Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Για όσους δεν χωράνε από Πάτρα υπάρχουν πλοία και από Κυλλήνη. (Θα πει η εταιρεία) Κάνεις δεν θα μείνει απέξω. Γιατί τόσος ντόρος με το Κάλβος; Αυτό είναι το πλοίο τόσους χωράει και προφανώς το ήξερε η εταιρία όταν το αγόρασε. Προφανώς και δεν υπάρχει σκέψη αντικατάστασης του στην γραμμή αφού δεν έγινε τις μέρες του Πάσχα σιγά μην γίνει το Αυγούστο που γίνεται χαμός στις γραμμές τις Κυλλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά από την Πάτρα δεν έχει καθόλου εισιτήρια για αύριο και μεθαύριο. Από Κυλλήνη όλα τα δρομολόγια πλην ενός μεθαύριο για Ζάκυνθο είναι διαθέσιμα. Και γτ πχ ο άλλος να αναγκαστεί να κατέβει Κυλλήνη; Το ξέρουμε ότι δεν έχει πρόθεση η εταιρεία να βάλει άλλο πλοίο στη γραμμή αλλά στα email και στο site σου λέει ότι θα βάλει αν υπάρχει ζήτηση. Τελικά ζήτηση είχε το Πάσχα αλλά άλλο πλοίο δε μπήκε. Ας το δήλωναν ξεκάθαρα... Και σήμερα ωγια τηβ ιστορία ο κόσμος ταλαιπωρήθηκε καθώς το πλοίο έφυγε γεμάτο στις 2.30 από Πάτρα και έφτασε στις 6.30 στη Σαμη και κουνούσε από οτι μ είπαν αρκετά!

Link to comment
Share on other sites

νομιζω οτι η γραμμη εχει περασει στη φαση Pirandello [Così è (se vi pare) -  Ετσι ειναι αν ετσι νομιζετε ;) )

πριν δυο περιπου χρονια, ειχα συνοψισει καποιες παλιοτερες σκεψεις μου για τη γραμμη και δε νομιζω οτι εχει αλλαξει κατι ουσιαστικα.

On 8/31/2017 at 7:20 AM, proud_ionian said:

ο μονος λογος που ενδιαφερθηκε η IG/LF για τη γραμμη (στην ουσια την καλυψε 8 μηνες καθημερινα και 4 πλημμελως, απο 04.8.15 - 31.10.16), ηταν για να εδραιωσει τη θεση της στον πορο.

μετα απο 5 χρονια ανυπαρκτης ή πλημμελους συνδεσης, δεν πρεπει να ελπιζουμε πολλα. χαθηκαν αρκετες ευκαιριες ενδιαμεσα και πλεον ο κοσμος, εστω αναγκαστικα, εχει βολευτει. στην κεφαλονια δεν ασχολειται κανεις και στο θιακι, περα απο τους μονιμους κατοικους του χειμωνα, οι υπολοιποι (επαγγελματιες που ερχονται στο νησι και ιδιοκτητες παραθεριστικων κατοικιων, θιακοι και μη) εχουν βολευτει με αστακο και νυδρι, ειδικα φετος με την ιονια οδο.

η... διευρυμενη attica δεν νομιζω οτι θα ασχοληθει με περιφερειακες γραμμες και οι εταιριες της ραφηνας, αν κρινουν οτι πρεπει να αποσυρουν πλοια, πιστευω οτι θα προτιμησουν κατι πιο σιγουρο, απο μια κλειστη γραμμη, στην οποια θα βρουν απεναντι τους τους περισσοτερους θεσμικους παραγοντες (της κεφαλονιας).

απο την αρχη υποστηριζω οτι μονο εταιρια που δεν θα εχει συμφεροντα στην κυλληνη, θα μπορουσε να αναστησει τη γραμμη, αρκει να εχει ενεργο στηριξη και απο τα δυο νησια. πλεον ενω η στηριξη απο την κεφαλονια φαινεται ανυπαρκτη, αρχιζει και φθινει η στηριξη απο τους τακτικους επισκεπτες της ιθακης.

