Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ας δούμε λίγο πιο ψύχραιμα τα πράγματα:

-δεν υπάρχει μονοπώλιο ούτε σε Μήλο ούτε σε Σαντορίνη

-η ταχύτητα που έχει τωρα όπως είπε και ο @Villandry εύκολα θα επηρεαστεί με περισσότερο/πλήρες φορτίο

-η κίνηση φορτηγών από και προς Ρέθυμνο δεν θα είναι προς Πειραιά σε καμία περίπτωση. Πρώτον οι μεταφορικές εταιρείες του Ρεθύμνου έχουν πολύ καλά συμβόλαια με ανεκ και μινωικές, οι οποίες είναι σταθερές στην Κρήτη. Δεν θα ρισκάρουν να μπουν στο Ολυμπος. Θα μπουν αν θελουν να πανε Σαντορίνη ή Μήλο.

-η κίνηση αυτη την περίοδο είναι αυξημένη από την Κρήτη, αλλά δεν πιστεύω οτι θα ωφεληθεί το Ολυμπος.

Το πρωτο δρομολόγιο λογικό είναι να είχε τις καθυστερησεις. Ας δουμε απο σημερα πως θα παει με τα ωραρια.

Link to comment
Share on other sites

Χθες έγινε μεγάλο πανηγύρι στην Σαντορίνη, μέχρι βιολιά μπήκαν στο πλοίο και έγινε γλέντι κανονικό.Το πλοίο είναι δεδομένο ότι θα κάνει ζημιά μεγάλη στο Πρεβελης που είχε πάντα πολύ καλές πληρότητες στα φορτηγά, και στους επιβάτες ότι έπαιρνε επίσης γιατί το Olympus θα φτάνει σε πιο νορμάλ ώρες.Στην Blue Star έμενε και κάνα κόκκαλο να γλείψει τις περισσότερες μέρες της εβδομάδας, τώρα θα ζορίσουν τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Μονοπώλιο ναι, δεν έχει με την πραγματική έννοια, αλλά ουσιαστικά το μόνο τουριστικό δρομολόγιο συμβατικού γίνονταν από μόνο μια εταιρεία. Κανένας επιβάτης δεν θέλει να κάνει 10 ώρες κ παραπάνω, για 130 μίλια απόσταση. Αυτό εννοούσα. Αλλά θα δείξει με τον χρόνο τι θα καταφέρει. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

Όταν οι χρόνοι δρομολογίων στα περισσότερα νησιά έχουν μείνει σταθεροί στη Σαντορίνη χτυπάμε 12αωρα με το Δήλος. Ειδικά τώρα που θα προσεγγίζει και Πάρο ή Νάξο.Ίδιος χρόνος με το Σολωμό.Και μετά λέμε για το Όλυμπος η το Πρέβελη που κάνουν 9 ώρες.

ΥΓ. Πλάκα πλάκα ο Ολύμπους :) προσφέρει τη ταχύτερη ακτοπλοική σύνδεση του νησιού.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Μονό για τη Σαντορίνη έχει γίνει τώρα τελευταία πολλές ώρες ( λόγο του ίου ) ; Για τα Δωδεκάνησα δεν έχει γίνει και αυτό πολύωρο; όταν για την λερό κάναμε 9 ώρες , τώρα το κάνουμε 11. Άλλα αυτό δικαιολογείτε , όπως και για όλα τα άλλα δρομολόγια δικαιολογείτε , είτε επειδή έχει μείωση προσεγγίσεις είτε έχει μεγαλώσει οι ώρες ταξιδιού. Όλα αυτά είναι προσωρινά , άρα δεν είναι συγκρίσιμες οι περιπτώσεις του Δήλος με του Ολύμπου. Γιατί δεν κάνεις την ίδια σύγκριση σε κανονικές συνθήκες για την Σαντορίνη με Δήλος και τα μεγάλα blue star με τον Όλυμπο ;

