Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

μιλησα για προσεγγισεις στο βαθυ. αν βαλουν και σαμη μεσα αυξανεται κατα πολυ ο χρονος και δεν ξερω αν συμφερει.

 

κοινοτικη σημαια ειναι η ιταλικη γιατι να μην μπορουν. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για να πραγματοποιηθεί εσωτερική ακτοπλοΐα απο ξένες εταιρείες με κοινοτική σημαία (σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία), θα πρέπει να προσαρμοστούν στις περιοριστικές διατάξεις που επιβάλλουν τη ναυτολόγηση Ελληνικών πληρωμάτων προκειμένου το πλοίο να εκτελέσει εσωτερικό δρομολόγιο στη χώρα μας.

Κάτι που σημαίνει ότι τα Grimald-όπλοια θα πρέπει να ναυτολογήσουν Έλληνες σε γέφυρα-μηχανή για να πραγματοποιηθεί η σύνδεση που θα ήθελε ο proud, που φυσικά ο Grimaldi δεν το έχει καν σαν σκέψη ^_^

Link to comment
Share on other sites

καμια εταιρεια δεν το εχει σαν σκεψη, ουτε πιστευω οτι εχει πιθανοτητες (διαβαστε ξανα το ποστ ;)) . ειπα οτι θα επρεπε να το εχουν σαν σκεψη στα νησια, κυριως στην ιθακη, για να προσεγγισουν τις εταιρειες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

εκλογες ερχονται και διαφοροι υποψηφιοι και δημοσιολογουντες, θυμουνται ξεχασμενα θεματα και μοιραζουν χαντρες B)

 

μια αναρτηση στα βλαχατα σαμης, για το θεμε της γραμμης, με τιτλο:  με πορδες δεν βαφονται αβγα.

 

 

δεν χρειάστηκε διάστημα μεγαλύτερο των δύο μηνών, για να ξεχάσουμε, ότι κάποτε, εκεί στην Ανατολική Κεφαλονιά, λειτουργούσε για 50 και πλέον χρόνια, ακτοπλοϊκή γραμμή, που συνέδεε την Ιθάκη και το νησί μας με τη Πάτρα και εξυπηρετούσε το μεγαλύτερο μέρος της επιβατικής κίνησης από και προς τη Κεφαλονιά. Σαν ένα αόρατο χέρι με τον δείχτη του χεριού σε κάθετη προς το στόμα θέση, να επιβάλει «σιγή ασυρμάτου» για το θέμα αυτό! Στην αρχή όταν έμεινε η γραμμή χωρίς πλοίο ( αρχές Νοέμβρη του 2013 ), κάποιοι έριξαν «δυο - τρεις άσφαιρες πορδές» και μετά «κομμένη η φασολάδα»… μόνο λαπά και αυτό με μπόλικο λεμόνι ( το λεμόνι δεν δημιουργεί πρήξιμο κι έτσι αποφεύγονται οι ανεπιθύμητες παρενέργειες»!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω αν καποιοι στα νησια διαβαζουν πολυ shipfriends (και ναυτιλιακο internet γενικοτερα) ή καποιοι σκεφτονται παρομοια με μας :D, αλλα τις τελευταιες μερες κυκλοφορει οτι καποια απο τις εταιρειες της ιταλιας, θα κανει πατρα σαμη ιθακη.

 

ευσεβεις ποθοι ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

που και που στα τοπικα ΜΜΕ της Πατρας γινεται κανενα σχολιο για τη γραμμη και κυριως για την ιθακη (αναλογα που εχει φιλοξενηθει ο συντακτης :P )

σημερα ειχε αναφορα η πελοποννησος

Link to comment
Share on other sites

Το παρόν έχει αποσταλεί στην Ionian Ferries. Το θέτω υπ’ όψιν παντός ενδιαφερομένου.