η συνδεση απο κυλληνη, μεσω πορου, το μονο πλεονεκτημα που εχει, ειναι οτι προσφερει μεγαλο πλοιο, κατι σημαντικο το χειμωνα.

απο το 2012 που σταματησε η strintzis ferries η μοναδικη σοβαρη προσπαθεια αναβιωσης της γραμμης ηταν η περσυνη. καθημερινα δρομολογια που ειχαν ανακοινωθει εξαρχης και κενα στις αναχωρησεις πατρας και πορου. δεν τελεσφορησε, λογω του ανταγωνισμου στον πορο και των καθυστερησεων

πιστευω οτι η levante ειναι στην πατρα, με επιδοτηση για να μην ξεχνιομαστε, μονο και μονο για να μην μπει κανενας διερχομενος σφηνα και της παρει τον αφρο. αν ηθελαν να στηριξουν τη γραμμη, ειδικα τωρα που ειναι μονοπωλιο και στα 3 νησια, δεν θα ειχαν αναχωρηση στη γραμμη κυλληνης πορου, δυο ωρες πριν και δυο ωρες μετα τις αντιστοιχες αναχωρησεις της γραμμης της πατρας. αυτο ειχε εφαρμοσθει εν μερει περσυ, αλλα δεν λειτουργησε λογω του γενικοτερου ανταγωνισμου των εταιριων.  στο επιχειρημα ολοι με εμενα θα ερθουν,  η απαντηση ειναι, γιατι να μην τους στειλεις στο επιδοτουμενο δρομολογιο που εχεις τα εξοδα πληρωμενα, αλλα βαζεις αλλο πανω του και το υπονομευεις;

χωρις να αμφισβητω την οργανωση και τον επαγγελματισμο της εταιριας και τα χρηματα που εχει επενδυσει, πιστευω  οτι πρωτη προτεραιοτητα της ειναι μακραν η ζακυνθος (φαινεται απο τα πασχαλινα δρομολογια), δευτερη προτεραιοτητα της να μην υπαρχει αλλος γενικως στην κυλληνη και η πατρα ειναι απλα μια αβαρια:P για το 2019.

θεωρω οτι μετα απο 6 χρονια απαξιωσης και αβεβαιοτητας, πολυ δυσκολα θα μπορουσε να επανελθει η γραμμη στα προ του 2011 δεδομενα. 

ειδικα για το θιακι, το ασχημο ειναι οτι και οι εναλλακτικες διαδρομες... θολοπλεουν

 

Link to comment
Share on other sites

''Η διεύθυνση γνώριζε για την κίνηση των ημερών, και η Μ.Πεμπτη είναι κλεισμένη στο σάιτ εδώ και δυο μέρες και από χθες ενημερώνατε ότι δεν έχει πρόβλημα το δρομολόγιο για Σαμη κ απλα να έρθει ο κόσμος νωρίτερα.
Αυτή την στιγμή η λίστα αναμονής στην Πάτρα για τον Κάλβο ξεπερνά τα 15 άτομα, και ποιος ξερει που θα φτάσει... δεν θα έπρεπε να είχατε προβλέψει και να φέρετε ένα μεγαλύτερο καράβι στην Πάτρα; Γιατί να ταλαιπωρηθεί ο κόσμος;''

Σχόλιο επιβάτιδος στο facebook για την κατάσταση σήμερα στην Πάτρα.

Για γέλια η εταιρεία, τους έλεγε να πάνε κανονικά και ότι δε θα έχουν κανένα θέμα και στο τέλος μείναν έξω από το πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Μεγάλη Πέμπτη είναι, η άλλη δεν έχει την απαιτούμενη νοημοσύνη να κλείσει εισιτήριο πιο νωρίς της φταίει η εταιρία μετά;; Λες και το φιορ δεν είναι γεμάτο σήμερα και αύριο ή η εταιρία θέλει να ταλαιπωρεί τον κόσμο ντε και καλά.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς το Κεφαλονιά είναι στον Πόρο σήμερα όχι το Fior, και δεύτερον όχι δεν είναι γεμάτο. Από Κυλλήνη μεταφέρουν 400-500 άτομα σε κάθε δρομολόγιο λόγω της ύπαρξης πολλών δρομολογίων. Μπορείς και να το διαπιστώσεις και  στο site τους όπου στο ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων όλα τα δρομολόγια από Κυλλήνη έχουν πράσινη ένδειξη που σημαίνει ότι δεν είναι καν κοντά στη συμπλήρωση πρωτοκόλλου. Και τέλος, γιατί ένας κάτοικος πχ της Βόρειας Κεφαλονιάς να είναι υποχρεωμένος να κατέβει Κυλλήνη και να πάει Πόρο;

