το εξαμελές πλήρωμα, το πλοίο είχε αναχωρήσει από το Δυρράχιο της Αλβανίας με προορισμό τη Βουλγαρία, μεταφέροντας τρία οχήματα, όταν ξαφνικά παρουσιάστηκε μηχανική βλάβη και εισροή υδάτων που οδήγησε στη βύθιση του.

Παντόφλα μυρίζει...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοίο ROMEO που πιάστηκε 31/12 σαν τσιγαράδικο ήταν για καποια περίοδο πριν από 1-2 χρόνια ντανιασμένο στη σειρά απέναντι από τα ναυπηγεία Σάββα, με το όνομα GUR KIRPA. (ΙΜΟ 8898403)

Χθες στις 16:20, προσωπικό του Λιμενικού Σταθμού Κίσσαμου, με τη συνδρομή στελεχών του Κλιμακίου Ειδικών Αποστολών και της Ασφάλειας της Λιμενικής Αρχής Χανίων, μετέβησαν στο Φ/Γ πλοίο «ROMEO» σημαίας Βολιβίας, το οποίο βρισκόταν αγκυροβολημένο ανοιχτά του κόλπου του Κίσσαμου, για έλεγχο διότι, ο Πλοίαρχος του πλοίου δεν ανταποκρινόταν στις επανειλημμένες κλήσεις, μέσω VHF, της τοπικής Λιμενικής Αρχής.

Λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή, το πλοίο οδηγήθηκε στο λιμάνι της Κίσσαμου, προκειμένου να ελεγχθούν τα ταξιδιωτικά του έγγραφα καθώς και τα συνοδευτικά έγγραφα του φορτίου του.

Σήμερα στις 08:00, διενεργήθηκε έλεγχος από προσωπικό των Λιμενικών Αρχών Κίσσαμου και Χανίων, με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Ασφάλειας του Λιμενικού Σώματος και με υπαλλήλους ΣΔΟΕ Π.Δ. Κρήτης, κατά τον οποίο εντοπίστηκαν τρεις χιλιάδες (3.000) χαρτοκιβώτια λαθραίων τσιγάρων.

Η Λιμενική Αρχή Κίσσαμου προέβη στη σύλληψη των εννέα αλλοδαπών, μελών του πληρώματος του «ROMEO», τα οποία πρόκειται να προσαχθούν ενώπιον του αρμόδιου Εισαγγελέα κατά τη διαδικασία του αυτοφώρου, ενώ επίσης κατασχέθηκαν το πλοίο και το παράνομο φορτίο του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απόι τώρα και μέχρι περίπου το Πάσχα η Κίνα παραδίδει 900 νεότευκτα κομμάτια περίπου στην ποντοπόρο ναυτιλία.Προφανώς και προκείται για παραγγελίες που είχαν πέσει στο τραπέζι τις καλές εποχές.

Οπότε όπως αντιλαμβανόμαστε μετά την άνοιξη θα υπάρχει μεγάλη μείωση στις τιμές των second hand πλοίων και στην τιμή του σκραπ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να δούμε τρία πλοία που συνάντησα και φωτογράφησα στην χθεσινή μου βόλτα στον νέο μώλο Δραπετσώνας.

Το Bulk Carrier BULK VICTORY (2007, IMO 9440291), φέρει αυτό το όνομα από 01-01-2011 όταν και ύψωσε σημαία Κύπρου. Προηγούμενα ονόματα του, SEVERINA και JING SHAN 6.

Το Chemical Tanker HELLAS (1980, IMO 8007121), υπό Ελληνική σημαία από 01-01-2009, φέρεται να ανήκει στην εταιρεία IRINA MARITIME SHIPPING CO.

Τέλος, το Asphalt/Bitumen Tanker FLEGRA (1993, IMO 8607634), υπό Παναμαική σημαία από 01-08-2010, αναφέρεται στο equasis ως παροπλισμένο από τον Ιούλιο του 2010, και ανήκει από την ίδια ημερομηνία στην εταιρεία PALMYRA NAVIERA SA με έδρα στην χώρα μας. Προηγούμενα ονόματα του, ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, OCEAN ONYX και TONG SHENG.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ORION ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ?

Edited by cptkostas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιά είναι η "παλία Orion" που αναφέρεσαι?

Η εταιρεια του Γουλανδρή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορεί να σου λέω και κοτσάνα αλλά τουλάχιστον εξ' όσων γνωρίζω εγώ ο στόλος των Γουλανδρήδων πια βρίσκεται κάτω από τις εταιρείες Goulandris Brothers και την Ανδριακή. Μπορεί η Orion σα νομική οντότητα να υπήρχε παλιότερα ή να υπάρχει ακόμη αλλά να μην φαίνεται πουθενά σαν πλοιοκτήτρια εταιρεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέα παρουσία στον μώλο Δραπετσώνας το Bulk Carrier CAPTAIN EVANGELOS N.M. (1997, IMO 9122851, ex-Menorca) με σημαία Μάλτας, φέρει αυτό το όνομα και ανήκει σε εταιρεία με έδρα τον Πειραιά από τον Ιούνιο του 2008.