 

 

ΠΑΤΡΑ – ΣΑΜΗ – ΙΘΑΚΗ

Ανοικτή πρόταση προς την Κοινοπραξία Ζακυνθινών πλοίων Ionian Ferries

 

Αγαπητή Κοινοπραξία Ionian Ferries,

Λόγω του πολύ μεγάλου προβλήματος της καταργήσεως της γραμμής Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη που έχει προκύψει από τον Νοέμβριο του 2013 και φαίνεται να τείνει προς μονιμοποίηση, θα ήθελα να θέσω υπ’ όψιν μία πρόταση οριακής καλύψεώς της με τα ελάχιστα δυνατά δρομολόγια, ώστε με μείωση του λειτουργικού κόστους η γραμμή να παραμείνει ενεργή.

Για λόγους περεταίρω μειώσεως του κόστους, το πλοίο της γραμμής θα πρέπει αναγκαστικά να είναι ένα από τα δύο μικρότερα και οικονομικότερα (ΙΟΝΙΣ, ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ). Δεδομένου ότι το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ διαθέτει ελάχιστους και πολύ κακώς διαρρυθμισμένους κοινόχρηστους χώρους και μέτρια ποιότητα πλεύσεως στον κυματισμό, το ΙΟΝΙΣ είναι μονόδρομος για την συγκεκριμένη γραμμή μεγάλης αποστάσεως. Οι πολλοί δε και άριστα διαρρυθμισμένοι κοινόχρηστοι χώροι του, το καθιστούν κατάλληλο ακόμα και για την θερινή περίοδο, τηρουμένων των αναλογιών μεταξύ μεταφορικών αναγκών επιβατών και λειτουργικού κόστους.

Προτείνεται ταχύτητα καλύψεως της γραμμής 17 κόμβοι, που σημαίνει Πάτρα – Σάμη σε 3.15 και Σάμη – Πίσω Αετός σε 30 λεπτά. Για το ΙΟΝΙΣ που μπορεί να αναπτύξει μέγιστη υπηρεσιακή άνω των 18 κόμβων, η προτεινόμενη ταχύτητα είναι άνευ πιέσεως και με σχετικά περιορισμένη κατανάλωση.

Ελπίζω ότι η σκέψη για επαναλειτουργία της γραμμής υπάρχει ούτως ή άλλως και σε εσάς, δεδομένης της δηλώσεως των ΙΟΝΙΣ και ΙΟΝΙΑΝ STAR στην γραμμή για την επόμενη ακτοπλοϊκή περίοδο (Νοέμβριο 2014 ως Οκτώβριο 2015). Δεδομένου όμως ότι έτσι χάνεται η κερδοφόρος θερινή περίοδος με τις αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, θα πρότεινα έκτακτη αίτησή σας στο Σ.Α.Σ. των αρχών του καλοκαιριού για ανάληψη της γραμμής από τα τέλη του Ιουνίου.

Αναλυτικά η πρότασή μου έχει ως εξής:

 

Για την χειμερινή περίοδο (10 μήνες ανά έτος), τέσσερα δρομολόγια ανά εβδομάδα με εναλλάξ διανυκτέρευση στην Σάμη και στην Πάτρα.

Από Δευτέρα ως Πέμπτη μισό κυκλικό δρομολόγιο την ημέρα

Παρασκευή και Κυριακή ένα κυκλικό δρομολόγιο την ημέρα

Σάββατο χωρίς δρομολόγιο

 

Πιο συγκεκριμένα

Δευτέρα και Τετάρτη : Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη - Πάτρα

Σάμη – Πίσω Αετός : 6.45

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 7.30

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (το κλασσικό δρομολόγιο)

 

Τρίτη και Πέμπτη : Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 12.30 (το κλασσικό δρομολόγιο)

Σάμη – Πίσω Αετός : 16.00

Πίσω Αετός – Σάμη : 16.45

 

Παρασκευή : Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη

Σάμη – Πίσω Αετός : 6.45

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 7.30

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (το κλασσικό δρομολόγιο)

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 15.00 (μέσος όρος μεσημεριανού – απογευματινού)

Σάμη – Πίσω Αετός : 18.30

Πίσω Αετός – Σάμη : 19.15

 

Κυριακή : Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός – Σάμη

Σάμη – Πίσω Αετός : 12.45

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 13.30

Σάμη – Πάτρα : 14.30 (όπως πέρυσι)

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 19.00 (όπως πέρυσι)