Link to comment
Share on other sites

χαλαρα συντροφοι :)

ολα αυτα που βλεπουμε, απλα επιβεβαιωνουν αυτο που εγραψα προχτες

17 hours ago, proud_ionian said:

πιστευω οτι η levante ειναι στην πατρα, με επιδοτηση για να μην ξεχνιομαστε, μονο και μονο για να μην μπει κανενας διερχομενος σφηνα[...]η πατρα ειναι απλα μια αβαρια:P για το 2019.

 

Link to comment
Share on other sites

Mήπως να κάνουμε λίγο... κράτει; Διαβάζω ατέρμονα post και δεν καταλαβαίνω γιατί είμαστε υπερβολικοί και κακοπροαίρετοι, όσον αφορά τα σχόλιά μας για ένα πλοίο που δεν εξυπηρέτησε επιβάτες που περίμεναν την πιο high season να βρουν εισιτήριο για την ίδια ημέρα, που σήμερα είχε χώρο για άλλα 30 ΙΧ περίπου και το οποίο τον υπόλοιπο καιρό μεταφέρει 3-5 ΙΧ στην Ιθάκη, 8-10 Σάμη και το πολύ 100 επιβάτες. Είναι δεδομένο ότι το Ανδρέας Κάλβος υπερκαλύπτει τη γραμμή και τις ανάγκες της και η μειωμένη κίνηση σε αυτή δεν οφείλεται ούτε στο ίδιο το πλοίο, ούτε στις ώρες των δρομολογίων της Κυλλήνης, που ειναι εκείνες που πρέπει. Όταν η εταιρεία έφερε το Speedrunner ΙΙΙ, θυμάται κανείς πληρότητες και κατά πόσο στηρίχτηκε από το επιβατικό κοινό και τους φορείς;... Η Levante έχει δηλώσει ότι είναι στη γραμμή για να εξυπηρετήσει την Ιθάκη και τη Σάμη ( δλδ. Β. Κεφαλονιά) και θα το κάνει και μετά το 2019, εφόσον υπάρχει και η στήριξη της πολιτείας. Ναι, η επιδότηση, δεν ειναι δα και κοινωφελές ίδρυμα.

Edited by proud_ionian
ω
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

και χτες, οπως ειδαμε δια ζωσης και την επομενη κυριακη, συμφωνα με crawl στο site της εταιριας,  αναχωρηση 08.00 απο πισαετο και 08.40 απο σαμη, για να προλαβει να ψηφισει ο κοσμος

Quote

** Έκτακτη ανακοίνωση : Την Κυριακή 02/06/2019 προς διευκόλυνση των εκλογέων,το δρομολόγιο Πισαετός-Πάτρα θα εκτελεστεί στις 08:00 & το δρομολόγιο Σάμη-Πάτρα στις 08:40.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Από τη Παρασκευή 19 Ιουλίου το δρομολόγιο από τη Πάτρα θα γίνεται στις 12:30 αντί για τις 13:30. Ενω η αναχώρηση το πρωί απ τη Σάμη για Ιθάκη πάει στις 6:30 από 6:35 και από την Ιθάκη στις 7:05 αντί για 7:10. Αλλά η αναχώρηση από τη Σάμη για τη Πάτρα παραμένει στις 8:00

Link to comment
Share on other sites

η αλλαγη ειναι προγραμματισμενη εδω και καιρο (οπως και οι αλλαγες στις γραμμες της κυλληνης)

On 4/10/2019 at 6:40 PM, proud_ionian said:

19.7 - 01.9 αναχωρηση απο πατρα στις 12.30 αντι 13.30

απο οτι ακουγεται, ο λογος που παει νωριτερα η αναχωρηση της πατρας ειναι για να κανει πιο ανετα ο καλβος επιπλεον δρομολογια για κυλληνη, χωρις να ειναι ακομη ξεκαθαρο αν θα ανακοινωθουν εξ αρχης ή θα ανακοινωνονται ως εκτακτα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 8/24/2019 at 3:20 PM, Nick the Greek said:

 

Όλα τα άλλα που αναφέρεις Proud είναι εν πολλοίς αποτελέσματα του μονοπωλιακού χαρακτήρα των γραμμών. Αλλά κι εμένα αυτό με κολλάει. Ο Κάλβος τελικά τους αφήνει κάτι όλο το χρόνο από την Πάτρα?

 

On 8/24/2019 at 3:34 PM, proud_ionian said:

η γραμμη ειναι σε καθεστως επιδοτησης, ποτε βγαζει τα εξοδα τους δυσκολους μηνες.  τα υπολοιπα, για το πως και ποσο βγαινει η γραμμη, τα εχουμε πει αναλυτικα στο τοπικ της πολλες φορες, οποτε δεν εχει νοημα να κουρασουμε αλλο οσους μας διαβαζουν:)

 

On 12/3/2018 at 6:43 PM, proud_ionian said:

€1.848.000 λεει η Βουλευτινα.

ακομη δεν εχουμε δει το pdf της προκηρυξης παντως.

 

On 12/3/2018 at 6:59 PM, gtogias said:

 

On 12/3/2018 at 7:06 PM, Nikos_Chania said:

Απο 1/1/19 έως και 31/10/19 με 1 δρομολόγιο ημερησίως, επι 44 εβδομαδες με 6χήνες ανα πλήρες δρομολόγιο. 

 

On 2/1/2019 at 5:10 PM, Nikos_Chania said:

Αναρτήθηκε στη διαύγεια η σύμβαση ανάθεσης 

5998€ ανα δρομολόγιο από 04/02, 7 δρομολογια/εβδομάδα.

 

για να λυσω και την απορια του @Nick the Greek φετος θα παρουν γυρω στο 1.638.000 μεχρι 31.10 (39 εβδομαδες). ο λυκουδης ελεγε οτι εχασε γυρω στα 2εκ

 απο 01.11 θα δουμε. υποτιθεται οτι ολοι οι παραγοντες της ΝΔ και ο βουλευτης Καππατος, εχουν δεσμευθει για συνεχιση της επιδοτησης.

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται απίθανο ένα πλοίο σαν τον Κάλβο να παίρνει 6χιλ συν τα εισιτήρια ημερησίως, να μην καλύπτει τα έξοδά του. Κάποιες μέρες πολύ ισχνής κίνησης ίσως να μην τα καλύπτει,  αλλά σε ετήσια βάση εγώ προσωπικά περιμένω να δω οτι βγαίνει με την επιδότηση.

Link to comment
Share on other sites

Αν υποτεθεί πως κάνει 1 δρομολόγιο καθημερινά όλες αυτές τις 39 εβδομάδες(273 δρομολόγια), βγαίνει 6 χιλιάρικα το δρομολόγιο επιδότηση σύν τα έσοδα του ταξιδίου(εισιτήρια, δέματα, ΚΨΜ). Αν βάλουμε ένα μέσο όρο 4 χιλιάρικα έσοδα άνα κυκλικό δρομολόγιο(εδώ ίσως και να είμαι συντηρητικός αλλά έστω), τα συνολικά έσοδα είναι 10 χιλιάρικα το δρομολόγιο. Ακόμη και 268 δρομολόγια να βάλω(αφαιρώ 5 για απεργίες και απαγορευτικά) η διαφορά είναι αμελητέα.