Στην ΝΕΖ του Περάματος, νέες παρουσίες το General Cargo Ship ΜSC GRACE (1991, IMO 8918057, ex-Putney Bridge) με σημαία Παναμά, και το Container Ship MSC ELEONORA (1994, IMO 9064750, ex-MSC Beijing) επίσης με σημαία Παναμά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλήσπερα φίλοι του Shipfriends.Θα ήθελα τις απόψεις και τις πληροφορίες σας σχετικά με τις επιθεωρήσεις πλοίων.Πως είναι εκεί τα πράγματα, πού μπορεί να εργαστεί κανείς, τι ευκαιρίες υπάρχουν και ποιοί είναι οι μισθοί?

Ελπίζω να μπορέσετε να με βοηθήσετε...

Ευχαριστώ,

Θάνος από Καλαμάτα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περίπου 11,5 εκατ τόνοι έπεσαν στο νερό τον μήνα Ιανουάριο κι αλλος 1,5 τον μήνα Φλεβάρη. Από αυτά το 60-65% υπολογίζεται να είναι κτήσεις εταιρειών που ανήκουν σε Ελληνικά συμφέροντα.

Τουτέστιν πολλά παλιά φορτηγά οδηγούνται για scrap κι η τιμή των second hand πέφτει ολοένα και περισσότερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περιστατικό προσάραξης του Ελληνικού πλοίου CHIOS WIND (1984, ΙΜΟ 8309414, ex- Sanko Beauty, Pine Beauty, Capetan Lefteris), είχαμε πριν λίγες ημέρες στην Κολομβία, ευτυχώς με καλή κατάληξη.

Το M/V «CHIOS WIND» Ν.Χίου 438, το οποίο είχε προσαράξει σε αμμώδη αβαθή πλησίον λιμένα Barranquilla Κολομβίας, στις 20/05/2011, με 24 άτομα πλήρωμα, εκ των οποίων 6 Έλληνες, αποκολλήθηκε, απογευματινές ώρες χθες, με την συνδρομή του Ρ/Κ «URANOUS» και κατέπλευσε με ασφάλεια στο λιμένα Barranquilla.

Το πλοίο πρόκειται να επιθεωρηθεί μετά την ολοκλήρωση της εκφόρτωσης του (έμφορτο με 25.000ΜΤ σιτηρά), ενώ κατά την διαδικασία της αποκόλλησης του δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Πηγή : YEN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αλλαγή ονομάτων φαίνεται πως έχουμε στα τσιμεντάδικα πλοία της NAFTOTRADE SHIPPING, τα γνωστά μας NAFTOCEMENT (...).

Έτσι, μπορούμε να δούμε στο AIS από την ράδα στον κόλπο της Ελευσίνας, τα NAFTOCEMENT VIII, NAFTOCEMENT X και NAFTOCEMENT XI, να έχουν μετονομαστεί σε CEMENT VOYAGER, CEMENT TRADER, και CEMENT EXPLORER αντίστοιχα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως χθες που πέρασα απ' την Ελευσίνα, στην πλώρη τους παραμένουν τα παλιά ονόματα, ενώ μόνο στο Cement Explorer (Naftocement ΧΙ) αναγράφεται το καινούργιο όνομα, στη γέφυρα του πλοίου.

Να αναφέρω άλλη μια αλλαγή ονόματος που παρατήρησα χθες στην Ελευσίνα (και στο AIS!): Το δεξαμενόπλοιο KORINTHIA μετονομάστηκε σε EVIAPETROL III, ενώ κρίνοντας απ' το νέο όνομα αλλά και τα σινιάλα στην τσιμινιέρα, λογικά πρέπει να ανήκει πλέον στην "Evia Petrol Maritime Company".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην προβλήτα 2 του Περάματος, εκατέρωθεν τα κοντεινεράδικα, MSC UKRAINE (IMO 8302155, 1989, ex- White Swan, Zim Hamburg I),

gallery_2102_1_481610.jpg

και OCEAN PROTECTOR (ΙΜΟ 9064798, 1995, ex- MSC Zurich, Trade Eternity, MSC London)

gallery_2102_1_275789.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεγάλες εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρείες στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης θα βρεθούν αντιμέτωπες με τη χρεοκοπία. Αυτό δήλωσε υψηλόβαθμο στέλεχος της Norton Rose στο πρακτορείο Reuters.

Πηγη: PORTNET

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×