Σάμη – Πίσω Αετός : 22.30

Πίσω Αετός – Σάμη : 23.15

 

Επομένως

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 12.30 (Τρίτη, Πέμπτη) / 15.00 (Παρασκευή) / 19.00 (Κυριακή)

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) / 14.30 (Κυριακή)

Πίσω Αετός – Πάτρα : 7.30 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) / 13.30 (Κυριακή)

 

 

 

Για την θερινή περίοδο και την εβδομάδα γύρω από την Ανάσταση (2 μήνες ανά έτος), ένα κυκλικό δρομολόγιο την ημέρα και μόνο την Παρασκευή προσθήκη δεύτερου, με καθημερινή διανυκτέρευση στην Σάμη

 

Πιο συγκεκριμένα

Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Σάββατο

Σάμη – Πίσω Αετός : 6.45

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 7.30

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (το κλασσικό δρομολόγιο)

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 12.30 (το κλασσικό δρομολόγιο)

Σάμη – Πίσω Αετός : 16.00

Πίσω Αετός – Σάμη : 16.45

 

Κυριακή

Σάμη – Πίσω Αετός : 14.30

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 15.15

Σάμη – Πάτρα : 16.15 (κλασσικό απογευματινό)

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 20.00 (κλασσικό απογευματινό)

Σάμη – Πίσω Αετός : 23.30

Πίσω Αετός – Σάμη : 0.15

 

Παρασκευή

Σάμη – Πίσω Αετός : 6.45

Πίσω Αετός – Σάμη – Πάτρα : 7.30

Σάμη – Πάτρα : 8.30 / 16.15 (κλασσικά)

Πάτρα – Σάμη : 12.30 / 20.00 (κλασσικά)

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 20.00 (κλασσικό)

Σάμη – Πίσω Αετός : 23.30

Πίσω Αετός – Σάμη : 0.15

 

Επομένως

Πάτρα – Σάμη : 12.30 (εκτός Κυριακής) / 20.00 (Παρασκευή, Κυριακή)

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (εκτός Κυριακής) / 16.15 (Παρασκευή, Κυριακή)

Πάτρα – Πίσω Αετός : 12.30 (εκτός Παρασκευής και Κυριακής) / 20.00 (Παρασκευή, Κυριακή)

Πίσω Αετός – Πάτρα : 7.30 (εκτός Κυριακής) / 15.15 (Κυριακή)

 

 

Θα σάς παρακαλούσα θερμά να εξετάσετε σοβαρά την δυνατότητα εφαρμογής της προτάσεώς μου και να ανταποκριθείτε και πάλι, όπως πολλές φορές στο παρελθόν, στις ανάγκες της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης.

 

Ευχαριστώ πολύ

Γεράσιμος Κουνάδης

Link to comment
Share on other sites

Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας, για την Αποκλειστική Εξυπηρέτηση Γραμμών του Δικτύου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών

 

Το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ και ΑΙΓΑΙΟΥ (Υ.Ν.Α.)

...

Κ Α Λ Ε Ι

πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες, για εκδήλωση ενδιαφέροντος προς σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας τριών (03) ετών, για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών που περιλαμβάνονται στον πίνακα και σύμφωνα με τις απαιτήσεις που περιγράφονται σε αυτόν.

57 γραμμές, έχει απ'ολα.

Πάτρα - Σάμη - Ιθάκη[...]

Να δούμε βέβαια αν θα πλησιάσει κανείς πλοιοκτήτης.

 

δεν νοειται αποκλειστικοτητα στη γραμμη πατρα σαμη ιθακη, οταν υπαρχει αμεσος ανταγωνισμος και απο κυλληνη και απο αστακο. η αποκλειστικοτητα εχει νοημα σε περιοχες οπου δεν υπαρχει εναλλακτικη λυση (πχ σαμοθρακη αλεξανδρουπολη).

 

αποκλειστικοτητα με γειτονικες ανταγωνιστικες γραμμες δεν νοειται.

