Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

τώρα δα που κοίταξα το AIS, ανεβαίνει για Ρόδο με 21,4 knots

21,5 πηγε μην κλεβεις :P ,απο εκει και περα οσο αφορα για το δρομολογιο της επιστροφης θα μπορουσε να εβαζε και την Σαντορινη μεσα χωρις να εβγαζε την Παρο,αλλα το αρνητικο ειναι οτι θα διαρκουσε παραπανω τουλαχιστον 1/5 ωρα το ταξιδι απο τα δωδεκανησα για τον Πειραια,και ισως για αυτο δεν το κανουν.Σιγουρα η Blue Star κατι θα ξερει παραπανω,εξαλου μην βγαζουμε και τα ματια μας μονοι μας...,υπαρχει το ΔΗΛΟΣ των 2500 επιβατων,και 3 φορες την εβδομαδα Blue Star 1-2 για σκουπισματα.Αν υπηρχε και ο Διαγορας πρωινο 2 φορες την εβδομαδα για Παρο-Πειραια θα ηταν το τελειο σεναριο για μενα :D για την Blue Star δεν ξερω..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μη προσέγγιση Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» στους Λειψούς

Η Λιμενική Αρχή Λειψών ενημερώθηκε μεταμεσονύκτιες ώρες σήμερα από τον Πλοίαρχο τουΕ/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π.11957 ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή δεν θα προσέγγιζε το λιμάνι των Λειψών και θα συνέχιζε για Πάτμο.

Επί του πλοίου δεν επέβαιναν επιβάτες με προορισμό τους Λειψούς ενώ στο λιμάνι ανέμεναν προς επιβίβαση οκτώ (08) επιβάτες και δύο (02) Ι.Χ. για το λιμάνι του Πειραιά.

http://www.hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πλοιο δεν επιασε χτες στη Νισυρο λογω καιρου

Η Λιμενική Αρχή Νισύρου, ενημερώθηκε βραδινές ώρες χθες, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ–Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π. 11957, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ρόδο για Τήλο – Νίσυρο – Κάλυμνο – Πειραιά, ότι η προσέγγιση στο λιμάνι της Νισύρου ήταν επισφαλής, λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Στη Νίσυρο επρόκειτο να αποβιβασθούν 09 επιβάτες ενώ προς επιβίβαση ανέμεναν 23 άτομα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Και στα δύο λιμάνια μπορεί να πάει βαπόρι. Το Λακκί είναι αυτό που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση από τα ποστάλια, αλλά σε περιπτώσεις απαγορευτικών κτλ χρησιμοποιείται και η Αγία Μαρίνα ανάλογα τον καιρό που έχει.

Link to comment
Share on other sites

Μη προσέγγιση του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν. Ρόδου 40 στην Κάλυμνο λόγω καιρού.

 

 

Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν. Ρόδου 40, το οποίο εκτελούσε εγκεκριμένο δρομολόγιο από Πειραιά για Ρόδο, δεν προσέγγισε το λιμένα Καλύμνου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών, κατά δήλωση Πλοιάρχου και συνέχισε για την εύρεση ασφαλούς αγκυροβολίου προς το λιμένα της Αγίας Μαρίνας Λέρου.

Στο πλοίο επέβαιναν 51 επιβάτες, 3 Ι.Χ.Ε. και 17 Φ/Γ με προορισμό την Κάλυμνο και ανέμεναν προς επιβίβαση 21 επιβάτες, 4 Ι.Χ.Ε. και 2 Δ/Κ.

 

Πηγή: www.hcg.gr

 

Βέβαια, ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ εδώ και κάτι χρόνια έχει αλλάξει το νηολόγιό του από Ρόδου 40 σε Πειραιά 11957, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα για το ΛΣ.

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω άν έχη ξανασυζητηθεί εδώ,αλλά μού κάνει εντύπωση που βλέπω ότι το πλοίο αναφέρεται με προηγούμενα ονόματα ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ και ΛΙΝΔΟΣ,γιατί άν θυμάμαι καλά,ώς ΔΙΑΓΟΡΑΣ είχε έρθει απ'την Ιαπωνία αγορασμένο απ'την ΔΑΝΕ (αιωνία της η μνήμη,αμήν).Μάλιστα στο σχετικό ρεπορτάζ υπήρχε και σχόλιο τού πλοιάρχου που το έφερε (Νίκος Καζώνης).

