Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας δούμε λίγο πιο ψύχραιμα τα πράγματα:

-δεν υπάρχει μονοπώλιο ούτε σε Μήλο ούτε σε Σαντορίνη

-η ταχύτητα που έχει τωρα όπως είπε και ο @Villandry εύκολα θα επηρεαστεί με περισσότερο/πλήρες φορτίο

-η κίνηση φορτηγών από και προς Ρέθυμνο δεν θα είναι προς Πειραιά σε καμία περίπτωση. Πρώτον οι μεταφορικές εταιρείες του Ρεθύμνου έχουν πολύ καλά συμβόλαια με ανεκ και μινωικές, οι οποίες είναι σταθερές στην Κρήτη. Δεν θα ρισκάρουν να μπουν στο Ολυμπος. Θα μπουν αν θελουν να πανε Σαντορίνη ή Μήλο.

-η κίνηση αυτη την περίοδο είναι αυξημένη από την Κρήτη, αλλά δεν πιστεύω οτι θα ωφεληθεί το Ολυμπος.

Το πρωτο δρομολόγιο λογικό είναι να είχε τις καθυστερησεις. Ας δουμε απο σημερα πως θα παει με τα ωραρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες έγινε μεγάλο πανηγύρι στην Σαντορίνη, μέχρι βιολιά μπήκαν στο πλοίο και έγινε γλέντι κανονικό.Το πλοίο είναι δεδομένο ότι θα κάνει ζημιά μεγάλη στο Πρεβελης που είχε πάντα πολύ καλές πληρότητες στα φορτηγά, και στους επιβάτες ότι έπαιρνε επίσης γιατί το Olympus θα φτάνει σε πιο νορμάλ ώρες.Στην Blue Star έμενε και κάνα κόκκαλο να γλείψει τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας, τώρα θα ζορίσουν τα πράγματα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονοπώλιο ναι, δεν έχει με την πραγματική έννοια, αλλά ουσιαστικά το μόνο τουριστικό δρομολόγιο συμβατικού γίνονταν από μόνο μια εταιρεία. Κανένας επιβάτης δεν θέλει να κάνει 10 ώρες κ παραπάνω, για 130 μίλια απόσταση. Αυτό εννοούσα. Αλλά θα δείξει με τον χρόνο τι θα καταφέρει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέλος οι προσεγγίσεις της Blue Star στη Σαντορίνη στο κυριακάτικο δρομολόγιο της άγονης Δωδεκανήσου από την Κυριακή που μας πέρασε.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Όταν οι χρόνοι δρομολογίων στα περισσότερα νησιά έχουν μείνει σταθεροί στη Σαντορίνη χτυπάμε 12αωρα με το Δήλος. Ειδικά τώρα που θα προσεγγίζει και Πάρο ή Νάξο.Ίδιος χρόνος με το Σολωμό.Και μετά λέμε για το Όλυμπος η το Πρέβελη που κάνουν 9 ώρες.

ΥΓ. Πλάκα πλάκα ο Ολύμπους :) προσφέρει τη ταχύτερη ακτοπλοική σύνδεση του νησιού.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονό για τη Σαντορίνη έχει γίνει τώρα τελευταία πολλές ώρες ( λόγο του ίου ) ; Για τα Δωδεκάνησα δεν έχει γίνει και αυτό πολύωρο; όταν για την λερό κάναμε 9 ώρες , τώρα το κάνουμε 11. Άλλα αυτό δικαιολογείτε , όπως και για όλα τα άλλα δρομολόγια δικαιολογείτε , είτε επειδή έχει μείωση προσεγγίσεις είτε έχει μεγαλώσει οι ώρες ταξιδιού. Όλα αυτά είναι προσωρινά , άρα δεν είναι συγκρίσιμες οι περιπτώσεις του Δήλος με του Ολύμπου. Γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση σε κανονικές συνθήκες για την Σαντορίνη με Δήλος και τα μεγάλα blue star με τον Όλυμπο ;

