Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

10 minutes ago, Nikos_Chania said:

Καλά τα βαπόρια, καλές οι επενδύσεις, καλές οι γιομάτες τσέπες, αλλά να επενδύσουμε και στον επιβάτη. Αυτός μας "θρεφει".

Τα βαπόρια και οι επενδύσεις για τους γλάρους γίνονται; Για τους επιβάτες γίνονται και το γνωρίζουν και το δείχνουν οι ίδιοι (με στοιχεία μιλάμε πάντα). Και γίνονται κατ' επέκταση για τη βιωσιμότητα της εκάστοτε εταιρείας. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πάντα θα γίνουν λάθη, σε όλους, και από τους παλιούς του χώρου. Το θέμα είναι κατά πόσο το παλεύει ο καθένας να τα ελαχιστοποιήσει. Νotte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

8 hours ago, .voyager said:

Το άλλο μέλος πιο πάνω δεν έχει γνώση για την επιδότηση και μη των γραμμών Πάτρας και Κυλλήνης, αν πάει πιο πάνω θα πάρει τις απαντήσεις του.

Έχουμε καλομάθει με 5 πλοία σε 5 έτη, με Φιορ, με ανακαινίσεις και ρεκτιφιέ σε βάθος, πολύ πιο σημαντικά και σαφώς λιγότερο εμφανή από ένα καλό βάψιμο. Δεν γίνεται ταυτόχρονα να έχουμε και μίνι Color Hybrid στο Ιόνιο. Σε 6 και 7 χρόνια κανείς δεν ξέρει...

*Θα παρακαλούσα πολύ να μη σβηστούν τα παραπάνω, αρχή, μέση, κατακλείδα. Όχι για την "αυλή". Για τα μέλη ;)

Τι να κάνουμε, το άλλο μέλος δε γνωρίζει τη γραμμή, ούτε είναι ξεχασμένος φανατικός της Κεφαλόνιαν, ούτε είναι κράχτης και με τις δύο έννοιες του όρου, δεν κατηγορεί άκριτα αλλά ταυτόχρονα δεν κάνει και τον τελάλη.

Θα περιμένε να διαφωτιστεί από τον τεχνοκράτη, ο οποίος γνωρίζει τα στοιχεία της γραμμής και ταυτόχρονα το επιχείρημα είναι το πέντε πλοία σε πέντε έτη. Επίσης αρκετοί ακόμη αγόραζαν συνέχεια και είδαμε σε τι μεγέθη έφτασαν μετά.

Ουδείς ζήτησε Color τάδε, ούτε μίνι ούτε μάξι. Αναβάθμιση θα ήταν τονεοφερμένο Ferry Tsurugi με μία μετασκευή, όψη στο παρόν και κρυφό κοίταγμα στο μέλλον, αυτό θα έκανε καλό σε εταιρεία και επιβατικό κοινό μακροχρόνια.

Αυτά από το άλλο μέλος, έναν απλό παρατηρητή γεγονότων.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, .voyager said:

Τα βαπόρια και οι επενδύσεις για τους γλάρους γίνονται; Για τους επιβάτες γίνονται και το γνωρίζουν και το δείχνουν οι ίδιοι (με στοιχεία μιλάμε πάντα). Και γίνονται κατ' επέκταση για τη βιωσιμότητα της εκάστοτε εταιρείας. Πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και πάντα θα γίνουν λάθη, σε όλους, και από τους παλιούς του χώρου. Το θέμα είναι κατά πόσο το παλεύει ο καθένας να τα ελαχιστοποιήσει. Νotte.

Δυστυχώς φαίνεται ότι δεν σε ενδιαφέρει και τόσο η γνώμη των άλλων. Άσχετα με το τι συμφέροντα μπορεί να έχεις εσύ, εδώ μέσα σχολιάζουμε εταιρείες και πλοιοκτησίες. Κανείς δεν είναι τέλειος και δυστυχώς ούτε η levante. Το οτι γράψαμε τα κακώς κείμενα και σε ενόχλησε είναι δικό σου μειονέκτημα. Μία εταιρεία με τέτοιο ανερχόμενο στόλο θα έπρεπε να δείχνει και το καλό πρόσωπο ενίοτε. Όχι δεν γίνονται για τους γλάρους τα βαπόρια, αλλά γίνονται για να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένο σκοπό. Όταν αφήνεις ξεκρέμαστο ένα νησί μετά από απαγορευτικό τι να το κάνω που μου επένδυσες τόσα εκατομμύρια;

