Jump to content
Shipfriends

Ambriabella (ΙΜΟ 5013923)


Recommended Posts

Απευθυνομαι κυριως στους φιλους απο Ζακυνθο.Το καλοκαιρι του 1998 ειχα κανει το γυρο του νησιου με το συγκεκριμενο πλοιο.Δυστυχως δεν εχω φωτογραφια του,αλλα ηταν ενα εξαιρετικο βαπορακι.Θυμαμαι οτι ηταν ιταλικο,μια μικρογραφια της σειρας του Καναρη ταξιδευε με 13 κομβους και ειχε ακομα τους κινητηρες της FIAT (:P ).Οποιος ξερει τα χαρακτηριστικα του,εχει φωτογραφιες του και ξερει τι απεγινε θα ηταν πολυ χρησιμος.:rolleyes:;)

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Δεν σου έχω και πολύ ευχάριστα. Το βαπόρι είναι παρατημένο / προσαραγμένο δίπλα από τα ναυπηγεία του Σάββα στην Ελευσίνα σε άθλια κατάσταση. Αν δεν κάνω έχει και μια ταμπέλα πωλείται:rolleyes: Επίσης στη δεξιά μεριά της πλώρης έχουν γράψει το απίστευτο όνομα PANIC:eek: Ορίστε και δύο πρόσφατες φωτο.

post-17-12832696217_thumb.jpg

post-17-128326962171_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να βρεις περισσοτερες φωτογραφιες στις ιστιοσελιδες του shipspotting. Μερικα links:

http://media.shipspotting.com/uploads/photos/253010.jpg

http://media.shipspotting.com/uploads/photos/253011.jpg

http://media.shipspotting.com/uploads/photos/253005.jpg

Αν δεν κανω λαθος, προκειται για το πρωην Ιος, μετεπειτα Ιος Εξπρες και Μυκονος Εξπρες. Το αδερφό του ειναι το Dionea και η μετασκευη του σε yacht φαινεται επιτυχημενη. :D

http://www.elmarine.com/dionea-yacht-charter.html

Υπαρχουν αρκετες φωτογραφιες του Dionea Yacht μεσω του Google images.

Length: 51.82 m

Breadth: 7.42 m

Depth: 3.26 m

Draught: 2.21 m

GT: 292

NT: 117

Built: 1962 Cantieri Navale Felszegi, Trieste, Italy (Hull No. 66)

Owner: Panic Shipping, Piraeus

Call sign: SXFZ

Homeport: Piraeus

Passengers (as built): 390

Engine Builders: Fiat S.G.M.

Horse Power: 1.280 BHP

Speed: 14.5 kn

Electrical Generators & Output: Gen 2x28K 220V dc

Απο το yachtspotter.com

http://www.yachtspotter.com/ysp2_ycard.php?foo=20080929

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το ομορφοτατο αυτο σκαρι εχει μετακινηθει πια απο το σημειο που το εχει φωτογραφισει ο George και βρισκεται μερικες δεκαδες μετρα παραπερα δεμενο μαζι με καποια αλλα πλοιαρια σε παρομοια κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά την ράδα Περάματος το αγόρασε κάποιος καλλιτέχνης για προσωπική του χρήση, αλλά μάλλον για αχρηστία.

Να πώ ότι επισκεύαζαν τις ίδιες μηχανές, με ερωτιματικό εάν θα άλλαζαν τιν μία.

Βέβαια , ήταν γενικώς γυμνό μετά την άνοδο απο Κυκλάδες, και αποτελειώθηκε στο Πέραμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ωραία η φωτογραφία από ενα όμορφο σκαρί. Μήπως υπάρχει φωτογραφία του όσο ονομαζόταν Ίος; Έκανε τοπικά μεταξύ Πάρου, Ίου, και Σαντορίνης στα μέσα της δεκαετίας του 80.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία η φωτογραφία από ενα όμορφο σκαρί. Μήπως υπάρχει φωτογραφία του όσο ονομαζόταν Ίος; Έκανε τοπικά μεταξύ Πάρου, Ίου, και Σαντορίνης στα μέσα της δεκαετίας του 80.

