ΣΕΙΡΙΟΣ Posted August 8, 2009 Posted August 8, 2009 Στο προσκήνιο το λιμάνι του Βόλου. Στην κρουαζιέρα «στοχεύει» όσον αφορά στην ανάπτυξη του επιβατικού του λιμένα ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού της πολιτικής του στην επιβατηγό αλλά και φορτηγό ναυτιλία που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σύντομα. Το λιμάνι του Βόλου είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον των εταιριών που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια καθώς πληροί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη συνεργιών στον τουριστικό τομέα με την ευρύτερη περιοχή του Πηλίου και όχι μόνο. Πηγή : theseanation.gr
NHSOS XIOS Posted May 5, 2011 Posted May 5, 2011 Στην Ελλαδα πεταμε λεφτα χωρις να πιανουν τοπο(πχ λιμανι Μεστων ).Ετσι λοιπον εγινε και στον Βολο που εφτιαξαν για την κρουαζιερα αλλα...τα κρουαζιεροπλοια δεν μπορουν να δενουν εκει παρα μονο στο εμπορικο λιμανι
NHSOS XIOS Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 "Μεγαλεία" για το λιμάνι του Βόλου, μιας και χθες (Πέμπτη 19/5ου) είχαμε την ταυτόχρονη παρουσία τριών κρουαζιερόπλοιων, PRINCESS DANAE, GOLDEN IRIS και GRAND CELEBRATION. Ευχαριστο γεγονος τα 3 κρουαζιεροπλοια αλλα απο υποδομες ειμαστε πολυ πισω δυστυχως
NHSOS XIOS Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Άρτι αφιχθείς από το ξακουστό λιμάνι...έχω μιά απορία. Ποιός κανονισμός το γράφει ότι επιτρέπεται να ανεφοδιάζονται τα πλοία (και μάλιστα στο μέσα λιμάνι) με καύσιμα από βυτιοφόρο? Δίπλα από εκατοντάδες περιπατητές και θαμώνες των παρακείμενων ουζερί? Αλήθεια κανέναν αρμόδιο ή αναρμόδιο δεν ενοχλεί αυτή η κατάσταση? Και βεβαίως το ζήτημα της μυρωδιάς του πετρελαίου είναι το έλασσον. Το μείζον είναι το "εάν ο μη γένοιτο". Τα ιδια γινονται και στον Βολο με τα γατακια και τα δελφινια.Κι αντε τα τσιπουραδικα και οι πολυκατοικιες ειναι λιγο πιο μακρια,ο επιβατικος σταθμος ομως(αριστερα που φαινονται οι ομπρελες)ειναι ακριβως διπλα Θα μπορουσαν να τα εφοδιαζουν στο κεφαλι της προβλητας που δενει το ΣΚΙΑΘΟΣ(απο οπου ειναι και η φωτο)και να γινεται μεθορμηση εκει για να φορτωσουν αλλα μαλλον κανεις δεν το εχει σκεφτει η εστω βολευονται με τις υπαρχουσες συνθηκες ανεφοδιασμου
Panagia Ekatontapiliani Posted August 19, 2011 Posted August 19, 2011 Γιατί στα βενζιναδικα σε διάφορες κατοικήμενες περιοχές, απομάκρυνονται οι κάτοικοι σε μια εύλογη απόσταση κατά την ώρα του ανεφοδιασμου τους?
MILTIADIS Posted December 6, 2014 Posted December 6, 2014 Λιμάνι Βόλου: Προ των πυλών η ολοκλήρωση του νέου Τέρμιναλ Θέμα μικρού χρονικού διαστήματος είναι η ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης του τέρμιναλ, στο λιμάνι του Βόλου και η οριστική παραλαβή του έργου από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, ωστόσο ερωτηματικό παραμένει η χρήση του, κάτι που πρέπει να διερευνήσει ο ΟΛΒ σε συνεργασία με επιχειρηματίες κυρίως, το επόμενο διάστημα. Μιλώντας στο «Ράδιο Ένα 102,5», το μέλος της Διοίκησης του ΟΛΒ Σωκράτης Αναγνώστου, εκτίμησε ότι δεν μπορεί να γίνει κάποια άμεση χρήση, ενώ μια πρόταση που είχε εμφανιστεί από το Πανεπιστήμιο παλιότερα για εκπαίδευση ατόμων που ασχολούνται με τα ναυτιλιακά επαγγέλματα, δεν προχώρησε. «Κατά την άποψή μου, το τέρμιναλ θα χρησιμοποιηθεί μόνο αν προχωρήσει και το θέμα της μαρίνας σκαφών αναψυχής», δήλωσε ο κ. Αναγνώστου, που ερωτηθείς αν θα μπορούσε να στεγάσει την «Αργώ» εκτίμησε ότι δεν διαθέτει το ανάλογο ύψος γι’ αυτό το σκοπό. Όσον αφορά σε επιχειρηματικές δράσεις, ανέφερε δεν εμφανίστηκε κάποιος επιχειρηματίας να ζητήσει κανένα χώρο. «Δυστυχώς, το τέρμιναλ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με ελαφρά τη καρδία, ως προς τη χρήση του. Όταν κάνουμε ένα έργο, θα πρέπει να δούμε πως θα