Jump to content
Shipfriends

NELovision 2009


ΝΕΛοσκοπηση. το καλυτερο πλοιο της ΝΕΛ ever  

6 members have voted

  1. 1. ΝΕΛοσκοπηση. το καλυτερο πλοιο της ΝΕΛ ever

    • ΣΑΠΦΩ
    • ΑΡΙΩΝ
    • ΟΜΗΡΟΣ
    • ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ (το original)
    • ΑΛΚΑΙΟΣ
      0
    • ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ
    • ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    • ΘΕΟΦΙΛΟΣ
    • ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ
      0
    • ΠΑΝΑΓΙΑ ΧΟΖΟΒΙΩΤΙΣΣΑ
    • ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ
      0
    • ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ
    • ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ Ι (ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ)
    • ΑΙΟΛΟΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ ΙΙ (ΑΙΟΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΙΙ)
      0
    • ΠΑΝΑΓΙΑ ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ
      0
    • RED SEA II (ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ)

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Τωρα που η ΝΕL εχει παρακμασει;) και απο τα πλοια της αλλα ειναι δεμενα, αλλα στην αγονη και μονο ενα στη φυσικη γραμμη της εταιρειας, ειναι η ωρα να διαλεξουμε το καλυτερο βαπορι της ΝΕΛ απο ιδρυσεως της.

καλα θα πειτε, πολλες ψηφοφοριες πεσαν μαζεμενες και ακομη εχει ζεστες. θα παθουμε τπτ:D. δεν πειραζει, να ειμαστε σε εγρηγορση για τις βουλευτικες:rolleyes:

Σαπφω, Αριων, Ομηρος, Οδυσσεας Ελυτης, Αλκαιος, Αγιος Ραφαηλ, Μυτιληνη, Θεοφιλος, Ταξιαρχης, Παναγια Χοζοβιωτισσα, Παναγια Τηνου, Αιολος Κεντερης, Αιολος Κεντερης Ι, Αιολος Κεντερης ΙΙ, Παναγια Θαλασσινη, Red Sea II.

θυμηθειτε τα. ψηφιστε τα (ενα μονο) και αν περασουμε τις 150!! ψηφους να παμε και σε αλλες εταιρειες:D

Link to comment
Share on other sites

ΤΕΟ δαγκωτο,γιατι σαν σκαρι το βρισκω επιβλητικο(χωρις το κουτι)και στην εποχη του ηταν το ferry καινοτομια!Επισης εχει φαει τοσες τρακες και ακομα ζει...ε κατι σημαινει κι αυτο;)Σοβαρα παντως,ειναι το πιο 'βαπορι' απο ολα που εχει(ειχε)η ΝΕΛ και η ΒεντουροΝελ.

Τωρα που η ΝΕL εχει παρακμασει;)

Γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ανάμεσα στο Σαπφώ που ήταν το βαπόρι που ανέπτυξε την εταιρεία και το Μυτιλήνη που ήταν ένα πολύ καλό πλοίο για τα δεδομένα της εποχής που έκανε την εμφάνιση του στο Αιγαίο. Τελικά θα διαλέξω το Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

αμφιταλαντευτηκα αναμεσα σε 3. το σαπφω που ειναι το πρωτο πλοιο της ΝΕΛ που ταξιδεψα (το 1978 οταν τα πιο πολλα μωρελια του forum ηταν αγενητα), το αριων που το ταξιδεψα το 1979 και το χοζοβιωτισσα που το εχω ταξιδεψει παρα πολλες φορεςB), αλλα οχι επι ΝΕΛ.

παρολο που η καρδια μου ελεγε αργοστολι, τελικα ψηφισα το αριων. για το αδοξο τελος του, αλλα και γιατι ακομη θυμαμαι την πρωινη αφιξη στον πειραια, τη μανουβρα στην αριστερη αγκυρα, αλλα και τη θεα στην πλωρη απο τα "μπαλκονακια" στον καθρεπτη.

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο ταξίδι με πλοίο της ΝΕΛ το έχω κάνει με τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ, που όμως δεν μπορεί να ψηφιστεί σαν το καλυτερο πλοίο της ΝΕΛ. Από την άλλη ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ μπορεί να έχει άπλα στα σαλόνια και άριστη συμπεριφορά στην θάλασσα, αλλά οι καμπίνες του υστερούν σε ποιότητα σε σχέση με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και πολλά χρόνια είναι στη γραμμή, και σταθερό ήταν μέχρι πρόσφατα στα ωράρια του (8 ώρες και 5 λεπτά Χίο - Πειραιά) , και έχει νηολόγιο Χίου :D , αλλά στον καιρό δεν θα έλεγα ότι έχω περάσει και όμορφες στιγμές.