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Επειδη διακρινω καποιον εκνευρισμο στο σχολιο σου που δεν καταλαβαινω θα σου απαντησω.Νομιζω οτι λεμε τα ιδια πραγματα.Ξαναδιαβασε αρχικα το σχολιο μου.Και αναφερω <<στα περισσοτερα νησια>>.Κατονομαζω λοιπον τις γραμμες που εχουν σταθερους χρονους(μιλαω για χρονους οχι για συχνοτητα δρομολογιων) απο προ covid εποχη.Λαυριο ΒΑ Αιγαιο Καβαλα,Πειραιας Χιος Μυτιληνη,Ραφηνα Τηνο Μυκονος,Πειραιας Δυτικες Κυκλαδες,Πειραιας Παροναξια μικρες Κυκλαδες Αμοργο.Πειραιας Κυθηρα Αντικυθηρα Κισσαμος,Πειραιας Κασοκαρπαθια,Πειραιας Ικαρια Σαμος,Βολος Σποραδες και πολλες ακομα στο Ιονιο κτλ.Ειναι λιγες;Δε νομιζω.Οι περισσοτερες επιδοτουμενες και για αυτο εμειναν σταθερα τα ωραρια.

Η Blue Star αυξησε τους χρονους στις γραμμες των Κυκλαδων αλλα και στα Δωδεκανησα,οπως.

Πειραιας Συρο Τηνο Μυκονο.

Πειραιας Παροναξια Ιος Θηρα.

Πειραιας κορμο Δωδεκανησων.

Θα αναφερω και τη γραμμη Πειραιας Χανια.

Το οτι οι χρονοι αυξηθηκαν και εγιναν συγχωνευσεις γραμμων κτλ προφανως εγιναν προσωρινα.

Και επειδη ειμαστε στο τοπικ Πειραιας Σαντορινη.Η Σαντορινη στο θεμα δρομολογιων και χρονων αυτη την εποχη ειναι αδικημενη.Με 4 δρομολογια 12αωρα του Δηλος,2 του Πρεβελη,3 του Σολωμου,2 του Ολυμπους σε μια βδομαδα.Και για να μη τη συγκρινουμε με τη Λερο αλλα με ιδιας δυναμικοτητας νησι,ας μετρησουμε τα δρομολογια για παραδειγμα της Μυκονου.Καθημερινα 2 απο Ραφηνα (Θεολογος και Superferry ii) και 1 απο Πειραια (BS Delos) ενω περναει και το Μυκονος 2-3 φορες απο την αγονη.

Δε θεωρω πως εχω αδικο ή αναφερω κατι μη αντικειμενικο.

Προφανως τετοια εποχη δεν περιμενουμε να εχουμε δεκαδες δρομολογια.Αλλα για τη Σαντορινη το Ολυμπος να προσφερει τη ταχυτερη συνδεση και το αξιοπιστο Δηλος να χτυπα 12αωρα  νομιζω πως δεν της αξιζουν.

 

Διορθωση.Το Δηλος απο Πειραια για Μυκονο 4 φορες την εβδομαδα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με συγχωρείς ειδικά αυτή τη περίοδο που δεν έχει τουρισμό η κάτι που να δικαιολογεί πολλά δρομολόγια πως η Σαντορίνη των 15 χιλιάδων κατοίκων είναι αδικημένη με 11 δρομολόγια την εβδομάδα και η Σάμος των 35 χιλιάδων  με εργοστάσια και εξαγωγές έχει 4 και είναι οκ? Η ακόμα χειρότερα η Λέσβος με 90 χιλιάδες μόνιμους να έχει 3?

Κατα τη γνώμη μου τα 11 είναι και παρα πολλά σε αυτή τη περιοδο

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Απο τη Δευτερα που θα κατεβει πολυς κοσμος τα ξαναλεμε.Ειπαμε να συγκρινουμε ιδιας δυναμικης νησια .Τι δουλεια εχει η Σαμος και η Λεσβος με τη Σαντορινη.