Link to comment
Share on other sites

Επειδη διακρινω καποιον εκνευρισμο στο σχολιο σου που δεν καταλαβαινω θα σου απαντησω.Νομιζω οτι λεμε τα ιδια πραγματα.Ξαναδιαβασε αρχικα το σχολιο μου.Και αναφερω <<στα περισσοτερα νησια>>.Κατονομαζω λοιπον τις γραμμες που εχουν σταθερους χρονους(μιλαω για χρονους οχι για συχνοτητα δρομολογιων) απο προ covid εποχη.Λαυριο ΒΑ Αιγαιο Καβαλα,Πειραιας Χιος Μυτιληνη,Ραφηνα Τηνο Μυκονος,Πειραιας Δυτικες Κυκλαδες,Πειραιας Παροναξια μικρες Κυκλαδες Αμοργο.Πειραιας Κυθηρα Αντικυθηρα Κισσαμος,Πειραιας Κασοκαρπαθια,Πειραιας Ικαρια Σαμος,Βολος Σποραδες και πολλες ακομα στο Ιονιο κτλ.Ειναι λιγες;Δε νομιζω.Οι περισσοτερες επιδοτουμενες και για αυτο εμειναν σταθερα τα ωραρια.

Η Blue Star αυξησε τους χρονους στις γραμμες των Κυκλαδων αλλα και στα Δωδεκανησα,οπως.

Πειραιας Συρο Τηνο Μυκονο.

Πειραιας Παροναξια Ιος Θηρα.

Πειραιας κορμο Δωδεκανησων.

Θα αναφερω και τη γραμμη Πειραιας Χανια.

Το οτι οι χρονοι αυξηθηκαν και εγιναν συγχωνευσεις γραμμων κτλ προφανως εγιναν προσωρινα.

Και επειδη ειμαστε στο τοπικ Πειραιας Σαντορινη.Η Σαντορινη στο θεμα δρομολογιων και χρονων αυτη την εποχη ειναι αδικημενη.Με 4 δρομολογια 12αωρα του Δηλος,2 του Πρεβελη,3 του Σολωμου,2 του Ολυμπους σε μια βδομαδα.Και για να μη τη συγκρινουμε με τη Λερο αλλα με ιδιας δυναμικοτητας νησι,ας μετρησουμε τα δρομολογια για παραδειγμα της Μυκονου.Καθημερινα 2 απο Ραφηνα (Θεολογος και Superferry ii) και 1 απο Πειραια (BS Delos) ενω περναει και το Μυκονος 2-3 φορες απο την αγονη.

Δε θεωρω πως εχω αδικο ή αναφερω κατι μη αντικειμενικο.

Προφανως τετοια εποχη δεν περιμενουμε να εχουμε δεκαδες δρομολογια.Αλλα για τη Σαντορινη το Ολυμπος να προσφερει τη ταχυτερη συνδεση και το αξιοπιστο Δηλος να χτυπα 12αωρα  νομιζω πως δεν της αξιζουν.

 

Διορθωση.Το Δηλος απο Πειραια για Μυκονο 4 φορες την εβδομαδα.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείς ειδικά αυτή τη περίοδο που δεν έχει τουρισμό η κάτι που να δικαιολογεί πολλά δρομολόγια πως η Σαντορίνη των 15 χιλιάδων κατοίκων είναι αδικημένη με 11 δρομολόγια την εβδομάδα και η Σάμος των 35 χιλιάδων  με εργοστάσια και εξαγωγές έχει 4 και είναι οκ? Η ακόμα χειρότερα η Λέσβος με 90 χιλιάδες μόνιμους να έχει 3?

Κατα τη γνώμη μου τα 11 είναι και παρα πολλά σε αυτή τη περιοδο

Link to comment
Share on other sites

Απο τη Δευτερα που θα κατεβει πολυς κοσμος τα ξαναλεμε.Ειπαμε να συγκρινουμε ιδιας δυναμικης νησια .Τι δουλεια εχει η Σαμος και η Λεσβος με τη Σαντορινη.

