Villandry Posted February 27, 2020 Share Posted February 27, 2020 50 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said: Γιατί έχει ξανά αντικαταστήσει το Άρτεμις φέτος αλλά και πρόπερσι Αυτό δεν το κάνει αναμενόμενο, και το Χίος (όχι ο Στέφανος 😂) είχε πάει προπερσι στη θέση του Πήγασος δε σημαίνει πως επειδή είχε γίνει τότε είναι αναμενόμενο να γίνει και τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 28, 2020 Share Posted February 28, 2020 Βάφτηκαν σήμερα τα τρία δελφίνια στη κόκκινη επιφάνεια του Hellenic Highspeed, όπως και τα σινιάλα στη τσιμινιέρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 1, 2020 Share Posted March 1, 2020 (edited) Το Hellenic Highspeed μπήκε σήμερα στη μεγάλη δεξαμενή του Βασιλειάδη. Edited March 1, 2020 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 2, 2020 Share Posted March 2, 2020 Στο Hellenic Highspeed ξανά σβήστηκαν τα δελφίνια στη δεξιά μπάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 4, 2020 Share Posted March 4, 2020 Το Hellenic Highspeed ολοκλήρωσε σήμερα το δεξαμενισμο του και επέστρεψε στο ντοκ 3. Στην αριστερή μπάντα κοντεύει να ολοκληρωθεί ο νέος χρωματισμός του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted March 9, 2020 Share Posted March 9, 2020 Αν και λίγο τεράστια τα σινιάλα το τελικό αποτέλεσμα δεν ειναι και πολύ κακό. Τώρα που έμειναν μόνο 2 δε θα μπορούσαν να του δώσουν ένα νούμερο; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svo Posted March 31, 2020 Share Posted March 31, 2020 Να και ένα βίντεο με μια άφιξη στην Πάρο . Μπορώ να πω πως είναι ωραίο το αποτέλεσμα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 5, 2020 Share Posted April 5, 2020 Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Hellenic Highspeed στην Κίμωλο, τη Φολέγανδρο και τη Σίκινο Quote Ενημερώθηκαν πρωινές ώρες χθες, οι Λιμενικές Αρχές Κιμώλου, Φολεγάνδρου και Ίου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ''ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΧΑΪΣΠΙΝΤ'' Ν.Π. 12331, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μήλο – Κίμωλο – Φολέγανδρο – Σίκινο – Ίο – Νάξο – Πάρο – Σύρο ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίθηκε επισφαλής η προσέγγισή του πλοίου στους λιμένες Κιμώλου, Φολεγάνδρου και Σίκινου αντίστοιχα. Στο εν λόγω πλοίο, δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στους ανωτέρω λιμένες δεν ανέμεναν επιβάτες για επιβίβαση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pie Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Μέχρι 30/4 τουλάχιστον στα ενδοκυκλαδικά. Πως και συμφέρει την εταιρία να μενει αντι του πιο οικονομικού Άρτεμις; Επίσης σε αρκετα σκελη των δρομολογίων φτάνει και τα 30μίλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted April 9, 2020 Share Posted April 9, 2020 Καλύτερη επιδοτηση παιζει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 Μπα, η επιδότηση φαίνεται να είναι η ίδια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 10, 2020 Share Posted April 10, 2020 9 hours ago, pie said: Μέχρι 30/4 τουλάχιστον στα ενδοκυκλαδικά. Πως και συμφέρει την εταιρία να μενει αντι του πιο οικονομικού Άρτεμις; Επίσης σε πολλά σκέλη των δρομολογίων φτάνει και τα 30 μίλια. Όπως έχω αναφέρει στο θέμα του Άρτεμις πριν δύο εβδομάδες, το Άρτεμις δεν υπήρχε περίπτωση να ήταν έτοιμο πριν τις 30/4, οπότε για αυτό συνεχίζει το Hellenic Highspeed τα ενδουκυκλαδικά δρομολόγια. Τώρα γιατί πάει με μεγάλη ταχύτητα στα δρομολόγια του, μάλλον θα έχεις σχέση με τις ώρες εργασίας του πληρώματος, που εάν ταξίδευε με συμβατική ταχύτητα ίσως να χρειάζονταν δεύτερο πλήρωμα. Καθώς και ότι με συμβατική ταχύτητα τα σταθεροποιητικα συστήματα πλεύσης μπορεί να μην αποδίδουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steward Posted April 11, 2020 Share Posted April 11, 2020 On 9/12/2019 at 3:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Πρώτα από όλα δεν ξέρουμε εάν η Hellenic Seaways πουλάει το Hellenic Highspeed?? Εάν το πουλάει, ποιο είναι το τίμημα?? Το πουλαγε γυρω στα 8 μυρια.