 

Μήπως τα εν λόγω προηγούμενα ονόματα είχαν απλώς συζητηθεί αλλά τελικώς επεκράτησε το όνομα τού Ρόδιου πολυ-Ολυμπιονίκη;

Link to comment
Share on other sites

Οχι τα ειχε κανονικα. Αγοραστηκε απο τη Δανε ενω ηταν στην Ιαπωνια ακομα με το ονομα Παναγια Σκιαδενη, Ηρθε στην Ελλαδα σαν Λινδος και μετα τη μετασκευη ξεκινησε σαν Διαγορας

Link to comment
Share on other sites

αγοραστηκε απο την οικογενεια σπανου, που εχει τωρα τα δωδεκανησος express & pride και το αρτεμησια, για να δρομολογηθει πειραια δωδεκανησα και μετονομαστηκε παναγια σκιαδενη. στη συνεχεια πουληθηκε στη ΔΑΝΕ πριν ερθει ελλαδα και μετονομαστηκε σε λινδος. ως λινδος εγινε η μετασκευη και λιγο πριν βγει για δρομολογια πηρε το σημερινο το ονομα.

 

μπορει να εχει γινει και καμια σποραδικη αναφορα παλιοτερα ειτε εδω στο τοπικ του διαγορα, ειτε στο τοπικ της ΔΑΝΕ.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό σημαίνει πως δέν ταξίδεψε μ'αυτά τα ονόματα (δέν θυμάμαι άν στο ρεπορτάζ που είχα διαβάσει αναφερόταν ότι την διαδρομή απ'την Ιαπωνία ώς εδώ την έκανε ώς ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ-που λογικώς έτσι πρέπει να ήταν,αφού δέν νοείται να ταξίδεψε...ανώνυμο,αλλά η διαδρομή αυτή δέν θεωρείται προφανώς δρομολόγιο).

 

ΥΓ.Ετσι εξηγείται η μετονομασία τού ΑΡΤΕΜΙΣΙΑ σε ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΚΙΑΔΕΝΗ-το είχε καημό φαίνεται ο Σπανός να δώση το όνομα σε κάποιο πλοίο του.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» στους Λειψούς

 

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Λειψών από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π.11957 ότι κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου Πειραιά – Πάτμο – Λειψούς – Λέρο – Κάλυμνο – Κω – Σύμη - Ρόδο δεν ήταν δυνατό να προσεγγίσει το λιμάνι των Λειψών λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και συνέχισε το δρομολόγιο του για το επόμενο λιμένα κατάπλου, την Λέρο.

Στο πλοίο επέβαιναν δεκατέσσερις (14) επιβάτες, δύο (02) ΙΧ και δύο (02) Φ/Γ με προορισμό τους Λειψούς.

 

Aδυναμία παραμονής του Ε/Γ- Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» στην Κω και αδυναμία προσέγγισης στη Σύμη

 

Πρωινές ώρες σήμερα, το Ε/Γ - Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π.11957, κατά την εκτέλεση του προγραμματισμένου δρομολογίου από Πειραιά για Πάτμο - Λειψούς - Λέρο - Κάλυμνο - Κω - Σύμη - Ρόδο, προσεγγίζοντας το λιμένα της Κω, αφού αποβίβασε 77 επιβάτες, ο Πλοίαρχος δήλωσε αδυναμία παραμονής στο λιμάνι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή και απέπλευσε συνεχίζοντας το δρομολόγιο για λιμένες Σύμης - Ρόδου, με αποτέλεσμα να παραμείνουν επί του πλοίου 25 επιβάτες με προορισμό την Κω.

Στο λιμένα της Κω ανέμεναν προς επιβίβαση και φόρτωση 40 άτομα, 05 Ι.Χ.Ε. και 04 Φ/Γ.

Στη συνέχεια η Λιμενική Αρχή Σύμης, ενημερώθηκε από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π.11957 ότι λόγω τοπικών δυσμενών καιρικών συνθηκών αδυνατούσε να καταπλεύσει στο λιμένα της Σύμης και συνέχισε το δρομολόγιό του για το λιμένα Ρόδου.