χωρια που οσο υπαρχουν οι σημερινες συνθηκες στην κυλληνη, με 16 ευρω το ΙΧ, ποσο θα το εχει ο, υποτιθεμενος, αλλος στην πατρα; 24;

 

χωρια που το 75 μετρα μηκος και 500 θερινο πρωτοκολλο το θεωρω εμπαιγμο

 

μονο αν θελει καποιος να αποκλεισει την εμφανιση σοβαρου παικτη στη γραμμη μπορει να εμφανισθει ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

ο βουλευτης αχαϊας της ΔΗΜΑΡ νικος τσουκαλης, κανει επερωτηση για το θεμα της γραμμης.

 

απαντωντας ο barbie ειπε οτι η γραμμη θα ζει παντα στις καρδιες μας <_<  γιατι δεν ειναι βιωσιμη. μονο αν ποτε υπαρξει στο μελλον επιχειρηματικο ενδιαφερον θα επανελθει και μεχρι τοτε τα νησια εξυπηρετουνται απο το νησος :angry:  κεφαλονια απο κυλληνη.

πεταξε και την προσκληση αποκλειστικοτητας και καθαρισε.

 

επιμενω παντως οτι στο θιακι πρεπει να πιεσουν για περισσοτερες προσεγγισεις απο κυλληνη και σε δευτερο χρονο για διερχομενα. δυστυχως απο την κεφαλονια δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον για τη γραμμη και το θιακι μονο του δεν αρκει

Link to comment
Share on other sites

Θέτω υπ’ όψιν παντός ενδιαφερομένου εν περιλήψει, πρόταση πού έχω αποστείλει στην Ionian Ferries για την επαναλειτουργία της γραμμής Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη.

Η πρόταση βασίζεται στην λογική της μέγιστης μειώσεως του λειτουργικού κόστους (ελάχιστα δυνατά δρομολόγια, πλοίο χαμηλών εξόδων, μειωμένη ταχύτητα).

  1. Ως προς το πλοίο, θεωρητικώς αναφέρομαι στα ΙΟΝΙΣ και ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ, πρακτικώς όμως το ΙΟΝΙΣ είναι  μονόδρομος, λόγω του ότι είναι πολύ πιο ευρύχωρο και καλοτάξιδο από το ΑΝΔΡΕΑΣ ΚΑΛΒΟΣ.

 

  1. Ως προς την ταχύτητα, με 17 κόμβους (αρκετά χαμηλότερη από τους 18,5 που μπορεί να αναπτύξει το ΙΟΝΙΣ), η διάρκεια ταξιδίου είναι 3.15 για Πάτρα – Σάμη και 30 λεπτά για Σάμη – Πίσω Αετό.

 

  1. Ως προς τα δρομολόγια:                                                                                               α. Για την χειμερινή περίοδο (10 μήνες ανά έτος) προτείνω τέσσερα δρομολόγια ανά εβδομάδα. Δευτέρα και Τετάρτη από τα νησιά προς Πάτρα, Τρίτη και Πέμπτη από Πάτρα προς τα νησιά, Παρασκευή και Κυριακή ένα ολόκληρο.

 

  •  

Πάτρα – Σάμη – Πίσω Αετός : 12.30 (Τρίτη, Πέμπτη) / 15.00 (Παρσκευή) / 19.00 (Κυριακή)

 

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) / 14.30 (Κυριακή)

 

Πίσω Αετός – Πάτρα : 7.30 (Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή) / 13.30 (Κυριακή)

 

 

β. Για το καλοκαίρι και το Πάσχα (2 μήνες ανά έτος) προτείνω ένα δρομολόγιο ανά ημέρα και προσθήκη δευτέρου την Παρασκευή.

 

  •  

Πάτρα – Σάμη : 12.30 (εκτός Κυριακής) / 20.00 (Παρασκευή, Κυριακή)

 

Σάμη – Πάτρα : 8.30 (εκτός Κυριακής) / 16.15 (Παρασκευή, Κυριακή)

 

Πάτρα – Πίσω Αετός : 12.30 (εκτός Παρασκευής, Κυριακής) / 20.00 (Παρασκευή, Κυριακή)

 

Πίσω Αετός Πάτρα : 7.30 (εκτός Κυριακής), 15.15 (Κυριακή)

 

Γεράσιμος Κουνάδης

Link to comment
Share on other sites

Όχι, το ίδιο είναι, αλλά επειδή είναι μεγάλο το κείμενο, το έγραψα σε περίληψη για να μην κουράζονται οι αναγνώστες. Αν κάποιος δεν έχει όρεξη ή χρόνο να διαβάσει το αναλυτικό, θα πάρει μία γεύση από την περίληψη.