Οπότε άνετα η ψήφος μου καταλήγει στο ΣΑΠΦΩ. Πλοίο μιας άλλης εποχής, με την ατελείωτη πλώρη και την πανέμορφη τσιμινιέρα. Δεν μπορεί σε ανέσεις να συγκριθεί με το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, αφού ανήκουν σε άλλες εποχές, αλλά πιστεύω ότι υπήρξε το καλύτερο πλοίο της ΝΕΛ, και ο στυλοβάτης της εταιρείας για πολλά χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ επιλέγω το ΜΥΤΙΛΗΝΗ επειδή έχω δουλέψει σε αυτό και όπως και να το κάνουμε υπάρχει ένα συναισθηματικό δέσιμο:D:D

Link to comment
Share on other sites

Με κριτηριο την εμφανιση κατα την γνωμη μου το ΘΕΟΦΙΛΟΣ ειναι το πιο αρχοντικο, αλλα το πιο ολοκληρωμενο σιγουρα ειναι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ το οποιο και ψηφισα.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο που απογείωσε τη ΝΕΛ κι εγώ πιστεύω ότι είναι το ΣΑΠΦΩ όμως. Ο πιο τίμιος εργάτης της ΝΕΛ και της γραμμής παράλληλα θεωρώ πως είναι το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Ωστόσο για μένα η ψήφος πάει σε αυτό που του έχω σούρει τον εξάψαλμο, που το θεωρώ πλέον απαράδεκτο και απολύτως ξεπερασμένο που όμως επίσης το θεωρώ ένα πανέμορφο, ναυτικό και καλοτάξιδο σκαρί. Κι επειδή για την κατάντια του κάθε πλοίου ΔΕΝ φταίει το σκαρί, ΘΕΟΦΙΛΟ με τη μία. ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν και πολύ ζορίστηκα να μην προτιμήσω την Σαπφώ την ποιήτρια (που γνώρισα το 1979), τελικά ψήφισα τον Αρίωνα καθότι τέτοια κουβερτωμένα καταστρώματα, ξύλινο δάπεδο γκαράζ με ράγες σιδηροδρόμου και πρωϊνά ξυπνήματα μέσα στην αχλύ της Ανατολικής Μεσογείου, ανοιχτά της Πάφου (ως "Νήσος Κύπρος" βέβαια), δεν ξαναβρίσκονται πουθενά. Αχ :(...

Link to comment
Share on other sites

Απ΄όσα από τα παραπάνω πλοία που έχω τα ταξιδέψει....επιβλητικότερη η ΣΑΠΦΩ, στιβαρότερος ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ...συμπαθής ο ΑΛΚΑΙΟΣ....αλλά η πολύτιμη ψήφος μου (και για προσωπικούς συναισθηματικούς λόγους) θα πάει στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ...που νομίζω τα είχε όλα και συνεχίζει αξιοπρεπώς.

ΥΓ Κανονικά ήθελα να ψηφίσω την ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ, αλλά φοβήθηκα το κράξιμο του NHSOS XIOS.:D

ΥΓ2

τελικά ψήφισα τον Αρίωνα

ανοιχτά της Πάφου (ως "Νήσος Κύπρος" βέβαια),

Τελικά τι ψήφισες...Αρίωνα ή Όμηρο?:rolleyes: Η αλήθεια είναι ότι με όλη αυτή την εκλογολογία...τα έχουμε χάσει λιγουλάκι.:D

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Αυτό ήταν εύκολο. Μπορεί να είχε άδοξο τέλος, αλλά ήταν μακράν ότι καλύτερο πέρασε ποτέ από το Βόρειο Αιγαίο. Φυσικά καί αναφέρομαι στον Αρίωνα.

Αν όμως μπορούσα να επιλέξω και δεύτερο, τότε τη Σαπφώ μιας και άλλξε όλη την κουλτούρα ταξιδιού με ferry στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Αν ψηφιζα με καθαρα αντικειμενικα κριτηρια θα επελεγα ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Σαφως πιο ομορφο και πιο μοντερνο στους εσωτερικους του χωρους εστω και αν η διαρυθμιση του δεν ειναι και οτι καλυτερο.

