SAMAINA Posted April 7, 2017 Share Posted April 7, 2017 Το έχω ταξιδέψει αρκετές φορές 2 φορές Σάμο - Θεσσαλονίκη το 1999, Σάμο - Νάξο το 2003 και Πειραιά - Σάμο το 2006 που ήταν και η τελευταία φορά. Η τελευταία αξέχαστη, γιατί μετά από βλάβη του ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ μια Παρασκευή βράδυ Φλεβάρη μήνα, έκανε την παρακάτω απίθανη κρουαζιέρα (ΠΕΙΡΑΙΑΣ 2400 - ΚΥΘΝΟ - ΣΕΡΙΦΟ - ΣΙΦΝΟ - ΣΥΡΟ -ΠΑΡΟ - ΝΑΞΟ - ΑΓΙΟ ΚΗΡΥΚΟ - ΦΟΥΡΝΟΥΣ - ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ - ΒΑΘΥ 2000 επομένης ). Άλλωστε ο καπτα Μάκης εξυπηρετούσε όλα τα ατυχήσαντα πλοία και νησιά και δεν τον ένιαζε ποτέ πότε θα φτάσει στον τερματικό προορισμό. Το καράβι από καιρό δεν καταλάβαινε τίποτα. Το άνω γκαράζ όντως δύσκολο, το κάτω ποιο εύκολο αλλά είχε θέμα με κάποιες εγκάρσιες πόρτες (φρακτές) που δεν βοηθούσαν στο "ντάνιασμα" των ΙΧ. Επίσης είχε τρελό και συνεχές vibration σε όλο το ταξίδι και κυρίως στις μανούβρες , στο πίσω σαλόνι, εκεί που φαίνονταν στις φώτο σαν κουτί. Δεν πιστεύω ότι σήμερα θα υπήρχε γιατί από το 2006 προκειμένου να εναρμονιστεί με Στοκχόλμη κλπ ήθελε τρελά λεφτά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 8, 2017 Share Posted April 8, 2017 9 hours ago, SAMAINA said: Δεν πιστεύω ότι σήμερα θα υπήρχε γιατί από το 2006 προκειμένου να εναρμονιστεί με Στοκχόλμη κλπ ήθελε τρελά λεφτά. σε αλλη εταιρεια, μπορει να ειχε ταξιδεψει μερικα χροναι ακομη. ιδια περιπτωση ηταν και ο πηγασος, αλλα εκει βρεθηκε η καταλληλη ευκαιρια και ανακαινιστηκε. νομιζω οτι τα ακαυστα υλικα ηταν το βασικο προβλημα και στα δυο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted August 20, 2019 Share Posted August 20, 2019 Δεν είναι ακριβώς το αριστούργημα του Φράνκο Τζεφιρέλλι αλλά ελπίζω πως θα σας ξυπνήσει αναμνήσεις. Είναι Μάιος του 2006, 13 χρόνια πρίν και το Δημητρούλα ρεμετζάρει στη μεγάλη λεκάνη για τη θέση του στα 200άρια. Για βοηθείστε με στον πλοίαρχο, Σπύρος Σαραγγανίδας? Άρχοντα, thank you for the memories. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 20, 2020 Author Share Posted May 20, 2020 Παραμονές 15 Αυγούστου του 2006, επίσκεψη για ΣΚ στην Αστυπάλαια με αφορμή το πρώτο εμπορικό ταξίδι του Διαγόρας με τα χρώματα της Blue Star Ferries, άλλα για να μπορούσαμε να είμαστε στη δουλειά μας τη Δευτέρα, υπήρχε μόνο το Δημητρούλα (γιατί πάντα υπήρχε ένα πλοίο της GA Ferries για να ταξιδέψεις). Οπότε ας δούμε το Δημητρούλα να φτάνει στο λιμάνι της Αστυπάλαιας για το ταξίδι της επιστροφής από την Αστυπάλαια προς το Πειραιά, Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted February 7, 2022 Share Posted February 7, 2022 Παμε 19 χρονια πισω και συγκεκριμενα στον Απριλιο του 2002 για να δουμε μια αναχωρηση του ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ απο την Ηετιωνια ακτη.Αν δεν με απατα η μνημη μου ειναι Μ.Πεμπτη και υπαρχει σχεδον ταυτοχρονη αναχωρηση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Δυστυχως δεν μπορω καθολου να θυμηθω το δρομολογιο του αλλα αν δεν κανω λαθος παει και Χιο -Μυτιληνη κρινοντας αφενος τη θεση αναχωρησης του ,αφ' ετερου το φορτηγο που μπηκε στο τελος και ανηκει σε μεταφορικη της Μυτιληνης. Το βαπορι ειναι τιγκα μεχρι τον καταπελτη και με πολυ κοσμο στα καταστρωματα.Μανουβρα για μερακληδες με το πλοιο να γυρναει και με τη βοηθεια του δεξιου καβου. Ποιοητητα VHS και φυσικος ηχος λιμανιου με φωνες και κινητα της εποχης να κουδουνιζουν ,οπως αρμοζει σε ενα τετοιο ρετρο βιντεο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2022 Author Share Posted February 8, 2022 Εάν θυμάμαι καλά η GA Ferries είχε πάρει τα δρομολόγια του Φαίδρα στη γραμμή της Χίου Μυτιλήνης, μετά την αποχώρηση του Φαίδρα. Οπότε το Δημητρούλα θα έκανε το δρομολόγιο (Βαθύ) Χίο Μυτιλήνη Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 Πολύ όμορφο βαπόρι με πλωρακλα, στον καιρό δεν χαμπαριαζε τίποτα. Πιστεύω αυτό το πλοιο αδικήθηκε πολύ για τους γνωστούς λάθος λόγους που το συνδυαζαν με το ΠΑΣΟΚ και περίμεναν στην γωνία να το βαράνε αλύπητα, ασχέτως που ειχε δώσει και αυτο κάποια δικαιώματα. Αν ειχε ρίξει ο καπτα Μάκης περισσότερα χρήματα στο εσωτερικό του θα ηταν αστέρι. Δεν θα ξεχάσω το 1999 που το βλέπαμε από την γέφυρα του Εξπρές Απόλλων να κατεβαίνει το στενό μεταξύ Πάρου και Νάξου με πορεία για Σαντορίνη με 22,3! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted February 8, 2022 Share Posted February 8, 2022 Πολύ γρήγορο και επιβλητικό βαπόρι με καλό γκαράζ και πολλές καμπίνες.Θα είχε κάνει μεγάλη καριέρα αν ο καπτα Μάκης το είχε σταθερό σε μία γραμμή και δε του άλλαζε συνέχεια γραμμές.Αν το ανακαίνιζε μέσα στα πρότυπα του Ροδάνθη και Μαρίνα θα μιλάγαμε για άλλο βαπόρι.Βαπόραρος που στο καιρό δε χαμπάριαζε τιποτα. Τα μειονεκτήματα του;Η κατανάλωση και οι μη ανακαινισμένοι χώροι. Για τα δικά μου μάτια η Δημητρούλα ήταν το πιο όμορφο και αρχοντικό βαπόρι που έχει περάσει ποτέ από το Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted November 30, 2022 Share Posted November 30, 2022 Αξέχαστος βαπόραρος, έχει σημαδέψει κόσμο και κοσμάκη. Και τον Μάκη Παπασημακόπουλο, ο οποίος σχολιάζει τα δωμάτια-κοντέινερ στο μουντιάλ του Κατάρ και κάνει αναφορά-έκπληξη: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now