Link to comment
Share on other sites

 

ο βουλευτης αχαϊας της ΔΗΜΑΡ νικος τσουκαλης, κανει επερωτηση για το θεμα της γραμμης.

απαντωντας ο barbie ειπε οτι η γραμμη θα ζει παντα στις καρδιες μας <_< γιατι δεν ειναι βιωσιμη. μονο αν ποτε υπαρξει στο μελλον επιχειρηματικο ενδιαφερον θα επανελθει και μεχρι τοτε τα νησια εξυπηρετουνται απο το νησος :angry: κεφαλονια απο κυλληνη.

πεταξε και την προσκληση αποκλειστικοτητας και καθαρισε.

επιμενω παντως οτι στο θιακι πρεπει να πιεσουν για περισσοτερες προσεγγισεις απο κυλληνη και σε δευτερο χρονο για διερχομενα. δυστυχως απο την κεφαλονια δεν υπαρχει κανενα ενδιαφερον για τη γραμμη και το θιακι μονο του δεν αρκει

 

 

η εντυπη εκδοση της πελοποννησου εχει και δηλωσεις του βουλευτη. αφου επαναλαμβανει τις δηλωσεις του υπουργου, ο βουλευτης στεκεται σε δυο πραγματα:

 

η γραμμη δεν πληροι τις προϋποθεσεις για επιδοτηση (ειδαμε οτι και στην τελευταια προκυρηξη μονο για αποκλειστικοτητα μιλα)

θεωρει οτι υπαρχει πραγματικη αναγκη να αναβιωσει η γραμμη, αλλα οι ενδιαφερομενοι (δημοι, φορεις, επαγγελματικες ενωσεις) πρεπει να πανε απ' ευθειας σε εταιρειες

 

 

Κατά συνέπεια, το θέμα είναι καθαρά επιχειρηματικό, οπότε θα πρέπει να αναλάβουν πρωτοβουλία προς τις ακτοπλοϊκές εταιρείες οι τοπικοί φορείς, όπως οι δήμοι, η Περιφέρεια, οι παραγωγικές τάξεις, αλλά και ο εδώ Σύλλογος Κεφαλλήνων, εάν πράγματι επιζητούν την επαναλειτουργία της γραμμής, τόνισε ο κ. Τσούκαλης.
Ο ίδιος, πάντως, ανέφερε ότι έχει δεχθεί πλήθος αιτημάτων, γεγονός που δείχνει ότι το πρόβλημα είναι πραγματικό για την κοινωνία και τις παραγωγικές τάξεις της Κεφαλονίας και της Ιθάκης, γιατί δεν είναι μόνο ιστορικοί οι λόγοι που καθιστούν αναγκαία αυτή τη γραμμή, αλλά και πρακτικοί, αφού η άμεση σύνδεση των δύο νησιών με την Πάτρα είναι ζωτικής σημασίας

 

εχω ξαναπει οτι χρειαζονται συνδυασμενες κινησεις με τη συμμετοχη και κεφαλονιτων. μονη η κινηση της ιθακης δεν αρκει να στηριξει τη γραμμη.

 

το να περιμενει κανεις σωτηρια απο τους ζακυνθινους ή την kefalonian ειναι αυταπατη. η κυλληνη τους νοιαζει και αν ερθει καποιος απο αυτους στην πατρα, θα ερθει απλα για να υπαρχει μια πλημμελης καλυψη της γραμμης ωστε να μην μπει αλλος.

 

αν λοιπον ερθει καποιος, με πολυ μικρο πλοιο, δρομολογια μερα παρα μερα και ολα αυτα που προτεινονται τον τελευταιο καιρο δεν προκειται να εχει καμια επιτυχια. κανεις κεφαλονιτης δεν θα ταξιδεψει μαζιτου.

