Jump to content
Shipfriends

Αγία Μαρίνα (ΙΜΟ 7710032)


Recommended Posts

Φέτος τον Ιούλιο πέτυχα το Αγία Μαρίνα στη Πάρο γεμάτο με φιάλες υγραερίου στο γκαράζ του. Hταν δεμένο στην προβλήτα για τα εμπορικά πλοία και όχι σε αυτήν που δένουν τα επιβατηγά πλοία της γραμμής.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

από ότι βλέπω στο AIS, το πλοίο βρίσκεται σε ναυπηγείο του περάματος, πιθανότατα στου φραντζή.

να υπενθυμίσω ότι τελευταία φορά, είχε βγεί στου παναγιωτάκη για εργασίες συντήρησης τον περασμένο φεβρουάριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 weeks later...

Αγία Μαρίνα (ΙΜΟ 7710032)

(1978, ex- Rabigh Bay 4, Farazan, Rubat Trust)

Στο shipfriends, έχουμε πολλές φορές καταφέρει μέσα από το συνεχές ψάξιμο, να λύσουμε αρκετά "μυστήρια". Έτσι λοιπόν ήρθε και η σειρά του ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, για το οποίο είχαμε προβληματιστεί σχετικά με το παρελθόν του, που αφορούσε το χρονικό διάστημα της 20ετίας 1978 - 1997.

Στο equasis αναφέρεται ως έτος κατασκευής του το 1978, ως Landing Craft επίσης από το 1978, αλλά από εκεί και πέρα αναφέρεται να ύψωσε Ελληνική σημαία και να ονομάστηκε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το 1997, έτος κατά το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία ΔΟΛΥΧΙΟ Ν.Ε.

Να προσθέσω ακόμα, ότι και ο αριθμός νηολογίου του, Ν.Π. 10476, συνηγορεί στο "μυστήριο" του παρελθόντος του πλοίου, αφού ευθέως παραπέμπει σε πλοίο που νηολογήθηκε το 1997 και όχι βέβαια το 1978.

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία,

Ψάχνοντας στην Ερυθρά για παντόφλες, στα νησιά farasan της Σαουδικής Αραβίας...

και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997. Θα πρέπει όμως να κάνω αναφορά σε μία ακόμα παντόφλα, την μοναδική που έχει απομείνει "ανεξιχνίαστη" από την λίστα με τις -πρώην- άγνωστες παντόφλες.

Farasan___1978 - 1981___IMO 7946291___Σαουδική Αραβία

Βλέπουμε λοιπόν άλλη μία παντόφλα με το όνομα FARASAN (έστω και με S αντί για Z) με διαφορετικό βέβαια ΙΜΟ number από αυτό της ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ, αλλά επίσης με έτος κατασκευής το 1978. Σύμφωνα μάλιστα με το equasis ονομάστηκε FARASAN το 1981, όταν δηλαδή έπαψε να ονομάζεται έτσι το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ. Να πρόκειται άραγε για αδελφό του πλοίο, να παραγγέλθησαν, να ναυπηγήθησαν και να ταξίδεψαν μαζί στην Σαουδική Αραβία, μέχρι το 1997 οπότε και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ επέστρεψε στα "πάτρια ύδατα" ???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χτες στο Γαύριο της Άνδρου είδα το Αγία Μαρίνα φορτωμένο όπως πάντα με φιάλες υγραερίου. Δύο ερωτήσεις-απορίες.

Στην πρύμνη ήταν αρκετά ταλαιπωρημένο. Είναι εκεί οι εξαγωγές ή κάτι άλλο πήγε στραβά?

Το "Τ" στο "φουγάρο" υποδηλώνει τον πλοιοκτήτη?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Όντως ο πλοιοκτήτης της παντόφλας λέγεται Διονύσης Τσελεντης. Την Παρασκευή η παντόφλα Αγία Μαρίνα ήταν στο λιμάνι της Αίγινας, από ότι παρατήρησα έχει κλείσει το άνοιγμα στη πρύμη στο ύψος του γκαράζ με λαμαρίνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...
  • 9 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 2 months later...

Μια άφιξη του Αγία Μαρίνα στη Τήνο την 1η Σεπτεμβρίου, αφού ευθυγραμμίστηκε με την εξωτερική προβλήτα του νέου λιμανιού. Αφού ξεφόρτωσε τα οχήματα με τις μπουκάλες το Αγία Μαρίνα βγήκε εκτός λιμανιού και πήγε στον όρμο πριν το λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
  • 10 months later...

12 και βαλε χρονια βρισκεται η παντοφλα στην υπηρεσια της Πετρογκαζ και εχει γυρισει το μισο Αιγαιο

Ωρα λοιπον να την δουμε και σε νυχτερινη επισκεψη της στην Αιγινα. Η παντοφλα εφτασε στο λιμανι γυρω στις 9 και εφυγε την αλλη μερα κατα τις 11

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
On 2/5/2012 at 3:39 PM, ΣΕΙΡΙΟΣ said:

Σύμφωνα λοιπόν με στοιχεία που αναφέρονται στο shipspotting, το πλοίο κατασκευάστηκε στην χώρα μας το 1978 στο ναυπηγείο Alsa Shipyard, με πρώτο του όνομα το RUBAT TRUST. Μετονομάστηκε σε FARAZAN τον Ιανουάριο του 1980 και σε RADIGH BAY 4 τον Σεπτέμβριο του 1981, όνομα που είχε μέχρι τον Ιούλιο του 1997. Με αυτά τα στοιχεία, θεωρώ πως μπορούμε βάσιμα να "υποθέσουμε" ότι το πλοίο ναυπηγήθηκε για λογαριασμό κάποιας εταιρείας του εξωτερικού, πιθανότατα από την Σαουδική Αραβία, και βέβαια ότι ταξίδευε σε εκείνα τα μέρη πριν επιστρέψει και πάλι στην Ελλάδα το 1997.

Το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ κατασκευάστηκε στο ναυπηγείο Παπαστεφάνου στο Πέραμα (δίπλα στο σημερινό Σπανοπουλου) από την εταιρεία ΑΛΣΑ του κ. Ιωσήφ Σαβιολάκη και ανήκε στον Ιωάννη Λάτση. 

Πριν το όνομα RUBAT TRUST, κατά την διάρκεια της ναυπήγησης του, έφερε ως project τον αριθμό 1016, και ο τύπος του ήταν "Tanker - Ro/Ro". Με την ολοκλήρωση και καθέλκυση του, αναχώρησε για την Υεμένη όπου δούλεψε τα επόμενα χρόνια με τις μετονομασίες που έχουν προαναφερθει.

Αν και τόσο στις βάσεις δεδομένων  όσο και στις εγγραφές στα ελληνικά νηολογια αναφέρεται ως ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ και με αριθμό νηολογιου Πειραιά 10476 από το 1997, δεν θα μπορούσαμε να αποκλείσουμε την πιθανότητα να είχε επιστρέψει νωρίτερα στην χωρα μας, και μέχρι το 1997 να έφερε κάποιο άλλο όνομα, ίσως και το τελευταίο γνωστό που είχε στο εξωτερικό, το RADIGH BAY 4.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...