Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μιλατε για δυο διαφορετικα θεματα.

αλλο πραγμα το αν θα αυξησει τα δρομολογια απο πατρα, για 5-6 εβδομαδες το καλοκαιρι και αλλο πραγμα αν η Kefalonian, θα τηρησει τη δεσμευση της για καθημερινη, σε ετησια βαση, συνδεση της πατρας με σαμη και ιθακη, για μια πενταετια, με τις προβλεπομενες διαδικασιες αναθεσης.

για την ωρα, το μονο σιγουρο ειναι τα εγκεκριμενα δρομολογια, δηλαδη ενα δρομολογιο τη μερα, ως 31/10/2018

Link to comment
Share on other sites

o θοδωρος φλωρατος, δημοτικος συμβουλος σαμης που, ως γνωστον ειχε δραστηριοποιηθει και αυτος για να επαναλειτουργησει η γραμμη, σε δηλωση του σε κεφαλονιτικο ραδιοφωνιο σταθμο, λεει οτι απο μεριας kefalonian lines δεν εχει αλλαξει κατι και οτι η κυβερνηση εκανε πισω.

στη συναντηση που ειχε γινει τον οκτωβριο και οριστικοποιηθηκε η επαναλειτουργια της γραμμης, η κυβερνηση ειχε υποσχεθει οτι αμεσα θα δωσει την πενταετια στην kefalonian. εμμεσως πλην σαφως αφηνει να εννοηθει οτι τοτε δεν ειχε τεθει θεμα διαγωνισμου, αλλα απ'ευθειας αναθεσης και οτι εκ τοτε εχει παιξει πολυ παρασκηνιο, να μην δοθει πενταετια.

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτό είναι το πρόβλημα της KL θα έπρεπε από τη στιγμή που ανακοινώθηκε ο διαγωνισμός, να έχει επικοινωνήσει τη διαφωνία της και να κατηγορήσει την Κυβέρνηση για υπαναχώρηση κλπ. 😉

Link to comment
Share on other sites

On 10/20/2017 at 4:45 PM, enas chiotis said:

Το άρθρο 25 που αναφέρει η κα βουλευτίς ότι πρέπει να τροποποιηθεί, ποιο μπορεί να είναι;

 

On 10/29/2017 at 11:30 AM, proud_ionian said:

πρεπει να εχει να κανει με την προκυρηξη της δημοσιας υπηρεσιας. για την ωρα εχουν εγκριθει δρομολογια για την δρομολογιακη περιοδο 2017-2018. μετα τις δηλωσεις δρομολογησης για την περιοδο 2018-2019 (το φεβρουαριο του 2018), θα γινουν, αν γινουν:P, τα γραφειοκρατικα για την πενταετια.

 

On 2/2/2018 at 7:34 AM, proud_ionian said:

να μην ξεχναμε οτι πρεπει να του ειχαν ταξει του λυκουδη νομοθετικη παρεμβαση για την πενταετια, η οποια δεν εχει ερθει ακομη

αρκει βεβαια μια τροπολογια οτι σε μια γραμμη που εχει μεινει κενη για 12μηνες εκτελεσει μια εταιρια δρομολογια συνεχως για 12μηνες, τοτε με αιτημα της παιρνει πενταετη αποκλειστικοτητα ;) 

το ζουμι ειναι οτι η kefalonian ειχε ζητησει πενταετια αμεσα, γι'αυτο και ολη η κουβεντα τοτε για νομοθετικη ρυθμιση.

η διακηρυξη της αναθεσης, στο αθρο 6, μιλα για πενταετια απο 01/11/2018.  γι'αυτο μιλα ο φλωρατος για αθετηση υποσχεσης απο την κυβερνηση. φετος το καλοκαιρι δεν θα ισχυει η αποκλειστικοτητα.

σε αυτα κολλαει και η φραση του φλωρατου στην συνεντευξη οτι "καποιοι ειδαν οτι τραβαει η σαμη και εχει ανοδο η κινησης της κεφαλονιας και ειπαν να ερθουν για τρεις μηνες το καλοκαιρι".  χωρις να ξερω κατι, υποθετω οτι ολη η "μαχη" για το σχεδιασμο δρομολογιων απο κυλληνη για κεφαλονια και ζακυνθο, φτανει και στην πατρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Αυτοί οι "κάποιοι" βεβαίως δεν μπορούσαν να αντιληφθούν πως η Σάμη έχει κόσμο νωρίτερα και να αναπροσαρμόσουν το σχεδιασμό τους τα τελευταία χρόνια ...

