Jump to content
Shipfriends

Hellenic Highspeed (IMO 9141845)


Neptune

Recommended Posts

50 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Γιατί έχει ξανά αντικαταστήσει το Άρτεμις φέτος αλλά και πρόπερσι

Αυτό δεν το κάνει αναμενόμενο, και το Χίος (όχι ο Στέφανος 😂) είχε πάει προπερσι στη θέση του Πήγασος δε σημαίνει πως επειδή είχε γίνει τότε είναι αναμενόμενο να γίνει και τώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 752
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν και λίγο τεράστια τα σινιάλα το τελικό αποτέλεσμα δεν ειναι και πολύ κακό. Τώρα που έμειναν μόνο 2 δε θα μπορούσαν να του δώσουν ένα νούμερο; 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αδυναμία προσέγγισης του Ε/Γ-Ο/Γ Hellenic Highspeed στην Κίμωλο, τη Φολέγανδρο και τη Σίκινο

Quote

Ενημερώθηκαν πρωινές ώρες χθες, οι Λιμενικές Αρχές Κιμώλου, Φολεγάνδρου και Ίου από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-Τ/Χ ''ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΧΑΪΣΠΙΝΤ'' Ν.Π. 12331, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Μήλο – Κίμωλο – Φολέγανδρο – Σίκινο – Ίο – Νάξο – Πάρο – Σύρο ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών κρίθηκε επισφαλής η προσέγγισή του πλοίου στους λιμένες Κιμώλου, Φολεγάνδρου και Σίκινου αντίστοιχα.

Στο εν λόγω πλοίο, δεν ανέμεναν επιβάτες προς αποβίβαση, ενώ στους ανωτέρω λιμένες δεν ανέμεναν επιβάτες για επιβίβαση.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι 30/4 τουλάχιστον στα ενδοκυκλαδικά. Πως και συμφέρει την εταιρία να μενει αντι του πιο οικονομικού Άρτεμις; Επίσης σε αρκετα σκελη των δρομολογίων φτάνει και τα 30μίλια. 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, pie said:

Μέχρι 30/4 τουλάχιστον στα ενδοκυκλαδικά. Πως και συμφέρει την εταιρία να μενει αντι του πιο οικονομικού Άρτεμις; Επίσης σε πολλά σκέλη των δρομολογίων φτάνει και τα 30 μίλια. 

Όπως έχω αναφέρει στο θέμα του Άρτεμις πριν δύο εβδομάδες, το Άρτεμις δεν υπήρχε περίπτωση να ήταν έτοιμο πριν τις 30/4, οπότε για αυτό συνεχίζει το Hellenic Highspeed τα ενδουκυκλαδικά δρομολόγια. Τώρα γιατί πάει με μεγάλη ταχύτητα στα δρομολόγια του, μάλλον θα έχεις σχέση με τις ώρες εργασίας του πληρώματος, που εάν ταξίδευε με συμβατική ταχύτητα ίσως να χρειάζονταν δεύτερο πλήρωμα. Καθώς και ότι με συμβατική ταχύτητα τα σταθεροποιητικα συστήματα πλεύσης μπορεί να μην αποδίδουν. 

Link to comment
Share on other sites

On 9/12/2019 at 3:36 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Πρώτα από όλα δεν ξέρουμε εάν η Hellenic Seaways πουλάει το Hellenic Highspeed?? Εάν το πουλάει, ποιο είναι το τίμημα?? 

Το πουλαγε γυρω στα 8 μυρια.Δεν συμφερε ομως και λογω τιμης και λογω του οτι το βαπορι ηθελε επισκευη στο κομοδεσιο του πληρωματος.(σαπιες μοκετες).Ειχε προβλημα με το air condition (εσταζε νερα και εκλειναν τμηματα στα αεροπορικα).Επισης προβλημα με το ασανσερ.Χαλουσε συνεχεια.Το βαπορι το ειχε παρατημενο η Hellenic.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

επισης απ'οτι είδα πρέπει να ήρθε σχετικά πατημένο με λίγο πάνω από 30kn έως το separation.

Πράγματι του πάει πάρα πολύ το νέο livery. Ελπίζω να το δούμε να ταξιδεύει έστω και λιγο φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το Hellenic Highspeed την ώρα χθες που μπήκε στο λιμάνι και έδεσε στη θέση του στην Ακτή Τζελέπη και κατέβαζε τα fenders από το κατάστρωμα του για να μπορεί να πλαγιοδετήσει με ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

On 4/12/2020 at 2:25 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Φαντάζομαι εννοείς αυτά τα προβλήματα υπήρχαν προ μετασκευής από τη Hellenic Seaways, που δούλευε σαν ναυλωμενο στις Αζόρες για 3.5 μήνες το χρόνο?? 

Τα προβλήματα αυτά υπήρχαν στην ναύλωση της Fast Ferries.Φανταζομαι θα εξακολουθούν να υπάρχουν.Αν δεν υπήρχαν θα το είχε πάρει ο Παναγιωτάκης.

Link to comment
Share on other sites

Τα παράθυρα είναι το μεγάλο βάσανο των ταχύπλοων, από τις καταπονήσεις τους σκάφους κρακάρουν τα πλαίσια και γίνεται αγωγός υγρασίας για το εσωτερικό του πλοίου , διαβρώνοντας μοκέτες , δάπεδα, μπουλμέδες....κ.ο.κ. Επειδή εφ'άπαξ γιατρειά δεν υπάρχει για το θέμα , θέλει τουλάχιστον κάθε δύο έτη αφαίρεση των παραθύρων και μερεμέτια.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία.

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

29 minutes ago, steward said:

Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία.

Δεν είναι καθόλου δικαιολογία η απάντησή μου. Είναι μια παρατήρηση που έχει εντοπιστεί στα ταχύπλοα σκάφη και την αναφέρω όπως αναφέρω και τρόπο αντιμετώπισης. Αφαίρεση παραθύρων και επισκευή. Τώρα αν δεν το έκανε η εταιρεία αυτό προφανώς και το πρόβλημα θα έχει γενικευτεί και δεν αποτελεί δικαιολογία από την στιγμή που το πλοίο κάθεται τον μισό χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

49 minutes ago, steward said:

Δεν έχω δει παρόμοιο πρόβλημα σε άλλο ταχύπλοο.(πχ στη sea jet)Μονο στο συγκεκριμενο υπήρχε πρόβλημα,και ανέφερα το air condition που έσταζε νερό από το ταβανι.Οποτε δεν μπορώ να δεχτώ την απάντηση σου σαν δικαιολογία.

Έχει τύχει να δω εγώ παρόμοιο πρόβλημα με νερά να σταζουν από το air condition και να το μαζεύουν με κουβαδες στο worldchampion.Πάντως το πλοίο όσο το θυμάμαι είχε γίνει καλή μετασκευή μέσα και δεν ακούγονταν παράπονα...

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...