θα μεινει λιγους μηνες και θα φυγει παλι. θα ερθει μονο για να μπορει να ισχυριστει μετα ακομη μια φορα, οτι η γραμμη δεν βγαινει.

 

η ionian αν ηθελε απο περσυ μπορουσε να στηριξει τη γραμμη. αντι γι'άυτο εδειξε απιστευτη ανελαστικοτητα στα ωραρια, ανακοινωνε δρομολογια για συντομο χρονικο διαστημα και οχι για ολη τη σαιζον και στο τελος το καλοκαιρι οταν εκανε διπλα δρομολογια ο σολωμος, ουτε τα διαφημισε, ουτε τα στηριξε τιμολογικα, για να ερθει μετα και να λεει οτι εμπαινε και μεσα.

εκτιμηση μου ειναι (το εχω πει πολλες φορες) οτι η ionian μπηκε στη γραμμη μονο και μονο για να βεβαιωθει οτι θα εκλειψει.

 

οποιος πιστευει οτι θα αναβιωσει και θα κρατησει η γραμμη με 4 δρομολογια την εβδομαδα 10 μηνες το χρονο, χωρις στηριξη απο την κεφαλονια και με πλοια που για να φτασουν σαμη απο πατρα οταν εχει καιρο, αντι 52 κανουν 72 μιλια, ειναι μακραν νυχτωμενος

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

η πελοποννησος δινει συνεχεια σημερα στο θεμα, στη σελ 56 της εντυπης εκδοσης.
 
αφου επαναλαμβανει τα προσφατα γεγονοτα (με καποια μικρα λαθακια), δημοσιευει δηλωσεις του προεδρου των ξενοδοχων κεφαλονιας και ιθακης Σπυρου Γαλιατσατου, για την αναγκαιοτητα επαναλειτουργιας της γραμμης. μαλλιστα λεει οτι ευπροσδεκτο θα ηταν να λειτουργησει εστω και μονο για το καλοκαιρι.

 

ο Γαλιατσατος ειναι απο τους λιγους κεφαλονιτες που κρατανε ζεστο το θεμα ;)
 
το ζουμι ειναι τα στοιχεια της κινησης της γραμμης. το 2013, οσο λειτουργησε η γραμμη, απο την πατρα προς τα νησια πηγαν περιπου 90.000 επιβατες, 1800 φορτηγα, 14.000 ΙΧ και 1900 δικυκλα. αντιστοιχα ειναι και τα νουμερα των επιστροφων απο τα νησια.  το 2012 απο πατρα προς τα νησια ειχαμε 162.000 επιβατες, 4.100 φορτηγα, 27.100 ΙΧ και 2.700 δικυκλα. αντιστοιχη και η κινηση στις επιστροφες.
 
προκειται για πτωση της κινησης ανω του 40%, οταν η συνολικη κινηση προς τα νησια, ειδικα την κεφαλονια, αυξηθηκε οριακα το 2013. η δικη μου αποψη ειναι οτι η μειωση οφειλεται στην συνειδητα πλημμελη εξυπηρετηση της γραμμης απο την ionian, γι'αυτο και οποιαδηποτε προσεγγιση σε εταιρεια, πρεπει να γινει με τα στοιχεια του 2012.
 

...μιλωντας με τη γλωσσα των αριθμων (αναφεροντας την κινηση της γραμμης το 2012 που ηταν η τελευταια χρονια που η γραμμη λειτουργησε κανονικα...

 
το δημοσιευμα εχει και δηλωσεις του αντιπεριφερειαρχη σωτηρη κουρη που στεκεται κυριως στην υπαναχωρηση των στριτνζαιων φετος.
 
