Jump to content
Shipfriends

Φόρτωση και προετοιμασία


Recommended Posts

Αν και βγαίνουμε off topic να αναφέρω πως τα δύο στην Ιαπωνία έχουν προδιαγραφές για μετάφορα βαρέων οχημάτων από κατασκευής όπως βλέπουμε και στην καρτέλα της incat.

 

IMG_20230526_230858.jpg

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

On 5/25/2023 at 7:08 PM, giorgos_249 said:

Και μεγάλα! Και αυτό και όλα τα ταχύπλοα. 

Το ερώτημα είναι Α) αν η εταιρεία θέλει κάτι τέτοιο (από επιλογή στην Ελλάδα δεν βάζουν φορτηγά. Εχω δε ακούσει κατά καιρούς και διάφορες ανοησίες ότι "σπάνε οι μηχανές" κλπ, λες και στα Κανάρια ή τη Βαλτική που φορτώνουν καθημερινά γεμάτες νταλίκες αλλάζουν κάθε χρόνο μηχανές), και Β) αν τα φορτηγά θα προτιμήσουν/δεχτούν να πληρώσουν ταχύπλοο. 

Το θέμα είναι αν αντέχουν καταπέλτες κ δάπεδο γκαράζ στου οποίου την είσοδο γράφει επιτρέπόμενο βάρος ανά άξονα.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ said:

Το θέμα είναι αν αντέχουν καταπέλτες κ δάπεδο γκαράζ στου οποίου την είσοδο γράφει επιτρέπόμενο βάρος ανά άξονα.

ακριβώς. Το αν θα μεταφέρει π.χ. "400 τονους" σε ανθρώπους και Ι.Χ. ή 400 τόνους σε φορτηγά δεν κάνει καμμιά απολύτως διαφορά για το πλοίο. Κάνει φυσικά για την τσέπη της εταιρείας.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...