Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μεχρι το 92 κεφαλληνια. 92-95 το παλιο επτανησος

στις ακινησιες τους, το χειμωνα 90-91 το ionian sun, τους χειμωνες 91-92, 92-93,  93-94 και τελη 94 το αργοστολι (απο το 92 ως μυρτος). αρχες του 95, οταν πουληθηκε το μυρτος ειχε ερθει το superferry II για 3 εβδομαδες.

το κεφαλληνια και το επτανησος, εκαναν πρωτα τη δικη τους επισκευη και μετα πηγαιναν εναμισυ μηνα πορο, για την επισκευη του δηλος.

σιγουρα εχουν αναφερθει αυτα. ισως στα topic των εταιριων ή των πλοιων

Link to comment
Share on other sites

σε συνεντευξη του στο kefalonia radio, αναμεσα σε πολλα αλλα, ο δημαρχος ιθακης αναφερθηκε και στη γραμμη.

λει οτι με βαση την πληροφορηση που εχει, η levante θα καταθεση αιτηση και κατα πασα πιθανοτητα θα παραμεινει και τον επομενο χρονο.

μετα πεταει και εναν γριφο

Quote

Επίσης, υπάρχει και μια πιθανότητα το καράβι που θα μπει, να μπει για 3 χρόνια 

(απο το inkefalonia η αναμεταδοση)

YΓ: 3ετια σημαινει πλοιο κατηγοριας Α?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

γιατι μονο αυτη παιρνει πανω απο 2 χρονια συμβαση

δειτε τι λεει η προκηρυξη.

Quote

Β. ΠΛΟΙΑ ΜΗΚΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΤΩΝ 75 ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥ ή ΙΣΟΥ ΤΩΝ 100 ΜΕΤΡΩΝ ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 1: Πλοία ηλικίας μέχρι και δώδεκα (12) ετών (τα οποία έχουν καθελκυστεί μετά την 01/01/2007), που έχουν ταχύτητα σύμφωνα με την παράγραφο 5.θ τουλάχιστον 19 κόμβους καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση μέχρι και τέσσερα (04) έτη με αναπροσαρμογή του ετησίου μισθώματος σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V. Το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 1) της παρούσας. ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 2: Πλοία ηλικίας μέχρι και είκοσι (20) ετών (τα οποία έχουν καθελκυστεί μετά την 01/01/1999), που έχουν ταχύτητα σύμφωνα με την παράγραφο 5.θ τουλάχιστον 17 κόμβους καθώς και τα λοιπά απαιτούμενα χαρακτηριστικά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Σελίδα 21 από 72 Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση μέχρι και δύο (02) έτη με αναπροσαρμογή του ετησίου μισθώματος σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ V. Το ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στα ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 2) της παρούσας. ΠΛΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ 3: Κάθε πλοίο που δεν ανήκει (σύμφωνα με την κατατιθέμενη στον διαγωνισμό προσφορά), σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες. Απαιτούμενα χαρακτηριστικά, αυτά που αναφέρονται στα παράρτημα ΙV της παρούσας κατά γραμμή. Για τα πλοία αυτά μπορεί να συναφθεί Σύμβαση ενός (01) έτους. Στην περίπτωση αυτή ανώτατο προσφερόμενο μίσθωμα μη συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α. είναι το αναφερόμενο στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΙV (Κατηγορία 3) της παρούσας.

