Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Ροδάνθη τότε είχε κάνει ζημιά στην Blue Star που ειχε το Blue Star Πάρος στην γραμμή (Πάρο-Ναξο-Θηρα) και της ειχε παρει την κίνηση της Σαντορίνης.(έξυπνη κίνηση του καπτα Μακη)

Βλέποντας αυτο η Blue Star σε σύντομο διάστημα εβαλε απευθείας το Blue Star 1 Σαντορίνη και εγκαινίασε ετσι την γραμμή Σαντορίνη-Κω-Ροδο.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστός ο @Lord επιβεβαιώνω αυτό που είπε για τη δρομολόγηση του Blue Star 1 και θυμάμαι ήταν Δεκέμβρης 2008.Η Ροδάνθη τους είχε κάνει θραύση.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πολύ σωστές οι επσημάνσεις σας (και οι αναμνήσεις σας☺️ βέβαια) παιδιά.  Και δυστυχώς εκεί που είχε η Blue Star έστω τρία απευθείας δρομολόγια την εβδομάδα για Σαντορίνη, πέρσι το καλοκαίρι ειχε 1! Και εάν ο COVID ίσως αποτελούσε μια δικαιολογία, τα διαφαινόμενα στην τουριστική κίνηση για το 2022 δεν δικαιολογούν τον προγραμματισμό και για φέτος πάλι μόνο ενός απευθείας δρομολογίου- και μάλιστα από το σχετικά πιο αργό ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ.  Σε κάθε περίπτωση θα πρέπε η Attica (ή και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία ενδιαφέρεται) να δει το θέμα των απευθείας προσεγγίσεων στο νησί σοβαρά.  Δεν καταλαβαίνω τη νοοτροπία γιατί πρέπει η Σαντορίνη να πηγαίνει οπωδήποτε σετ μόνο με την Παροναξία .  Έχει εξαιρετικά μεγάλο μεταφορικό έργο και τεράστια επιβατική κίνηση από μόνη της (και πολλούς μόνιμους κατοίκους θα προσέθετα).  Επιπλέον μέσω της Σαντορίνης θα μπορούσαν να έρθουν πιο κοντά κα τα νότια Δωδεκάνησα στην ηπερωτική Ελλάδα.  Πέρα από τα δρομολόγια για Κάσο-Κάρπαθο που έχουμε αναφέρει στο άλλο thread θα μπορούσε να υπάρξει γραμμή τύπου Σαντορίνη-Αστυπάλαια-Ρόδος ή γιατί όχι και απευθείας Σαντορίνη-Ρόδος (χωρίς τη σαλιγκαροδιαδρομή μέσω Κω) με πολύ καλά αποτελέσματα εάν εκτελείται με πλοίο που μπορεί να έχει ταχύτητα 23 με 24 μίλια

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Molmed said:

Τόσα χρόνια και δεν θυμάμαι Κυριακή βράδυ να υπάρχουν 2 μόνο αναχωρήσεις από Κρήτη για Πειραιά (+ το ΠΡΕΒΕΛΗΣ αλλά όχι απευθείας για Πειραιά). Και να μην τα ρίχνουμε όλα τον Grimaldi. Δεν κατέστρεψε αυτός ούτε τη Ρεθυμνιακή ούτε τη ΛΑΝΕ, αυτό είναι αλήθεια..

1993, π.χ., κάθε Κυριακή βράδυ υπήρχαν 5 αναχωρήσεις, αναχωρούσε πλοίο της ΑΝΕΚ από Χανιά, Ηράκλειο, Σητεία - Αγ. Νικόλαο (F/B KRITI), των Μινωικών Γραμμών από Ηράκλειο, της Ρεθυμνιακής από Ρέθυμνο.  Από το 1994 και μετά ίσχυε το ίδιο, απλά είχε δρομολογήσει πλοίο στον Αγ. Νικόλαο η ΛΑΝΕ αντί του F/B KRITI. Με το πέρασμα των χρόνων, αυτό το σκηνικό άλλαξε....