Η μαγκιά θα ήταν να χτίσει στην πιάτσα το όνομα πως η levante είναι εδώ και μας εξυπηρετεί, νοιάζεται και θα κάνει και το κάτι τις παραπανω όταν το χρειαστούν τα νησιά. Απο εταιρείες άκρατου κέρδους γνωρίσαμε πολλές. Δεν λεω φυσικά να φτάσουμε στο άλλο άκρο, δηλαδή να μιλάμε πλέον για κοινωνικό έργο, αλλά επιχείρηση είναι, ας βρει τα μέσα να μην την βλέπουν ενίοτε καχύποπτα οι επιβατες.

 

ΥΓ: Οι απόψεις/γνώσεις των μελών δεν περιορίζονται βάσει της εντοπιότητάς τους ;)

Link to comment
Share on other sites

στο μικροκοσμο του Δ.Σ Ιθακης εχει ξεσπασει  μια μιρλα της τελευταιες μερες απο τη λαϊκη συσπειρωση, η οποια εχει βαλει στο blender τα παντα. απο τη διακοπη της γραμμης το 2013, μεχρι την ακινησια του καλβου ανευ αντικαταστασης και τις αυξησεις των εισητηριων. 

κλασσικη τακτικη ΚΚΕ. κατηγορεις ολους για ολα και καις χλωρα με ξερα μαζι

ο δημαρχος απαντησε στο fb σημερα

 

Quote

Αν άκουγα την Λαϊκή Συσπείρωση Ιθάκης καράβι απο την Πάτρα δεν θα είχαμε ποτέ!!!

Κατηγορούμενος ότι συμμετείχαμε στο Σ.Α.Σ στις συνεδριάσεις στο Υπουργείο για την επαναλειτουργία της γραμμής απο τους μόνιμους απόντες που δεν ήρθαν ποτέ να παλέψουμε γι'αυτό.
Κύριοι 1η Μαρτίου ξεκινά κανονικά η γραμμή της Πάτρας, εμείς παλεύουμε για τα συμφέροντα του Ιθακήσιου Λαού και δεν τον κοροϊδεύουμε με ανακοινώσεις για μικροπολιτικά παιχνίδια και κομματικές γραμμές.
Συνεχίζουμε !!!!

 

για το θεμα του ΠΣΙ, αλλα και για ολα τα δυσκολα ζητηματα  που εχει αντιμετωπισει, ο δημαρχος προτιμα να κινειται αθορυβα και παρασκηνιακα και να μιλα οταν εχει αποτελεσμα.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
3 hours ago, kefalonia94 said:

28/2 λένε θα ξεκινήσει το Κάλβος στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη μάλλον νωρίτερα λόγω καρναβαλιού. Για αυτό δεν υπάρχει δρομολόγιο από Κυλλήνη για Ιθάκη.

 

3 hours ago, kerkini said:

Μακάρι να είναι έτσι. Ο Κάλβος πριν λίγο ξεκίνησε από την Αυλίδα.

παρασκευη πρωι λεει και το kefalonia press.

σοφη κινηση να ξεκινησει παρασκευη τριημερου και οχι κυριακατικα

Edited by proud_ionian
ει ρεε οχι η
Link to comment
Share on other sites

LEVANTE | Έκτακτη Ανακοίνωση
-----------------------------------

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατικό κοινό ότι από τις 28 Φεβρουαρίου 2020 θα εκτελείτε το δρομολόγιο από Πάτρα προς Σάμη και Ιθάκη.

Link to comment
Share on other sites

Μπήκαν και δρομολόγια από 28/02 έως 30/04

07:10 από Πισαετό (aka Ulysses Port), 08:00 από Σάμη, 13:00 από Πάτρα

Να πάρω πίσω και τη γκρίνια μου προς την εταιρεία και να πω και εγώ ένα μπράβο που ξεκινούν νωρίτερα για να καλύψουν και το τριήμερο

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, kefalonia94 said:

LEVANTE | Έκτακτη Ανακοίνωση
-----------------------------------

Θα θέλαμε να ενημερώσουμε το επιβατικό κοινό ότι από τις 28 Φεβρουαρίου 2020 θα εκτελείτε το δρομολόγιο από Πάτρα προς Σάμη και Ιθάκη.

