Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σε πρόσφατη φιλική "κόντρα" με το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ το πλοίο έπιασε 20,8 κόμβους και μπορούσε λίγο παραπάνω. Εκτίμηση εκ των έσω λέει ότι το πλοίο ακόμα και στους σημερινούς χαλεπούς καιρούς μπορεί να πάει μέχρι 22 κόμβους.

Τώρα που του έμεινε μία εβδομάδα όλη κι όλη στη γραμμή της Θεσσαλονίκης να πούμε ότι ο άρχοντας είχε βγάλει τα δρομολόγια του πλοίου με ταχύτητα 15 κόμβων και προγραμματισμένη παραμονή στα λιμάνια 20 λεπτά. Το πλοίο ταξίδευε με μέση ταχύτητα 17,5 κόμβων με αποτέλεσμα να κάθεται κυρίως στα Κυκλαδονήσια πολλές φορές περίπου 45 λεπτά χωρίς να κάνει απολύτως τίποτα. Γι'αυτό και από ένα σημείο και μετά από Ίο μέχρι Μύκονο το πλοίο πήγαινε μονίμως κομένο γύρω στους 15,5 κόμβους και πάλι ήταν στην ώρα του. Από Σύρο και μετά που μεγάλωναν οι αποστάσεις προς Σποράδες, το ανοίγανε πάλι. Χαρακτηριστικό παράδειγμα σε ένα κατέβασμα προς Ηράκλειο αναχώρησε από Μύκονο με 1,5 ώρα καθυστέρηση κι έφτασε στο Ηράκλειο 20 λεπτά πριν την ώρα του!!!

Τέλος να πούμε πως τα νέα του δρομολόγια μαζί με την Ικαροσαμία περιλαμβάνουν κι ένα βραδινό Παροναξίας.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 228
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

George θα σου πω μόνο ότι η Δημητρουλα, το καλοκαίρι του 2000 έκανε κάθε μέρα δρομολόγιο από Πειραιά για Πάρο-Σαντορίνη στις 08:15. Την απόσταση Πειραιά-Πάρο, τη κάλυπτε περίπου σε 4:30 (καταπέλτη με καταπέλτη)

Link to post
Share on other sites

I know Παναγία μου! Άλλωστε όταν πρωτοήρθε έδινε μέγιστη 23 κόμβους. Ακόμα και το 2004 που το ξαναταξίδεψα 20άριζε χαλαρά. 4:40 Πάρος - Πειραιάς τότε σε επιστροφή πρωινού Τρίτης από Ικαρία.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Το πλοιο εφτασε σημερα στη Συρο στις 18.20 περιπου με αρκετη καθηστερηση περιπου μιας ωρας. Προηγηθηκαν τα νησια Λερος, Λειψοι, Πατμος, Μυκονος και Τηνος. Εισητηρια δεν υπηρχαν απο χθες ημερα Σαββατο το πρωι ενω αυτη τη στιγμη που ειναι εν πλω προς τον Πειραια το πλοιο ειναι γεματο με επιβατες. Παρακατω παραθετω μερικες σημερινες φωτος του πλοιου απο το νησι.

post-1040-128326968945_thumb.jpg

post-1040-128326968948_thumb.jpg

post-1040-128326968951_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Όσον αφορά το πρωτόκολλο του ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ, μιας και αναφέρθηκε εδώ, να πω ότι το καλοκαίρι σε ταξίδι μου από Άγιο Κωνσταντίνο για Σκιάθο το εισιτήριό μου είχε αριθμό 885 σε σύνολο 948. Δεν έγραφε 2000 πουθενά. Εκτός όταν κάνει δρομολόγια στην Ικαροσαμία έχει άλλο πρωτόκολλο.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Είχαν κυκλοφορήσει κάποια σενάρια για πιθανή πώληση του Δημητρούλα σε εταιρεία που έχει συμφέροντα στο Περσικό Κόλπο. Εφόσον πήγε για δεξαμενισμό, δεν πιστεύω ότι υπάρχει κάποια πιθανότητα να μην το δούμε να ταξιδεύει και φέτος σε Ελληνικές Θάλασσες.