είναι η ζωή του αφού κατασκευαστεί, δεν είναι μόνο η κατασκευή του», ανέφερε το μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΒ που είναι μηχανικός και πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας. Ένας χώρος, τόνισε, μπορεί να χωριστεί και να χρησιμοποιηθεί για την εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης προς τις Σποράδες, αλλά αυτός ο χώρος θα είναι μικρός σε σχέση με τον όγκο του κτιρίου. Σύμφωνα με τον κ. Αναγνώστου «είναι ένα πρόβλημα που χρειάζεται ιδέες και ευελπιστούμε να έρθουν επιχειρηματίες και να συνεργαστούν με τον ΟΛΒ». Όπως εξήγησε, υπάρχουν τέσσερις μεγάλοι χώροι, δύο στο ισόγειο και δύο στον πρώτο όροφο, που μπορούν να χωριστούν για διάφορες χρήσεις. magnesianews.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted December 13, 2015 Posted December 13, 2015 Η επικείμενη έναρξη λειτουργίας του νέου ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλείας ISPS το οποίο εγκαταστάθηκε στο λιμάνι του Βόλου με έργο προϋπολογισμού 760.803,73 ευρώ από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθιστά την τρίτη λιμενική λεκάνη στην Ελλάδα μία από τις ασφαλέστερες στη χώρα, με συγκριτικά πλεονεκτήματα που λίγα έχουν. Τα παραπάνω σημείωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στο πλαίσιο επιθεώρησης που πραγματοποίησε στο λιμάνι του Βόλου μαζί με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, αλλά και μετά από συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Θρασύβουλο Σταυριδόπουλο. Πηγη: Tameteora.gr
Panagia Ekatontapiliani Posted December 26, 2017 Posted December 26, 2017 Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου χαρακτήρισε ως επικίνδυνα & επιβλαβή για προσβολή/απειλή προσβολής του περιβάλλοντος και κίνδυνο στην ναυσιπλοΐα εντός του λιμένα Quote 1. ΦΟΡΤΗΓΙΔΑ (Φ/Γ) ΚΛΑΠΕ «ΣΦΑΙΡΑ Φ4» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 221, 2. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΜΑΧΗΤΗΣ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 665, 3. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΣΦΑΙΡΑ Ρ1» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 670, 4. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (Ν.Χ.) 262 5. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «Κ. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 578. 6. Το Τ/Ρ «ΦΑΕΘΩΝ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ (Ν.Π.) 9208, ως επιβλαβές πλοίο λόγω ακινησίας.
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2022 Posted December 17, 2022 (edited) Παραχωρείται το 67% του λιμένα Βόλου για 40 χρόνια. Edited December 17, 2022 by Panagia Ekatontapiliani
proud_ionian Posted September 28, 2023 Posted September 28, 2023 (edited) Όσο ο Βόλος πνίγεται, το Κράτος έχει συνέχεια και λειτουργεί. Ο ΟΛΘ, είναι ο προτιμητέος επενδυτής για το 67% του ΟΛΒ. Ο ΟΛΘ, ο οποιος υποτίθεται οτι ελεγχεται απο τον Ιβάν Σαββίδη, βάζει πόδι και στον Βόλο. Ο Σαββίδης αγνοείται. Έχει να κάνει δημόσια εμφάνιση, στην χώρα όπου θάλει η ελαία και ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα, πάνω από τρία χρόνια. Εννοώ πάντα, δημόσια εμφάνιση στην οποία να τον δουν τρίτοι, όχι "δημόσια εμφάνιση" όπου δεν τον είδε κανείς. Παίζει να είναι και σε κανένα Gulag. Tις επιχειρήσεις του στην Ελλάδα τις διοικούν "εκπρόσωποι". Πραγματικά απορώ, πως δύο από τα σημαντικότερα λιμάνια της χώρας περνούν στα χέρια του Κρεμλίνου χωρίς να ανοίξει ρουθούνι. Edited September 28, 2023 by proud_ionian Στιξη
Ferry Himuka Posted January 8 Posted January 8 (edited) Κλείνει λόγω επικινδυνότητας το 'Κορδόνι' στο Λιμάνι του Βόλου (Βασικό σημείο φωτογράφισης πλοίων στο λιμάνι) Δεν γνωρίζω αν έκλεισε ολόκληρο γιατί δεν έχω πάει αυτές τις μέρες αλλα σίγουρα απο την μέση του και προς το Φανάρι ειναι κλειστό. Edited January 8 by Ferry Himuka
