NHSOS XIOS Posted September 25, 2009 Share Posted September 25, 2009 (edited) Μια και συζηταμε τα περι καθυστερησης παραδοσης του SUPERFAST II ας δουμε το παρασκηνιο της καταστασης που επικρατει στα ναυπηγεια.Εχω αναφερει παλιοτερα,πως η Fincantieri ηταν κοντα στην αγορα των ναυπηγειων της Carrara λογω των οικονομικων προβληματων που αντιμετωπιζαν τα cantieri της Apuania και την μη υπαρξη αλλων παραγγελιων,περα των 8 πλοιων του Aldo Grimaldi.Τα οικονομικα προβληματα των Fin και η οικονομικη κριση,δεν επετρεψαν την συγκεκριμενη αγορα,οποτε την δεδομενη χρονικη στιγμη,μετα και την ναυπηγηση του hull 1244 το 2010,το πιο πιθανο ειναι να κλεισουν.Υπο αυτες τις συνθηκες,οι εργαζομενοι στα ναυπηγεια αγωνιουν για το μελλον τους(απεργιες-διαδηλωσεις)και ως μεσο αντιδρασης σχεδιαζουν να εμποδισουν την καθελκυση του hull 1243 που προκειται να γινει στις 2/10.Αρχικα τα ναυπηγεια ειχαν σχεδιασει να καθελκυσουν το 1243 στις 26/9(σημερα)αλλα λογω τεχνικων προβληματων(λετε να αυτα τα προβληματα να αφορουν τελικα το SUPERFAST II...),οπως ειπαν στους εργαζομενους πριν μια βδομαδα,αναβληθηκε η καθελκυση για τις 2/10.Ετσι οι εργαζομενοι,θα προσπαθησουν να εκβιασουν την διοικηση των ναυπηγειων απειλοντας πως δεν θα γινει η καθελκυση,ωστε να πιεσουν να βρεθει ενα πλανο για τα ναυπηγεια κ να μην χασουν τις δουλειες τους.Προς το παρον παντως λεγεται οτι το Vicenzo Florio θα κανει στην Carrara την επισκευη του αλλα και παλι δεν εξασφαλιζεται με αυτον τον τροπο το μελλον των εργαζομενων και των ναυπηγειων.Πηγη ειδησεων η εφημεριδα Il Tirreno. Edited November 16, 2015 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Τελικα οι εργαζομενοι αποφασισαν να μπλοκαρουν την καθελκυση του 1243 μεχρι τις 12/10(δεν ξερω αν αυτο θα επηρεασει την παραδοση του SUPERFAST II).200 περιπου εργαζομενοι,θα χασουν την δουλεια τους αφου δεν υπαρχουν αλλες παραγγελιες για τα ναυπηγεια.Απο το shippingonline.it τα νεα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Λετε να το σκεφτει και η SUPERFAST για τα Ι,ΙΙ...Απο το shippingonline.it η ειδηση Συμφωνία επετεύχθει μεταξύ της Grimaldi Holding και τα ναυπηγεία Apuania Marina di Carrara για αυξήση της μεταφορική ικανότητας των CORAGGIO,AUDACIA,TENACIA, που έχουν ήδη κατασκευαστεί μεταξύ 2007 και 2008 από τα ναυπηγεια της Τοσκάνης . Ειδικότερα, το έργο θα καλύψει τα deck 5, 6 και 7 των 3 πλοιων και θα επιτρέψει, με ένα τμήμα- μπλοκ των 13 μέτρων μήκους, την προσθηκη 50 καμπίνων στις υπαρχουσες 67, ανεβάζοντας τη συνολική χωρητικότητα του σε περίπου 900 επιβάτες από τους σημερινους 500. Το έργο, το οποίο θα ξεκινήσει σύντομα και θα διαρκέσει περίπου 1 μήνα για την προσαρμογή του καθε πλοιου, θα βοηθησει και τα ναυπηγεια υπό το πρίσμα των δυσκολιών που διέρχονται από τη γενική κρίση της ναυπηγικής βιομηχανίας. «Με την πράξη αυτή - είπε ο Aldo Grimaldi - θέλουμε να κάνουμε πιο ολοκληρωμένα και ανταγωνιστικα τα 3 πλοια μας ωστε να ανταπεξελθουν στην αυξανόμενη ζήτηση για μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών που καταγράφουμε." ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Η Σουπερφαστ το εχει σκεφτει πολυ πριν τους Ιταλους αυτο.. Απλα αργησε λιγο στην υλοποιηση του Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ναι γιατί το καλοκαίρι τα βρήκαν λίγο μπαστουνια.Οδηγοί + γκρουπ +σκορπιοι επιβάτες οι καμπίνες έφευγαν στο φτερό κι ο κόσμος γκρινιαζε που δεν ΄'εβρισκε.Χωρια που οι οδηγοι στριμωχνονταν 4-4 στις καμπίνες κι άρχιζαν την γκρινια Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted December 1, 2010 Share Posted December 1, 2010 συμφωνα με το ferries of southern europe, στα ναυπηγεια θα κατασκευαστει ferry για την Bluvia, για να δρομολογηθει στο στενο της Μεσσηνας. εκτος απο οσα κανουν τα ΕΓ/ΟΓ θα παιρνει και βαγονια τραινων. 148 μετρα μηκος, €49,5εκ κοστος, 19 μετρα πλατος και 18 κομβους υπηρεσιακη Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted January 31, 2011 Author Share Posted January 31, 2011 Πρωτοποριακο το σχεδιο του πλοιου που θα κατασκευαστει για τους Ιταλικους σιδηροδρομους. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 2, 2012 Share Posted May 2, 2012 Και προχωράει κανονικά το πλοίο, που απ΄ότι λέει στο κείμενο σκέφτονται να το βαφτίσουν με το πρωτότυπο όνομα...Messina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariadne Posted November 16, 2015 Share Posted November 16, 2015 (edited) Μια επισκόπηση των όμορφων Ro-Pax του ναυπηγείου: IMO Πρώτο όνομα Αρ. ναυπ. Έτ. ναυπ. Τρέχον όνομα Τρέχουσα εταιρεία ΟΜΑΔΑ 19350680 CORAGGIO 1237 2007 ATHENA SEAWAYS DFDS SEAWAYS9350692 AUDACIA 1238 2007 RIZHAO ORIENT RIZHAO HAITONG FERRY9350707 TENACIA 1239 2008 TENACIA ACCIONA TRASMEDITERRANEA ΟΜΑΔΑ 29350719 SUPERFAST I 1240 2008 SUPERFAST I SUPERFAST FERRIES9350721 LISCO MAXIMA 1241 2009 VICTORIA SEAWAYS DFDS SEAWAYS9458511 SUPERFAST II 1242 2009 SUPERFAST II SUPERFAST FERRIES9458523 FORZA 1243 2010 FORZA ANEK LINES9458535 ENERGIA 1244 2010 REGINA SEAWAYS DFDS SEAWAYS Edited November 16, 2015 by Ariadne Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted March 24, 2016 Share Posted March 24, 2016 (edited) ενα βιντεακι με πλανα απο την κατασκευη των 8 γνωστων και επιτυχημενων, απο οτι φανηκε,πλοιων. Edited March 24, 2016 by mpolo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now