Διαθέτω αρκετές φωτογραφίες του ως "Μυκονος Εξπρες" αλλά δυστυχώς όλες αναλογικές και δεν διαθέτω γνώσεις για να τις ανεβάσω εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Λευτέρη, ευχαριστούμε και να 'σαι καλά για την προσφορά. Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεθεί μια εύκολη λύση για να απολαύσουμε το φωτογραφικό υλικό που αποτυπώθηκε σε φιλμ και διαφάνειες των 35χιλ. :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στο γνωστό μας Navi e Armatori, και σε σχόλιο που ακολούθησε την ανάρτηση δικής μου φωτογραφίας του πλοίου στην Ελευσίνα, διάβασα και σας μεταφέρω (με πάσα επιφύλαξη) ότι το πλοίο έχει αγοραστεί από Ιταλούς επιχειρηματίες, και μέσα στον Ιούλιο θα ρυμουλκηθεί στην Τριέστη -πιθανότατα- όπου και θα επισκευαστεί-ανακατασκευαστεί όπως το "αδελφό" Διονέα.

Λέτε να το δούμε να ξαναζεί μια δεύτερη νιότη μετά τα τόσα χρόνια που είναι παρατημένο στου Σάββα στην Ελευσίνα ? Μακάρι..... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Και μεχρι να παρουμε απαντηση στο προηγουμενο κουιζ,σκεφτηκα πως θα αρεσει στους αρχαιολογους:Dτου forum να ανακαλυψουν ποιο ειναι το παρακατω πλοιαριο.Εχει δουλεψει στην Ελλαδα,εγω αγνοουσα και αγνοω:Pτην υπαρξη του,εσεις?Ειναι φωτογραφημενο προχτες στην Τεργεστη,απο το naviearmatori.

post-709-128326983409_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το Ambriabella πρεπει να ναι.Το θυμιζει πολυ και η εξωτερικη του κατασταση.Προσφατα πρεπει να ανεβηκε μιας και μεχρι πριν 2 βδομαδες ηταν στου Σαββα

Link to comment
Share on other sites

:DΚαλα το φανταστηκα οτι θα σας αρεσε.Πολυ σωστα το βρηκατε ολοι!Το νεο του ονομα ειναι PANIC και οπως αναφερουν οι συναδελφοι απο το navi γλιτωσε την φλογα του διαλυτη στο τσακ αφου αγοραστηκε απο ενα group Τριεστινων για να το μετασκευασουν σε πολυτελη θαλαμηγο.(το ιδιο group λεει μετετρεψε σε lux yacht και το αδερφο του,το DIONEA).Σαν προηγουμενα ονοματα οι Ιταλοι,αναφερουν IOS,IOS EXPRESS,MYKONOS EXPRESS,AMBRIABELLA.
Link to comment
Share on other sites

Για το ονομα μην περνεις ορκο.Αν δεν το μπερδευω με κατι αλλο το PANIC με σπρει και με μεγαλα γραμματα ειναι γραμμενο στα πλευρα του εδω και αρκετα χρονια.Μπορει βεβαια αυτοι που το πηραν να εμπνευστικαν απο αυτο

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο έχει αγοραστεί από Ιταλούς επιχειρηματίες, και μέσα στον Ιούλιο θα ρυμουλκηθεί στην Τριέστη -πιθανότατα- όπου και θα επισκευαστεί-ανακατασκευαστεί όπως το "αδελφό" Διονέα.
Το Ambriabella πρεπει να ναι.Το θυμιζει πολυ και η εξωτερικη του κατασταση.Προσφατα πρεπει να ανεβηκε μιας και μεχρι πριν 2 βδομαδες ηταν στου Σαββα

τελικα οι φιλοι του navi ηταν καλα ενημερωμενοι και ο σειριος ξερει καλα ιταλικα:D

οντως εχω μεγαλη περιεργεια να το δω να ταξιδευει παλι.

Link to comment
Share on other sites

Το ότι θα ταξίδευε και πάλι το πλεούμενο στην κατάσταση που βρίσκεται δεν το περίμενα. Αφού δεν πήγε και στον πάτο ρυμουλκούμενο εκεί πάνω, πάλι καλά. Πάντως το PANIC που αναφέρεται σαν όνομά του δηλώνει ακριβώς το συναίσθημα που σε πιάνει αντικρίζοντας το σκαρί. Και έχει μετονομαστεί έτσι τουλάχιστον από το 2005 ή δεν ξέρω κι εγώ πόσο νωρίτερα.

