Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

shmera katepleyse gia proti fora sto limani tis symis se dokimastiko taksidi

10 lepta ktrathse h manoybra olo to nhsi bghke sta mpalkonia kai den pisteban sta matia toys ta prosopa toys elempan apo xara makari na arxisei ta taksidia esto kai 1 fora thn ebdomada

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Διαγόρας είναι 3m πιό μακρύ από το Πάτμος, το οποίο το έβαζε ο καπτά-Μαθιός στη Σύμη μάλλον άνετα. Άρα θα μπαίνει και το πλέον πρόσφατα απόκτημα της BSF, ιδίως αν ή προσέγγιση συνοδεύεται και από καμμιά επιδότηση ;).

Link to comment
Share on other sites

Καμια φωτογραφια δεν εβγαλες , για ενθυμιο ????

Υπάρχουν δύο φωτογραφίες του Διαγόρα στο λιμάνι της Σύμης στις 22 Δεκεμβρίου στην παρακάτω σελίδα: http://www.symigreece.com/christmas_photo2212.htm καθώς και ένα βίντεο του Διαγόρα να βγαίνει από το λιμάνι:http://www.symigreece.com/christmas_video2212.htm

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως γράφτηκε στη Ροδιακή και αναδημοσιεύθηκε εδώ σε προηγούμενο thread, από τις 20 Ιανουαρίου ο Διαγόρας όπως φένεται θα πιάνει Τήλο. Οι πληροφορίες από εδώ από τη Σύμη λένε ότι θα έρχεται και στη Σύμη, και μάλιστα 3 φορες την εβδομάδα! Αλλά ακόμα δεν υπάρχει καμία επίσημη ανακοίνωση από την Blue Star.

Ξέρει κανείς κάτι περισσότερο;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

οι γλαροι του ιονιου και τα δελφινια της αδριατικης, ακουσαν οτι ο Διαγορας ειναι πολυ πιθανον να παει Συρο για καμια εβδομαδα. θα προστεθουν MES και θα γινουν καποιες ακομη μετατροπες ωστε να αυξηθει το πρωτοκολο (κυριως το χειμερινο). δεν ειναι σιγουρο ακομη, αλλα απο οτι φαινεται μαλλον θα γινει (για δεξαμενη δεν ακουστηκε τπτ). οταν βγει το Ιθακη θα παει πρωινο παροναξιας και ενα εκ των Paros/Naxos θα αντικαταστησει το Διαγορα.

Θα γινουν και τα ονειρα ορισμενων πραγματικοτητα για λιγες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως βάλουνε τίποτα αεροπορικά, αν κ νομίζω ότι έχει αρκετά το πλοίο.

Πάντως θα είναι ανεπανάληπτα άνετο το ταξίδι με τα minibus στα Δωδεκάνησα...

Link to comment
Share on other sites

για να δουμε τι θα γινει γιατι απο σεναρια ακουγονται πολλα εκει κατω στην συμη και ετοιμαζεται μεγα κολπο η προς την καλυτερη ακτοπλοικη συνδεση η προς την χειροτερη τις απναντισεις θα τις μαθουμε το πολυ σε 2 μηνες :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Τη Τρίτη το Διαγόρας έπιασε μετά από τα αρκετά χρόνια (από εποχής ΔΑΝΕ) Νίσυρο και Τήλο. Το δρομολόγιο του ήταν Αστυπάλαια Κάλυμνο Κω Νίσυρο Τήλο Ρόδο. Την επιστροφή από αυτά τα νησιά τη κάνει στο δρομολόγιο της Δευτέρας από τη Ρόδο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Λογω της καθυστερησης που ειχε , στο Διαγορα κερναγανε πορτοκαλαδες εκ μερους της εταιρειας.

Παρ'ολα αυτα εκανε παρα πολυ καλη εντυπωση σε ολους που ταξιδεψανε μαζι του και παρα τις 5 παρα κατι ωρες για Παρο και κατ'α αντοιστιχια τις αναλογες ωρες για τα υπολοιπα νησια κανεις δεν διαμαρτυρηκε μια και ολοι ειχανε μεινει με το στομα ανοιχτο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ταξίδεψα για μια ακόμη φορά με τον ΔΙΑΓΟΡΑ.