Παρολαυτα το συναισθημα λεει ΣΑΠΦΩ.Με αυτο κατα κυριο λογο εκανα τα περισσοτερα ταξιδια σαν παιδι αλλα και αγαπησα τα βαπορια.Παντα περιμενα να περασει ο καιρος και να ταξιδεψω με τη ΣΑΠΦΑΡΑ.Χωρια οτι πλεον δεν υπαρχει με κανει και το θυμαμαι με νοσταλγια

Οχι οτι δεν ηταν ομορφο και σαν βαπορι.Ομορφες γραμμες και με πλωρακλα που ξεχωριζε.Πολυ καλο και στο ταξιδεμα του και αρκετα ανετο αφου και με τις συνθηκες της εποχης παντα αισθανοσουν οτι εχει χωρο για ολους

Για τον ΑΡΙΩΝΑ απο ολους εχω ακουσει οτι ηταν μακραν το καλυτερο της ΝΕΛ αλλα δεν μπορω να το ψηφησω διοτι δεν ταξιδεψα ποτε ωστε να το θυμαμαι

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα ψηφίσω την βασιλομήτωρ Σαπφώ, γιατί μεγάλωσα μέσα σ' αυτό το πλοίο και οι περισσότερες παιδικές μου αναμνήσεις συνδέονται μ' αυτό το πλοίο (λόγω του πατέρα βεβαίως βεβαίως)!!! Επίσης θεωρώ ότι είναι το πλοίο εκείνο που κατά κάποιο τρόπο ανέπτυξε τη ΝΕΛ!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ2

Τελικά τι ψήφισες...Αρίωνα ή Όμηρο?:rolleyes: Η αλήθεια είναι ότι με όλη αυτή την εκλογολογία...τα έχουμε χάσει λιγουλάκι.:D

Κύριε Διαχειριστά,

Παρακαλώ, αλλάξτε την ψήφο μου. "'Ομηρο" και όχι Αρίωνα ήθελα να ψηφίσω, αλλά όταν έχει πάει 23.00, είσαι όρθιος από τις 05.00, η πτήση της Aegean έχει (μεγάλη) καθυστέρηση, φαγητό δεν έχεις φάει αλλά μόνο έχεις πιεί και για να περάσει κάπως ή ώρα είσαι στο Internet wi-fied, "Αρίωνα" κάνεις όχι μόνο τον "Όμηρο", αλλά και τον "Άγιο Ραφαήλ"

Link to comment
Share on other sites

αδερφε γεωργιε,

η ψηφος (ευτυχως;)) δεν αλλαζει, ουτε απο τους mods ουτε απο τους admins.

που οι παλιες καλες εποχες που σε αλλες καλπες ψηφιζαμε και απο αλλες γινοταν η καταμετρηση:D. πριν τη βασιλοπιττα του 2010 οταν θα κλεισει η ψηφοφορια μεσα στις καρδιες μας θα βαλουμε μια ψηφο παραπανω στον ομηρο, εκτος και αν βρεθει στο μεταξυ κανενας "αριωνιστης" και ψηφισει ομηρο to make up for you.

κουρασμενος ξεκουρασμενος προσεχε τι ψηφιζεις. φανταζεσαι να ζητας στις 04/10 απο τον δικαστικο αντιπροσωπο και την εφορευτικη επιτροπη να σου δωσουν πισω την ψηφο.

ΥΓ: ωραιος ο βεγγος:D

Edited by proud_ionian
υγ
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα! Ας καταθέσω και εγώ την επιχειρηματολογία της ψήφου μου..

To Mυτιλήνη καταρχήν,(που βλέπω ότι το προτιμάνε πολύ) ήταν το ταχύτερο πλοίο της ΝΕΛ,έκανε την Χίο σε 7.45 και ήταν πολυτελέστατο για την εποχή και με μεγάλη μετασκευή. Ταυτόχρονα ταξιδεύει ακόμα στην γραμμή αφού είχε έρθει μόλις το 91. Αλλά γιαπωνέζικο,όχι ιδιαίτερα καλοτάξιδο,όχι πολύ όμορφο και χωρίς αρκετούς κοινόχρηστους χώρους. Ο Θεόφιλος στιβαρός, γερμανικός,ευρύχωρος και καλοτάξιδος αλλά αργός και μέσα θυμιζε 70΄s & 80΄s..

Ειδικά οι καμπίνες θα έλεγες οτι είναι του πληρώματος και ότι δεν είναι των επιβατών.