Τελος παντων εγραψα την αποψη μου,τη τεκμηριωσα, τελος.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες.Από εκεί και πέρα γνωρίζουν οι εταιρίες καλύτερα την κινηση του και κάθε νησιού και ανάλογα προσθέτουν δρομολόγια η εκδηλώνουν και άλλες ενδιαφέρουν να βάλουν πλοίο.Η Σαντορίνη είναι διεθνής προορισμός με την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα είναι δεδομένο, με τεράστια ανάπτυξη (πολυ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να σηκώσει το ίδιο το νησί).Το τι χρήμα πέφτει στον τουρισμό(ανακαινίσεις, νέες επιχειρήσεις κλπ) απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε και για αυτό αριθμός των φορτηγων της ακόμα και τον χειμώνα έχει εκτοξευτεί.Μονο τις καροτσες που βάζει μέσα το Πρεβελης και το Σολομός να δείτε (τον χειμώνα!) θα καταλάβετε γιατί το καλοκαίρι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορικές.

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω πολύ καλά τη δυναμική της Σαντορίνης. Αν διαβάσετε καλύτερα έγραψα ότι αυτή τη περίοδο που ΔΕΝ υπάρχει τουρισμός είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει παράπονο. Όταν ανοίξουν και έρθουν ξένοι κλπ τα λέμε παλι

Edited by Nereus
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Lord said:

Η Σαντορίνη δεν έχει 15000 κατοίκους αλλά τουλάχιστον τους διπλάσιους και θα φανεί στην επόμενη απογραφή που θα γίνει του χρόνου(κρατήστε το αυτο), χωρίς να βάλουμε στην σούμα τους αλλοδαπούς που είναι χιλιάδες.Από εκεί και πέρα γνωρίζουν οι εταιρίες καλύτερα την κινηση του και κάθε νησιού και ανάλογα προσθέτουν δρομολόγια η εκδηλώνουν και άλλες ενδιαφέρουν να βάλουν πλοίο.Η Σαντορίνη είναι διεθνής προορισμός με την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα είναι δεδομένο, με τεράστια ανάπτυξη (πολυ μεγαλύτερη από αυτή που μπορεί να σηκώσει το ίδιο το νησί).Το τι χρήμα πέφτει στον τουρισμό(ανακαινίσεις, νέες επιχειρήσεις κλπ) απλά δεν μπορείτε να φανταστείτε και για αυτό αριθμός των φορτηγων της ακόμα και τον χειμώνα έχει εκτοξευτεί.Μονο τις καροτσες που βάζει μέσα το Πρεβελης και το Σολομός να δείτε (τον χειμώνα!) θα καταλάβετε γιατί το καλοκαίρι υπάρχει πρόβλημα με τις μεταφορικές.

Μαζί με τους αλλοδαπούς θα είναι διπλάσια..

Μην λέμε και υπερβολές.. 

Φιλικά παντα

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Nereus said:

Γνωρίζω πολύ καλά τη δυναμική της Σαντορίνης. Αν διαβάσετε καλύτερα έγραψα ότι αυτή τη περίοδο που ΔΕΝ υπάρχει τουρισμός είναι μια χαρά και δεν θα έπρεπε να υπάρχει παράπονο. Όταν ανοίξουν και έρθουν ξένοι κλπ τα λέμε παλι

Δεν έχεις άδικο, φυσικά δεν θα πρέπει να υπαρχει παράπονο καθώς καλύπτεται μια χαρά, σε όλα τα νησιά έτσι και αλλιώς με την κατάσταση αυτή μεγάλωσε η διάρκεια ταξιδιού.Καθαρα για τον αριθμό μίλησα που είναι πολύ παραπάνω από τις 15000.

40 minutes ago, basilis89 said:

Μαζί με τους αλλοδαπούς θα είναι διπλάσια..

Μην λέμε και υπερβολές.. 

Φιλικά παντα

Επειδή έχω ζήσει στο νησί πάρα πολλά χρόνια λόγο της δουλειάς μου, εχω ξεκάθαρη εικόνα και θα με επιβεβαιώσει όποιος είναι ντόπιος.Στην Σαντορίνη ζουν πολλοί παραπάνω από 15000 μόνιμοι κάτοικοι και πάρα πολλοί αλλοδαποί που ζουν και αυτοί μόνιμα στο νησί γιατι έχουν δουλειά.Αυτη είναι η εικόνα και χωρίς καθόλου υπερβολές.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

,ας μετρησουμε τα δρομολογια για παραδειγμα της Μυκονου.Καθημερινα 2 απο Ραφηνα (Θεολογος και Superferry ii) και 1 απο Πειραια (BS Delos) ενω περναει και το Μυκονος 2-3 φορες απο την αγονη.