Τώρα το ανακαλύψανε και όταν η γραμμή πέσει για τον Α ή Β λόγο, θα τους χαιρετάμε ξανά από μακριά!

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Ας πάρουμε λοιπόν το σενάριο ότι κάποιοι θέλουν να μπουν για το καλοκαίρι. Άρα για έκτακτη δρομολόγηση, άρα αν θέλει το Υπουργείο ρίχνει άκυρο.

Μάλλον μέρος της γενικότερης μάχης στην περιοχή όλο αυτό. Έτσι όμορφα και αγγελικά που είναι φτιαγμένα τα πράγματα, κάθε εμπλεκόμενος πιέζει για να πάρει αυτός ή να μην πάρει ο άλλος

Link to comment
Share on other sites

περα απο τα διαδικαστικα και τις διατυπωσεις, μια ανακοινωση-δηλωση του υπουργειου, οτι ισχυει η δεσμευση του για την πενταετια στη γραμμη της πατρας και μεχρι να ολοκληρωθουν τα τυπικα, δεν προκειται να εγκρινει κανενα νεο αιτημα δρομολογησης για σαμη και θιακι (ειτε βαθυ, ειτε πισαετο), απο κανενα ηπειρωτικο λιμανι, θα  βοηθουσε πολυ και θα εξεθετε οσους τυχον ειχαν δευτερες σκεψεις.

2 hours ago, proud_ionian said:

χωρις να ξερω κατι, υποθετω οτι ολη η "μαχη" για το σχεδιασμο δρομολογιων απο κυλληνη για κεφαλονια και ζακυνθο, φτανει και στην πατρα.

οπως προειπα, συμφωνω με τον @kerkini οτι η "μαχη" δεν αφορα (και δεν αφορουσε ποτε) μονο την πατρα.

ΥΓ: @Ariadne οι "αλλοι" τωρα ειδαν το φως το αληθινο. το '15 & το '16 με πολυ φθηνοτερο πετρελαιο εμειναν λιγους μηνες και μετα ειτε εφυγαν τελειως, ειτε ειχαμε τριημερα. τουλαχιστον η kefalonian, εμεινε ολο το χειμωνα συνεχως ;) 

Link to comment
Share on other sites

μια αλλη πηγη δυσανεξιας, ειναι τα δρομολογια του αλεξανδρα.

τον περασμενο οκτωβριο, εκτος απο την πενταετη αποκλειστικοτητα, η KL ειχε βαλει και μια αλλη προϋποθεση για να παει πατρα: διωρη αποσταση μεταξυ των αναχωρησεων του πορου. ολα αυτα ειχαν υπογραφει και απο τις δυο εταιριες.

στο τελευταιο ΣΑΣ, αν ακουσα καλα, γιατι ειμαι και 220χλμ μακρυα:P, η IG επικαλεσθηκε ακριβως αυτη τη συμφωνια, για να μην παρει δρομολογια το αλεξανδρα, ενω η KL αντετεινε οτι ειναι νεο πλοιο, που ανηκει σε αλλη εταιρια και αυτη απλα ειναι διαχειριστρια.

εδω φαινεται και η ανεπαρκεια του υπουργειου. γνωριζοντας την ενταση στις σχεσεις των δυο εταιριων, την ολη ιστορια για την επαναλειτουργια της ΠΣΙ, αλλα και το γεγονος οτι και οι δυο εταιριες εχουν το ιδιο παρασκηνιακο ειδικο βαροςB);) θα επρεπε να εχει κινηθει πρωτο, ξεκαθαριζοντας δυο πραγματα: 

δεν θα δωσει σε κανεναν(βλ ipelagos) περισσοτερα δρομολογια για σαμη και θιακι, απο οτι ειχε περσυ, ουτε θα εγκρινει νεα δρομολογηση απο πατρα ή κυλληνη (βλ.IG) μεχρι να κλεισει διαδικαστικα η πενταετης αποκλειστικοτητα, καλυπτοντας ετσι την ΚΛ για την Πατρα.

απο την αλλη θα επρεπε να πει οτι οκ. παιρνει δρομολογια το Αλεξανδρα, αλλα για φετος, η ΚL, δεν θα μπορει να εχει απο κυλληνη, περισσοτερα δρομολογια απο οσα ειχε περσυ, ειτε για ζαντε, ειτε για πορο. 