Μ.Πέμπτη, όπου το πλοίο ήταν γεμάτο και Τετάρτη του Πάσχα όπου ήταν σχεδόν γεμάτο :P

Τελικά στο πλωριό σαλόνι υπάρχει πρόσβαση μέσα από το εστιατόριο και το self service (του οποίου η πόρτα μένει ανοιχτή σε όλο το ταξίδι). Πολύ ωραίο με θέα την πλώρη, δε το ξέρουν πολλοί και δε γέμισε σε κανένα από τα δύο ταξίδια μου...

Αρχικά επιτρέπεται η είσοδος μόνο στους "καμπινάτους" αλλά όπως πέφτει η νύχτα, πέφτουν και οι αντιστάσεις του πληρώματος...

Για το πλήρωμα μπορώ να πω ότι είναι πιο φιλικό από του BS2, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις...

Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω σήμερα με αρκετό άνεμο-κύμα και μπορώ να πω και εγώ ότι κουνάει...Καμία σχέση με ΡΟΔΑΝΘΗ στον καιρό.

Από vibration, όπως έχουν ξαναπεί πολλοί άλλοι, ειδικά στο πρυμνιό σαλόνι και στο deck από πάνω του έχουμε αρκετό. Αυτό που κάνει ακόμα χειρότερη την κατάσταση είναι η ψευδοροφή του πρυμνιού σαλονιού που τρέμει και κάνει ιδιαίτερο θόρυβο. Μην βγάζουμε απέξω από το vibration και την reception του πλοίου..Όλως τυχαίως σε αυτά τα τμήματα του πλοίου έχουν τοποθετηθεί ψευδοροφές που έχουν πολλά μικρά μεταλλικά τμήματα που θορυβούν!

Παρατήρησα ακόμα, ότι έχει ξηλωθεί η ψευδοροφή από το ταβάνι του κλιμακοστασίου που οδηγεί στη reception του πλοίου, με αποτέλεσμα να κρέμονται οι λάμπες και να φαίνονται καλώδια κτλ. Μήπως αλλάξει κάτι σε σχέση με τα υλικά τελικά?

Τέλος το σύστημα εξαερισμού του πλοίου είναι απίθανο! Ακόμα και σε μέρη με πολλούς καπνιστές ο αέρας ήταν ευχάριστος και δεν νιώσαμε ποτέ την διάχυτη τσιγαρίλα που υπάρχει σε άλλα πλοία!

Στην ακόλουθη φωτογραφία είναι μια άποψη του πλωριού "business class" σαλονιού.

post-46-128326963591_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ξαναρχιζει δρομολογια την Τριτη 24/4. Εκτακτως εκεινη την ημερα θα κανει το επιδοτουμενο που κανει τις Κυριακες (που περιλαμβανει κ Αστυπαλεα- Νισυρο-Τηλο) κ ετσι θα αποπλευσει απο πειραια στις 15.00 αντι για 18.00.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Άκουσα καλά ότι συζητιέται 2ο δρομολόγιο τον Αύγουστο για το πλοίο με προσέγγιση Νίσυρο ή απλά το άκουσα επειδή με βολεύει?

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα καλά ότι συζητιέται 2ο δρομολόγιο τον Αύγουστο για το πλοίο με προσέγγιση Νίσυρο ή απλά το άκουσα επειδή με βολεύει?

Τελικά δε τα άκουσα όλα φαίνεται.

Η εταιρία λέει θα κάνει αίτηση για 1 δρομολόγιο τη βδομάδα τον χειμώνα και για 2 το καλοκαίρι του 2008....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ταξίδεψα πρόσφατα με το πλοίο και μπορώ να πω ότι η γενική εντύπωση μου είναι πολύ καλή.:rolleyes:

Καμπίνες αξιοπρεπέστατες. Σαλόνια ευρύχωρα, καλόγουστα και φωτεινά, με εξαίρεση το πλωριό της διακεκριμένης το οποίο είναι μάλλον μικρό. Άνετοι διάδρομοι και ευρύχωρα κλιμακοστάσια, εντύπωση μου έκανε ο αχανής (σε επιφάνεια και ύψος) χώρος της υποδοχής. Το self service φωτεινό, συμπαθητικό και εξυπηρετικό…και καλόγουστο το εστιατόριο.

