Jump to content
Shipfriends

Lošinj (IMO 9688611)


Recommended Posts

Η αμφίδρομη παντόφλα που κατασκευάζεται στο Ναυπηγείο του Κουταλη πρόκειται για το Πρωτοπόρος IV (1, 2 & 3) της εταιρείας Ευβοϊκός IV N.E (Tsokos Line) που προορίζεται για τη γραμμή Ωροπό Ερέτρια. Η εταιρεία δείχνει πίστη σε αυτό το ναυπηγείο, γιατί και τα αλλά πλοία της έχουν κατασκευαστεί στο ίδιο ναυπηγείο. Οπως το Πρωτοπόρος & το Πρωτοπόρος ΙΙΙ

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Το Πρωτοπόρος IV ενώ είχε ξεκινήσει εντατικά την κατασκευή του, το τελευταίο διάστημα παρατηρώ ότι η πρόοδος των εργασιών είναι πολύ μικρή. Σαν να φαίνεται ότι η εταιρεία του δεν βιάζεται να τελειώσει τη κατασκευή του. Ενω από ότι ακούγεται το πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο πριν το Πάσχα (αρχές Απριλίου)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ευχαριστούμε φίλε pantelis και για τις φωτογραφίες του Πρωτοπόρος IV.:)

Γνωρίζουμε αλήθεια για ποιά γραμμή τελικά προορίζεται ???

Μπορεί ο Πρωτοπόρος IV να έχει δηλωθεί για τη γραμμή Ωροπού Ερέτριας, αλλά το τελευταίο καιρό ακούγεται ότι θα πάει τελικά Αιδηψό Ακρίτσα.

Αν και βέβαια στις γραμμές του Ευβοικού έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε πολλές αμοιβαίες αλλαγές ανάμεσα στα πλοία που τις εξυπηρετούν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και πόσα αυτοκίνητα παίρνει στο κατάμπαρο γκαράζ? Ρωτάω, γιατί δεν μου φαίνεται και τόσο πρακτικό για μικρές αποστάσεις. Ακόμα και στην Ερέτρια-Ωρωπό όσες φορές ταξιδεύω αποφεύγω ακόμα και τις ράμπες, γιατί εγκλωβίζεσαι από τον κάθε άσχετο οδηγό που μπορεί να σου τύχει, συν τα κολονάκια από κάτω που δυσκολεύουν την φόρτωση. Έχω την εντύπωση ότι μπορεί αυτά τα γκαράζ να αυξάνουν την χωρητικότητα, αλλά αυξάνουν και τον χρόνο απο/επιβίβασης. Δεν έχω γνώση του ζητήματος...απλώς έχω αυτή την αίσθηση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή οι δικαιολογίες που αναφέρεις Νηρέα, είναι η λάθος νοοτροπία του Έλληνα οδηγού που μπαίνει στο πλοίο και θέλει να βγει πρώτος από το πλοίο. Πολλές φορές η άρνηση των οδηγών να μπουν στα καταμπαρο ή στις ράμπες των πλοίων κοντινών αποστάσεων αφήνει κάποιους συνταξιδιώτες εκτός του πλοίου.

Λίγη υπομονή από τους οδηγούς και να ακούνε τις οδηγίες των πληρωμάτων, θα κάνει πιο εύκολη όλων τη δουλειά.

Πάντως το Πρωτοπόρος IV δείχνει ότι εσωτερικά θα είναι πολύ προσεγμένο. Τα αλλά πλοία της TSOKOS LINES (Πρωτοπόρος, Πρωτοπόρος ΙΙΙ) είναι προσεγμένα στο εσωτερικό τους??

Link to comment
Share on other sites

Σωστή ή λάθος νοοτροπία...πάντως δεν την είχα από γεννησημιού μου. Την απέκτησα με τα χρόνια μετά από ατελείωτες ώρες αναμονής σε παντόφλες και κλειστά ferries... πότε θα δεήσει να έρθει ο μπροστινός οδηγός που πίνει ακόμα τον καφέ του...ή τον πήρε ο ύπνος ή έχει χάσει το ΙΧ του στο γκαράζ και σου την λέει κι από πάνω ότι φταίει το γκαράζ που είναι μεγάλο και χάθηκε.

Οι αμφίδρομες παντόφλες φτιάχθηκαν για να μειώσουν τους χρόνους απο/επιβίβασης και να μην έχουμε μανούβρες μέσα στο γκαράζ κλπ. Εάν είναι να προσθέτουν και άλλα επίπεδα γκαράζ...θα ξαναφτάσουμε τους παλιούς χρόνους και δεν θα υπάρχει κανένα κέρδος για τον επιβάτη...σε χρόνο. Και επαναλαμβάνω μιλάω για μικρές αποστάσεις.

ΥΓ Το θέμα γκαράζ/οδηγών/πληρώματος μπορούμε να το συζητήσουμε ξεχωριστά και έχει αρκετό ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Panagia Ekatontapiliani και εγώ μαζί σου. Πρέπει να διορθώσουμε τους τρόπους μας και να ακούμε το πλήρωμα. Έτσι η εκφόρτωση θα γίνετε πιο γρήγορα. Όλα τα Πρωτοπόρος είναι προσεγμένα. Τα άλλα είχαν πιο ανοικτά χρώματα στα καθίσματα, αλλά είμαστε λίγο γουρ.... Γι' αυτό έκαναν τα καθίσματα πιο σκούρα. Η γέφυρα είναι φανταστική και ο καπετάνιος είναι καλός. Ανεβείται στη γέφυρα. Η θέα είναι φανταστική. Όσοι πιστοί προσέλθεται στην καθέλκυση να σας γνωρίσω τον καπετάνιο