 

Δεν έχω γνώση όσον αφορά το opex του Κάλβου αλλά ας κάνουμε έναν μικρό υπολογισμό. Τα 2 εκατομμύρια χασούρα συνολικά σε 273 δρομολόγια στη γραμμή είναι περίπου EUR 7,236 ανά δρομολόγιο χασούρα. Άρα αν τα έσοδα ανα δρομολόγιο είναι 10 χιλιάρικα και το πλοίο μπαίνει μέσα, πάει να πεί πως το πλοίο για να ισοσκελίσει τους αριθμούς πρέπει να έχει έσοδα τουλάχιστον EUR 17,236 ανά δρομολόγιο, οπότε αυτό φαίνεται -πολύ χοντρικά προφανώς- να είναι το ημερήσιό του κόστος(έξοδα λειτουργίας + δάνειο). Αν τα έσοδα του πλοίου είναι παραπάνω από 4 χιλιάρικα ανά κυκλικό δρομολόγιο, τότε το νούμερο εκτοξεύεται έτσι ώστε να έχουμε χασούρα 2 εκατομμυρίων. Εδώ υποθέτω επίσης πως δεν έχουν προσλάβει επιπλέον κόσμο στην Πάτρα ή ανοίξει δικά τους γραφεία λόγω της γραμμής, τη δουλειά αυτή την έχει αναλάβει ο πράκτορας.

 

Δεν έχω άποψη για τι είδους νούμερα παίζουν στην ακτοπλοία σαν κόστος εκμετάλλευσης. Αλλά όπως και να έχει το νούμερο των 17,236 ευρώ σαν breakeven για το Ανδρέας Κάλβος(που λογικά πρέπει να είναι πολύ οικονομικό στην κατανάλωση), μου φαίνεται πολύ μεγάλο. Όσα ξέρει ο νοικοκύρης προφανώς και δεν ξέρω εγώ αλλά αυτά τα 2 εκατομμύρια χασούρα μου φαίνονται πως έχουν μια δόση(μικρή ή μεγάλη) αλατοπίπερου μέσα τους.

Link to comment
Share on other sites

On 8/25/2019 at 10:20 PM, proud_ionian said:

 απο 01.11 θα δουμε. υποτιθεται οτι ολοι οι παραγοντες της ΝΔ και ο βουλευτης Καππατος, εχουν δεσμευθει για συνεχιση της επιδοτησης.

 

1 minute ago, proud_ionian said:

τα ειπαν δημαρχος και υπουργος. [...]

Συζητησαν για ολα, ΠΣΙ,

κατα το kefaloniapress

Quote

Για το φλέγον ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης με την Πάτρα, ο Υπουργός διαβεβαίωσε ότι πρόθεση της κυβέρνησης είναι η απρόσκοπτη λειτουργία της γραμμής και η διατήρηση της επιδότησής της[...]Μέσα στην εβδομάδα αναμένονται σχετικές ανακοινώσεις.

 

YΓ: απο την εταιρια παντως, υπηρχε σιγουρια για συνεχιση της επιδοτησης, εδω και αρκετο καιρο

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
24 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Προκήρυξη Αρχικού Μειοδοτικού Διαγωνισμού για την Εξυπηρέτηση Δρομολογιακών Γραμμών με σύναψη Σύμβασης ή Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2019 μέχρι 31/10/2020 για τις συμβάσεις ενός έτους ή μέχρι 31/10/2023 για τις συμβάσεις τετραετούς διάρκειας.

Δεν συμπεριλαμβάνει τη γραμμή Αλεξανδρούπολη Σαμοθράκη και μια διαφορά είναι ότι η διασύνδεση των Ιονίων νήσων είναι για Ε/Γ-Ο/Γ αυτή τη φορά!!

last but not least. θεμα 48

Link to comment
Share on other sites

ολοχρονικη επιδοτηση.

υπαρχει παντα η δυνατοτητα της διμηνης ακινησιας (χωρις επιδοτηση βεβαια :D και χωρις τις xtra 40μερες ),  αλλα και πριμοδοτηση στο διαγωνισμο, σε οποιον υποψηφιο δηλωσει πλοιο αντικαταστασης. μενει να δουμε κατα ποσο θα γινει χρηση της δυνατοτητας απουσιας κατα την ακινησια 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...