Τα καταστρώματα άφθονα…για τα δεδομένα της εταιρείας.;) Ένα μικρό πλωριό πίσω από το σαλόνι, όπου όμως κατέβαινε εύκολα ο καπνός από την τσιμινιέρα και μου θύμισε έντονα BS2…και ένας ρυθμικός μεταλλικός θόρυβος που ακουγόταν από τον καταπέλτη ήταν λίγο ενοχλητικός. Το τελευταίο κατάστρωμα άπλετο, αλλά μάλλον χρειάζεται ένα συμμάζεμα στην διαρρύθμισή του. Καλό θα ήταν ένα αντιανεμικό προστατευτικό στον χώρο με τα τραπεζάκια μπροστά στο bar και κανένα στέγαστρο στα πλαϊνά πίσω από την γέφυρα. Δεν μου άρεσαν τα καγκελάκια, αλλά ομολογώ ότι είναι πολύ πιο ασφαλή από τα ρέλια…ειδικά όταν υπάρχει πιτσιρικαρία, η οποία αρέσκεται στις αναρριχήσεις. Το γκαράζ μεγάλο και άνετο με πολύ λίγα κολωνάκια.

Από ταξίδεμα…είχαμε 7-8 Β…δεν μπορώ να πω ότι ήταν και το καλύτερο που έχω συναντήσει, αλλά δεν ήταν και άσχημο…εάν εξαιρέσεις κανά-δυό σκληρά κοπανήματα. Επίσης, δεν θα πρέπει να είναι και το πιο μαϊτζέβελο που έχουν δεί τα νερά του Αιγαίου, αλλά ούτε και είναι κανένας Κρητικός «δεινόσαυρος». Εμφανισιακά…ως σχιστομάτικο…δεν μπορείς και να το ερωτευθείς. Αλλά ο πλούσιος «εσωτερικός του κόσμος» σε κάνει να παραβλέπεις τα εμφανισιακά του ελαττώματα. :rolleyes:

Από καθαριότητα, πλήρωμα, εξυπηρέτηση….άριστα.:confused: Και το κυριώτερο πρόκειται για ένα πλοίο π. 140 μέτρα, με π.450 κρεβάτια, με π.250 αριθμημένες, με ευρύχωρα σαλόνια…και με πρωτόκολλο π. 1200 ή π. 1400 άτομα (δεν ξέρω ποιο ισχύει, έχω δεί και τις δύο εκδοχές), το οποίο σημαίνει ότι σπάνια θα συναντήσεις φαινόμενα συνωστισμού.

Και κάτι που δεν μου άρεσε καθόλου: η υποδοχή στον Πειραιά.:D Μπαίνοντας στο πλοίο από τον καταπέλτη των επιβατών μέχρι την reception ήταν παρετεταγμένοι καμιά δεκαριά καμαρώτοι και σε καλημέριζαν! Δεν λέω, καλή είναι η ευγενική υποδοχή και το ζεστό χαμόγελο, αλλά νομίζω ότι μια δυό καλημέρες αρκούν. Τόση υπερβολή αγγίζει τα όρια της δουλικότητας…που ακόμα και η Μαρία Αντουανέττα θα δυσανασχετούσε!

Συμπερασματικά…παρόλες τις επιμέρους παρατηρήσεις μου…η γενική μου εντύπωση είναι πολύ καλή και βεβαίως στο μέλλον θα είναι από τις πρώτες επιλογές μου.

ΥΓ Επειδή ήταν η πρώτη φορά που ταξίδεψα με τον Διαγόρα και δεν ξέρω πως ήταν εσωτερικά επί ΔΑΝΕ…και επειδή είδα πάμπολλα στοιχεία που παραπέμπουν στα νεότευκτα της εταιρείας…μήπως ξέρει κάποιος να μας πεί τι ακριβώς έχει αλλάξει στο πλοίο μετά την αγορά του από την BSF?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...