ΥΓ: εχουν μπλεξει και λιγο τα... επτανησος στην πελοποννησο B) . στην πρωτη σελιδα εχουν το τωρινο και στη μεσα το original. φωτο τη δικη μου και του cortomaltese που σας λινκαρω, χωρις αναφορα στην προελευση. ;)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επιστρέφοντας στο θέμα της σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας (αποκλειστικότητας) για τη γραμμή, δεν γνωρίζω αν είναι σύμφωνα με τους νόμους η προκήρυξη, από τη στιγμή που έχει δηλωθεί ήδη ένα πλοίο στη γραμμή στις δηλώσεις δρομολόγησης του 15. (Ιόνιαν Σταρ. Το Ιονίς προφανώς την απέσυρε για τον Αργοσαρωνικό)  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανάρτηση στο kefaloniapress.gr μιλάει για επαναδρομολόγηση του Επτάνησος υπό νέα ιδιοκτησία στην οποία όμως θα συμμετέχει μέλος κάποιος Στρίντζης. ΣΤην αρχική ανάρτηση στο FB δεν αναφέρει γραμμή αλλά στο site μιλά για Πάτρα - Σάμη

Link to comment
Share on other sites

να δουμε αν εχει βαση ή ειναι τζαστ τουγκουτουμπιτρου, που λεει και το γνωστο τραγουδι.
 

εχουν ακουστει πολλα τους τελευταιους μηνες, περι προσπαθειων να μπουν νεοι μετοχοι στην εταιρεια ή να φτιαχτει νεα εταιρεια με τη συμμετοχη καποιων απο τους στριντζαιους, ορισμενων πρακτορων και των ληξουριωτων, οπως επισης εχουν ακουστει και πολλα για ενταση μεταξυ των στριντζαιων (εχουμε αναφερθει και παλιοτερα σε καποια απο αυτα).

 

ειναι αγνωστο το κατα ποσο εχουν βαση ολα αυτα τα σεναρια και κυριως κατα ποσο σχετιζονται και με τις επερχομενες εκλογες. το γεγονος οτι ηδη ενας απο τους αντιπαλους του νυν δημαρχου εσπευσε να κανει δηλωση για να χαιρετισει την προσπαθεια... αναστασης της γραμμης, με προβληματιζει. (δειτε τα update στο δημοσιευμα του kefaloniapress)

 

απο ολα οσα εχουν γραφτει και ακουστει για τη γραμμη, αυτο που εχει τη μεγαλυτερη βαση ειναι οτι απλοι ιδιωτες και επαγγελματιες καθε ειδους, συχνοι ταξιδιωτες της γραμμης στο παρελθον, απευθυνονται συνεχεια στους (πρωην) πρακτοτες της strintzis και ρωτουν αν υπαρχει καμια εξελιξη και ζητουν να γινει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Καλες και αγαθες μπορει να ειναι οι προθεσεις και οι παραινεσεις να υπαρχουν απο καποιους φορεις ομως το μειζον ειναι αλλο.Ειναι διατεθιμενου ολοι αυτοι να βαλουν το χερι στην τσεπη για να αγορασουν το Επτανησος και να αναλαβουν φυσικα και τα αρχικα κοστη λειτουργιας του?(μιλαμε για νεα εταιρεια αν καταλαβα καλα).Τι τους εγγυαται οτι θα κανουν αποσβεση οταν η γραμμη αυτη ειχε πτωση 40% στην κινηση μεταξυ '12 κ '13(βλ.μια σελιδα πισω)και ο ανταγωνισμος στην ευρυτερη περιοχη τοσο εντονος?Και επισης ποσο πιθανο ειναι να γινει αμεσα μια τετοια κινηση και δρομολογηση?Θα μαζευτουν Μαη μηνα τοσα ζεστα εκατομυρια για να βγει το πλοιο σε ενα μηνα?Υπαρχουν μια σειρα ερωτηματα που ψαχνουν απαντησεις.. ;)

Link to comment
Share on other sites

το μονο που ειναι βεβαιο, οπως λεμε επισης παραπισω, ειναι οτι η πτωση στη γραμμη ειναι "τεχνητη" και οφειλεται στην πλημμελη εξυπηρετηση της γραμμης, για να παει η κινηση στην κυλληνη.

η συνολικη κινηση προς κεφαλονια δεν μεταβληθηκε το 2013.

