Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted (edited)

Θα ξεκινήσει ο Διαγόρας και θα συνεχίσει το BS Naxos για όσο θα λείπει ο Πήγασος. Υπάρχει ένα κενό δρομολογίων στην άγονη και μόνο ένα μέρος αυτής καλύπτεται από το BS Naxos. Υποθέσεις κάνω βάση του συστήματος κρατήσεων.

Edited by thanosp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η ανακοίνωση του ΥΕΝ για την αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Διαγορας στο λιμένα Χίου

Quote

Ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Χίου, πρωινές ώρες σήμερα, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ ''ΔΙΑΓΟΡΑΣ'' Ν.Π. 12520,  το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από λιμένα Πειραιά για Χίο – Μυτιλήνη, ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίνεται επισφαλής η προσέγγιση του πλοίου στο λιμένα της Χίου και ότι θα συνεχίσει το ταξίδι του για να καταπλεύσει στον λιμένα Μεστών Χίου.

Από το πλοίο επρόκειτο να αποβιβαστούν στο λιμένα της Χίου εκατόν τριάντα οκτώ (138) επιβάτες, δεκαπέντε (15) Φ/Γ, δεκατέσσερα (14) Ι.Χ.Ε. οχήματα και έξι (06) Δ/Κ ενώ με μέριμνα της πλοιοκτήτριας εταιρείας ενημερώθηκε το επιβατικό κοινό και οι μεταφορείς φορτηγών οχημάτων.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Κατά την πρώτη προσέγγιση του στην Μυτιλήνη όπως αναφέραμε και εδώ, το πλοίο δεν συνέχισε την είσοδο του στο λιμάνι και παρέμεινε στα ανοιχτά.

Το ΔΙΑΓΟΡΑΣ προσέγγισε για δεύτερη φορά το λιμάνι, αφού πρώτα το ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ βγήκε έξω από το λιμάνι, και με την βοήθεια του ΙΩΑΝΝΗΣ Σ. άρχισε την μανούβρα του για το νέο "Γ" του λιμανιού. Τελικά, λόγω των καιρικών συνθηκών το πλοίο έδωσε κάβους στο παλιό "Γ" όπου και έδεσε με ασφάλεια μετά από λίγη ώρα. 

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Εγώ γιατί νομίζω ότι ο Διαγόρας είναι από τα πιο δύσκολα πλοία σε μανούβρα

τουμπαριστες μηχανες, ενα bow thruster, δυο stern (ενα σε καθε stern tube).

στα περισσοτερα στενα λιμανια γυρνα με τα προπελακια και μια απο τις δυο μηχανες (τουλαχιστον οταν ταξιδεψα μαζι του και οσες φορες το εχω δει να μανουβραρει).

βεβαια για τους πλοιαρχους του πληκτρολογιου και τα παπαγαλακια των επιδειξιων του χειριστηριου, αυτα ειναι λεπτομερειες

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά στη συγκεκριμένη γραμμή έχει δουλέψει και άλλο μπαταριστο βαπόρι  με ένα λιγότερο πρυμνιο προπέλακι, με ένα τιμόνι λιγότερο και μεγαλύτερο μέγεθος από το Διαγόρας, αλλά δεν έχασε λιμάνι!! (Όπως και άλλο ένα μπαταριστο με 190+ μέτρα μήκος για μικρό διάστημα). Όπως και άλλο Γιαπωνέζικο πλοίο εξωστρεφής με pitch, μονότιμονο και κοντά στα 200 μέτρα. 

Επειδή έχω τύχει να ταξιδέψω πολλές φορές με πλοίο που έχει μπαταριστες μηχανές σε άλλη γραμμή, ο πλοίαρχος του έκανε κινήσεις και με τις δύο μηχανές για να γυρίσει το πλοίο του!! Είτε είχε ανοιχτό πέλαγος ή περιορισμό στο χώρο της μανούβρας του!!

Ουσιαστικά το τούμπαριστο σημαίνει ότι αργεί η κίνηση στη μανούβρα (πρέπει να μηδενίσει ο άξονας για να γυρίσει η κίνηση). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είσαι στη Χίο ή στη Μυτιλήνη για να δεις τι αέρα έχει?

Δε γίνετε να βγάζουμε πλοία ή πληρώματα άχρηστα και ποιοι είμαστε για να το κάνουμε?

Το ξέρεις ότι με μηχανάκι από το αεροδρόμιο για τη πόλη της Χίου (νότια προς βόρεια) όταν έρχεσαι αντιμέτωπος με δυνατό βοριά δε μπορεί το μηχανάκι να προχωρήσει εάν δε σκύψεις λιγάκι? Πόσο μάλλον ένα πλοίο με μεγάλη πλευρική επιφάνεια να κάνει μανούβρα με βοριά είτε στο λιμάνι της Χίου ή της Μυτιλήνης

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Θα το ξαναπω σε γενικοτερη βαση και χωρις να εχει να κανει με το συγκεκριμενο θεμα, το οποιο το εχουμε πλατιασει νομιζω