Δεν συμφερε ομως και λογω τιμης και λογω του οτι το βαπορι ηθελε επισκευη στο κομοδεσιο του πληρωματος.(σαπιες μοκετες).Ειχε προβλημα με το air condition (εσταζε νερα και εκλειναν τμηματα στα αεροπορικα).Επισης προβλημα με το ασανσερ.Χαλουσε συνεχεια.Το βαπορι το ειχε παρατημενο η Hellenic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 12, 2020 Share Posted April 12, 2020 Φαντάζομαι εννοείς αυτά τα προβλήματα υπήρχαν προ μετασκευής από τη Hellenic Seaways, που δούλευε σαν ναυλωμενο στις Αζόρες για 3.5 μήνες το χρόνο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted May 2, 2020 Share Posted May 2, 2020 Χθεσινή Πρωτομαγιάτικη αφιξοαναχώρηση του Hellenic Highspeed από το λιμάνι της Φολεγάνδρου με τα καινούρια σινιάλα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Το Hellenic Highspeed τέλειωσε με τη δρομολόγηση του στα ενδοκυκλαδικα δρομολόγια και επιστρέφει στο Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 Και η αφιξη του ... Τα χρώματα του πανε παρα πολυ ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted May 7, 2020 Share Posted May 7, 2020 επισης απ'οτι είδα πρέπει να ήρθε σχετικά πατημένο με λίγο πάνω από 30kn έως το separation. Πράγματι του πάει πάρα πολύ το νέο livery. Ελπίζω να το δούμε να ταξιδεύει έστω και λιγο φέτος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 Ας δούμε το Hellenic Highspeed την ώρα χθες που μπήκε στο λιμάνι και έδεσε στη θέση του στην Ακτή Τζελέπη και κατέβαζε τα fenders από το κατάστρωμα του για να μπορεί να πλαγιοδετήσει με ασφάλεια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steward Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 On 4/12/2020 at 2:25 AM, Panagia Ekatontapiliani said: Φαντάζομαι εννοείς αυτά τα προβλήματα υπήρχαν προ μετασκευής από τη Hellenic Seaways, που δούλευε σαν ναυλωμενο στις Αζόρες για 3.5 μήνες το χρόνο?? Τα προβλήματα αυτά υπήρχαν στην ναύλωση της Fast Ferries.Φανταζομαι θα εξακολουθούν να υπάρχουν.Αν δεν υπήρχαν θα το είχε πάρει ο Παναγιωτάκης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 Τα παράθυρα είναι το μεγάλο βάσανο των ταχύπλοων, από τις καταπονήσεις τους σκάφους κρακάρουν τα πλαίσια και γίνεται αγωγός υγρασίας για το εσωτερικό του πλοίου , διαβρώνοντας μοκέτες , δάπεδα, μπουλμέδες....κ.ο.κ. Επειδή εφ'άπαξ γιατρειά δεν υπάρχει για το θέμα , θέλει τουλάχιστον κάθε δύο έτη αφαίρεση των παραθύρων και μερεμέτια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
steward Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 (edited) Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία. Edited May 17, 2020 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
hayabusagr Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 νομιζω οτι και στο super runner πέρυσι στην ακινησία του είχαν γίνει εκτεταμένες εργασίες στα παράθυρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annivas Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 29 minutes ago, steward said: Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία. Δεν είναι καθόλου δικαιολογία η απάντησή μου. Είναι μια παρατήρηση που έχει εντοπιστεί στα ταχύπλοα σκάφη και την αναφέρω όπως αναφέρω και τρόπο αντιμετώπισης. Αφαίρεση παραθύρων και επισκευή. Τώρα αν δεν το έκανε η εταιρεία αυτό προφανώς και το πρόβλημα θα έχει γενικευτεί και δεν αποτελεί δικαιολογία από την στιγμή που το πλοίο κάθεται τον μισό χρόνο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted May 14, 2020 Share Posted May 14, 2020 (edited) 49 minutes ago, steward said: Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία. Έχει τύχει να δω εγώ παρόμοιο πρόβλημα με νερά να σταζουν από το air condition και να το μαζεύουν με κουβαδες στο worldchampion.Πάντως το πλοίο όσο το θυμάμαι είχε γίνει καλή μετασκευή μέσα και δεν ακούγονταν παράπονα... Edited May 14, 2020 by Champion Jet_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now