Link to comment
Share on other sites

μερικές σημερινές φωτο.α)η μεγάλη γέφυρα,

β) & δ)πόσο κοντά έφτασε η κατασκευή,

δ) το τακάρισμα στο βάζο τελείωσε

ε) η είσοδος του ναυπηγείου για όσους θέλουν το Σάββατο να έλθουν. Άν ..... ο καιρός το επιτρέψει.

post-3633-128326985496_thumb.jpg

post-3633-128326985499_thumb.jpg

post-3633-128326985502_thumb.jpg

post-3633-128326985504_thumb.jpg

post-3633-128326985505_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αν είχε fax ο πλοιοκτήτης στο καράβι θα μου έστελνε την άδεια καθέλκυσης. όλοι όσοι θέλετε ετοιμάστε φωτογραφικές και έλάτε. στης 09.00 θα είναι ο παππάς εκεί. Τα λέμε αύριο

Link to comment
Share on other sites

Ήρθε σε επαφή με το νερό λοιπόν σημερα κα περί ώρα 10:30.

Καλορίζικο (όπως γράφτηκε κι στα ύφαλά του) να είναι, καλοτάξιδο και καλότυχο. Θα παραμείνει για περίπου έναν μήνα ακόμα στο Πέραμα μέχρι να φύγει για να ξεκινήσει δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σε όλους. Το πρωτοπόρος έκανε το πρώτο του μπανάκι. Στις 09.50 ο καπετάνιος έσπασε την σαμπάνια και στις 10.55 ξεκίνησε η καθέλκυση. Μερικά λεπτά αργότερα το υπέροχο σκάφος ήταν στο νερό. Εύχομαι καλορίζικο και καλοτάξιδο. Ελπίζω οι φίλοι που ήρθαν να ευχαριστήθηκαν. Και μερικές φωτο γιατί σας κούρασα με την πολυλογία.

post-3633-128326985537_thumb.jpg

post-3633-12832698554_thumb.jpg

post-3633-128326985542_thumb.jpg

post-3633-128326985544_thumb.jpg

post-3633-128326985546_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην θα ηθελα να ευχαριστησω τον φιλο Pantelis2009 για την προσκληση και τη δυνατοτητα που μας εδωσε να ειμαστε παρον στην καθελκυση.Για μενα ηταν πρωτογνωρη εμπειρια μιας και δεν ειχα την τυχη να παρακολουθησω στο παρελθον καθελκυση πλοιου απο τοσο κοντα

Γυρω στις 9.30 ξεκινησε ο Αγιασμος και μετα το τελος του ο καπετανιος εσπασε την σαμπανια.Στη συνεχεια ξεκινησε η διαδικασια καθελκυσης του βαποριου.Βγηκαν οι τακοι που το συγκρατουσαν και αρχισε να κυλαει αργα προς τη θαλάσσα.Λιγα δευτεροπλεπτα αργοτερα ειχε μπει ολο στο νερο περνοντας ξυστα απο τα μοτορσιπακια XT MESOGIAKOS και NAXOS EXPRESS που ειναι δεμενα εκει.Στην αρχη μου δωθηκε η εντυπωση οτι το βαπορι εξυσε τα μοτορσιπ καθως επεφτε αλλα κατι τετοιο δεν ευτυχως δεν εγινε.

Στην καθελκυση βοηθησαν τα ρυμουλκα ΑΓΙΟΣ ΦΑΝΟΥΡΙΟΣ και ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ το οποια και βοηθησαν το πλοιο να γυρισει μετα την καθελκυση του.Λογικα το πλοιο πρεπει να εδωσε με την αβαφτη πλωρη προς τα μεσα ωστε να βαφτει και αυτη και να γινουν και οι τελευταιες εργασιες πριν αναχωρησει για την Ερετρια.

Ακομα ας δουμε την αβαφτη προς το παρον πλωρη του

Τη σημαιοστολισμενη γεφυρα του

Το ενα απο τα τεσσερα(δυο σε καθε μερια) ελικοπηδαλια του.

Το ονομα του πλοιου στη βαμενη πλωρη

Ας δουμε και το "καλοριζικο" πoυ γραφτηκε λιγο πριν ξεκινησει η καθελκυση(συγχωρεστε με αλλα δεν γνωριζω ποιος το εγραψε οποτε οποιος ξερει ας το αναφερει)

και τους τακους την ωρα που φευγουν λιγο πριν ξεκινησει το βαπορι να γλιστραει

Καλοταξιδο να ειναι παντα και με την ελπιδα να μεινει για παρα πολλα χρονια στα νερα μας

post-15-128326985548_thumb.jpg

post-15-128326985551_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Φίλε polmit χαίρομαι που σου άρεσε. Οταν μάθω για την επόμενη θα σας καλέσω πάλι. Όσο για το "καλορίζικο" το έγραψε ο κατασκευαστής του που έχει και το ναυπηγείο. Ωραίες και οι φωτο σου.

Link to comment
Share on other sites

Και ενα μικρο

απο την καθελκυση.

Βασικα ημιτελες ειναι γιατι ηθελα να βγαλω και φωτογραφιες αλλα τουχαλιστον μπορουμε να παρουμε μια ιδεα απο την καθελκυση

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλό το βίντεο αλλά και το φωτορεπορτάζ που μας πρόσφεραν οι polmyt και pantelis2009 από την καθέλκυση του πλοίου :).

Στιγμές μοναδικές το συναπάντημα με την θάλασσα. Στιγμές όπου ένα σύνολο αρμονικά ταιριασμένων λαμαρινών, γίνεται ΚΑΡΑΒΙ !!! :)

Θερμώς ευχαριστούμε. :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...