Στα δικα μου ματια επειδη καποιος βαζει ενα βαπορι στο λιμανι πχ με ρυμουλκο ή οταν γυριζει στα 100 μετρα αντι για πανω απο τις μπινες οταν ο αλλος το κανει το βαπορι σβουρες ,δεν τον κανει κακο και αχρηστο.Σαν επιβατης αυτο που με ενδιαφερει ειναι να γινεται η μεταφορα των επιβατων με ασφαλεια και αυτο μετραει.Να κρινει ποτε τον περνει και ποτε οχι,ακομα και οταν αυτο ειναι υπερβολικο

Προφανως αυτος που κανει τις σβουρες κλπ βγαζει και ενα καλυτερο ονομα στον μικροκοσμο των ναυτικων και των εταιρειων και πιθανον να ειναι ικανοτερος στη μανουβρα κλπ αλλα σιγουρα ο αλλος δεν ειναι απαραιτητα αχρηστος και κακος

 

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Διαγόρας φαίνεται και σήμερα να πηγαίνει για Μεστά, ενώ στο πρόγραμμα ήταν το λιμάνι της Χίου. Νομίζω έχει μαραθώνιο κατα τις 11:00 στην πόλη, ίσως αυτή είναι η αιτία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο δεν ειναι το δρομολογιο που παει Μεστα ετσι κι αλλιως ή κανω λαθος;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λάθος κάνεις!! Τη Κυριακή έχει προσέγγιση στα Μεστα στο δρομολόγιο από το Πειραιά και τη Δευτέρα από τη Μυτιλήνη έχει προσέγγιση στα Μεστα. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι, μόνο που τώρα είναι το δρομολόγιο από Μυτιλήνη.

Αντιγράφω από το δελτίο τύπου της hellenic:

Quote

 

Σάββατο, 30 Μαρτίου 2019, 10:25

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΑΠΟΠΛΟΥ 30/3/19

Σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με το δελτίο της Ε.Μ.Υ., ισχύει απαγόρευση απόπλου σήμερα Σάββατο 30/3/19. Τα δρομολόγια των πλοίων μας θα διαμορφωθούν ως ακολούθως:

...

F/B ΔΙΑΓΟΡΑΣ

Εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες και επιτραπεί ο απόπλους, το πλοίο θα αναχωρήσει την Κυριακή 31/3/19 από Μυτιλήνη και ώρα 08:00 για Χίο 11:00-11:45, Πειραιά 20:45-23:59, Μεστά 07:30-08:00 (1/4/19), Μυτιλήνη 12:20 και εν συνεχεία όπως εγκεκριμένα. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Διαγόρας ξεκίνησε πριν λίγη ώρα από το Λαύριο για να έρθει στο Πειραιά με μειωμένη ταχύτητα, ενώ ήταν προγραμματισμένο να πάει στη Χαλκίδα για δεξαμενισμό. Από ότι ακούγεται θα κάνει σήμερα το δρομολόγιο του Blue Star Paros.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πράγματι, από το Διαγόρας θα γίνει το αποψινό δρομολόγιο από Πειραιά (17:30) για Πάρο, Νάξο & Κατάπολα, χωρίς Μικρές Κυκλάδες.

Επιστροφή, αύριο το πρωί στις 07:00 από Κατάπολα για Νάξο, Πάρο, Πειραιά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Κουφονησι μια χαρα θα μπορουσε να προσεγγισει, σε Ηρακλειά και Σχοινούσα σίγουρα όχι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρέπει ν είναι Κ η πρώτη φορά που Τ καράβι πάει Αμοργό 

 

Πόσοι θα ειναι αυτοί που θα χάσουν Τ καράβι σήμερα.. 

Θα πρεπει ν πανε στην Ηετιωνεια ακτή αντί για  έξω από τον ηλεκτρικό 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τόσο δύσκολο πια είναι να πέσει στα λεμονάδικα;Το Δήλος είναι μεγαλύτερο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλα δε θα το χασουν γοατι εχουν ενημερωθει  αλλα υπαρχει κ λεωφορειο για να τους παει..

Αλλα δεν ηταν δυσκολο να πεσει στα λεμοναδικα κ με το Πρεβελη μεσα

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι ώρα φτάσει καταπολα..

Αν τώρα έφυγε από παρο;

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, gpap2006 said:

Στο Κουφονησι μια χαρα θα μπορουσε να προσεγγισει, σε Ηρακλειά και Σχοινούσα σίγουρα όχι.

 

Δεν ξερω αν εχει προβλημα με το βυθισμα σε Ηρακλεια και Σχοινουσα .

Αν το βυθισμα δεν ειναι προβλημα, με μπουνατσα ισως μπορουσαν να δοκιμασουν, αλλα μαλλον ηθελαν να αποφυγουν οποιοδηποτε ρισκο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, basilis89 said:

Πρέπει ν είναι Κ η πρώτη φορά που Τ καράβι πάει Αμοργό 

Νομίζω έκανε Αμοργό απευθείας από Πειραιά σε κάτι καλοκαιρινά κυριακατικα δρομολόγια προ AML και μετά συνέχιζε Δωδεκάνησα(αλλά δεν είμαι σιγουρος).

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πλοιο ειναι εξω απο το ΥΕΝ

ποσο καιρο θα μεινει σταματημενο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πλωρη με πλωρη με το παλατι ειναι απο χθες που ηρθε απο  το εκτακτο δρομολογιο δεν εχει παει στο υπουργειο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...