Quote

48.ΠΑΤΡΑ - ΣΑΜΗ - ΙΘΑΚΗ και επιστροφή Επτά (07) δρομολόγια την εβδομάδα κάθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με δυνατότητα προσέγγισης σε επιπλέον λιμένες[...] Α. Ένα (01) Ε/Γ - Ο/Γ πλοίο το οποίο δύναται να εκτελεί το αναφερόμενο δρομολόγιο Β. Το πλοίο να πληροί κατ ’ ελάχιστον τα παρακάτω στοιχεία: i) Να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 (χειμώνα) - 500 (θέρους) επιβατών ii) Να έχει επιφάνεια για φόρτωση Ι.Χ.Ε. οχημάτων μεγαλύτερη από ή ίση με 600 τ.μ. Στην επιφάνεια αυτή να είναι δυνατή η φόρτωση Φ/Γ οχημάτων τουλάχιστον 300 τ.μ. iii) Να έχει ολικό μήκος άνω των 75 μ

προσωπικα πιστευω οτι αυτο διαρρεεται απο το περιβαλλον της εταιριας, σαν χρυσωμα του χαπιου για τα φετεινα.  

θα παρει παλι ο καλβος τη γραμμη και αν εχει αλλαξει κατι στο στολο της εταιριας, οσον αφορα το ιονιο, ισως δουμε κατι αλλο τον αυγουστο. αλλιως 2019 revisited

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από τη συνέντευξη κράτησα ότι δεν υπάρχει προς το παρόν δεύτερος ενδιαφερόμενος... Μάλιστα... Πάλι με τον κρουζ Κάλβαρο θα τη βγάλουμε και για το 2020...

Link to comment
Share on other sites

Επειδή δεν το κατέχω και πολύ :P

η γραμμή απαιτεί πλοίο κατηγορίας 1, δηλαδή νεότερο από 12 έτη.

Οπότε, η Λεβάντε χρειάζεται άλλο πλοίο από τον Κάλβο, ή;

Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή δεν απαιτεί πλοίο κατηγορίας 1.

Η γραμμή προκυρήσσεται με 3 ποσά επιδότησης, ανάλογα την κατηγορία του πλοίου. Πιο νεότερο πλοίο, μεγαλύτερο μπικικίνι.

Επίσης έτσι αυξάνεται και η διάρκεια της σύμβασης, δλδ πλοίο κατηγορίας 1 μπορεί να υπογράψει για έως και 4 χρόνια (θεωρείται πιο αξιόπιστο) ενώ πλοίο κατηγορίας 3 για έναν χρόνο (λιγότερο αξιόπιστο, οπότε πάρε έναν χρόνο και βλέπουμε)

Επειδή το άρθρο αναφέρεται σε 3ετη σύμβαση, τότε εξάγουμε ως συμπέρασμα οτι το πλοίο θα είναι 1ης κατηγορίας, διότι αυτό μόνο μπορεί βάσει προκήρυξης να υπογράψει σύμβαση από 2 έως και 4 έτη.

 

Link to comment
Share on other sites

βεβαια για να μην παιρνουν τα μυαλα μας αερα:P

On 10/3/2019 at 9:40 PM, proud_ionian said:

προσωπικα πιστευω οτι αυτο διαρρεεται απο το περιβαλλον της εταιριας, σαν χρυσωμα του χαπιου για τα φετεινα.  

θα παρει παλι ο καλβος τη γραμμη και αν εχει αλλαξει κατι στο στολο της εταιριας, οσον αφορα το ιονιο, ισως δουμε κατι αλλο τον αυγουστο. αλλιως 2019 revisited

 

Link to comment
Share on other sites

Ο Κάλβος θα την πάρει με το τίμημα της δική του κατηγορίας. Αν βάλουν (λέμε τώρα) Α' κατηγορίας θα ανέβει το τίμημα; Δεν κλειδώνει τώρα;

Link to comment
Share on other sites

Εάν έχει υπογραφεί η σύμβαση με πλοίο κατηγορίας 3, άρα για ένα χρόνο και αντικατασταθει μέσα στη σεζόν (πχ για καλοκαίρι μόνο με κατηγορίας 1, δεν θα αλλάξει το τίμημα της επιδότησης για αυτό το διάστημα!!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η εταιρια στα social media και στα ημετερα ΜΜΕ στην Κεφαλονια, διαφημιζει την Κεφαλονια και το Θιακι σαν προορισμους του τριημερου και προτεινει μεταβαση απο Πατρα.