Δε θεωρω πως εχω αδικο ή αναφερω κατι μη αντικειμενικο.

Διορθωση.Το Δηλος απο Πειραια για Μυκονο 4 φορες την εβδομαδα.

 

Καλημέρα από Μύκονο,

μια διόρθωση μόνο! το Μύκονος είναι 2 φορές τη βδομάδα απο Πειραιά και 2 για Πείραια! Όσο για τη Ραφήνα υπάρχει ενα Καθημερινά (εναλλάξ Θεολογος και superferry) εκτός ΣΚ που δεν ταξιδεύει τίποτα!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Blue Star Chios εχει προσθεσει τη Σαντορινη και την Αναφη στο δρομολογιο της Πεμπτης προς Δωδεκανησα καθως και στην επιστροφη του προς Πειραια το Σαββατο το πρωι.Στο συγκεκριμενο δρομολογιο προσεγγιζει Σαντορινη Αναφη Λειψοι Καλυμνο Κω Νισυρο Τηλο Συμη Ροδο και Καστελλοριζο.Εκτος απο το δρομολογιο Πατμος Λερος.

Edited by proud_ionian
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Χθες το Πρέβελης φορτωσε απο Σαντορινη για Πειραια 17 αδειες καροτσες.Σημερα προς Σαντορινη λογικα θα εχει περισσοτερες.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Δεν είπα αυτό, είπα πως γενικά, όχι μόνο στο συγκεκριμένο δρομολόγιο και όχι μόνο από τον συγκεκριμένο προορισμό, όταν μπορούν οι μεταφορείς βάζουν τη μια άδεια καρότσα πάνω στην άλλη. Έτσι πληρώνουν 1 καρότσα αντί για 2. Αν αυτό έχευ συμβεί στο συγκεκριμένο δρομολόγιο, ιδέα δεν έχω.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, basilis89 said:

Δλδ είχε 34 καροτσες μέσα το καραβι μόνο από Σαντορίνη ;!

17 καροτσες ειπα εννοω τεμαχια στο γκαραζ,τωρα απο πανω ποσες αλλες ειχε η καθε μια δεν το γνωριζω.Οπως λεει ο @Nick the Greek κανουν δυαδες και τριαδες απο πανω,αναλογως.

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Επειδή συνέχεια βλέπω τις άδειες καροτσες απο ναξο για πειραισ να τις βάζουν δυάδες, με αυτό τ σκεπτικο έβγαλα Τ συμπέρασμα. Όπως Κ να έχει ευχαριστώ για τις απαντησεις

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Γεμάτα θα είναι σήμερα τα γκαράζ του Πρέβελης αλλά και του Όλυμπος.Οι περισσότερες νταλίκες με το Όλυμπος και όσες δε χωράνε με το Σολωμό αύριο ενώ ο Πρέβελης θα γεμίσει με πολλά ιχ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Χθες,από Σαντορίνη για Πειραιά, το Superferry II είχε χώρο για 11 καρότσες.Οι 3 άνηκαν στη μεγαλύτερη μεταφορική του νησιού που συνήθως πληρώνει μετρητά,οι υπόλοιες ήταν μοιρασμένες στις υπόλοιπες μεταφορικές.Συνήθως πέρνει μία καρότσα για κάθε μεταφορική.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας αυτό το καιρό το στίγμα του σπρφ στη γραμμή της κασοκαρπαθιας βλεπω στη Σαντορίνη να μένει πολυ ώρα. Σήμερα τα ξημερώματα πχ έμεινε δυο γεμάτες ώρες. Για ένα βαπόρι μεσαίου μεγέθους όπως το φέρυ οι δυο ώρες υποθέτω σημαίνουν αποβιβάστηκε σχεδόν όλο το γκαράζ και ξαναγεμισε εκ νέου. Έχει κάποιος στοιχεία κίνησης? Τα φορτηγά Σαντορίνης εξυπηρετούνται στο συνολο απο το φέρυ ή ξεμένουν κ για σολομό/Δήλος κάποια? 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...