δυστυχως το ΥΕΝ, για μια ακομη φορα ακολουθει τις εξελιξεις και πιστευω οτι θα φτασουμε παλι τελη οκτωβριου, για να ξερουμε τι θα γινει την επομενη σαιζον

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

το επιχείρημα της KL για το αλεξάνδρα είναι για γέλια, δεδομένου ότι όλες οι εταιρίες της γραμμής είναι μονοβάπορες

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς για γέλια.
Όπως είναι και για γέλια γενικώς η κατάσταση. Όλοι πιέζουν (για άλλες γραμμές), το υπουργείο Πόντιος (Πιλάτος) και το Θιάκι στο έλεός τους.

 

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

On 5/23/2018 at 7:18 PM, proud_ionian said:

o θοδωρος φλωρατος, δημοτικος συμβουλος σαμης που, ως γνωστον ειχε δραστηριοποιηθει και αυτος για να επαναλειτουργησει η γραμμη, σε δηλωση του σε κεφαλονιτικο ραδιοφωνιο σταθμο, λεει οτι απο μεριας kefalonian lines δεν εχει αλλαξει κατι και οτι η κυβερνηση εκανε πισω.

η παραταξη του θεοφιλου μιχαλατου, στην οποια ανηκει τυπικα, αλλα οχι ουσιαστικα πλεον, ο θεοδωρος φλωρατος, εχει αλλη θεση. θεωρουν οτι η kefalonian υπαναχωρησε.

Link to comment
Share on other sites

On 5/24/2018 at 12:28 AM, proud_ionian said:

περα απο τα διαδικαστικα και τις διατυπωσεις, μια ανακοινωση-δηλωση του υπουργειου, οτι ισχυει η δεσμευση του για την πενταετια στη γραμμη της πατρας και μεχρι να ολοκληρωθουν τα τυπικα, δεν προκειται να εγκρινει κανενα νεο αιτημα δρομολογησης για σαμη και θιακι (ειτε βαθυ, ειτε πισαετο), απο κανενα ηπειρωτικο λιμανι, θα  βοηθουσε πολυ και θα εξεθετε οσους τυχον ειχαν δευτερες σκεψεις.

 

On 5/25/2018 at 12:13 AM, proud_ionian said:

θα επρεπε να εχει κινηθει πρωτο, ξεκαθαριζοντας δυο πραγματα: 

δεν θα δωσει σε κανεναν(βλ ipelagos) περισσοτερα δρομολογια για σαμη και θιακι, απο οτι ειχε περσυ, ουτε θα εγκρινει νεα δρομολογηση απο πατρα ή κυλληνη (βλ.IG) μεχρι να κλεισει διαδικαστικα η πενταετης αποκλειστικοτητα, καλυπτοντας ετσι την ΚΛ για την Πατρα.

απο την αλλη θα επρεπε να πει οτι οκ. παιρνει δρομολογια το Αλεξανδρα, αλλα για φετος, η ΚL, δεν θα μπορει να εχει απο κυλληνη, περισσοτερα δρομολογια απο οσα ειχε περσυ, ειτε για ζαντε, ειτε για πορο. 

δυστυχως το ΥΕΝ, για μια ακομη φορα ακολουθει τις εξελιξεις και πιστευω οτι θα φτασουμε παλι τελη οκτωβριου, για να ξερουμε τι θα γινει την επομενη σαιζον

 

3 hours ago, kerkini said:
Quote

«ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης Κουρουμπλής ενήργησε με δυναμικότητα -όπως και ο υφυπουργός και ο γενικός γραμματέας του υπουργείου- και τελικά αποφάσισε σήμερα να δοθεί με απευθείας ανάθεση το δρομολόγιο στην εταιρεία και να ικανοποιηθεί συγχρόνως ένα πάγιο αίτημα τόσο των φορέων

 

 

On 5/29/2018 at 2:57 PM, Panagia Ekatontapiliani said:
Quote

Όπως δήλωσε στη «Ν» ο υπουργός ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής με την δρομολόγηση του νέου πλοίου σπάει το μονοπώλιο στη γραμμή Πειραιάς- Χανιά

 

ελπιζω το δυναμισμο και την αποφασιστικοτητα:rolleyes: που εδειξε ο Κουρουμπλης στις Σποραδες και τα Χανια, να τον δειξει και στην πολυπαθη ΠΣΙ.B)

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

blame game μεταξυ kefalonian και κυβερνησης και απο σεπτεμβριο πλεον τα σπουδαια.