Στο πλοίο ανέμεναν 18 επιβάτες προς αποβίβαση ενώ στο λιμένα της Σύμης ανέμεναν προς επιβίβαση και φόρτωση 74 άτομα, 18 Ι.Χ.Ε. και 16 Φ/Γ.

 

Πηγή: www.hcg.gr

Edited by express skiathos
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Μου φαίνεται ότι είναι το τελευταίο παλαιάς κοπής βαπόρι που κάνει αυτό που του έχουν αναθέσει τίμια και με αξιοπρέπεια (έστω και με λίγο κομμένη ταχύτητα-δεξαμενισμός φέτος δεν έγινε-βλέπε παραπάνω). Ακόμα και τις καθυστερήσεις του (1-2 ώρες σε κάθε δρομολόγιο τις μαζεύει) τις αντιμετωπίζει ψύχραιμα και χωρίς πολλά-πολλά. Καλό βαπόρι, καλό ταξίδεμα, καλό service, λίγο fast-food (και δεν εννοώ το φαγητό ;)), τι άλλο θέλει κανείς να είναι ικανοποιημένος;

Για το κλασσικής ναυτοσύνης και "ακτοπλοϊμότητας" (βαρβαρισμός, αλλά δεν βρίσκω τη λέξη) πλήρωμά του, μιά φωτογραφία απο μεταμεσονύκτιο σαλπάρισμα σέ ένα από το μικρά νησιά που κάποτε θα το θυμούνται ασφαλώς όπως θυμούνται σήμερα τον "Μιαούλη" του '70...

 

post-1907-0-53578200-1376113566_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά το Διαγόρας μου αρέσει πιο πολύ από τα Blue Star I, II. Έχει το service της Blue Star Ferries (δεν την διαφημίζω αλλά είναι καλό τουλάχιστον) μεγαλύτερες καμπίνες απ'τα BS και γενικά "βολτάρεις" άνετα στο πλοίο. Πιο πολλές πρίζες να είχε (για να φορτίζουμε κάνα Laptop) και χαλάλι και οι καθυστερήσεις  :P

Link to comment
Share on other sites

Μιας και πέρυσι ταξίδεψα τόσο με το Blue Star 2, όσο και με το Διαγόρα, μπορώ να πω ότι όντως ο Διαγόρας μου άφησε καλύτερες εντυπώσεις. Άνετοι χώροι, μπόλικα εξωτερικά καταστρώματα και γενικότερα σου δίνει την αίσθηση ότι είναι περισσότερο... καράβι, και όχι μπαούλο!! Για το ταξίδεμά του δεν μπορώ να είμαι και πολύ αντικειμενικός γιατί στο Κως-Πειραιάς η θάλασσα ήταν (σχεδόν) λάδι ενώ στο Πειραιάς-Κως, το 14ωρο ταξίδι έγινε με γεμάτο 8άρι (νοτιά, αν θυμάμαι καλά), ενώ ακούστηκε πως κατά τόπους έπιανε και 9άρι (λίγο ακόμα και θα' χαμε απαγορευτικό δηλαδή!), οπότε το κούνημα ήταν ιδιαίτερα έντονο. 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα τον Διαγορα τον βρισκω κουτι εξωτερικα, εσωτερικα μου ειχε αφησει πολυ καλες εντυπωσεις αφου και καθαρο ηταν και ανετο και ομορφα διακοσμημενο.Πριν 2 χρονια που ειχα ταξιδεψει απο Ναξο για Πειραια το ταξιδεμα του δεν ηταν καθολου καλο ενω και οι μανουβρες του ηταν ιδιαιτερα αργες.

Edited by Lord
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Αδυναμία προσέγγισης Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» στους Λειψούς

 

Ενημερώθηκε, πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, η Λιμενική Αρχή Λειψών, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» Ν.Π. 11957,  ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν στην περιοχή αδυνατεί να προσεγγίσει στο λιμένα Λειψών και συνεχίζει το δρομολόγιό του για τον επόμενο λιμένα κατάπλου, την Πάτμο. 

Στο «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» επρόκειτο να επιβιβασθούν 07 επιβάτες , 01 ΙΧΕ και 02 Φ/Γ με προορισμό τον Πειραιά, ενώ  θα αποβιβάζονταν 05 επιβάτες, 01 ΙΧΕ, 1 Φ/Γ.

 

Πηγή www.hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...