Quote

Τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου σε Κεφαλονιά και Ιθάκη; Ο "ποιητής" του στόλου μας σε ταξιδεύει στα δύο νησιά καθημερινά από Πάτρα! Κλείσε το e-ticket σου τώρα και μπες στο πλοίο κατευθείαν!

.

εν οψει και των δρομολογιων της επομενης περιοδου, ισως θα επρεπε να εξετασθουν και ευνοϊκοτερα ωραρια σκ και τριημερου (πχ αναχωρηση 5-6μμ την παρασκευη και αντιστοιχα επιστροφη πιο αργα τη κυριακη/δευτερα ή εν πασει περιπτωσει πρωτη και τελευταια μερα του weekend/long weekend:P) αυτα για το χειμωνα. για το καλοκαιρια τα εχουμε πει εκτενως στο τοπικ της εταιριας

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δε θα παραλείψει ο κόσμος να προτιμήσει τον Κάλβο που σε περιόδους που η κίνηση είναι αυξημένη όλοι ξέρουμε τι γίνεται στο εσωτερικό του. Άμα είναι καλές οι μέρες έχει καλώς αλλά τέλη Οκτώβρη ο καιρός είναι απρόβλεπτος κι ούτε έξω στο κατάστρωμα δε μπορείς να βγεις άμα βρέχει! Φαντάσου Χριστούγεννα τι θα γίνεται...

Edited by kefalonia94
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Θα παραταθεί μέχρι τις 28/2/20, όπως θα συμβεί με όλες τις συμβάσεις για τις άγονες γραμμές. Αλλά αυτή η παράταση πρέπει να εγκριθεί και από το ΣΑΣ, όπως μπορούμε να δούμε στα θέματα του σημερινού ΣΑΣ 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 10/01:

06:35 από Σάμη για Πισαετό

07:10 από Πισαετό για Σάμη - Πάτρα

08:00 από Σάμη για Πάτρα

13:00 από Πάτρα για Σάμη - Πισαετό

16:45 από Σάμη για Πισαετό

17:15 από Πισαετό για Σάμη

 

Ανεκτέλεστα παραδοσιακά Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά

Και από το fb του Δημάρχου Ιθάκης:
 

Quote

Συνεχίζει κανονικά η ακτοπλοϊκή γραμμή
Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα.

Δίμηνη παράταση έδωσε σήμερα το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών σε όλες τις γραμμές για απρόσκοπτη λειτουργία των πλοίων μέχρι να εγκριθούν οι νέες γραμμές. Έτσι οι Ακτοπλοϊκές εταιρείες θα συνεχίσουν κανονικά τις υποχρεώσεις τους στις ήδη γραμμές που δραστηριοποιούνται. Αυτή η απόφαση διευκολύνει τον νέο σχεδιασμό των επιδοτούμενων γραμμών να συνεχίσουν όπως είναι μέχρι σήμερα μέχρι να υπογραφούν οι νέες συμβάσεις.
Άμεσα το Υπουργείο Ναυτιλίας θα ενημερώσει τις ενδιαφερόμενες εταιρίες έτσι ώστε να συνεχιστούν κανονικά τα δρομολόγια.

 

Edited by kerkini
Ανεκτέλεστα
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, proud_ionian said:

μονο και μονο για να  ξαναρθει με επιδοτηση.

Η Saos πάει και για άλλη επιδότηση, μιας και απ' ότι μαθαίνω κατέθεσε αίτηση και για το ΠΣΙ.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα έχουμε έργα στο Π.Σ.Ι.  εάν κάποιος άλλος δεν βαλει πλοίο 2ης κατηγορίας θα είναι ο μοναδικός και μάλλον θα πάρει τη γραμμή!!! Ρε το (καινούργιο) πλοίο του Μανούση  ο Σταυρός δόξες που έχει να ζήσει!!!!😂😂😂😂

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...