το ithacanews κανει... retweet της kfreepress

Quote

Η βουλευτής κ. Αφροδίτη Θεοπεφτάτου ρωτήθηκε από την εφημερίδα KFREE PRESS για το τι θα γίνει με την ακτοπλοική γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη και το ποιος ευθύνεται για την μη υπογραφή της αποκλειστικής εκμετάλλευσης για μία 5ετία. Η απάντησή της έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον:

– Τί γίνεται με τη «γραμμή» Σάμη-Πάτρα; Η Kefalonian Line δεν έκανε αίτηση και ο κ. Φλωράτος –και στην εφημερίδα μας και αλλού- διατείνεται ότι γι αυτό δεν φταίει ο εφοπλιστής, αλλά η Κυβέρνηση που δεν τήρησε όσα υποσχέθηκε (π.χ. μείωση σύνθεσης πληρωμάτων).

Έτσι είναι;

– Δεν υπήρξε, λοιπόν, αίτηση αποκλειστικότητας για την «γραμμή» μετά τις 30 Οκτωβρίου 2018 και τώρα δεν γνωρίζουμε τι θα συμβεί για το χρονικό διάστημα μετά την 1η Νοεμβρίου! Στις συζητήσεις που ήμουνα παρούσα ο κ. Λυκούδης δήλωσε ότι θα ζητήσει την αποκλειστικότητα χωρίς αντίτιμο και ο Σαντορινιός δήλωσε ότι εφόσον η Kefalonian Lines παραμείνει στη γραμμή το χειμώνα έχει προτεραιότητα για να λάβει την αποκλειστικότητα αν το επιθυμεί! Για να συμβεί, όμως, αυτό πρέπει να κάνει αίτηση! Αίτηση ο κ. Λυκούδης δεν έκανε, επομένως δεν τον ενδιαφέρει η αποκλειστικότητα! Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Λυκούδης θα έπαιρνε την αποκλειστικότητα της «γραμμής» αν η κυβέρνηση μπορούσε να του δώσει, όπως ζητούσε, ένα επιπλέον δρομολόγιο στην Κυλλήνη για Πόρο, αλλά αυτό δεν μπορεί να το κάνει χωρίς τη σύμφωνη γνώμη και της Ionian Group που δραστηριοποιείται στη «γραμμή» Κυλλήνης- Πόρου! Κατά συνέπεια τον Σεπτέμβρη το σύνολο των δρομολογίων από όλα τα λιμάνια της Κεφαλονιάς θα συζητηθεί «πακέτο» και θα ληφθούν τότε αποφάσεις για το ποιος θα κάνει τί! Ο κ. Φλωράτος θεωρεί ότι η γραμμή Κυλλήνης-Πόρου θα ήταν ελκυστική κάτω από ορισμένες προϋποθέσεις-όπως είναι η μείωση σύνθεσης πληρωμάτων- κι αυτό ήταν το αίτημα των εφοπλιστών, αλλά πότε, πού και σε ποιόν η Κυβέρνηση υποσχέθηκε ότι θα το ικανοποιήσει;

η μειωμενη συνθεση που λενε, μαλλον αφορα την πατρα (αυτο υπονοουσε και ο Φλωρατος). ο πορος εχει χαμηλη ετσι και αλλιως.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
On 7/3/2018 at 12:28 AM, proud_ionian said:

να τα λεμε αυτα.:)

απο το ekefalonia, το αποσπασμα.

 

On 4/20/2018 at 5:47 PM, proud_ionian said:

συνωστισμος σημερα για το κοσμαγαπητο:).

ρε σεις εκει περα στο e-kefalonia(n), γραφετε και δυο κουβεντες για το θιακι;). δεν πανε μονο σαμη.

αλλη μια αναφορα απο το ekefalonia, για την κινηση προς τα νησια και κυριως για την κινηση της γραμμης απο πατρα. ειναι αληθεια οτι απο μεσα ιουλιου εχει ανεβει αρκετα και αισθητα η κινηση, ομως μεχρι και χτες, υπηρχαν ακομη θεσεις στο γκαραζ για το δρομολογιο τις πατρας, για ολες σχεδον τις μερες της επομενης εβδομαδας πλην σαββατου. (αναλογη εικονα και στα δρομολογια απο κυλληνη για πορο).