Τελος παντων εγραψα την αποψη μου,τη τεκμηριωσα, τελος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες.Από εκεί και πέρα γνωρίζουν οι εταιρίες καλύτερα την κινηση του και κάθε νησιού και ανάλογα προσθέτουν δρομολόγια η εκδηλώνουν και άλλες ενδιαφέρουν να βάλουν πλοίο.Η Σαντορίνη είναι διεθνής προορισμός με την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα είναι δεδομένο, με τεράστια ανάπτυξη (πολυ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να σηκώσει το ίδιο το νησί).Το τι χρήμα πέφτει στον τουρισμό(ανακαινίσεις, νέες επιχειρήσεις κλπ) απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε και για αυτό αριθμός των φορτηγων της ακόμα και τον χειμώνα έχει εκτοξευτεί.Μονο τις καροτσες που βάζει μέσα το Πρεβελης και το Σολομός να δείτε (τον χειμώνα!) θα καταλάβετε γιατί το καλοκαίρι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορικές.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Γνωρίζω πολύ καλά τη δυναμική της Σαντορίνης. Αν διαβάσετε καλύτερα έγραψα ότι αυτή τη περίοδο που ΔΕΝ υπάρχει τουρισμός είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει παράπονο. Όταν ανοίξουν και έρθουν ξένοι κλπ τα λέμε παλι

Edited by Nereus

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Lord said:

Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες.Από εκεί και πέρα γνωρίζουν οι εταιρίες καλύτερα την κινηση του και κάθε νησιού και ανάλογα προσθέτουν δρομολόγια η εκδηλώνουν και άλλες ενδιαφέρουν να βάλουν πλοίο.Η Σαντορίνη είναι διεθνής προορισμός με την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα είναι δεδομένο, με τεράστια ανάπτυξη (πολυ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να σηκώσει το ίδιο το νησί).Το τι χρήμα πέφτει στον τουρισμό(ανακαινίσεις, νέες επιχειρήσεις κλπ) απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε και για αυτό αριθμός των φορτηγων της ακόμα και τον χειμώνα έχει εκτοξευτεί.Μονο τις καροτσες που βάζει μέσα το Πρεβελης και το Σολομός να δείτε (τον χειμώνα!) θα καταλάβετε γιατί το καλοκαίρι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορικές.

Μαζί με τους αλλοδαπούς θα είναι διπλάσια..

Μην λέμε και υπερβολές.. 

Φιλικά παντα

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nereus said:

Γνωρίζω πολύ καλά τη δυναμική της Σαντορίνης. Αν διαβάσετε καλύτερα έγραψα ότι αυτή τη περίοδο που ΔΕΝ υπάρχει τουρισμός είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει παράπονο. Όταν ανοίξουν και έρθουν ξένοι κλπ τα λέμε παλι

Δεν έχεις άδικο, φυσικά δεν θα πρέπει να υπαρχει παράπονο καθώς καλύπτεται μια χαρά, σε όλα τα νησιά έτσι και αλλιώς με την κατάσταση αυτή μεγάλωσε η διάρκεια ταξιδιού.Καθαρα για τον αριθμό μίλησα που είναι πολύ παραπάνω από τις 15000.

40 minutes ago, basilis89 said:

Μαζί με τους αλλοδαπούς θα είναι διπλάσια..

Μην λέμε και υπερβολές.. 

Φιλικά παντα

Επειδή έχω ζήσει στο νησί πάρα πολλά χρόνια λόγο της δουλειάς μου, εχω ξεκάθαρη εικόνα και θα με επιβεβαιώσει όποιος είναι ντόπιος.Στην Σαντορίνη ζουν πολλοί παραπάνω από 15000 μόνιμοι κάτοικοι και πάρα πολλοί αλλοδαποί που ζουν και αυτοί μόνιμα στο νησί γιατι έχουν δουλειά.Αυτη είναι η εικόνα και χωρίς καθόλου υπερβολές.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

,ας μετρησουμε τα δρομολογια για παραδειγμα της Μυκονου.Καθημερινα 2 απο Ραφηνα (Θεολογος και Superferry ii) και 1 απο Πειραια (BS Delos) ενω περναει και το Μυκονος 2-3 φορες απο την αγονη.

Δε θεωρω πως εχω αδικο ή αναφερω κατι μη αντικειμενικο.

Διορθωση.Το Δηλος απο Πειραια για Μυκονο 4 φορες την εβδομαδα.

 

Καλημέρα από Μύκονο,

μια διόρθωση μόνο! το Μύκονος είναι 2 φορές τη βδομάδα απο Πειραιά και 2 για Πείραια! Όσο για τη Ραφήνα υπάρχει ενα Καθημερινά (εναλλάξ Θεολογος και superferry) εκτός ΣΚ που δεν ταξιδεύει τίποτα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...