 

τα υπολοιπα θα φανουν αργα ή γρηγορα.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν μπει ομως νεα εταιρεια απο Πατρα θα πεσει τετοιος πολεμος τιμων απο Κυλληνη απο τους αλλους που και παλι ο κοσμος στην Πατρα δυσκολα θα γυρισει.Και τοτε θα πρεπει να εχει και το Τανι χαμηλες τιμες πραγμα που ξερουμε ποσο δυσκολο ειναι για μια νεα εταιρεια.Ειναι ενας φαυλος κυκλος ολο αυτο που σε βαθος χρονου καποιον θα αφανισει.

Link to comment
Share on other sites

that makes two of us
 

χωρια που οσο υπαρχουν οι σημερινες συνθηκες στην κυλληνη, με 16 ευρω το ΙΧ, ποσο θα το εχει ο, υποτιθεμενος, αλλος στην πατρα; 24;

  

Αν μπει ομως νεα εταιρεια απο Πατρα θα πεσει τετοιος πολεμος τιμων απο Κυλληνη απο τους αλλους που και παλι ο κοσμος στην Πατρα δυσκολα θα γυρισει.Και τοτε θα πρεπει να εχει και το Τανι χαμηλες τιμες πραγμα που ξερουμε ποσο δυσκολο ειναι για μια νεα εταιρεια.Ειναι ενας φαυλος κυκλος ολο αυτο που σε βαθος χρονου καποιον θα αφανισει.


για να μην ξαναλεμε τα ιδια πραγματα ;)  απλα αναμενουμε. ειπαμε μπορει να ειναι και προεκλογικο πυροτεχνημα

Link to comment
Share on other sites

Αν υποθέσουμε λοιπόν ότι οι αναρτήσεις στα κεφαλονίτικα δικτυακά μέσα έχουν βάση:

  • Έχουμε πει πολλές φορές ότι είναι μια γραμμή που μπορεί να σταθεί με συνετή διαχείριση, κατάλληλα δρομολόγια αλλά και να το πω σωστό "marketing" (σε σχέση με ΚΤΕΛ, Φορτηγά κλπ ανάμεσα στα άλλα)
  • Για τον ενδεχόμενο πόλεμο τιμών, όλα έχουν να κάνουν με το πλάνο της νέας ( ; ) εταιρείας. Αν έχουμε κάποια ανάλογη φιλοσοφία της KL ή κάποιους που θέλουν να συνεχίσουν στη λογική που η γραμμή εξυπηρετούνταν όλα τα χρόνια. Ο πόλεμος τιμών στην Κυλλήνη έχει ημερομηνία λήξης. Δεν μπορεί να είναι για πάντα. Κάποιοι άνθρωποι με γνώση και σωστό μακροπρόθεσμο πλάνο δεν νομίζω πως θα πτοηθούν (αν έχουν και το ανάλογο κεφάλαιο προς διάθεση)
  • Για την αρχική επένδυση: ίσως τα μόνα χρήματα που απαιτούνται να αφορούν όποια εργασία χρειάζεται το Επτάνησος για να δρομολογηθεί. Μπορεί να είναι ναυλωμένο και όχι αγορασμένο π.χ. από το νέο σχήμα
  • Οι θετικές παραινέσεις από πολιτικούς αντιπάλους του σημερινού Δημάρχου είναι διπλής ανάγνωσης: είτε βρίσκουν ευκαιρία να "χώσουν" είτε όντως όλο αυτό είναι φούσκα

Αναμένουμε λοιπόν τα νεώτερα από αύριο, με βάση τις αναρτήσεις

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

ειχε και το Ionian Press παρομοια αναρτηση, για την φημολογουμενη επιστροφη του Τανι. Μιλα για νεα εταιρεια με σοβαρους επιχειρηματιες που δεν εχουν αμεση ή εμμεση σχεση με την πολιτικη και θελουν να προσφερουν ποιοτικες υπηρεσιες. B)

 

 

αυτα λεει το ενα σεναριο, της 20th Century Fox :P

 

υπαρχει και αλλο σεναριο, της Miramax ^_^  συμφωνα με το οποιο (το ακουσα απο δυο διαφορετικες πλευρες) η kefalonian αφηνει να διαρρευσει ενδιαφερον της για το επτανησος και τη γραμμη της πατρας.

 

τι ειπατε; εκλογικες παρολες; :lol:

Edited by proud_ionian
ει
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...