το ασχημο ειναι οτι λογω των καθυστερησεων. αρκετος κοσμος που θα προτιμουσε το δρομολογιο της πατρας, κατευθυνεται σε αλλες επιλογες (ακομη και για θιακι).

με τοσα διθυραμβικα σχολια απο το ekefalonia, ελπιζω να συνεχισει η καλυψη της γραμμης και μετα την 01.11 και να μην ψαχνομαστε παλι

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

απο οτι γραφουν καποια τοπικα sites, ο πρωθυπουργος στη σημερινη του επισκεψη, αναφερθηκε και στην αυξηση της επισκεψιμοτητας, λογω της επανασυνδεσης με πατρα και κεφαλονια (με κεφαλονια δεν ειχε διακοπει η συνδεση). ελπιζω να μπορουμε να το λεμε και 01.11.2018

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Just now, proud_ionian said:

στατιστικα του ολπα, για γραμμες εσωτερικου.  εσωτερικου μεν, αλλα μονο μια γραμμη εσωτερικου υπαρχει και αυτη με το στανιο. απο το 2013 και εντευθεν τα στοιχεια, οπως και στις διεθνεις γραμμες. λειπει βεβαια το 2014, γιατι ως γνωστον δεν λειτουργησε καθολου τοτε η γραμμη.

Στοιχεία-Επιβατικής-Κίνησης-Εσωτερικού-2013-2017.pdf

το 2013, που η γραμμη  καλυφθηκε 10 μηνες και με διπλα δρομολογια το καλοκαιρι τα νουμερα ειναι συμπαθητικα το 2015 ειναι ψιλολογια, το 2016 με το runner, ειναι συμπαθητικη η κινηση σε επιβατες ΙΧ και δικυκλα. 

ενδιαφερον εχει να δουμε το 2018, αλλα και να βλεπαμε παλιοτερα ετη (2011, 2012).

παιζει να περιλαμβανει ο πινακας και τπτ ξεμπαρκο απο καποιες μεμονωμενες καλοκαιρινες προσεγγισεις στην κερκυρα, αλλα ειναι ελαχιστοι οσοι τις προτιμουν

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ο Δημαρχος Ιθακης, ειχε ανεβει στην Αθηνα, μαζι με δημοτικους συμβουλους, για να δουν υπουργους και αλλους dignitaries, για θεματα του νησιου (κυριως χρηματοδοτησεις εν εξελιξει εργων).

στα πιο πολλα rendez vous, ειχε μαζι και τη βουλευτη.

πηγαν και στο ΥΕΝ, ειδαν φωτη και νεκταριο για ΠΣΙ. ειδου τι εγραψε ο Δημαρχος στο fb:

Quote

• Τη συνέχιση της λειτουργίας της ακτοπλοϊκής γραμμής Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα, ουσιώδες για την Ιθάκη ζήτημα για το οποίο διαβεβαιώθηκε τόσο από τον αναπληρωτή υπουργό όσο και από τον υπουργό Φώτη Κουβέλη με τον οποίο ακολούθησε συνάντηση, ότι υπάρχει σαφής πολιτική βούληση για τη λειτουργία της γραμμής. 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
34 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

εδω παλι, δεν βλεπουμε τπτ:D. σκοτος βαθυ και ερεβοςB)

θεμα 33, δρομολογια 2018 2019, απο κυλληνη για ζαντε και πορο. μονο εδω ελπιζουμε ο die hard φωτης, να πει αυτο που δεν ειπαν αλλοι. δεν υπογραφω δρομολογια, αν δεν βολεψτε την πατρα και το θιακι

Link to comment
Share on other sites

μια φημη που κυκλοφορουσε καιρο και τις τελευταιες μερες ακουγοταν και απο πιο επισημα χειλη, φαινεται πως εχει βαση.

θα επιδοτηθη η γραμμη με €1.000.000 το χρονο και μεχρι να γινουν οι διαδικασιες κλπ, θα συνεχισει το κεφαλονια. 

ετσι λεει το northithaca.blogspot και πιθανοτατα ισχυει.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

δεν εχω ακουσει κατι, αλλα τα λεφτα παντα ειναι μαγνητης.

απο την αλλη, αν ισχυει οτι το κεφ θα παραμεινει μεχρι να ολοκληρωθει ο διαγωνισμος, φανταζομαι οτι θα υπαρχει καποιου ειδους μοριοδοτηση για τους νυν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...