Μπορεί να πει βέβαια, κάποιος, ότι τα σημερινά πλοία είναι διαφορετικής τάξης μεγέθους, σύμφωνοι, αλλά και πάλι, 2 μόνο πλοία;

Τα ίδια αγαπητέ μου και σε τούτη τη γραμμή αλλά και σε άλλες.Εμείς εδώ είχαμε 5 αναχωρήσεις την ημέρα και σήμερα ένα και με το ζόρι.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

Πολλά χρόνια είχε και 6, 7 και 8 αναχωρήσεις από Σαντορίνη.

Το πρωί Ποσειδώνας,Ολυμπια, Γεώργιος Εξπρές.

Το απόγευμα Νταλιανα,Εξπρές Σαντορίνη, Απόλλων Εξπρές και εναλλάξ αλλαζαν με τα πρωινά πολλές φορές.

Επίσης σίγουρα 2 φορες την εβδομάδα (κάποιες φορές και 3) Ροδανθη και Μήλος Εξπρές.

Γενικά πολλές εταιρίες και επιλογές που δεν θα ξανάρθουν.

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, nomikos said:

Τα ίδια αγαπητέ μου και σε τούτη τη γραμμή αλλά και σε άλλες.Εμείς εδώ είχαμε 5 αναχωρήσεις την ημέρα και σήμερα ένα και με το ζόρι.

Τα θυμάμαι... Τρενάκι αναχωρούσαν τα πλοία από τον Πειραιά για τους ίδιους προορισμούς. Απορώ ακόμα,  "έβγαιναν" τότε οι εταιρειες ή μήπως επειδή κανένας τους δεν ήθελε να κάνει πίσω, αυτό  οδήγησε στην οριστική καταστροφή τους και στην παράδοση άνευ (σοβαρών) όρων στην MFD;

Link to comment
Share on other sites

Με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνο επί της ουσίας. Κανένας δεν ήθελε να κάνει πίσω, από τους παραδοσιακούς ακτοπλόους, και είδαμε την κατάληξη όλων τους.

Στο "τρενάκι" όμως των πλοίων, βρίσκαμε και ένα που χαλάει το παραπάνω σενάριο, αν ήθελαν μπορούσαν και τότε να γίνουν οικονομίες κλίμακος", αλλά δεν.... Το SUPER NAIAS από μόνο του πόσα φορτηγά και ΙΧ έπαιρνε λιγότερα από το "Blue Star Delos", τα 430 κρεβάτια του  κατά πόσο υπολείπονταν από τα κρεβάτια του σημερινού Blue star Delos;

Μιλάμε εντελώς καλοπροαίρετα και φιλικά, το καταλαβαίνετε. Το μεγάλο ζητούμενο, τελικά, είναι στις μέρες μας η ταχύτητα ΚΑΙ των συμβατικών.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Όταν μπήκε το νεότευκτο Ιθάκη όλοι έτρεξαν στο νέο.Η κίνηση των υπόλοιπων μειώθηκε πάρα πολύ με αποτέλεσμα τα συμβατικά της Hellas Ferries να μείνουν 2-3. Η τελευταία δεν αντέδρασε με κανένα τρόπο.Θα μπορούσε να έκανε αναπροσαρμογή στα δρομολόγια με απευθείας δρομολόγια πχ για Σαντορίνη,είτε να έβαζε το νεότευκτο Μύκονος.Έμεινε στάσιμη και σταδιακά εξαφανίστηκε από το χάρτη.

Τα επόμενα χρόνια που δεν υπήρχαν άλλες επιλογές υπήρξε η σαρδελοποίηση στα Πάρος και Νάξος εώς ότου ήρθε το Δήλος.