 

5 minutes ago, kefalonia94 said:

Καρναβάλι γιοκ στην Πάτρακαι η Levante ακυρώνει το αυριανό δρομολόγιο από Σάμη και Ιθάκη για Πάτρα.

Τη σοβαρότητα της εταιρείας μπορεί να τη διαπιστώσει κανείς άνετα με τις κινήσεις της. Τι να την κάνεις την πολυτέλεια και τη διαφήμιση όταν χάνεις σε αξιοπιστία;

Αν διαβάσεις προσεκτικά θα δεις ότι από 28/02 θα εκτελείται το δρομολόγιο από Πάτρα προς τα νησιά, όχι το αντίστροφο! 😛

Link to comment
Share on other sites

Σκωπτικά το σχολίασα. Σε κανένα σημείο της ανακοίνωσης για επανέναρξη δεν είπαν πως δεν θα γίνει το πρωινό από τα νησιά. Το ΚΤΕΛ το ανακοίνωσε ουσιαστικά.

Link to comment
Share on other sites

αν κρινω και απο την ωρα που ερχεται πατρα απο τον ΝΜΔ, πιστευω οτι απλα δεν προλαβαινε να ειναι ετοιμο να ξεκινησει το πρωι.

αν δεν ηταν το τριημερο, θα ξεκιναγε 01.03 που ειχαν πει αρχεικα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 12/8/2019 at 6:24 PM, proud_ionian said:

με τα σημερινα δεδομενα, ο καλβος 10/1 κανει δρομολογιο και φευγει για επισκευη/ακινησια. ξανα μαζι μας το μαρτιο

μεχρι ωρας, επικρατεστερο σεναριο, ειναι δρομολογια για θιακι απο κυλληνη (lykoudis style)

οταν κατα καιρους εχουμε αναφερει και η αφεντια μου και αλλοι φιλοι, οτι η εταιρια θα μπορουσε να στηριξει περισσοτερο τη γραμμη της πατρας τους χειμερινους μηνες, ειχαμε κατα νου ενα σχεδιασμο δρομολογιων, περιπου σαν αυτον που ανακοινωνθηκε σημερα, για τελειως διαφορετικους και δυσαρεστους λογους.

ενα πλοιο που να κανει το δρομολογιο της πατρας και δυο δρομολογια για κυλληνη, αντι για 4 δρομολογια απο κυλληνη που το ενα να πεφτει πανω στο δρομολογιο της πατρας ή να κοβεται η πατρα οταν κανει ο καλβος ακινησια.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

σε ολες τις ανακοινωσεις και τα δημοσιευματα (που βασικα πηγαζουν απο το δελτιο τυπου της levante), αναφερεται οτι η γραμμη της πατρας κοβεται μεχρι και 17/4 (μεχρι το Πασχα δηλαδη), λογω του γνωστου αιτηματος της Ιθακης.

Link to comment
Share on other sites

3 φορες την εβδομαδα και σε μη βολικες ωρες.

εχει υπαρξει συνεννοηση γι'αυτην την αλλαγη.

η γραμμη της πατρας ειναι επιδοτουμενη. με τη λογικη που λες, θα συνεφερε να κοψει τον πορο.

Link to comment
Share on other sites

δικτυο μικρων νησιων κανει διευκρινηση σημερα. το αιτημα "αυστηροποιησης των μετρων αφιξεων και μετακινησης" δεν σημαινε περικοπη δρομολογιων.

εχει κανει και ο επαρχος ιθακης μια αναρτηση, για την δυνατοτητα αυθ'ημερον μεταβασης στην κεφαλονια, η οποια δεν υπαρχει πλεον.

μαλλον η μουρμουρα και οι αντιδρασεις απο τον κοσμο, εφεραν τις... διευκρινησεις

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αν δεν κάνω λάθος, είναι η μόνη επιδοτούμενη που σταμάτησε με τα μέτρα το θέμα του covid (μιας και υπήρχε μια σύμβαση, και το υπουργείο δε μίλησε). Και κατάφερε η εταιρεία του και τα πλοία που κυκλοφορούν να μειώσει, και να κάνει τα 5.300 της επιδότησης Πάτρα - Σάμη σε 15.000 Κυλλήνη - Πόρο...

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Προσωπική εκτίμηση: δύσκολα τα πράγματα για τη γραμμή αυτό το καλοκαίρι. Αν κυλήσουν ιδανικά τα πράγματα, μπορεί να λειτουργήσει το διάστημα αιχμής. Αλλιώς δεν το κόβω...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...