Ο Αλκαιός συμπαθητικός αλλα δεν χαραχτεικε στις μνήμες του κόσμου. Αγ.Ραφαηλ-Ταξιαρχης, όμορφοι αλλά μεχρι εκεί. Ο Οδυσσέας Ελυτης επιβλητικός αλλά σκέτος Μητσοτάκης..

Ο Αρίωνας υπερπολυτελής στην επόχη του, το πλώτο ξενοδοχείο το λέγανε, και το Ομηρος το ποιο όμορφο εξωτερικά αλλά εσωτερικά αδιάφορο. Το Σαπφώ όμως (όπως καταλάβατε το ψήφισα) για τα δεδομένα της εποχής ήταν σχετικά νεότευκτο με ηλικία μόλις 7 χρόνων. Ειχέ την αίγλη, την ποιότητα, και το ταξίδεμα που ήταν ο ορισμός της Αγγλικής ναυπηγικής και με την εντυπωσιακότερη πλώρη που έχω γνωρισει και εναν μεγαλειώδη καθρέφτη..

Και με αξιόλογο μεγεθος και χωρητικότητα, για την ακρίβεια όταν πρωτοταξίδεψε στα νερά μας ήταν μακράν το καλύτερο ΕΓ/ΟΓ στην Ελλάδα.

Αν το Μυτιλήνη δίνει ακόμη ζωη στην ΝΕΛ το Σαπφώ είναι εκείνο που την δημιούργησε και την εφτασε να μπορει να αγορασει όλα τα υπόλοιπα πλοία της(μαζί και τα κακά ταχύπλοα).

Τα πλοία της πρώην c-link δεν τα υπολογιζω γιατι απλά δεν μου θυμίζουν ΝΕΛ.

Αντίθετα το Σαπφω ήταν η ίδια η ΝΕΛ..

Edited by Stratos
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να έχω ταξιδέψει ποτέ με κάποιο πλοίο της ΝΕΛ, κρίνω βάση των εξωτερικής εμφάνισης και τις αναμνήσεις όσων απο αυτών έχουν έρθει παλαιότερα στι λιμάνι της Καβάλας. Η ψήφος πάει στο Σαπφώ μιας και σαν παιδί που ήμουν το θεωρούσα το πιο όμορφο πλοίο που ερχόταν. Ειδικά η πλώρη του το πρόσδιδε μια ιδιαίτερη ομορφιά. Ο Αλκαίος μου φαινόταν πολύ μικρός, ο Ταξιάρχης ο πιο άσχημος και το Μυτιλήνη το πιο μεγάλο και επιβλητικό αλλά το Σαπφώ είχε κάτι ξεχωριστό όταν το έβλεπες μέσα στο λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Ψήφισα ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Για τα 17 συναπτά έτη που ταξιδεύει αξιοπρεπέστατα στα "νερά μας".

Γιατί είναι ένα πλοίο "αθόρυβο" που ελάχιστα μας έχει απασχολήσει με προβλήματα, βλάβες ή αβαρίες, εμάς αλλά και την ΝΕΛ. Μία ματιά στις "Βλάβες Μυτιλήνη" στο φόρουμ μας, θα μας δείξει ότι τελευταία φορά που ασχοληθήκαμε με κάποιο πρόβλημα του πλοίου, ήταν πριν σχεδόν δύο χρόνια όταν είχε προσκρούσει με την πρύμη στην Μυτιλήνη με αποτέλεσμα κάποιες ...αμυχές, και η αμέσως προηγούμενη πριν πέντε (!!!) σχεδόν χρόνια όταν και είχε παρουσιάσει μία βλάβη στην μπόμπα της αριστερής άγκυρας.

Και τέλος γιατί είναι ένα όμορφο σκαρί (αν και γιαπωνεζάκι) που τα τελευταία δύο "πέτρινα χρόνια" της ΝΕΛ, την έχει βγάλει ασπροπρόσωπη, ανεβαινο-κατεβαίνοντας το Αιγαίο, χωρίς προβλήματα αλλά και χωρίς ...ζιγκ-ζαγκ ;), και ...χαμηλο-ψηλώματα ;):D

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι ψήφισα ΟΜΗΡΟΣ. Μου άρεσε πολύτ σαν σκαρί είχε κουβερτωμένα καταστρώματα , ήταν αμπάσο και καλοτάξιδο και δούλεψε κι εκτός Μυτιλήνης, ως στην Κύπρο βρέθηκε στα τελευταία χρόνια της καριέρας του.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...