Υ.Γ.: Στην φωτο που έβαλε ο NHSOS XIOS πάντως βλέπω να έχει σβηστεί το PANIC από τη δεξιά μεριά της πλώρης. Παρακάτω το βλέπεται να αναγράφεται στα ναυπηγεία του Σάββα όπου και βρισκόταν τόσα χρόνια.

post-17-128326983413_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

πάντως πρόκειται για ένα πανέμορφο σκαρί, με πολ΄τυ ωραία πλώρη το οποίο για την δουλειά που το πήραν είναι ταμάμ.Βέβαια θα ξηλωθούν κάτι παραπάνω αλλά το αξίζει όπως φαίνεται κι από την φωτο του αδελφού του.;)

Link to comment
Share on other sites

Και μιας και -χάρη στον φίλο NHSOS XIOS :)- επαληθευτήκαμε στην είδηση της πώλησης του πλοίου που πρώτοι σε ...Πανελλαδική αποκλειστικότητα :P είχαμε γράψει στο φόρουμ μας, τρεις ολάκερους μήνους πριν, ας δούμε από το Naviearmatori την φωτογραφία που -ανάμεσα σε πολλές άλλες δικές μου- μου έκανε την τιμή ο καλός φίλος Cpt. Eustachio Patalano (seawolf ;)) να αναρτήσει στο site του, και από την οποία προέκυψε και η είδηση.

Στa comments κάτω από την φωτογραφία μπορείτε (αν είστε μέλος) να διαβάσετε και το συγκεκριμένο σχόλιο στις 23/6ου. Για τα μη μέλη, το παραθέτω :

amos: 23/06/2009 22:48

this ship is not waiting for the final destination. has been purchased from team of italian owners and will be refitted as her sister dionea. most probably all job will be carried out in trieste italy

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Η προσπαθεια διατηρησης ειχε ξεκινησει πολυ νωριτερα, απο το Περαμα. Εδω το Ambriabella στις 31 Ιανουαριου του 2004 πλαγιοδετημενο απο το φακο του Φ-Ε. Εχω μαλιστα την αισθηση οτι οι καινουριες λαμαρινες πρεπει να εχουν προστεθει εκεινη την εποχη. Οποτε καπου στην πορεια σκαλωσε το πραγμα, το πλοιο μετεφερθη στην Ελευσινα κι απο εκει στην Τεργεστη.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα αυτο το βαπορακι εχει την ιστορια του!Καθελκυστηκε το 62 στα ναυπηγεια του San Rocco και ειχε 2 μηχανες Fiat τετραχρονες που εβγαζαν 1280 αλογα.Τα πρωτα του δρομολογια ηταν Trieste-Muggia-Capodistria μεχρι το 76 που πουληθηκε στον Κυπριο Αργυρης(η λογικα Αργυριου η τελικα να ηταν μονο το ονομα του αυτο).Αργοτερα αλλαξε ονοματα μεχρι να 'ξανα'ονομαστει AMBRIA BELLA.

Ο ΣΕΙΡΙΟΣ το εχει σε πολλες φωτο αν εχω καταλαβει καλα με αυτες που υπαρχουν στο navi αλλα οι Ιταλοι το εχουν σε ασπρομαυρη:P

ΥΓ.Απο το navi τα παραπανω στοιχεια.

Link to comment
Share on other sites

Ναι και αλλες δυο φωτογραφιες απο το Riversea, απ' οτι φαινεται οντως εχει αλλαξει το ονομα του σε Panic, κατι που επιβεβαιωνεται και απο τους Lloyd's. Πρεπει να εχει συμβει αυτο πριν το 2003, το πλοιο παρεπιπτοντως φαινεται να εχει ακομα ελληνικη σημαια.

Link to comment
Share on other sites

Και γω που νομιζα οτι το PANIC το γραψανε λογω της αθλιας καταστασης στην οποια βρισκοταν το βαπορι.Εφευρετικο μυαλο παντος οποιος το σκεφτηκε αυτο το ονομα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...