Link to post
Share on other sites

Και είναι να ξεκινήσει αύριο για Δωδεκάνησα. Ωστόσο επειδή δεν βλέπω να έχει περαστεί στο πρόγραμμα, αν κάποιος μάθει παραπάνω πληροφορίες, πάντα καλοδεχούμενες.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Μην εκπλαγείτε εάν ακούσετε τίποτα για το Δημητρούλα. Διότι το Δημητρούλα είναι υποψήφιο προς αποχώρηση από το Αιγαίο. Ο Άρχοντας είναι σε συζητήσεις με εταιρεία αραβικών συμφερόντων.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Πανικός απο τον αέρα σήμερα στον Πειραιά την ώρα που έμπαινε η ΤΡΟΥΛΑ.Το βαπόρι εξωτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση στην η επισκευή έγινε δουλειά

Link to post
Share on other sites
  • 4 months later...

Όσο και φαν του Καπτα Μάκη να είσαι με αυτά που είδα σήμερα στον ρουφιάνο μου σηκώθηκε η τρίχα κάγκελο!

Το πλοίο έφυγε χωρίς καθυστέρηση στις 1700 από το Βαθύ και τώρα που τα γράφω αυτά ώρα 2320 δεν έχει μετά από 6 ώρες φτάσει ούτε στον Πάπα της Ικαρίας. Αν αναρωτιέστε γιατί η απάντηση είναι απλή. 1ωκαι 10' να δέσει,να φορτώσει και να βγει από το Καρλόβασι,45'στους Φούρνους και 1ω και 10' στον Άγιο Κήρυκο. Δηλαδή σχεδόν 3 ώρες μπες-βγες και φόρτωσε και 3 ώρες περίπου ταξίδι:eek:. Όσο και αυξημένη να είναι η κίνηση οι χρόνοι είναι επιεικώς απαράδεκτοι.

Γιαυτό ακούνε Αγούδημο και παίρνουν δρόμο στη Σάμο!

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...
Δεν γνωρίζω αν το έχουν διαπιστώσει και έτεροι Καππαδόκες, αλλά "Μαρίνα", "Ρομίλντα" και "Δημητρούλα" έχουν πάρει το καθένα μιά (μικρή) κλίση. Να μην βάζουμε κακό με τον νού μας, εντάξει? :o

Η κλίση στο ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ δεν είναι πλέον μικρή (δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα). Όπως μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει στην παρακάτω σημερινή φωτογραφία, η κλίση είναι έντονη. Να αναφέρω χαρακτηριστικά ότι ο καταπέλτης είναι όλος σχεδόν στον αέρα και ακουμπάει μόνο ένα μικρό του μέρος στα δεξιά, στην προβλήτα (δυστυχώς δεν μπορεί να φανεί στην φωτό λόγω της κλίσης προς τα κάτω που έχει το ντοκ στο σημείο που ακουμπάει ο καταπέλτης).

post-929-128326984954_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

κανονικά όλα τα πλοία που μένουν σβηστά στο λιμάνι θα πρέπει να έχουν βατσιμάνη.Τώρα περνόντας πολλές φορές απέξω από το ΑΓΙΑΣΟΥ δεν είδα ποτέ τους τελευταίους 3 μήνες.:rolleyes:

Για το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ δεν έχω δει βατσιμάνη αλλά έχω δει στο ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ οπότε ίσως έχουν 1 για όλα τα αγουδημοπλοια.

Link to post
Share on other sites

Υπάρχει όμως ένα εύλογο ερώτημα:για ποίο λόγο μπορεί να γέρνει με το καιρό ένα πλοίο που να είναι πολύ καιρό παροπλισμένο?Πώς μπορεί νσ έχει εισροή ειδάτων εφόσον δεμ υπάρχει κάποιο ρήγμα από την αρχή σε αυτό?Τα Καύσιμα παίζουν ρόλο η έχουν απαντληθεί?

Link to post
Share on other sites

Εισροη ειδατων αποκλειεται να υπαρχει, γιατι εκτος απο το να γερνει θα ειχε ''καθισει'' κιολας,οποτε δεν παιζει κατι τετοιο.Κατα την γνωμη μου οφειλεται στο σαβουρωμα του πλοιου.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...