Το ερώτημα είναι καλύτερα τότε με 6-7 βαπόρια ή τώρα με 1 και αυτό με το ζόρι;

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να μένανε 6-7. Βάλε την οικονομική κρίση μέσα. Παλιά πεταγοσουν για ένα Σαββατοκύριακο στο νησί, πλεον στις γιορτές και αν. Βάλε και τα αεροπλάνα μέσα. Πλέον οι τιμές τους είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των πλοίων αν τα κλείσεις αργα(!). Άλλαξαν οι εποχές

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Χωρίς πλοιο η κασοκαρπαθια (το σημερινό δρομολόγιο εκτός συστήματος προς το παρον και βλέπουμε...) τα φορτηγά της Σαντορίνης λογικά θα μοιράζονται σε Σολωμό, δήλος κ Χίος ανάλογα ποιο έχει διαθεσιμότητα καθότι είναι κ πολλα ΙΧ τέτοια εποχή. 

Link to comment
Share on other sites

Πάντα στο βαθύ καλοκαίρι είχαμε βλάβες, αβαρίες και διαφορα άλλα.
Το γεγονός ότι αποφάσισαν τέλος Ιουνίου να δώσουν τη γραμμή στο -πλέον- πλοίο φάντασμα είναι «απο τα άγραφα». Ντροπή και αίσχος σε αυτούς που ευθύνονται. Απαράδεκτο!

Edited by fourtounakis
Link to comment
Share on other sites

Ούτε και σήμερα το Ολύμπους θα κάνει δρομολόγιο. Με δεδομένη την έναρξη της εξόδου των αδειούχων του Ιουλίου (που συνεπάγονται σε μειωμένα ελεύθερα γραμμικά μέτρα στα γκαράζ) , μπορούμε να πούμε πως η Σαντορίνη αρχίζει να έχει πρόβλημα τροφοδοσίας μιας και τα δυο δρομολόγια που δεν εκτελέστηκαν μεταφράζονται σε καμιά 50αρια-60αρια καρότσες. 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Αύριο το Αριάδνη κάνει δρομολόγιο Πάρο Νάξο Σαντορίνη, οπότε με το μεγάλο γκαράζ του θα σκουπίσει πολλά φορτηγά!! Το Ιωσήφ Κ θεωρώ απίθανο να κάνει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο μόνο προς Σαντορίνη. Το Blue Carrier I μπορεί να προσεγγίσει έκτακτα σε κάποιο δρομολόγιο του.

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι δυνατόν, τελικά επιστρατεύτηκε και το Μελίνα ΙΙ το οποίο πρίν λίγα λεπτά έριξε καταπέλτη στον Αθηνιό. Το "αν είναι δυνατόν" πάει στο ότι όσο μπορώ να δώ στη webcam το πλοίο είναι γεμάτο επικαθήμενα ψυγεία του Φίλιππα. Δε θυμάμαι να έχω δεί ποτέ παντόφλα με παροχές ρεύματος για ψυγεία, δεν ξέρω αν έχει τέτοιες πολυτέλειες το Μελίνα ΙΙ. Να έπλευσε όλη νύχτα με τα μοτέρ από τις καρότσες αναμμένα?

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
5 hours ago, speedrunner said:

Άνοιξαν τα δρομολόγια του πλοίου στο σύστημα κρατήσεων, 

Δευτέρα, Τετάρτη, Παρασκευή και Σάββατο απο Πειραιά στις 08:10 για Σέριφο - Σίφνο - Μήλο και επιστροφή και Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή απο Πειραιά στις 07:10 για Σίφνο - Ίο  -Σαντορίνη - Σίφνο - Σέριφο - Πειραιά

Πάντως οι ώρες είναι υπολογισμένες με μόλις 17 μίλια, πιο αργά και απο το Σολωμός!

Ποια είναι η ώρα άφιξης στη Θήρα?

Link to comment
Share on other sites

Έκτακτο δρομολόγιο απευθείας για Σαντορινη στις 25/3 θα κάνει το ΔΙΑΓΟΡΑΣ για να βοηθήσει την κατάσταση με τις νταλίκες γιατί γίνεται πραγματικός χαμός.

Link to comment
Share on other sites

Και ο Σολωμός θα κάνει έκτακτο για Σαντορίνη την ίδια μέρα. Δε θυμάμαι άλλες χρονιές τέτοια φουρια τέτοια εποχή για Κυκλάδες. 

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...