Diagoras Posted January 10 Posted January 10 Συνεχίζονται τα προβλήματα με τα βάθη στο λιμάνι του Βόλου, έχουμε επίσημα τις πρώτες ακυρώσεις κρουαζιέρας
NOMIKOS LINES Posted Saturday at 09:47 PM Posted Saturday at 09:47 PM Εγκαταστάθηκαν τα μηχανήματα για την εκβάθυνση του λιμανιού του Βόλου Στον Βόλο βρίσκονται ήδη πλωτά μηχανήματα, ένα μηχάνημα μέτρησης βαθών και περίπου 10 – 15 εργαζόμενοι που αναμένεται από την ερχόμενη Δευτέρα, να πιάσουν δουλειά για την εκβάθυνση του λιμανιού, τα βάθη του οποίου μειώθηκαν έως και δύο μέτρα μετά τις πλημμύρες του Σεπτεμβρίου του 2023, οπότε και 700.000 κ.μ. φερτών υλών κατέληξαν στον πυθμένα της θάλασσας. Ο ανάδοχος, που έχει μεγάλη εμπειρία σε λιμενικά έργα, είναι έτοιμος να ξεκινήσει το έργο και μάλιστα από την προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων, προκειμένου μέσα στον Μάρτιο να μπορέσουν να προσεγγίσουν και μεγάλα κρουαζιερόπλοια, όμως… Περιμένει αδειοδοτήσεις που ακόμη και σήμερα δεν έχουν εκδοθεί και εκτιμάται ότι θα βγουν έως τέλος της εβδομάδας, στο παρά ένα δηλαδή της προγραμματισμένης έναρξης εργασιών, την ερχόμενη Δευτέρα 20 Ιανουαρίου. Η μελέτη εφαρμογής που εκκρεμεί στην περιφερειακή υπηρεσίας Θεσσαλίας του ΥΠΕΧΩΔΕ, η άδεια απόρριψης από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου και η άδεια του έργου από το Υπουργείο Ναυτιλίας, είναι τα τρία έγγραφα που περιμένει ο ανάδοχος. Χθες, πραγματοποιήθηκε σύσκεψη στα γραφεία του Οργανισμού Λιμένος Βόλου με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων φορέων για τον καλύτερο συντονισμό ενόψει έναρξης των εργασιών βυθοκόρησης την ερχόμενη Δευτέρα. Στη σύσκεψη συμμετείχαν ο υφυπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας Χρήστος Τριαντόπουλος, ο διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΒ Α.Ε. Σωκράτης Αναγνώστου και υπηρεσιακοί παράγοντες, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε. Παναγιώτης Ψαλτάκος και συνεργάτες του, εκπρόσωποι από τη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας (ProjectPreparationFacility – PPF) του ΤΑΙΠΕΔ, καθώς και εκπρόσωποι από την ΕΥΔΕ Θεσσαλίας και το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της αναδόχου εταιρείας ΤΕΚΑΛ Α.Ε. Παναγιώτης Ψαλτάκος σημείωσε ότι «η εταιρεία έχει μεγάλη εμπειρία σε λιμενικά έργα, εκτελώντας αντίστοιχα έργα στον Πειραιά, στον Αστέρα Βουλιαγμένης, στον Αγ. Κωνσταντίνο, στην Αλεξανδρούπολη. Θα ξεκινήσουμε τα έργα, προκειμένου σε 4,5 – 5 μήνες να το έχουμε έτοιμο. Περιμένουμε κάποιες αδειοδοτήσεις και ξεκινάμε δίνοντας βαρύτητα στον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων, για να μπορούμε μέχρι τον Μάρτιο να έχουμε καθαρίσει τα βάθη και να έρθουν κρουαζιερόπλοια». Μάλιστα γνωστοποίησε ότι ήδη έχουν έρθει στον Βόλο 5-6 πλωτά μηχανήματα καθώς κι ένα μηχάνημα μέτρησης βαθών, ενώ θα απασχοληθούν από 10 – 15 άτομα. Ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Κωνσταντίνος Τζήμος έκανε λόγο για ένα μεγάλο έργο, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα υλοποιηθεί και θα ολοκληρωθεί σύντομα προς όφελος της πόλης και του λιμένος, ενώ και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Βόλου, Σωκράτης Αναγνώστου τόνισε ότι «έγιναν όλες οι διαδικασίες που ήταν δύσκολες. Αναμένουμε κάποιες αδειοδοτήσεις αυτή την εβδομάδα και στις 20 Ιανουαρίου ξεκινά το έργο. Ο ανάδοχος έχει δεσμευτεί να καθαρίσει τον χώρο στον προβλήτα των κρουαζιεροπλοίων κι εμείς θα επικοινωνήσουμε με τις εταιρείες κρουαζιέρας, των οποίων τα πλοία έχουν βάθος μεγαλύτερο από το σήμερα επιτρεπτό, ώστε εάν είναι εφικτό να έχουμε κι αφίξεις αυτών μέσα στο 2025». Πηγή εφημερίδα ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now